Тема: «Загадкова гостя»
Програмовий зміст: уточнити і поглибити знання дітей про весняні зміни у природі; закріпити назви весняних квітів, назви комах; уточнити назви продуктів харчування; повторити назви відомих українських казок та їх героїв; розвивати логічне мислення, розширити кругозір, вчити самостійно міркувати, зіставляти, порівнювати і аналізувати, удосконалювати дрібну моторику. Закріпити лічбу в межах 3. Повторити назви тварин та їх дитинчат. Заохочувати пізнавати навколишній світ, виховувати бережливе ставлення до природи, правила особистої безпеки. Виховувати дружелюбні стосунки між дітьми групи.
Матеріали до заняття: демонстраційний матеріал: основа картини «весняний пейзаж», ілюстрації квітів і комах, ілюстрований посібник з фетру «Пори року». Матеріали до ігор: «Одягни ляльку на прогулянку», Д/Г «Впізнай транспорт за тінню», «Що зайве?», «Мама і дитинчата».
Роздатковий матеріал: цифри. Ілюстрації до українських народних казок. Цеглинки LEGO червоного і зеленого кольорів.
Хід заняття:
1.Організаційний момент. Привітання.
Вихователь: Діти, а ви любите дивитись мультфільми? Сьогодні, до нас, завітає гість, який живе у справжньому мультику. А хто це і у якому мультфільмі живе ви зможете дізнатись виконавши усі завдання, які я для вас підготувала. За виконані завдання ви отримаєте підказки, які, можливо, вам допоможуть дізнатись хто до нас поспішає.
(Сідають на лавочки)
2.Давайте пригадаємо які ми знаємо пори року?(ілюстрований посібник з фетру «Пори року»)
Запитання вихователя:
Д/Г «Одягни ляльку»
(матеріали до гри – силуети хлопчика та дівчинки, одяг виготовлені з фетру різних кольорів)
(Перша підказка. Наш гість дуже веселий і має багато друзів. Здогадались? Отже,наступне завдання, яке я вам підготувала ми виконаємо на галявині куди і вирушимо зараз. Діти, підкажіть на чому подорожують люди)
Д/Г «Впізнай транспорт за тінню»
Д/Г «Створимо весняну картину»
Чого не вистачає на цій картині? Давайте доповнимо її квітами і комашками. Називають і додають комахи і квіти. Розкажіть за що ви любите весну.(Речення)
Д/Г «Сортування сміття»
Хтось на цій галявині попустував і залишив купу сміття, що потрібно зробити, щоб можна було тут відпочити?
Вихователь: Весною ми багато гуляємо, а на прогулянку важливо взяти з собою щось поїсти, щоб ви росли розумними і здоровими дітьми. З чого готують їжу?(продукти харчування)
Д/г «Що зайве?»(Рецепти страв)
(Наступна підказка. Наш гість любить дізнаватись щось нове. І іноді забуває про власну безпеку та потрапляє в усілякі історії. Але завдяки своїм друзям йому вдається все вирішити правильно)
Діти, які казки ви читаєте вдома з батьками? Які ваші улюблені?
Д/Г «Хто в цій казочці живе?»
(Переходять за столи)
Д/г «так чи ні»(з цеглинками лего)
Д/Г «Мама і дитинчата»
(Підказка. Наш гість має Братика. Вони разом полюбляють лагодити все навколо)
Під музику заходить Сімка.
Сімка: «Привіт, діти. Я з вами так давно хотіла познайомитись, а ви? Як тебе звуть? Я люблю з усіма дружити і хочу, щоб ви стали моїми друзями також. Ви вмієте дружити? А що таке дружба? Раз ви погодились стати моїми друзями, то давайте гратись і ще я хочу вас пригостити чимось смачненьким – ФІКСІСОЛОДОЩАМИ та ось тримайте розмальовки з героями нашого мультика»
Діти граються під музику з мультфільму про фіксиків.