План-конспект відкритого заняття гуртка «Європейський клуб» Тема: Україна на карті Європи

Про матеріал
Мета:  узагальнити знання учнів про геополітичні зв’язки України з європейськими країнами та шляхи інтеграції нашої країни у європейський полікультурний простір;  розвивати здатність до аналітичних висновків, спостережень, пошуку необхідної інформації за допомогою різних джерел;  формувати навички ораторського мистецтва, вміння працювати з різнорівневою аудиторією  виховувати патріота, який знає і поважає традиції свого народу, трудівника, люблячого свою землю, громадянина, готового захищати свою Батьківщину; прагнення примножувати своєю працею здобутки українського народу.
Перегляд файлу

http://img.ashkimsin.ru/forums/monthly_03_2010/user251/post49908_img1_1.jpg

План-конспект відкритого заняття

гуртка «Європейський клуб»

 

Тема: Україна на карті Європи

 

Мета:

  • узагальнити знання учнів про геополітичні зв’язки України з європейськими країнами та шляхи інтеграції нашої країни у європейський полікультурний простір;
  • розвивати здатність до аналітичних висновків, спостережень, пошуку необхідної інформації за допомогою різних джерел;
  • формувати навички ораторського мистецтва, вміння працювати з різнорівневою аудиторією
  • виховувати патріота, який знає і поважає традиції свого народу, трудівника, люблячого свою землю, громадянина, готового захищати свою Батьківщину; прагнення примножувати своєю працею здобутки українського народу.

 

Обладнання: аудіозаписи для супроводу, відеозапис флешмобу симфонічного оркестру м. Сабадел, карта Європи, знімки території с. Лучинець Googlemaps, різнокольорові наліпки, фломастери.

 

Цільова аудиторія: учні 1-8 класів, які не є членами Євроклубу.

 

Хід заходу.

  1. Вступ.

Керівник гуртка: Сьогодні ми вкотре запросили і наших менших товаришів, і ваших ровесників на засідання Європейського клубу «Вікно в Європу». Разом з активними членами нашого клубу ви вже долучали нашу невелику школі до спільного проекту європейської мережі eTwinning – “Lets put our hands together!”. На цьому барвистому стенді – малюнки долоньок  дітей з Польщі та Естонії, Австрії і Туреччини, Литви, Франції, Нідерландів, Фінляндії, Кіпру, з українського міста Миколаєва… А ваші маленькі долоньки понесли шматочок України у десять європейських шкіл. На часі – новий проект «A Letter to Santa». Отож про нашу країну, наше село, нашу школу – тобто, про нас, – уже знають такі ж, які ви, маленькі європейці. А сьогодні ми разом поміркуємо над тим, які зв’язки має наша країна з іншими країнами Європи.

  1. Блок «Європа – далека і близька»
  • Вікторина «Що ви знаєте про Європейський Союз»
  1. Скільки країн є членами Європейського Союзу?
  2. Яка мова є офіційною мовою Євросоюзу?
  3. Чи можна у Лондоні розрахуватися у магазині євро? Чому?
  • Перегляд флеш-мобу симфонічного оркестру м. Сабадел, який виконує гімн Європейського союзу.
  • Презентації Євроклубівців окремих країн-членів Євросоюзу: Німеччини, Польщі, Італії, Франції.
  • Мозковий штурм «Що значить - бути Європейцем?»

Методика проведення мозкового штурму: оскільки аудиторія є різнорівневою, неможливо очікувати рівноцінної участі у такому виді діяльності. Разом з тим, внаслідок цього не можна виключати можливості виникнення цікавих ідей, тому перед початком мозкового штурму керівник призначає модератора, який буде надавати слово, та секретаря (1-2), який буде записувати ідеї учасників на дошці. Учасників знайомлять з головним принципом толерантності: повага до думки кожного учасника дискусії.

Після того, як усі бажаючі висловились,  діти голосують за ті чи інші пропозиції. Модератор зачитує ідеї, які набрали найбільшу кількість голосів.

 

  1. Блок «Україна на карті Європи»
  • Інтерактивна вправа «Давайте познайомимося з нашими сусідами»:

Модератор запрошує одного з присутніх (за бажанням) показати Україну на карті Європи. Цей учасник і буде символізувати Україну, йому вручається відповідна наліпка. Наступні учасники називають країни, з якими межує Україна (за потреби – з опорою на карту), отримують відповідні наліпки та стають поряд з Україною. Модератор просить молодших школярів назвати країни, з якими межує наша держава. Питання для аудиторії: які країни ви хотіли б відвідати, і чому? Питання для дискусії: а чим може привабити жителів Європи наша країна? Що варто зробити, щоб бажаючих відвідувати нашу країну та вести з нами спільні проекти було більше?

  • Пошукова робота «Моє село на карті Європи».

Демонстрація супутникових знімків Лучинця сервісу Googlemaps. Формування двох команд під керівництвом досвідчених Євроклубівців: перша – шукає школі та основні об’єкти Лучинця на знімках, друга – шукає на карті України Вінницю та, за орієнтирами – Дністер, кордон з Молдовою, близькі міста – приблизне розташування с. Лучинець.

  1. Підсумок

Керівник гуртка: Спостерігаючи сьогодні за вашою активною участю у наших інтерактивних вправах – а ми сподіваємося, що дізнаватись щось нове про Україну та Європу вам було дійсно цікаво – я ще раз переконалась: наша Україна – чудова країна, бо у ній живуть такі чудові юні Українці. Памятайте, що від кожного з нас залежить, якою буде наша держава сьогодні, взавтра і через багато років. Будьмо гідними тих, хто захищає незалежність нашої країни, нашу свободу, саме право  - бути українцем. Слава Україні!

Розробила координатор керівник гуртка РБДЮТ «Європейський клуб», координатор Євроклубу «Вікно в Європу» Країло Оксана Анатоліївна, СЗШ І-ІІІ ст. с. Лучинець

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гречка Вікторія Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
436
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку