План-конспект уроку з теми: "День народження"

Про матеріал
І. Самовизначення до діяльності. (слайд 1) T: Good morning, children. I am glad to see you. How are you? Ps: I am fine too. Sit down. ІІ. Актуалізація знань і фіксація утруднення в діяльності. — У Смайлика є безліч іграшок. Давайте пригадаємо з якими іграшками він нас познайомив на минулому уроці. (Mind-map) Назвати іграшки, кольори (робота з картками). Робота за схемою T - P.
Перегляд файлу

Навчально-виховний комплекс №1

Енергодарської міської ради Запорізької області

 

 

 

План-конспект уроку у 1-Б класі з теми:

«День народження»

В межах школи становлення вчителя

«Діяльнісна основа викладання навчальних дисциплін як компонент особистісно-компетентнісної освіти»

 

 

 

 

 

Вчитель англійської мови

Гончаренко Олена Сергіївни,

спеціаліст ІІ категорії

 

 

 

 

 

Енергодар

2019

Клас:  1-Б

Предмет: англійська мова

Тема уроку: День народження

Тип уроку: урок загальнометодологічної спрямованості

 Основні цілі уроку:

а) діяльнісні: - розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію; розвивати навички аудіювання та діалогічного мовлення; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, культуру спілкування, такі моральні якості, як товариство, взаємодопомога;

б) навчальні: поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови; формувати навички розуміння на слух лексичних одиниць;

в) знання: -  введення лексичних одиниць; повторити лексичні одиниці із теми; ознайомити з граматичними правилами: утворення множини іменників, кількісні числівники: one, two, three;  структура: «І have got ...»;

 

 г) уміння: - вміти утворювати розповідні речення з лексичними одиницями із теми, вживаючи конструкцію: «It is а ...»; вести діалог-розпитування про іграшки, вживаючи конструкції: «What is this? – It is а ...»;

Розумові операції: аналіз, порівняння, синтез, узагальнення, класифікація.

Демонстраційний матеріал: аудіо- та відео диск, тематичні малюнки, презентація.

Роздатковий матеріал: пазл, картки, розмальовки, наліпки.

Технічне забезпечення уроку: ноутбук, мультимедійний пристрій.

ХІД УРОКУ

 

І. Самовизначення до діяльності. (слайд 1)

T: Good morning, children. I am glad to see you. How are you?

Ps: I am fine too. Sit down.

 

ІІ. Актуалізація знань і фіксація утруднення в діяльності.

  • У Смайлика є безліч іграшок. Давайте пригадаємо з якими іграшками він нас познайомив на минулому уроці. (Mind-map)

Назвати іграшки, кольори (робота з картками).

Робота за схемою T - P. 

  • What is it?-It is a doll/ car/ plane?

Учитель читає вірш англійською мовою, коли показую малюнки із фарбою необхідного кольору, учні називають його англійською мовою. (слайд 2)


- Щоб навчитись малювати, 
Треба кожний колір знати. 
Green - зелений, як травичка, 
Blue - блакитний, як водичка, 
Yellow - жовтий, як курчатко, 
Grey - як сіре мишенятко, 
Pink - рожевий, наче ружа, 
Black - це чорний, як калюжа, 
Red - червоний, наче мак, 
Purple - схожий на буряк, 
White - це білий, білий сніг, 

Що на землю м’яко ліг. 

 

IIІ. Локалізація утруднення. (слайд 3)

 Т: — Children, you have papers with a picture. Match them.

Учні складають пазл, утворюючи торт.

T: -  Де ви бачили такі торти?

Р: -  На днях народження.

Т: -  Так. Тема нашого сьогоднішнього уроку «День народження». (слайд 4)

 

ІV. Побудова проекту виходу з утруднення.

 

Т: - Без чого не буває дня народження?

Р: - Подарунки, торт, свічки, повітряні кульки.

Т: - Назвемо їх англійською мовою: cake, present, candle, balloon.

Учні повторюють слова декілька разів, використовуючи конструкцію It is…

  • А ви любите ходити в гості?
  •  Сьогодні ваше бажання здійсниться. Нас запросила на день народження Софія Прекрасна. (слайд 5) А до палацу Софії Прекрасної нам допоможуть дістатися чарівні феї. Лише виконавши їхні завдання, ми потрапимо на свято Софії Прекрасної. (слайд 6)  Сподіваюсь, що ви безпомилково будете розповідати про іграшки, які є у вас, пригадаєте вивчені літери. А для цього нам знадобиться увага, старанність, знання та дружба. Перед тим, як ми познайомимось з Феями, я б хотіла відкрити лист, який надіслала нам Софія.

Лист читає один з учнів:

- Hello. I am Sofia. I like toys. I have got a ball. It is red and green. And you?

  • Розкажіть про свої іграшки-подарунки для Софії.

Р1: - I have got a ball. It is уellow.

Р2: -  I have got a teddy.It is white.

  • Ви готові до подорожі? Отже, будьмо уважними і старанними, бо в кінці подорожі на вас чекає сюрприз!

 

V. Узагальнення утруднення у зовнішньому мовленні.

 

Завдання від феї. (слайд 7)

  • Дістатися до іншого берега на повітряній кулі. Можна летіти лише на кульках, які містять слово з літерою Nn. Учні на картках підкреслюють слова з відповідною літерою, а потім називають колір кульки, якою можна летіти.

                           

 

Завдання від феї. (слайд 8)

Порахувати подарунки.

  • How many dolls ?- Скільки ляльок?
  •  One doll.( two cats, three planes).

                 

 

Підписати подарунки.

  • Листи з подарунками потрапили у воду. Змилась перша літера назви і кольори з вітальних листівок. Допоможімо феям.

      _at,  _ear,   _oll,  _all,  _ion

                      

 

 Фізкультхвилинка. (слайд 10)

 

VI. Самостійна робота із самоперевіркою за еталоном.

 

 Завдання від феї. (слайд 11)

  • Розфарбуємо  листівки:

Розфарбуй необхідним кольором: 
1) Colour the doll red. 
2) Colour the car green. 
3) Colour the teddy bear brown. 
4) Colour the candles yellow. 
5) Colour the present blue. 

6) Colour the cake pink.
(слайд 12) Погляньте на дошку, перевірте, чи правильно розфарбували листівки

 

VII. Включення у систему знань і повторення. (слайд 13)

  •  Чарівні феї перенесуть нас до палацу Принцеси Софії, промовивши чарівні слова.  Розучування вірша.
  •  (слайд 14) Дітки, закрийте очі і уявіть,що ви летите до чарівного палацу

 

 Пісня. (слайд 15)

  •  Привітаємо принцесу піснею «Happy Birthday to You».
  •  Погляньте на іменинний торт Софії. (слайд 16) Як ви вважаєте, скільки їй років?

 

VIII. Рефлексія діяльності.

  • Чи сподобався вам урок? Зробимо квітку для Принцеси.

На дошці малюнок стебла квітки, діти вибирають пелюстку кольором відповідно їх настрою і приклеюють, утворюючи квітку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 березня 2019
Переглядів
1962
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку