План-конспект заняття для молодшого дошкільного віку «Загадкова гостя»

Про матеріал
Метою заняття є уточнення і поглиблення знань дітей про весняні зміни у природі; закріпити назви весняних квітів, назви комах; уточнити назви продуктів харчування; повторити назви відомих українських казок та їх героїв; розвивати логічне мислення, розширити кругозір, вчити самостійно міркувати, зіставляти, порівнювати і аналізувати, удосконалювати дрібну моторику. Закріпити лічбу в межах 3. Повторити назви тварин та їх дитинчат. Заохочувати пізнавати навколишній світ, виховувати бережливе ставлення до природи, правила особистої безпеки. Виховувати дружелюбні стосунки між дітьми групи.
Перегляд файлу

Тема: «Загадкова гостя»

Програмовий зміст: уточнити і поглибити знання дітей про весняні зміни у природі; закріпити назви весняних квітів, назви комах; уточнити назви продуктів харчування; повторити назви відомих українських казок та їх героїв; розвивати логічне мислення, розширити кругозір, вчити самостійно міркувати, зіставляти, порівнювати і аналізувати, удосконалювати дрібну моторику. Закріпити лічбу в межах 3. Повторити назви тварин та їх дитинчат. Заохочувати пізнавати навколишній світ, виховувати бережливе ставлення до природи, правила особистої безпеки. Виховувати дружелюбні стосунки між дітьми групи.

Матеріали до заняття: демонстраційний матеріал: основа картини «весняний пейзаж», ілюстрації квітів і комах, ілюстрований посібник з фетру «Пори року». Матеріали до ігор: «Одягни ляльку на прогулянку», Д/Г «Впізнай транспорт за тінню», «Що зайве?», «Мама і дитинчата».

Роздатковий матеріал: цифри. Ілюстрації до українських народних казок. Цеглинки LEGO червоного і зеленого кольорів.

Хід заняття:

1.Організаційний момент.  Привітання.

Вихователь: Діти, а ви любите дивитись мультфільми? Сьогодні, до нас, завітає гість, який живе у справжньому мультику. А хто це і у якому мультфільмі живе ви зможете дізнатись виконавши усі завдання, які я для вас підготувала. За виконані завдання ви отримаєте підказки, які, можливо, вам допоможуть дізнатись хто до нас поспішає.

(Сідають на лавочки)

2.Давайте пригадаємо які ми знаємо пори року?(ілюстрований посібник з фетру «Пори року»)

Запитання вихователя:

  •        яка зараз пора року?
  •        Які зміни відбулись навколо?
  •        В який одяг одягаємось навесні?

Д/Г «Одягни ляльку»

(матеріали до гри – силуети хлопчика та дівчинки, одяг виготовлені з фетру різних кольорів)

(Перша підказка. Наш гість дуже веселий і має багато друзів. Здогадались? Отже,наступне завдання, яке я вам підготувала ми виконаємо на галявині куди і вирушимо зараз. Діти, підкажіть на чому подорожують люди)

Д/Г «Впізнай транспорт за тінню»

 

Д/Г «Створимо весняну картину»

Чого не вистачає на цій картині? Давайте доповнимо її квітами і комашками. Називають і додають комахи і квіти. Розкажіть за що ви любите весну.(Речення)

Д/Г «Сортування сміття»

Хтось на цій галявині попустував і залишив купу сміття, що потрібно зробити, щоб можна було тут відпочити?

Вихователь: Весною ми багато гуляємо, а на прогулянку важливо взяти з собою щось поїсти, щоб ви росли розумними і здоровими дітьми. З чого готують їжу?(продукти харчування)

Д/г «Що зайве?»(Рецепти страв)

(Наступна підказка. Наш гість любить дізнаватись щось нове. І іноді забуває про власну безпеку та потрапляє в усілякі історії. Але завдяки своїм друзям йому вдається все вирішити правильно)

Діти, які казки ви читаєте вдома з батьками? Які ваші улюблені?

Д/Г «Хто в цій казочці живе?»

(Переходять за столи)

Д/г «так чи ні»(з цеглинками лего)

  •      Можна гратись з сірниками
  •      Потрібно вмиватись вранці
  •      Необхідно мити руки після прогулянки
  •      Можна брати гострі предмети о рук дітям без дозволу дорослих
  •      Потрібно битися з іншими дітками
  •      Потрібно вживати багато кока-коли, цукерок та морозива, що б зубки були міцні
  •      Можна телефонувати по телефону дорослих на різні телефонні номери, бо це весело
  •      Потрібно спробувати розвеселити, якщо хтось із друзів сумує

Д/Г «Мама і дитинчата»

 

(Підказка. Наш гість має Братика. Вони разом полюбляють лагодити все навколо)

Під музику заходить Сімка.

Сімка: «Привіт, діти. Я з вами так давно хотіла познайомитись, а ви? Як тебе звуть? Я люблю з усіма дружити і хочу, щоб ви стали моїми друзями також. Ви вмієте дружити? А що таке дружба? Раз ви погодились стати моїми друзями, то давайте гратись і ще я хочу вас пригостити чимось смачненьким – ФІКСІСОЛОДОЩАМИ та ось тримайте розмальовки з героями нашого мультика»

Діти граються під музику з мультфільму про фіксиків.

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку