Заняття
Мета: діагностика особливостей емоційного світу дітей. Створення позитивної мотивації й зацікавленості дітей на заняттях. Зняття емоційного напруження.
Привітання (2хв.) Діти стають у коло, й потискують один одному руки.
Треба в коло нам ставати,
Ігри різні починати.
Ви своє ім'я назвіть –
Руку дружби простягніть.
Гра «Створи настрій» ( 8хв.)
Обладнання: картки з зображенням емоції радості та здивування, картка з порожніми обличчями
Малювання на тему «Мій щасливий день»(8хв.)
Обладнання: папір, олівці.
Діти пригадують і малюють свій найщасливіший день. Психолог просить пригадати, які почуття в них були, чому день запам'ятався. Пропонує поділитися своєю радістю з іншими дітьми.
Вправа прощання(2хв.)
В коло знову всі ставайте,
Посмішку передавайте,
На сусіда подивіться
І ласкаво посміхніться.
Діти стають у коло і передають посмішку. Кожна дитина посміхається до свого сусіда, той до іншого сусіда і т.д.