Тема : Баскетбол
Мета заняття: Повторення з учнями технічних прийомів пересування баскетболіста, передач та прийомів м*яча; розвивати координаційні здібності; виховувати вольові якості, сміливості, наполегливості, впевненості у власних силах.
Тип уроку: ЗУН
1 . Закріпити техніку виконання ведення баскетбольного м*яча, з зупинками та зміною напрямку.
2 . Повторити техніку виконання передачі двома руками від грудей, та з відскоком о підлогу.
3 . Сприяти розвитку фізичних якостей.
4. Сприяти розвитку почуття єдності колективу.
План-конспект
відкритого уроку для учнів 3– А класу
Вчитель фізичної культури
КЗО «СЗШ №20» м. Дніпра
Калюжна Тетяна Анатоліївна
Тема : Баскетбол
Мета заняття: Повторення з учнями технічних прийомів пересування баскетболіста, передач та прийомів м*яча; розвивати координаційні здібності; виховувати вольові якості, сміливості, наполегливості, впевненості у власних силах.
Тип уроку: ЗУН
Завдання:
1 . Закріпити техніку виконання ведення баскетбольного м*яча, з зупинками та зміною напрямку.
2 . Повторити техніку виконання передачі двома руками від грудей, та з відскоком о підлогу.
3 . Сприяти розвитку фізичних якостей.
4. Сприяти розвитку почуття єдності колективу.
Дата проведення: : 27.02.17
Час проведення: 10:25 – 11:10
Місце проведення: с/з КЗО «СЗШ № 20»
Інвентар: Волейбольні м*ячі, фішки ,секундомір, свісток.
№ З/П |
ЧАСТИНИ УРОКУ |
ДОЗ. |
ОМВ |
|||
1.Підготовча частина 10хв |
||||||
|
Організований вхід до зали 1. Шикування, перевірка присутніх, оголошення задач уроку. Інструктаж з техніки безпеки. ЧСС. 2. Стройові вправи "Наліво", "Направо", "Кругом". 3. Різновиди ходьби: – на носках – на п’ятках – на зовнішній стороні стопи – перекатним кроком 4. Різновиди бігу. – звичайний біг – спиною вперед – з захисній стійці баскетболіста (правим/лівим боком) – з закиданням гомілки – з високим підніманням стегна – на прямих ногах
Перешикування з одної колони в колону по 4. Комплекс ЗРВ на місті: – В.П. руки зігнуті перед собою 1-4 колові оберти передпліччями вперед 5-8 колові оберти передпліччями назад – В.П. руки вгору 1-4 колові оберти руками вперед 5-8 колові оберти руками назад – В.П. руки до плечей 1-4 колові оберти вперед 5-8 колові оберти назад – В.П. руки на поясі 1-2 нахил вперед 3-4 В.П. – В.П. руки на поясі 1-випад правою ногою вперед, правою рукою торкнутися лівої п’ятки 2-В.П. 3-випад лівою ногою вперед, лівою рукою торкнутися правої п’ятки 4-В.П – В.П. руки за спиною, пальці переплетені в замок 1-нахил вперед, руки в гору 2-В.П. 3-4 теж саме 7. Стрибкові вправи. – стрибки на правій нозі – стрибки на лівій нозі – стрибки на двох ногах 8. Перехід на ходьбу. 9. Шикування в 4 колони (змиканням).
Вимірювання ЧСС: (10сек) |
2'
1'
2'
3'
30' 4 хв.
8 раз.
8 раз.
8 раз.
8 раз.
8 раз.
8 раз.
8 раз.
30с.
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та їх функціональний стан.
Правильно виконувати вправи. Поточний метод.Підготувати м’язи ніг для виконання бігових вправ руки на поясі руки за головою руки в сторони руки на поясі Активізувати та підготувати серцево-судинну та дихальну системи до виконання основної частини уроку.
Переміщуватися по периметру баскетбольного майданчика або по діагоналі.
Виконувати вправи для відновлення дихання. Підготувати м’язову систему для виконання вправ основної частини уроку Фронтальний метод.
Спину тримати рівно та намагатися виконувати з максимальною амплітудою. Руки прямі, спину тримати рівно. Вправу виконувати з максимальною амплітудою, лопатки з’єднати. Виконувати з максимальною амплітудою. При виконанні нахилу ноги не згинати, спину тримати рівно паралельно підлозі. Руки намагатися завести максимально вперед Спину тримати рівно, намагатися максимально виконати завдання. Випад робити тільки вперед.
При виконанні нахилу ноги не згинати, спину тримати рівно паралельно підлозі. Руки намагатися завести максимально вперед.
Підготувати м’язи ніг до виконання задач основної частини уроку. Виконувати з просуванням вперед. Виконувати вправи на відновлення дихання після виконання стрибкових вправ.
Норма не більше 15 ударів за 10 сек. Учням, пульс яких перевищує норму, звернути увагу, надівши кольоровий браслет
|
|||
2.ОСНОВНА ЧАСТИН 35 хв. |
||||||
3
|
1.Ведення м*яча:
2.Тримання м*яча
3.Передачі м*яча:
4. Ловіння м*яча
5. Ведення та передачі:
6. Кидок м*яча у кошик з середньої відстані
Перешикування у коло 7. Рухлива гра : «Вудка»
Вимірювання ЧСС:
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Ходьба на місті.
Вправи для відновлення дихання. Підведення підсумків уроку. Повідомлення домашнього завдання.
|
10 хв
12 хв
5 хв.
5хв
1хв
2хв 1хв 1хв
|
Показ, пояснення. СЛАЙД 1: Поточний метод. Ведення м’яча виконується послідовними поштовхами по ньому до підлоги, трохи вбік і попереду себе, але так, щоб м’яч не підіймався вище пояса. М’яч слід прикривати корпусом, ведучі від протилежною від противника рукою. Зміна руки та виконання ведення за сигналом вчителя. Особливу увагу звернути на положення тіла, роботу рук та ніг. Від учнів слід домагатися м’якого руху пальців, та вести м’яч без постійного зорового контролю. Показ, пояснення. СЛАЙД 2:
Показ. Пояснення СЛАЙД 3: Кисті рук розкриті так, щоб утворювалась «лійка», зробити коловий рух кістьми і спрямувати м’яч партнеру не роблячи передачі, зробити невеликий крок. Зробити невеличкий крок ногою вперед, витягнути прямі руки з широко розставленими пальцями, великі пальці при цьому направлені один на одного на відстані 3-5 см. Звернути увагу на положення рук та ніг. Груповий метод. Відстань мінімальна. Звернути увагу на положення рук та ніг при передачі м’яча та на учнів, які допускають помилки. Не розчиняють ноги. Переносити вагу тіла на виставлену ногу. Показ, пояснення. СЛАЙД 4: Груповий метод. За командою вчителя (за сигналом). Перші чотири дитини виконують ведення м’яча просуваючись вперед, обводячи фішку, вертаючись зупиняються біля центральної лінії спорт. площадки, роблять ведення з середньою висотою відскоку та роблять передачу двома руками від грудей. Становляться позаду своєї колони, за сигналом (свисток) інші чотири дитини виконують те саме. Звернути увагу на техніку ведіння та передачі.
Показ, пояснення СЛАЙД 5:
Поєднання маха руками і згинання ніг дозволяє домогтися гарного результату і повторювати його кожен раз. Перш ніж виконати кидок, потрібно розслабитися, опустити руки і вдихнути, подивившись на ціль. Потім не поспішаючи потрібно кинути м'яч. Краща стійка для вдалого кидка – ноги трохи зігнуті в колінах, а стопи розташовуються на ширині плечей. При цьому руки повинні тягнутися до кошика. Розмір баскетбольного м'яча дозволяє зручно контролювати його стадіях кидка. Рух починається всією рукою, триває пензлем і закінчується кінчиками пальців. У завершальній стадії пальці підкручування м'яча.
Діти утворюють коло, повернувшись обличчям до центра, на відстані витягнутих у сторони рук. Вчитель стоїть у центрі кола. Він крутить по колу шнур, до кінця якого прив’язана торбинка з піском («вудочка») таким чином, щоб вона прослизнула під ногами дітей. Діти стрибають через «вудочку», намагаючись не зачепити її. Спійманим уважають того, кого торкнеться шнур або торбинка. Діти час від часу відпочивають, потім гра повторюється.
Звернути увагу на учнів, пульс яких перевищував норму на початок уроку.
Фронтальний метод
Руки вверх- вдих Руки донизу-видих Стрибки на скакалці
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||