Заняття
Мета: розвивати уяву та фантазію; стабілізувати психічні процеси (збудження-гальмування, здатність переключатися з активної діяльності на пасивну); сприяти зняттю емоційно-психічного та тілесного напруження.
Привітання (2хв.)
Зазеленіє навіть пень,
Коли почує… (Добрий день).
Не бачив друга триста літ –
Скоріш скажи йому…(Привіт).
Гра «Малювання фарбами» (8хв.)
Обладнання: аркуш паперу формату А3, фарби.
Дитині дається аркуш паперу формату А3, змочений водою, і набір акварельних фарб. Психолог пропонує дитині передати свій емоційний стан фарбами, використовуючи при цьому замість пензлика свої пальці, фантазію, уяву, почуття.
Після закінчення малювання психолог пропонує порівняти тактильні відчуття з переданим емоційним станом.
Гра «Молекула» (8 хв.)
Діти бігають по кімнаті. На сигнал «молекула» всі збігаються та щільно притискаються одне до одного.
Вправа прощання(2хв.)
В коло знову всі ставайте,
Посмішку передавайте,
На сусіда подивіться
І ласкаво посміхніться.