План-конспект заняття для молодшого дошкільного віку «Зимуючі птахи»

Про матеріал
Метою заняття є викликати інтерес до природи та бажання піклуватися про пернатих друзів у молодших дошкільнят, закріпити знання дітей відповідно до теми заняття.
Перегляд файлу

 

Заняття з розділу

«Мовлення дитини»

(ІІ молодша група)

Тема: «Зимуючі птахи»

Мета:  розвивати уяву, фантазію, мислення;

Виховувати інтерес до природи, бажання піклуватися про пернатих друзів.

Зв'язне мовлення:

формувати у дітей навички цікавого оповідача, заохочувати відповідати на запитання вихователя повними реченнями;

Навчитися описувати пташку за планом (мнемотаблицею) .

Словник:

Сприяти збагаченню лексики словами: годівничка, горобці, ворона, сорока, дятел, синиця, снігур, сова; годувати, дзьобати, стрибати, шукати.

Граматика:

Продовжувати формувати вміння вживати узагальнювальне слово «птахи», формувати граматичну правильність мовлення.

Звукова культура мовлення:

Формувати вміння слухати та коригувати звуковимову дітей, розвивати фонематичний слух, звуконаслідувати голоси птахів.

Матеріали до заняття: годівничка, дерево, іграшка – сонечко, ілюстрації птахів, паперові силуети птахів, кольорові пір’їни.

Хід заняття:

1.Ігровий момент

Вправа «Сонечко» (діти передають один одному іграшку Сонечко і бажають гарного настрою, гарного дня, роблять компліменти)

2.Вступна бесіда

Діти, наше сонечко з кожним днем піднімається все вище-вище, день стає коротшим, а повітря менше прогрівається і стає холоднішим. Ще нещодавно, коли ви насипали крихт до годівнички на нашому майданчику, то на наступний день дивувались чому птахи не з’їли ласощі, які ви їм залишили. А це тому, діти, що ще було тепло і птахам було вдосталь їжі і вони з легкістю її знаходили без нашої допомоги. А подивіться скільки птахів сьогодні злетілося до нашої годівнички.

 

  •          Давайте підійдемо до годівнички і роздивимось хто до нас сьогодні завітав. (називають птахи, колір пір’я, розсаджують на дереві)

3.Д/Г «Хто як говорить?»

Діти ,а ви знаєте, що птахи розмовляють на своїй особливій пташиній мові. Давайте ми теж спробуємо  порозмовляти на пташиній мові.

  •          Сорока каже скре-ке-ке (повторіть,будь ласка)
  •          Ворона каже кар-ка-кар
  •          Синичка каже сінь-сінь
  •          Горобчик цвірінь-цвірінь.
  •          Діти, а я знаю, що у сороки білий животик, а у кого жовтий?
  •          Діти, а хто більший ворона чи горобець?

Фізкультхвилинка «Горобчик»

 (діти в наголівниках із зображенням горобців імітують рухи за словами вихователя під музику)

Наш хлопчик-горобчик

Раненько проснувся!

І солодко так догори потягнувся!

Головою вправо вліво покрутив,

Всіх пташок він на зарядку запросив.

Щоб здоров’я гарне мати,

Треба крильця розім’яти.

Нахиляється горобчик до землі,

Мріє він зернятка там знайти.

А тепер горобчик наш стрибає,

Кругом себе повертає!

4.Опис птаха за мнемодоріжкою

Як називається птах?

З яких частин складається його тіло?

Якого кольору пір’я?

Цей птах зимуючий чи перелітний?

5. Д/Г «Назви пташку лагідно»

Проговорювання чистомовок.

РІ-РІ-РІ до нас летять снігурі

Ички-ички-ички тут вже скачуть і синички

Ів-ів-ів доганяють горобців

6. Дихальна гімнастика «Чарівне пір’ячко»

Діти, я ось знайшла повну корзину кольорового пір’ячка. Кому воно може належати? Я думаю, що воно належить чарівним птахам. Ви загадайте бажання і високо–високо подмухайте його і ваші бажання обов’язково здійсняться.

7. Підсумок заняття

Що ви дізналися сьогодні на занятті.

Що вам сподобалось на занятті.

В мене тут є повна торбинка ласощів для наших пернатих друзів: насіння соняшника, ягоди горобини, крихти хліба, насіння кукурудзи, а для синичок шматочок сала, вони його дуже полюбляють. Ми з вами підемо на прогулянку і пригостимо птахів.

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
44
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку