План-конспект залікового уроку на тему „Haustiere“ проведеного у 5 класі

Про матеріал
План-конспект залікового уроку на тему „Haustiere“ проведеного у 5-Б класі
Перегляд файлу

       

Львівський національний університет імені Івана Франка

Факультет іноземних мов

Кафедра німецької філології

 

 

 

 

 

План-конспект

залікового уроку на тему „Die Haustiere“

проведеного у 5-Б класі ліцею №28 Львівської міської ради

“04” березня 2021 р.

студенткою-практиканткою 4-го курсу факультету іноземних мов

Процків Ольгою Мирославівною

Керівник-методист:

Віталіш Любов Петрівна

Вчитель-предметник:

Вислоцька Ольга Петрівна

 

 

 

 

Львів – 2021

 

Тема уроку: die Haustiere (домашні тваринки).

Цілі уроку:

Практична:

  1.               Повторити лексику за темою «Домашні тваринки».
  2.               Активізувати лексичний матеріал в усному мовленні.
  3.               Навчити учнів розмовляти про домашніх тварин, розвивати навички аудіювання.
  4.               Повторити вживання знахідного відмінку.

Розвиваюча: розвивати мовленнєву реакцію, комунікативні компетенції, увагу при слуханні тексту.

Виховна: виховувати любов та повагу до інших живих створінь, а саме до домашніх тварин.

Обладнання уроку: ноутбук, комп’ютерна презентація на телевізорі, роздаткові матеріали.

 

Схематичний план уроку:

  1. Організаційний момент — 2 хв.
  2. Розповідь про свою домашню тварину або про тваринку своєї мрії — 10 хв.
  3. Повторення основної лексики на тему “Домашні тварини” – 12 хв.
  4. Аудіювання діалогу — 6 хв.
  5. Повторення та практика граматичної структури — 13 хв.
  6. Пояснення домашнього завдання та  завершення  уроку — 2 хв.

 

 

Хід уроку

 

1. Початок уроку. Організація класу. Повідомлення теми уроку і очікуваних результатів

Прийом: бесіда з учнями.

Vor kurzem haben wir gemeinsam einen Text über den Hund Barry gelesen, der Menschen in den Schweizer Bergen gerettet hat. Ich hoffe, ihr vergesst ihn nicht. Heute werden wir ein Thema bearbeiten, das direkt damit zusammenhängt. Was denkt ihr, worüber wir heute sprechen werden? — Haustiere.

Wir werden hören, Vokabeln und Grammatik wiederholen, und ihr werdet über eure Haustiere oder Traumtiere sprechen.

 

2. Розповідь про свою домашню тварину або про тваринку своєї мрії

Прийом: самостійне мовлення учнів, перевірка його правильності.

 Ich weiß, dass ihr für heute bereit seid, mitzuteilen, welche Haustiere ihr habt oder von welchen ihr träumt. Ich würde mich freuen, jetzt von euch zu hören.

 

 3. Повторення основної лексики на тему “Домашні тварини”

Прийом 1: пошук іменників у ланцюжку літер.

Unter der Nummer 18 befindet sich eine Buchstabenkette. Hier sind 6 Tiere versteckt. Schreib sie mit dem Artikel auf: der Hund, die Katze, der Papagei, der Kanarienvogel, die Maus, die Kuh.

Прийом 2: усне зачитування назв іменників у множині.

Jetzt schaut auf die Nummer 19. Wie heißen diese Wörter im Plural? Schüler A, lies sie laut vor: die Hunde, die Pferde, die Kanarienvögel, die Kaninchen, die Hamster, die Katzen, die Goldfische, die Mäuse.

 Прийом 3: зачитування і відгадування тварин за описом

 Jetzt lese ich Ihnen Beschreibungen von Tieren vor und eure Aufgabe ist es, diese zusammen mit den Artikeln so schnell wie möglich zu benennen.

 

4. Аудіювання діалогу

Прийом: Активне прослуховування діалогу учнями, доповнення речень.

Jetzt hören wir den kleinen Dialog zu und machen die zweite Übung. Hier sprechen zwei Mädchen, Tina und Brigitte, über Haustiere. Versucht ihr beim Anhören der Audioaufnahme, alle fehlenden Wörter zu ergänzen.

Will jemand die Aussage von Tina lesen?

“Tina sagt:

 • Zu Hause habe ich…eine Katze.

 • Sie heißt…Mautzi.

 • Sie ist 4…Jahre alt.

 • Sie ist…sehr lieb.

 • Sie mag…Milch. “

Und von Brigitte?

“Brigitte sagt:

 • Ich mag…Haustiere,

 • aber ich habe leider keine.

 • Ich möchte gern einen…Hund

 • oder ein…Kaninchen haben!”

 

 5. Повторення та практика граматичної структури

Прийом 1: прочитання таблиці та встановлення відповідності між родом іменника і закінченням артикля.

Sieht die Tabelle auf Nummer 9. Wie lautet das Geschlecht der Wörter in jeder Spalte? Wie lauten die Endungen der Artikel? Student A, könntest du bitte die Regeln formulieren?

Прийом 2: вправа-ланцюжок.

Jetzt haben wir eine Kettenübung. Ist es bekannt für euch?

Zum Beispiel frage ich dich: „Hast du einen Hamster?“, und du antwortest: „Ja, ich habe einen Hamster“ oder „Nein, ich habe keinen Hamster. Ich habe eine Katze.“ oder auch „Nein, ich habe leider keine Haustiere“. Dann fragst du deinen Nachbarn und wählst ein anderes Tier für deine Frage aus. Und so weiter.

 

6. Пояснення домашнього завдання та  завершення  уроку

Прийом: Активне слухання інструкцій учителя

Die Hausaufgaben haben Sie bereits gestern von Natalia Oleksandriwna erhalten.

Ich denke, dass alles uns heute gelungen ist. Danke für die gute Zusammenarbeit! Auf Wiedersehen und bleibt gesund!

 

docx
Додав(-ла)
Protskiv Olha
Додано
8 вересня 2022
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку