План-конспект уроку з лікувальної фізкультури, ритміки на тему: "Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження".

Про матеріал
План-конспект уроку з лікувальної фізкультури, ритміки для дітей з інтелектуальними порушеннями. Тема: Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження. 7 клас. Урок пропрацьований. Все детально, доступно розписано. Індивідуальна форма проведення корекційного заняття, урок розрахований на 25 хвилин.
Перегляд файлу

 

План-конспект уроку з лікувальної фізкультури, ритміки для дітей

з інтелектуальними порушеннями

 

Тема: Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

Завдання:

  1. Активізація розумової діяльності.
  2. Розвиток продуктивного мислення.
  3. Розвиток мимовільної та довільної пам’яті.
  4. Розвиток просторового орієнтування.
  5. Корекція психоемоційного стану.
  6. Корекція психофізичного напруження.
  7. Розвиток навички носового дихання в спокої та під час виконання фізичних вправ.
  8. Збагачення активного та пасивного словникового запасу.
  9. Виховання дисциплінованості, старанності.
  10. Розвиток довільної уваги.
  11. Розвиток основних просторових уявлень.
  12. Розвиток просторового орієнтування.
  13. Розвиток кінестетичних відчуттів (напряму руху, його швидкості та тривалості, ступеню зусилля при його виконанні).
  14. Корекція психофізичного напруження.
  15. Закріплення навички правильної постави.
  16. Корекція порушень опорно-рухового апарату.
  17. Розвиток координації рухів.
  18. Формування навички правильного дихання під час виконання вправи.
  19. Формування навички користування інструкціями педагога при виконанні завдання.

 

Дата проведення:

Місце проведення: м’який спортивний зал.

Тип уроку: комбінований.

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно -методичні вказівки

І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА. 

Динамічні дихальні вправи.

В.п. о.с.; руки вздовж тулуба.

1. Видих. Обхопити грудну клітку руками під пахвами. Великі пальці звернені до спини, інші – до передньої частини грудей. Долоні знаходяться з боків.

2. Зробити глибокий вдих. Затримати дихання (2-3 с).  Стиснути грудну клітину руками, почати повільно видихати.

3. В.п. о.с.; руки вздовж тулуба.

1. Видих.

2. На вдиху піднімайте руки в сторони. На повному вдиху – затримати дихання (2-3 с). Руки підняти на рівень плечей, долонями вниз (можна стиснути кулаки). Швидко звести руки перед собою, розвести  в сторони («ножиці»).

3. В.п. Видих сильний, через відкритий рот.

Очисне дихання.

В.п. о.с.; руки вздовж тулуба (але можна виконувати у будь-якому в.п.). Долоні притиснуті одна до одної. Зап'ястя рук натискають злегка на живіт, так що долоні виявляються перпендикулярні тілу.

1. Повільний повний вдих.

2. Без паузи почати видих: губи щільно притиснути до зубів, залишаючи вузьку щілину (або стиснути губи, ніби для свистка, не надуваючи щік); через цю вузьку щілину випустити повітря кількома короткими поштовхами. Виникає відчуття, що рот не відкритий і тому потрібне напруження грудних м’язів і діафрагми, щоб вичавити повітря з легень.

Діафрагмальне дихання у спокої.

В.п. напівлежачи (або лежачи, або стоячи).

Розслабитись. На 4 рахунки зробити видих (енергійний), на 4 вдих. Дихати тільки животом, повільно, без найменшого напруження. Голосові щілини ледве стиснути, утворюючи рівний звук «х-х-х». Завдання — максимальне розслаблення.

5 хв

Повторити кожну вправи по 4 рази 

Все детально показувати та роз’яснювати. Слідкувати за правильністю виконання вправи

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

Глибокий напівприсід із в.п. стійка ноги нарізно, стопи розгорнуті назовні.

Симетричні та асиметричні махи руками (вперед, назад, праворуч, ліворуч).

Прогинання тулуба з в.п. лежачи на животі.

Вібрації та струси руками, ногами в різних  в.п. (о.с., сидячи, лежачи тощо).

Елементи української хореографії: основні позиції рук та ніг, переходи з однієї позиції в іншу.

Зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами (різнокольоровими гімнастичними стрічками, іграшками, м’ячами тощо) та без них під музично-ритмічний супровід (з використанням п’єс з яскраво вираженим ритмічним малюнком і темпом) (з використанням мультимедійних засобів).

Ходьба по гімнастичній лаві з зупинками для виконання завдань (зі збиранням предметів з підлоги, стоячи на гімнастичній лаві).

Ходьба гімнастичною лавою з предметом (предметами) в руках.

15 хвилин.

Кожну вправу повторити 5 разів

 

Все детально показувати та роз’яснювати. Слідкувати за правильністю виконання вправи

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Імітація рухів солдата, лижника, ковзаняра.

перпендикулярні тілу.

Очисне дихання.

В.п. о.с.; руки вздовж тулуба (але можна виконувати у будь-якому в.п.). Долоні притиснуті одна до одної. Зап'ястя рук натискають злегка на живіт, так що долоні виявляються перпендикулярні тілу.

1. Повільний повний вдих.

2. Без паузи почати видих: губи щільно притиснути до зубів, залишаючи вузьку щілину (або стиснути губи, ніби для свистка, не надуваючи щік); через цю вузьку щілину випустити повітря кількома короткими поштовхами. Виникає відчуття, що рот не відкритий і тому потрібне напруження грудних м’язів і діафрагми, щоб вичавити повітря з легень.

Діафрагмальне дихання у спокої.

В.п. напівлежачи (або лежачи, або стоячи).

Розслабитись. На 4 рахунки зробити видих (енергійний), на 4 вдих. Дихати тільки животом, повільно, без найменшого напруження. Голосові щілини ледве стиснути, утворюючи рівний звук «х-х-х». Завдання — максимальне розслаблення.

5 хвилин

Все детально показувати та роз’яснювати. Слідкувати за правильністю виконання вправи

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
7 листопада 2019
Переглядів
1905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку