Тема: Прикметник. Закріплення. Клас: 4
Мета уроку:
Закріпити знання учнів про прикметники;
Розвивати вміння розрізняти прикметники в тексті та правильно їх вживати;
Розвивати аналітичні та комунікативні навички учнів.
Обладнання:
Підручник з української мови;
Дошка;
Маркери;
Картки з вправами.
Хід уроку
I. Організаційний момент (2 хв.)
Привітання, перевірка готовності до уроку.
II. Повторення теоретичного матеріалу (15 хв.)
Поняття "прикметник" (5 хв.)
Визначення прикметника як частини мови, що відповідає на питання який? яка? яке? які? та характеризує предмет.
Види прикметників (10 хв.)
Обговорення особливостей якісних, відносних і присвійних прикметників.
III. Практична частина (25 хв.)
Робота в парах (10 хв.)
Розподіл карток з вправами між парами учнів.
Завдання:
Виписати всі прикметники з поданих речень.
Визначити, до якого виду вони належать.
Класна робота (15 хв.)
Обговорення відповідей, допомога у визначенні правильних відповідей. Учні демонструють свої відповіді, а вчитель допомагає їм розібратися у складнощах.
IV. Підсумок уроку (5 хв.)
Обговорення виконаних завдань (2 хв.)
Учні представляють свої відповіді, обговорюють, чи вони зрозуміли особливості прикметників.
Підсумок (3 хв.)
Вчитель робить підсумок уроку, наголошуючи на важливості правильного використання прикметників для створення багатого та виразного мовлення.
V. Домашнє завдання (1 хв.)
Призначення домашнього завдання для подальшого закріплення матеріалу: скласти 5 речень, в яких буде використано якісні, відносні і присвійні прикметники.