План – конспект уроку з української мови для 3 класу НУШ. Тема уроку. Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували» (частина 2).

Про матеріал
Очікувані результати: продовжити працювати над текстом; удосконалювати навички виразного читання; формувати вміння створювати власні висловлювання за змістом прочитаного, давати характеристику дійових осіб розвивати творчу уяву, спостережливість; вчити застосовувати знання про числівник на практиці і правильно вживати у мовленні; розвивати інтерес до вивчення мови; виховувати потяг до пізнання навколишнього світу.
Перегляд файлу

План – конспект уроку з української мови для 3 класу НУШ                              

Тема уроку. Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували» (частина 2) продовження.

За підручником: Українська мова та читання: підручник для 3 класу  закл. загал. середн. освіти (у 2-х част.) : Ч. 2 / Інна Большакова, Марина Пристінська. –  Харків: В-во “Ранок”, 2020.              

Очікувані результати:

продовжити працювати над текстом; удосконалювати навички виразного читання; формувати вміння створювати власні висловлювання за змістом прочитаного, давати характеристику дійових осіб розвивати творчу уяву, спостережливість; вчити застосовувати знання про числівник на практиці і правильно вживати у мовленні; розвивати інтерес до вивчення мови; виховувати потяг до пізнання навколишнього світу.

 

Обладнання: мультимедійний комплект, конструктор LEGO.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Стихи для организационного момента урока

-  Доброго дня, любі діти.

    В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

      Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

 Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)                                                           Ми – одна сім’я.          (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

Щоденні 5 «Читання для себе» 

  Обираю книгу. 

  Обираю місце.

  Читаю 5 хвилин.

  Працюю з чек-листом

ІІ. Актуалізація опорних знань .

  1. Перевірка домашнього завдання.
  2. Хвилинка каліграфії.

Зошит прошу відкривати та дату гарно написати

Двадцять восьме січня

Класна робота

Щоб правильно, гарно слова написати,

Нам з’єднання букв слід усім пригадати,

Одна лиш хвилинка для цього дається,

Подивимось зараз, кому не вдається

С с  Сс  си   си   сі  сім   раз  один  раз відміряй відріж  

 

3.Робота з прислів’ями

* Одна голова – добре, а дві – краще.

* Знати, як свої п’ять пальців.

* Один говорить, два – дивляться, два – слухають.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми будемо продовжувати працювати над текстом , розпізнавати числівники в тексті та правильно вживати їх у нашому мовленні.

Робота з підручником - с. 31

Вправа № 1

Прочитайте та запишіть рівності

11 - 5 = 6           19 + 1 = 20           5 * 5 = 25

Вправа № 2

Давайте запишемо словосполучення. Який числівник записується двома способами ?

 

Рухлива вправа : https://youtu.be/qiMN7A5ibp8

 

ІІІ. Закріплення вивченого.

Робота з текстом - с. 31 -35

Текст. Тема і головна думка. Проблема. Характеристика персонажів. Читаємо в особах. Театралізуємо. Читання твору самостійно, для друга, назагал.

 

VІ. Заключна частина.

 

1. Підсумкова бесіда

- Чого навчилися на сьогоднішньому уроці?

- Чи все зрозуміли?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Яке завдання було найскладнішим?

 

2.Оцінювання.

- Ви молодці. Гарно працювали під час уроку.

Картки для самооцінювання для нуш

3. Домашнє завдання

-Відкрийте свої щоденники, запишіть домашнє завдання: написати список їжі, яку діти використали для демонстрації податків. Допишіть числівники.

4. Прощання

- На цьому наш урок закінчено.

- До побачення.

42384-1u.png

docx
Додано
28 січня 2022
Переглядів
4056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку