Навчально-виховний комплекс №1
Енергодарської міської ради Запорізької області
План-конспект уроку у 1-Б класі з теми:
«День народження»
В межах школи становлення вчителя
«Діяльнісна основа викладання навчальних дисциплін як компонент особистісно-компетентнісної освіти»
Вчитель англійської мови
Гончаренко Олена Сергіївни,
спеціаліст ІІ категорії
Енергодар
2019
Клас: 1-Б
Предмет: англійська мова
Тема уроку: День народження
Тип уроку: урок загальнометодологічної спрямованості
Основні цілі уроку:
а) діяльнісні: - розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію; розвивати навички аудіювання та діалогічного мовлення; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, культуру спілкування, такі моральні якості, як товариство, взаємодопомога;
б) навчальні: поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови; формувати навички розуміння на слух лексичних одиниць;
в) знання: - введення лексичних одиниць; повторити лексичні одиниці із теми; ознайомити з граматичними правилами: утворення множини іменників, кількісні числівники: one, two, three; структура: «І have got ...»;
г) уміння: - вміти утворювати розповідні речення з лексичними одиницями із теми, вживаючи конструкцію: «It is а ...»; вести діалог-розпитування про іграшки, вживаючи конструкції: «What is this? – It is а ...»;
Розумові операції: аналіз, порівняння, синтез, узагальнення, класифікація.
Демонстраційний матеріал: аудіо- та відео диск, тематичні малюнки, презентація.
Роздатковий матеріал: пазл, картки, розмальовки, наліпки.
Технічне забезпечення уроку: ноутбук, мультимедійний пристрій.
ХІД УРОКУ
І. Самовизначення до діяльності. (слайд 1)
T: Good morning, children. I am glad to see you. How are you?
Ps: I am fine too. Sit down.
ІІ. Актуалізація знань і фіксація утруднення в діяльності.
Назвати іграшки, кольори (робота з картками).
Робота за схемою T - P.
Учитель читає вірш англійською мовою, коли показую малюнки із фарбою необхідного кольору, учні називають його англійською мовою. (слайд 2)
- Щоб навчитись малювати,
Треба кожний колір знати.
Green - зелений, як травичка,
Blue - блакитний, як водичка,
Yellow - жовтий, як курчатко,
Grey - як сіре мишенятко,
Pink - рожевий, наче ружа,
Black - це чорний, як калюжа,
Red - червоний, наче мак,
Purple - схожий на буряк,
White - це білий, білий сніг,
Що на землю м’яко ліг.
IIІ. Локалізація утруднення. (слайд 3)
Т: — Children, you have papers with a picture. Match them.
Учні складають пазл, утворюючи торт.
T: - Де ви бачили такі торти?
Р: - На днях народження.
Т: - Так. Тема нашого сьогоднішнього уроку «День народження». (слайд 4)
ІV. Побудова проекту виходу з утруднення.
Т: - Без чого не буває дня народження?
Р: - Подарунки, торт, свічки, повітряні кульки.
Т: - Назвемо їх англійською мовою: cake, present, candle, balloon.
Учні повторюють слова декілька разів, використовуючи конструкцію It is…
Лист читає один з учнів:
- Hello. I am Sofia. I like toys. I have got a ball. It is red and green. And you?
Р1: - I have got a ball. It is уellow.
Р2: - I have got a teddy.It is white.
V. Узагальнення утруднення у зовнішньому мовленні.
Завдання від феї. (слайд 7)
Завдання від феї. (слайд 8)
Порахувати подарунки.
Підписати подарунки.
_at, _ear, _oll, _all, _ion
Фізкультхвилинка. (слайд 10)
VI. Самостійна робота із самоперевіркою за еталоном.
Завдання від феї. (слайд 11)
Розфарбуй необхідним кольором:
1) Colour the doll red.
2) Colour the car green.
3) Colour the teddy bear brown.
4) Colour the candles yellow.
5) Colour the present blue.
6) Colour the cake pink.
(слайд 12) Погляньте на дошку, перевірте, чи правильно розфарбували листівки
VII. Включення у систему знань і повторення. (слайд 13)
Пісня. (слайд 15)
VIII. Рефлексія діяльності.
На дошці малюнок стебла квітки, діти вибирають пелюстку кольором відповідно їх настрою і приклеюють, утворюючи квітку.