План
відкритого уроку
з англійської мови Л.О. Сойки
Тема модуля: Відпочинок і дозвілля. Водні види спорту
Тип уроку : комбінований (говоріння,аудіювання,граматика)
Час: 40 хвилин
Цілі: - формування навичок говоріння
Мета: навчальна - ознайомити з новими лексичними одиницями за темою “Having fun at the beach”; активізувати лексику з теми в діалогічному і монологічному мовленні; вчити працювати у групі.
розвиваюча - розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням вивченого матеріалу, сприяти розвитку уяви, емоційної сфери, мислення та мовлення учнів, сприяти їх пізнавальній активності в процесі формування нових умінь та навичок
виховна- виховувати повагу до культури англійців, виховувати культуру спілкування, виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови , формувати країнознавчу мовну компетенцію учнів.
Компетенції: - інформаційно-цифрова (спілкування мовою з використанням ІКТ)
Змістова лінія : - громадянська відповідальність (врахування думки членів команди)
Методи навчання : словесний, практичний, наглядний, частково-пошуковий, репродуктивний, пояснювально-демонстраційний, аналітичний, порівняльний
Обладнання : тематичні малюнки, флеш-картки, телевізор, роздатковий матеріал( аркуш А3, кольорові олівці, підручник, мобільний телефон.
Хід уроку
1.1. введення в іншомовне середовище
1.2. відгадайте 2 секретних слова, зв’язаних з вихідними
_ _ _ _ \ _ _ _ \ (REST \FUN)
1.3. Фонетична зарядка
She sells seashells by the seashore,
The shells she sells are seashells, I’m sure.
So if she sells seashells on the seashore
Then I’m sure she sells seashore shells.
1.4. повідомлення теми уроку “Having fun at the beach”
2.1. Презентація нових слів ( - флеш картки, запис у словник, повтор слова за записом)
2.2. Презентація історії (відео-супровід )
3.1. Складання власної історії за малюнком ( робота в командах, опис та презентація історії за картинкою )
3.2. карта слів до теми ‘’вільний час’’ (команда А кріпить слова , команда В додає до них малюнки )
Руханка `` Penguin Dance``
3.3. граматична вправа ( розміщення іменників під відповіними дієсловами : грати, займатись , ходити )