ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОДА
КЗ КОР «БОГУСЛАВСЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
ІМЕНІ І.С.НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО»
План-конспект
відкрите заняття з дітьми дошкільного віку в Центрі раннього розвитку дитини на базі КЗ КОР «Богуславський гуманітарний фаховий коледж імені І.С. Нечуя-Левицького» на тему «Пори року. Погода» для студентів та викладачів сп. «Дошкільна освіта»
викладача іноземної (англійської) мови спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Заіченко Надії Вікторівни
Богуслав 2023
План-конспект заняття з англійської мови в старшій групі
Тема: тренування у спілкуванні по темі «Weather and Seasons»
Мета: навчити дітей правильно артикулювати звуки, Тренувати вживання лексики spring, summer, autumn, winter, sunny, rainy, cloudy та граматичної структури I like в усному мовленні шляхом ігрової діяльності. Розвивати логічне мислення, пам'ять. Виховувати позитивне ставлення до занять з англійської мови.
Схематичний план заняття
І. Початок заняття
1. Організаційний момент. Привітання.
2. Фонетична зарядка.
ІІ. Основна частина заняття
ІІІ. Заключна частина заняття
- Підсумки заняття.
- Прощання.
Хід заняття
Етап, мета (етапу), прийом |
Зміст роботи |
|
І. Початок заняття |
|
|
Етап 1. Початок заняття. Мета: Організація групи до проведення заняття. Привітання. Знайомство.
|
T: Hi, Hello, Good morning, children. I’m glad to see you (я рада тебе бачити). Вітаюся з дітьми.
Who are you? (Хто ти є?) I am ________________ How are you? ( Як справи?) Запитую дітей як їх звати, як у них справи слухаю відповіді та допомагаю.
|
|
Етап 2. Фонетична зарядка. Мета: Тренування у вимові звуків [ʌ], [w ], [i]. Прийом: хорове повторення за вчителем.
|
[ʌ] summer, sunny. [w] winter, white. [i] spring, winter.
|
|
ІІ. Основна частина |
|
|
Етап 3: Введеня нового матеріалу Мета: Ознайомити з новими лексичними одиницями. Прийом 1: учитель говорить – діти слухають. Прийом 2: хорове та індивідуальне повторення за вчителем Гра «Відгадай слово». «Guess the Word»
Гра «Сніжка. Snowball»
|
Показую картинки та називаємо овочі. Розглядаючи овочі вивчаємо нові слова. Спочатку говорю я діти слухають діла разом з дітьми повторюємо.
Ділимо групу на дві команди. Ведучий однієї команди повертається спиною, а гравці іншої команди загадують слово (наприклад: winter). Коли ведучий повертається, діти говорять по одному реченню із задуманим словом. Наприклад: “It is white”, “It is cold”(діти можуть показувати жестами). Якщо дитина не змогла відгадати слово, то вона вибуває з гри. Обирають наступного ведучого з іншої команди. Перемагає команда, в якій до кінця гри залишиться більше учасників.
Т: Зліпимо велику сніжку. Цей м’ячик – маленька сніжка. Слова, які ми повторюємо – сніг. Ми стаємо в коло. Я вимовляю: «I like summer» і м’яча передаю Маші. Маша повторює: «I like summer» і передає м’яча Саші. Він повторює фразу і передає м’яч далі. Продовжуємо так доти, доки м’яч знову не опиниться у мене.
|
|
Етап 4: Розучування нового матеріалу. Мета:Тренування у вживанні нових ЛО: Прийом1 :Гра «Echo» Етап 5 Ознайомлення з новою граматичною структурою I can see…
|
Пропоную дітям пограти в гру «Ехо». Діти повторюють слово голосно, тихіше і найтихіше. Так декілька разів
Запитую у дітей який фрукт чи овоч вони бачуть. What can you see? I can see tomato.
|
Мати |
Етап 5: Фізкультхвилинка Мета: розслабити та відволікти дітей, дати їм трохи відпочити.
|
Head and shoulders Knees and toes (2p) And eyes and ears and Mouth and nose
|
|
Етап 6: Закріплення нового матеріалу. Мета: Закріпити новий матеріал заняття. Прийом 1: Гра « What is missing?».
Гра «Is it the right word?»
Гра «Вкажи на картинку з правильним словом»
|
Запитую у дітей який фрукт чи овоч їм подобається. What season do you like? I like winter. Пропоную дітям пограти в гру «What is missing?». Прошу дітей закрити очі та забираю одну з картинок. Діти відкривають очі та відповідають який фрукт зник. Close your eyes, please. Open your eyes, please.
Пропоную пограти в гру « Чи правильне слово?» Я називаю слово, якщо слово правильне діти плескають в долоні, якщо ні, тупають ногами.
Я називаю фрукт, а діти повинні вказати на картинку з правильним словом. |
|
ІІІ. Заключна частина заняття. |
|
|
Етап 7: Підведення підсумків заняття. Прощання. |
-Дітки, які нові слова ми вивчили? -В які ігри грали? -Вам сподобалося наше заняття? Прощаємося goodbye, bye-bye, see you soon! |
|