План – конспект уроку з німецької мови „Essen und Trinken“

Про матеріал
План – конспект уроку з німецької мови „Essen und Trinken“ I. Мета уроку: 1. Практична: a) aктивізувати вивчену по темі лексику; b) розвивати навички діалогічного мовлення; c) розвивати навички сприйняття іноземної мови на слух; d) розвивати навички техніки читання; e) розвивати навички монологічного мовлення; f) розвивати вміння аналізувати і порівнювати, висловлювати своє ставлення до чогось, а також вміння концентруватися на певному завданні; g) навчати роботі в групах і в парах. 2. Освітня: a) ознайомити учнів з реаліями повсякденного життя німецьких школярів, з національною кухнею інших держав; b) підвищувати мотивацію до вивчення німецької мови; с) розвивати творчі здібності та логічне мислення в процесі уроку; 1. Виховна: a) виховувати толерантність по відношенню один до одного в процесі уроку; b) прищеплювати навички здорового способу життя; II. Вид уроку: урок контролю та систематизації знань, шостий урок за темою. III. Методичне оснащення: а) ноутбук, white board, проектор; в) наочні посібники: картина із зображенням рясно накритого столу, картки з діалогами, картки із завданнями для DVD- фільму, тексти для статистичного опитування, DVD-фільм zum Kursbuch Genia @ l klick A2, Langenscheidt, інтерактивні вправи зі збірки «Der grüne Max (Teil 2) "- Langenscheidt.
Перегляд файлу

 

Запорізька гімназія № 11

Запорізької міської ради Запорізької області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План – конспект

уроку з німецької мови, проведеного у 8- «A» класі з теми

„Essen und Trinken“

 

 

 

 

                              

 

 

                                                    Підготувала вчитель вищої  категорії

                                                    старший вчитель

                      вчитель німецької мови

    Слизун  О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запоріжжя

2020


 

I. Мета уроку:

1. Практична:

a) aктивізувати  вивчену по темі лексику;

b) розвивати навички діалогічного мовлення;

c) розвивати навички сприйняття іноземної мови на слух;

d) розвивати навички техніки читання;

e) розвивати навички монологічного мовлення;

f) розвивати вміння аналізувати і порівнювати, висловлювати своє ставлення до чогось, а також вміння концентруватися на певному завданні;

g) навчати роботі в групах і в парах.

2. Освітня:

a) ознайомити учнів з реаліями повсякденного життя німецьких школярів, з національною кухнею інших держав;

b) підвищувати  мотивацію  до вивчення німецької  мови;

с) розвивати творчі здібності та логічне мислення в процесі уроку;

1. Виховна:

a) виховувати толерантність по відношенню один до одного в процесі уроку;

b) прищеплювати навички здорового способу життя;

II. Вид уроку: урок контролю та систематизації знань, шостий урок за темою.

III. Методичне оснащення:

а) ноутбук, white board, проектор;

в) наочні посібники: картина із зображенням рясно накритого столу, картки з діалогами, картки із завданнями для DVD- фільму, тексти для статистичного опитування, DVD-фільм zum Kursbuch Genia @ l klick A2, Langenscheidt, інтерактивні вправи зі збірки «Der grüne Max (Teil 2) "- Langenscheidt.

                         

 

Хід уроку:

I. Початковий етап уроку: привітання, підготовка учнів до сприйняття іноземної мови, постановка завдань і цілей:

 

-   Guten Tag, liebe Freunde! Es freut mich sehr, euch gesund und munter zu sehen. Wie geht es euch? Habt ihr was Neues? (Учні відповідають на запитання вчителя).

-  Wir beginnen unsere Stunde und gleich mit den Fragen:

- Sagt, bitte, wie wichtig ist Essen und Trinken für euch? Warum?

- Was eßt und trinkt ihr am liebsten?

- Wie viele Mahlzeiten gibt es bei euch zu Hause?

- Esst ihr manchmal Fastfood? Warum?

- Was denkt  ihr: ist Fastfood eine gesunde Ernährung oder nicht? Warum? Was bedeutet – sich gesund ernähren?
(На ці та інші питання учні дають короткі відповіді).

 

  •                    Diese und andere Fragen werden wir  ausführlicher  besprechen. Und jetzt  sagt, bitte, was ist das Thema  heute? 
    (Учні приходять до висновку, що тема уроку - -   „Essen und Trinken“).
  •              Ja, das Thema der Stunde  ist   „Essen und Trinken“.  Wir systematisieren   unsere Kenntnisse zu diesem Thema. Und jetzt seht bitte euch das Bild an und sagt: was denkt ihr, wenn ihr den so festlich gedeckten Tisch seht? (На дошці висить картина із зображенням столу, повного страв)
  • Was sagt man bei uns?-   „ Wie appetitlich sieht alles aus!“ Und was sagt man in Deutschland?   - „ Das Wasser läuft uns im Munde zusammen.“  Das  ist ein  bekanntes  deutsches Sprichwort. Welche Sprichwörter könnt ihr  noch nennen?
    (Учням пропонується назвати німецькі прислів'я з теми і їх українські еквіваленти - контролюється домашнє завдання)» Der Appetit kommt beim Essen.» Hunger ist der beste Koch.» In der Not schmeckt jedes Brot»…


I. Основний етап уроку. Активізація лексики  з теми. Розвиток навичок аналізувати та порівнювати.

-   Aktivisieren  wir unseren Wortschatz weiter. Arbeiten wir gruppenweise.  Eure Gruppe nennt alle Speisen, die zu Mahlzeiten in Deutschland gehören und eure Gruppe sagt – was essen die Ukrainer gern.

Team I:                                                                     Team II:

Eisbein, Frikadellen, Schweinebra-          Borschtsch mit Pampuschkas und

ten, Eintopf, Reis, Sauerkraut, Klösse…  Knoblauch, Soljanka,  Koteletts,

                                                                   Holubzi…                                               

  •                  Gibt es auch Gewürze in beiden Ländern?      – Ja, es gibt  Pfeffer,  Senf…      

                                                                    

  •                  Welches Obst  und  Gemüse isst man in beiden Ländern?

Team I                                                                      Team II

Gurken, Tomaten,  Kohl, Kürbis,             Äpfel, Birnen, Pflaumen, Pfirsiche,

           Kartoffeln…                                            Aprikosen, …

  •                  Aktivisieren wir weiter unseren Wortschatz zu diesem Thema.  Arbeiten wir weiter in Gruppen und mit der WHITE  BOARD. Macht folgende Aufgaben:
  •                  Was essen Lina und Fabian? Hoert, klickt auf das passende Bild:

Team  I  (Lina)                                                            Team II ( Fabian)

                                 

      

         -Wie heissen diese Produkte und Speisen? Ordne zu.

          - Kloesse zum Fruehstueck, zu Mittag und  zu Abend. Wie koennt ihr das anders           sagen, Ergaenzt:

          - Im Restaurant. Was bestellt die Familie. Hoert zu, zeigt es auf der  Karte:

        2..Розвиток навичок діалогічного мовлення.

-   Wir essen überall -  zu Hause, in der Mensa, im Restaurant, nicht wahr? Welche Dialoge können dabei entstehen? Ordnet den  Dialog  zu und inszeniert  ihn. ( Учні працюють в парах з картками),  z.B.:

  •                  Was trinkst du eigentlich?
  •                  Ich trinke ein Glas Milch mit Brötchen.  Möchtest du auch?
  •                  … hmmmm, alle Säfte, Kaffee. Aber Kräutertee finde ich am besten!
  •                  Ach nee, ich mag Milch nicht gerne. Wenn meine Mutter die kocht und ich sie rieche…igitt!

 

  •                  Oh Mann, ich habe Hunger. Gehst du mit in die Mensa?
  •                  Heute Schnitzel mit Kartoffeln.
  •                  Nö, ich mag keine Kartoffeln. Ich esse lieber Nudelsalat oder Fisch.
  •                  Was gibt es denn dort? …

2. Розвиток навичок аудіювання і вміння концентруватися на певному завданні.

-  Habt ihr schon mal den Nudelsalat probiert? Nein? Dann seht,  bitte,  euch einen Kurzfilm an, wo zwei Jungen den Nudelsalat  zubereiten.  Nach dem Film beantwortet  bitte die Fragen: Warum machen die Jungen den Nudelsalat? Hat er den beiden geschmeckt?(Питання записані на дошці.) Löst dabei  auch kleine Aufgaben.  Eine  Gruppe muss die richtige Reihenfolge der Lebensmittel  nennen, die die Jungen aus dem Kühlschrank nehmen. Und  die andere  Gruppe muss  berichten, wie die Jungen den Nudelsalat machen. Also, was machen sie zuerst, was machen sie dann . . . was machen sie zum Schluß.  (учащимся предлагается посмотреть DVD-фильм  „ Wir machen den Nudelsalat“ – Kursbuch Geni@L klick A2, Langenscheidt  та роздаються картки із завданнями до фільму  .   Findet richtige Reihenfolge:

 

Team I                                                                      Team II

Würstchen, Nudeln, Tomaten, Milch,        Tomaten halbieren, Eier schälen, 

Paprika…                                                    Gurken  schneiden…

  •                     Na,  habt ihr schon mal аuch  etwas Besonderes probiert? Wer war in Deutschland?  Welche deutschen Spezialitäten hast du dort gegessen? Hat dir das geschmeckt? Wer war in anderen Ländern? Welche Spezialitäten gibt es dort? Was ist unsere  ukrainische Spezialität?

 (На ці та інші питання учні дають короткі відповіді).      

5. Розвиток навичок техніки читання.

- Zum Schluß machen wir eine Umfrage. Wohin tendiert ihr beim Essen?  Lest kleine Texte und entscheidet euch dafür,  was für ein Ess-Typ ihr seid? Berichtet dann über die Ergebnisse der Umfrage. Verwendet dabei die Redewendungen an der Tafel (учащимся раздаются тексты, на основе которых делается опрос  в классе и определяются типы: Süss-Esser,  Viel-Esser, Fett- Esser, Snack-Typ):

Süss-Esser 

II

 Viel-Esser

 

Fett-Esser

 

Snack-Typ

 

 

                   Die Ergebnisse      der Umfrage                                                zeigen,

                    dass  die Mehrheit der ….

                    … der Schüler sind…, weil…

                     …der Schüler sind …, deshalb …

 

 

 

 

III. . Заключний етап уроку.

1. Пояснення домашнього завдання.

2. Підведення підсумків уроку, рефлексія.

3. Оцінка знань учнів і їх активності на уроці.

docx
Додано
30 грудня 2020
Переглядів
1320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку