План-конспект відкритого уроку для учнів 10– А класу Вчитель фізичної культури КЗО «СЗШ №20» м. Дніпра Калюжна Тетяна Анатоліївна Модуль: Волейбол. Тема уроку: Волейбол. Удоскон

Про матеріал

План-конспект

відкритого уроку для учнів 10– А класу

Вчитель фізичної культури

КЗО «СЗШ №20» м. Дніпра

Калюжна Тетяна Анатоліївна

Модуль: Волейбол.

Тема уроку: Волейбол. Удосконалення техніки виконання елементів волейболу.

Перегляд файлу

6

План-конспект

відкритого уроку для учнів 10– А класу

Вчитель фізичної культури

КЗО  «СЗШ №20» м. Дніпра

Калюжна Тетяна Анатоліївна

 

 

Модуль: Волейбол.

Тема уроку: Волейбол. Удосконалення техніки виконання елементів волейболу.

 

Мета уроку:

1 . Удосконалення техніки подачі та прийому м'яча.

2 . Навчальна гра.

 

Завдання уроку:

Освітні завдання :

1. Ознайомити з історію розвитку волейболу.
2. Повторити техніку виконання передач та прийомів волейбольного м*яча.
3. Закріпити техніку виконання верхньої прямої подачі.

Оздоровчі завдання:

- Розвивати в учнів координаційні здібності

Виховні завдання :

- Виховувати в учнів навички колективних дій у грі волейбол .

 

Тип уроку : вдосконалення знань , умінь  і навичок.

 

Метод проведення: фронтальний,  потоковий, індивідуальний , ігровий , інформаційний,  кругове тренування.

 

Місце проведення: Спортивний зал школи.

 

Інвентар : Волейбольні м'ячі , набивні м'ячі, комп’ютер, мультимедійний проектор.

 

п/п

 

Зміст

 

Дозування

 

Організаційно - методичні вказівки

I.

Вступна частина

10-12 хв

 

1.

2.

 

3.

 

4.

Організований вхід в спортзал

Побудова ,  привітання, інструктаж з  охорони праці.

Вимірювання ЧСС.

Повідомлення завдань уроку .

 

Історична довідка

 

 

 

30сек

30сек

 

 

 

1 хв

Черговий здає рапорт вчителю про готовність класу до уроку Звернути увагу : на поставу.

 

 

4.

Стройові вправи на місці

30сек

Активізація уваги учнів

5.

 

Ходьба і її різновиди в колоні по одному

а ) на носках , руки в сторону;

б) на п'ятах, руки на поясі ;

в) в напівприсяді, руки на поясі ;

г) в присяді, руки на колінах ;

д) стрибками у присяді , руки на колінах

1 хв

 

Звернути увагу : на поставу

Не згинатися в тазостегновому суглобі;

витримувати дистанцію

6.

Рівномірний біг:

а ) у колоні по одному ;

б) біг «змійкою» (по лініях площадки);

в) переміщення ( «змійкою» ) в середній стійці волейболіста , приставними кроками лівим , правим боком , з імітацією руками передачі м'яча двома зверху ;

г ) біг в колоні по одному , біля баскетбольного щита стрибок вгору , торкання рукою щита.

2 хв

Самоконтроль учнів за диханням

витримувати дистанцію

 

 

Імітація руками передачі м'яча двома зверху ;

стрибок вгору виконувати з обох ніг

 

 

7.

 

Ходьба в колоні по одному з виконанням вправи на відновлення дихання

30сек

3-4 раза

1-2 - Руки вгору- вдих

3-4 - Нахил вперед , руки вниз - видих ( озвучити )

8.

 

ЗРВ в русі без предметів :

1 ) В.П. - руки в сторони , кисть в кулак :

   а ) - обертання кистями вперед ;

   б) - обертання кистями назад;

2 ) В.П. - руки в сторони , кисть в кулак :

 а) - обертання в ліктьовому суглобі вперед ;

 б) - обертання в ліктьовому суглобі назад;

3 ) В.П. - руки в сторони , кисть в кулак :

 а) - обертання в плечовому суглобі вперед ;

 б) - обертання в плечовому суглобі назад;

4 ) Ходьба випадами , вперед - в сторону , з опорою руками об коліно виставленої ноги.

5 ) Ходьба, з нахилами тулуба вперед ;

6 ) Ходьба, зі помахами прямими ногами :

  - В.П. - руки вперед в сторони

   1 - крок з лівої, мах правою , торкання лівої кисті руки;

  - В.П.

   3 . Крок з лівої , мах правою , торкання лівої кисті руки ;

7 хв 30сек

 

12 раз

 

 

 

12 р.

 

 

12 р.

 

 

6-8 р.

 

 

6-8 р.

 

6-8 р.

Стежити за поставою , за правильним виконанням вправ

 

Імітація обертання скакалки Амплітуда рухів широка

 

 

Імітація руху барабанщика

Імітація руху прийому їжі

 

Плечі вперед не нахилятися . Тулуб тримаємо прямо .

 

Ноги в колінному суглобі - не згинати , руками торкатися підлоги

 

Утримуємо руки вперед в сторони

Опорну і махову ноги не згинати.

9.

 

Стрибки через (2 ) гімнастичні лави :

а ) В.П. - о.с. , лава праворуч

- стрибки вгору вліво і вправо з

  просуванням вперед (М і Д) ;

б) В. п. - стійка ноги нарізно над лавкою :

- Вскочити на лавку, зіскок -

  з просуванням вперед (Д) ;

- Стрибок вгору , над лавкою з'єднати ноги разом , приземлення - стійка ноги нарізно лавкою між ногами (М).

 

30сек

 

2 раза

 

2 раза

 

 

2 раза

 

Ноги над лавкою в колінному суглобі не згинати , рух рук- знизу вгору.

 

Ноги над лавкою прямі.

Рух рук - знизу вгору.

10.

 

Ходьба, з виконанням вправи на відновлення дихання

30сек

3-4

раза

1-2 - Руки вгору- вдих

3-4 - Нахил вперед , руки вниз - вид их.

11.

Перешикування в русі, із колони по-одному  в чотири колони (на відстані )

Вимірювання ЧСС

 

Вправи виконуються фронтально

За 10 с.(15 уд.)

II.

Основна частина

30-31

 

1.

Вправи з набивними м’ячами:

  1. Кидки м’яча з-за голови двома руками партнеру.
  2. Кидки м’яча двома руками від грудей партнеру.

Кидки м’яча двома руками над головою.

 

 

 

4 хв

 

Відстань 5 – 6 м.

 

Відстань 5 – 6 м.

 

Висота 3 – 4 м.

 

 

2.

Передача м’яча в парах.

Верхня передача прийом м*яча

 

 

5 хв

Відстань 3 – 4 м. Ноги розставлені, одна нога попереду. Руки винесені вперед-вверх і зігнуті в ліктях. Руки стикаються з м’ячем на рівні лиця над головою, кисті знаходяться в положенні тильного згинання, пальці трохи напружені і зігнуті, вони щільно обгортають м’яч, утворюючи специфічну воронку (момент прийому). Основне навантаження при передачі лягає виключно на вказівні і середні пальці. Ноги і руки випрямляються, розгинанням в променевозапясних суглобах і еластичними рухами пальців мячу надається потрібний напрямок.

3.

Нижня передача в парах

Прийом м*яча

 

5 хв

 

Краще ставити одну ногу попереду другої. Загальний центр важкості тіла при цьому опускається,  ноги зігнуті в коліна, тулуб дещо нахилений вперед. Краще усього руки розміщувати перпендикулярно до траєкторії польоту м’яча. При наближенні м’яча зустрічний рух починають ноги: їх розгинають в колінах, тіло гравця піднімається вверх і дещо вперед. Ноги випрямляються швидко і енергійно, що утворює для рук початкову швидкість руху. Руки включаються в роботу трохи пізніше; швидкість їх руху росте незначно. Удар по мячу виконується передпліччями. Час контакту з мячем дуже малий. При цьому ноги майже повністю випрямляються, руки витягують вперед

4

 

Удосконалення  техніки виконання подачі.

а) нижня пряма подача через сінку. Нижня  пряма подача. Ігрок стоїть

 лицем до сітки, тулуб нахилений вперед, ноги зігнуті, лівая нога попереду. М*яч в лівій руці, рука трохи зігнута та  на уровні пояса. М*яч підкидається на 20-30 см.  рука отводится строго назад, удар по мячу наносится снизу-вперед-вверх на уровне пояса.

 

 

 

б) верхня пряма  подача через сітку.

Верхня пряма подача. В.П. – висока стійка лицем к сітці. М*яч тримати на уровні грудей, ліва нога  попереду. Після підкидання  м*яча над головойю(попереду себе ) ігрок виконує замах вверх-назад, прогинаєтсья и відводе плече  руки назад-вверх. Удар здійснюється трохи  зігнутой рукою  попереду себе.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Двостороння навчально -тренувальна гра

Ігрове завдання:

  1. Гравець зони 1 виконує верхню подачу м’яча на протилежну сторону майданчика, гравці виконують прийом м’яча. Після виконання ігрового завдання всі гравці роблять перехід по майданчику за годинниковою стрілкою.

 

12 хв.

 Вчитель здійснює суддівство.

III.

Заключна частина

5  хв

 

 

 

1. Шикування

2. Вимірювання ЧСС

3.  Підведення підсумків уроку

 

4.  Домашнє завдання .

 

 

5. Організований відхід з залу

 

30с

3хв

1хв

 

 

 

 

30 с

Організований вихід із зали

Активізувати увагу учнів

1. Відповісти на питання.

 

  1. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (М) - 2х20 раз , (Д) 2х10 раз

Звернути увагу :на дисципліну

 

 

docx
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку