Запорізька гімназія № 11
Запорізької міської ради Запорізької області
План – конспект
уроку з німецької мови, проведеного у 8- «A» класі з теми
„Essen und Trinken“
Підготувала вчитель вищої категорії
старший вчитель
вчитель німецької мови
Слизун О.В.
Запоріжжя
2020
I. Мета уроку:
1. Практична:
a) aктивізувати вивчену по темі лексику;
b) розвивати навички діалогічного мовлення;
c) розвивати навички сприйняття іноземної мови на слух;
d) розвивати навички техніки читання;
e) розвивати навички монологічного мовлення;
f) розвивати вміння аналізувати і порівнювати, висловлювати своє ставлення до чогось, а також вміння концентруватися на певному завданні;
g) навчати роботі в групах і в парах.
2. Освітня:
a) ознайомити учнів з реаліями повсякденного життя німецьких школярів, з національною кухнею інших держав;
b) підвищувати мотивацію до вивчення німецької мови;
с) розвивати творчі здібності та логічне мислення в процесі уроку;
1. Виховна:
a) виховувати толерантність по відношенню один до одного в процесі уроку;
b) прищеплювати навички здорового способу життя;
II. Вид уроку: урок контролю та систематизації знань, шостий урок за темою.
III. Методичне оснащення:
а) ноутбук, white board, проектор;
в) наочні посібники: картина із зображенням рясно накритого столу, картки з діалогами, картки із завданнями для DVD- фільму, тексти для статистичного опитування, DVD-фільм zum Kursbuch Genia @ l klick A2, Langenscheidt, інтерактивні вправи зі збірки «Der grüne Max (Teil 2) "- Langenscheidt.
Хід уроку:
I. Початковий етап уроку: привітання, підготовка учнів до сприйняття іноземної мови, постановка завдань і цілей:
- Guten Tag, liebe Freunde! Es freut mich sehr, euch gesund und munter zu sehen. Wie geht es euch? Habt ihr was Neues? (Учні відповідають на запитання вчителя).
- Wir beginnen unsere Stunde und gleich mit den Fragen:
- Sagt, bitte, wie wichtig ist Essen und Trinken für euch? Warum?
- Was eßt und trinkt ihr am liebsten?
- Wie viele Mahlzeiten gibt es bei euch zu Hause?
- Esst ihr manchmal Fastfood? Warum?
- Was denkt ihr: ist Fastfood eine gesunde Ernährung oder nicht? Warum? Was bedeutet – sich gesund ernähren? …
(На ці та інші питання учні дають короткі відповіді).
I. Основний етап уроку. Активізація лексики з теми. Розвиток навичок аналізувати та порівнювати.
- Aktivisieren wir unseren Wortschatz weiter. Arbeiten wir gruppenweise. Eure Gruppe nennt alle Speisen, die zu Mahlzeiten in Deutschland gehören und eure Gruppe sagt – was essen die Ukrainer gern.
Team I: Team II:
Eisbein, Frikadellen, Schweinebra- Borschtsch mit Pampuschkas und
ten, Eintopf, Reis, Sauerkraut, Klösse… Knoblauch, Soljanka, Koteletts,
Holubzi…
Team I Team II
Gurken, Tomaten, Kohl, Kürbis, Äpfel, Birnen, Pflaumen, Pfirsiche,
Kartoffeln… Aprikosen, …
Team I (Lina) Team II ( Fabian)
-Wie heissen diese Produkte und Speisen? Ordne zu.
- Kloesse zum Fruehstueck, zu Mittag und zu Abend. Wie koennt ihr das anders sagen, Ergaenzt:
- Im Restaurant. Was bestellt die Familie. Hoert zu, zeigt es auf der Karte:
2..Розвиток навичок діалогічного мовлення.
- Wir essen überall - zu Hause, in der Mensa, im Restaurant, nicht wahr? Welche Dialoge können dabei entstehen? Ordnet den Dialog zu und inszeniert ihn. ( Учні працюють в парах з картками), z.B.:
2. Розвиток навичок аудіювання і вміння концентруватися на певному завданні.
- Habt ihr schon mal den Nudelsalat probiert? Nein? Dann seht, bitte, euch einen Kurzfilm an, wo zwei Jungen den Nudelsalat zubereiten. Nach dem Film beantwortet bitte die Fragen: Warum machen die Jungen den Nudelsalat? Hat er den beiden geschmeckt?(Питання записані на дошці.) Löst dabei auch kleine Aufgaben. Eine Gruppe muss die richtige Reihenfolge der Lebensmittel nennen, die die Jungen aus dem Kühlschrank nehmen. Und die andere Gruppe muss berichten, wie die Jungen den Nudelsalat machen. Also, was machen sie zuerst, was machen sie dann . . . was machen sie zum Schluß. (учащимся предлагается посмотреть DVD-фильм „ Wir machen den Nudelsalat“ – Kursbuch Geni@L klick A2, Langenscheidt та роздаються картки із завданнями до фільму . Findet richtige Reihenfolge:
Team I Team II
Würstchen, Nudeln, Tomaten, Milch, Tomaten halbieren, Eier schälen,
Paprika… Gurken schneiden…
(На ці та інші питання учні дають короткі відповіді).
5. Розвиток навичок техніки читання.
- Zum Schluß machen wir eine Umfrage. Wohin tendiert ihr beim Essen? Lest kleine Texte und entscheidet euch dafür, was für ein Ess-Typ ihr seid? Berichtet dann über die Ergebnisse der Umfrage. Verwendet dabei die Redewendungen an der Tafel (учащимся раздаются тексты, на основе которых делается опрос в классе и определяются типы: Süss-Esser, Viel-Esser, Fett- Esser, Snack-Typ):
Süss-Esser |
II |
Viel-Esser |
|
Fett-Esser |
|
Snack-Typ |
|
Die Ergebnisse der Umfrage zeigen,
dass die Mehrheit der ….
… der Schüler sind…, weil…
…der Schüler sind …, deshalb …
III. . Заключний етап уроку.
1. Пояснення домашнього завдання.
2. Підведення підсумків уроку, рефлексія.
3. Оцінка знань учнів і їх активності на уроці.