заняття з розвитку уяви та фантазії

Про матеріал
Мета: розвивати уяву та фантазію; стабілізувати психічні процеси (збудження-гальмування, здатність переключатися з активної діяльності на пасивну); сприяти зняттю емоційно-психічного та тілесного напруження.
Перегляд файлу

Заняття

Мета: розвивати уяву та фантазію; стабілізувати психічні процеси (збудження-гальмування, здатність переключатися з активної діяльності на пасивну); сприяти зняттю емоційно-психічного та тілесного напруження.

Привітання (2хв.)

Зазеленіє навіть пень,

Коли почує… (Добрий день).

Не бачив друга триста літ –

Скоріш скажи йому…(Привіт).

Гра «Малювання фарбами» (8хв.)

Обладнання: аркуш паперу формату А3, фарби.

Дитині дається аркуш паперу формату А3, змочений водою, і набір акварельних фарб. Психолог пропонує дитині передати свій емоційний стан фарбами, використовуючи при цьому замість пензлика свої пальці, фантазію, уяву, почуття.

Після закінчення малювання психолог пропонує порівняти тактильні відчуття з переданим емоційним станом.

Гра «Молекула» (8 хв.)

Діти бігають по кімнаті. На сигнал «молекула» всі збігаються та щільно притискаються одне до одного.

Вправа  прощання(2хв.)

В коло знову всі ставайте,

Посмішку передавайте,

На сусіда подивіться

І ласкаво посміхніться.

 

docx
Додано
3 січня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку