Презентація "Закріплення і узагальнення знань про іменник як частину мови "

Про матеріал
Тема : Закріплення і узагальнення знань про іменник як частину мови Мета : перевірити і узагальнити знання, вміння, навички учнів про іменник: знаходити іменники серед інших слів, розрізняти власні і загальні іменники, визначати рід, число іменника; активізувати словниковий запас учнів; розвивати образне мислення, орфографічну пильність, чуття мови, аналітико-синтетичні вміння, творчі здібності; виховувати самостійність, цілеспрямованість, любов до природи, старанність і наполегливість у навчанні. ета : перевірити і закріпити знання, вміння, навички учнів знаходити іменники серед інших слів, розрізняти власні і загальні іменники, визначати рід, число іменника; активізувати словниковий запас учнів; розвивати образне мислення, орфографічну пильність, чуття мови, аналітико-синтетичні вміння, творчі здібності; виховувати самостійність, цілеспрямованість, любов до природи, старанність і наполегливість у навчанні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Закріплення і узагальнення знань про іменник як частину мови

Номер слайду 2

“Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати”

Номер слайду 3

1. Ой, яка ж вона гарненька , пишно хвоста і раденька, не звірятко -– просто диво, невгамовне, пустотливе. Вгору – вниз, на гілку з гілки. Хто це буде , діти ? 2. Сиві воли усе поле залягли . 3. Крил не має, скрізь літає та ще й куряву здіймає. 4. Ніжна зірка сніжно-біла на рукав мені злетіла. Поки ніс її сюди, стала краплею води 5. Невидимка ходить в гаї, всі дерева роздягає . 6. Хто наткав волокна аж до лісу від вікна ? І сміється, задається «От така ширина !» 7. Що росте догори коренем ? Кросворд “Чарівні клітини” Б І Л К А Т У М А Н В І Т Е Р С Н І Ж И Н К А О С І Н Ь З И М А Б У Р У Л Ь К А

Номер слайду 4

Тема: Закріплення і узагальнення знань про іменник як частину мови Наше завдання: закріпити свої знання і вміння з теми «Іменник»;правильно і чітко висловлювати свої думки;дотримуватися культури писемного мовлення;переконати мене, що ви любите і знаєте рідну мову.

Номер слайду 5

Вправа «Очікування"

Номер слайду 6

ІМЕННИКчастина мовиозначаєназву предметавідповідає на запитання. ХТО? ЩО?ІСТОТ НЕІСТОТЗАГАЛЬНІ ВЛАСНІМАЄ РІДЧИСЛОЧОЛОВІЧИЙЖІНОЧИЙСЕРЕДНІЙНАЗВИОДНИНАМНОЖИНА

Номер слайду 7

Номер слайду 8

лютого Класна робота Зз зз зи зм ма им

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Скласти реченняін. Сг ан опялх, діл ан ічкахр, ховіла єгуля.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Вибірковий диктант. Послухайте вірш і випишіть «зимові » іменники Он як кружить метелиця І як вертить хурделиця, А за ними завірюха І найменша спритна хуга Не втомилась сніговиця У рясній своїй спідниці І віхола, і завія Зашугали з вітровієм

Номер слайду 13

Випишіть іменники у 3 колонки – чоловічого, жіночого, середнього роду. Птах, крижина, птаство, снігур, зима, сонце, шишкар, хурделиця, щастя, лід, завірюха.

Номер слайду 14

чол.рідптахснігуршишкарліджін.рідкрижиназимахурделицязавірюхасер.рідптаствосонцещастя

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Я знаю …Я навчився …Я запам’ятав…

Номер слайду 17

Дякую за увагу !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Блискун Надія Матвіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 січня 2022
Переглядів
1309
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку