План-конспект заняття на тему "Пори року. Погода".

Про матеріал
План-конспект заняття з англійської мови для старшої вікової групи на тему "Пори року. Погода".
Перегляд файлу

 

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ОДА

 

КЗ КОР «БОГУСЛАВСЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

 

ІМЕНІ І.С.НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО»

 

 

 

 

 

План-конспект

відкрите заняття з дітьми дошкільного віку в Центрі раннього розвитку дитини на базі КЗ КОР  «Богуславський гуманітарний фаховий коледж імені І.С. Нечуя-Левицького» на тему «Пори року. Погода» для студентів та викладачів сп. «Дошкільна освіта»

 

 

 

 

 

викладача іноземної (англійської) мови  спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Заіченко Надії Вікторівни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Богуслав 2023

 

 

План-конспект заняття з англійської мови в старшій групі

Тема: тренування у спілкуванні по темі «Weather and Seasons» 

Мета: навчити дітей правильно артикулювати звуки, Тренувати вживання лексики spring, summer, autumn, winter, sunny, rainy, cloudy та граматичної структури I like в усному мовленні шляхом ігрової діяльності. Розвивати логічне мислення, пам'ять. Виховувати позитивне ставлення до занять з англійської мови. 

Схематичний план заняття

І. Початок заняття 

1. Організаційний момент. Привітання. 

2. Фонетична зарядка. 

ІІ. Основна частина заняття 

  • Введення нового матеріалу. 
  • Розучування нового матеріалу.  
  • Фізкультхвилинка. 
  • Закріплення нового матеріалу. 

ІІІ. Заключна частина заняття 

     - Підсумки заняття. 

     - Прощання.                        

  

Хід заняття

Етап, мета (етапу), прийом 

                         Зміст роботи 

                                     І. Початок заняття 

 

Етап 1. Початок заняття. 

Мета: Організація групи до проведення заняття. Привітання. 

Знайомство.

 

 

 

T: Hi, Hello, Good morning, children. I’m glad to see you (я рада тебе бачити). Вітаюся з дітьми.

 

Who are you? (Хто ти є?)

I am ________________

How are you? ( Як справи?)

Запитую дітей як їх звати, як у них справи слухаю відповіді та допомагаю.

                 

 Етап 2. Фонетична зарядка. 

Мета: Тренування у вимові звуків [ʌ], [w ], [i]. 

Прийом: хорове повторення за вчителем. 

 

     

[ʌ] summer, sunny.

[w] winter, white.

[i] spring, winter.

 

 

 

 

 

 

                              ІІ. Основна частина 

 

Етап 3: Введеня нового матеріалу

Мета: Ознайомити з новими лексичними одиницями.

Прийом 1: учитель говорить – діти слухають.

Прийом 2: хорове та індивідуальне повторення за вчителем

 

Гра «Відгадай слово». «Guess the Word»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Сніжка. Snowball»

 

 

 

 

 

 

Показую картинки та називаємо овочі. Розглядаючи овочі вивчаємо нові слова. Спочатку говорю я діти слухають діла разом з дітьми повторюємо.

 

 

 

 

 

Ділимо групу на дві команди. Ведучий однієї команди повертається спиною, а гравці іншої команди загадують слово (наприклад: winter). Коли веду­чий повертається, діти говорять по одному реченню із задуманим словом. Наприклад: “It is white”, “It is cold”(діти можуть показувати жестами).

Якщо дитина не змогла відгадати слово, то вона вибуває з гри. Оби­рають наступного ведучого з іншої команди. Перемагає команда, в якій до кінця гри залишиться більше учасників.

 

Т: Зліпимо велику сніжку. Цей м’ячик – маленька сніжка. Слова, які ми повторюємо – сніг. Ми стаємо в коло. Я вимовляю: «I like summer» і м’яча передаю Маші. Маша повторює: «I like summer» і передає м’яча Саші. Він повторює фразу і передає м’яч далі. Продовжуємо так доти, доки м’яч знову не опиниться у мене.

 

 

Етап 4: Розучування нового матеріалу. 

Мета:Тренування у вживанні нових ЛО: 

 Прийом1 :Гра «Echo»

 Етап 5 Ознайомлення з новою граматичною структурою I can see…

 

 

Пропоную дітям пограти в гру «Ехо».

Діти повторюють слово голосно, тихіше і найтихіше. Так декілька разів

 

 

Запитую у дітей який фрукт чи овоч вони бачуть.

What can you see?

I can see tomato.

 

 

 

Мати

Етап 5: Фізкультхвилинка 

 Мета: розслабити та відволікти дітей, дати їм трохи відпочити. 

 

Head and shoulders

Knees and toes (2p)

And eyes and ears and

Mouth and nose

     

 

 

Етап 6: Закріплення нового матеріалу. 

 Мета: Закріпити новий матеріал заняття.  

Прийом 1:  Гра « What is missing?».

 

 

 

 

 

 

Гра «Is it the right word?»

 

 

 

 

Гра «Вкажи на картинку з правильним словом»

 

Запитую у дітей який фрукт чи овоч їм подобається.

What season do you like?

I like winter.

Пропоную дітям пограти в гру «What is missing?». Прошу дітей закрити очі та забираю одну з картинок. Діти відкривають очі та відповідають який фрукт зник.

Close your eyes, please.

Open your eyes, please.

 

 Пропоную пограти в гру « Чи правильне слово?» Я називаю слово, якщо слово правильне діти плескають в долоні, якщо ні, тупають ногами.

 

 Я називаю фрукт, а діти повинні вказати на картинку з правильним словом.

 

                          ІІІ. Заключна частина заняття. 

 

Етап 7:  

Підведення підсумків заняття.  

Прощання. 

 -Дітки, які нові  слова ми  вивчили?

-В які ігри грали?

-Вам сподобалося наше заняття?

Прощаємося goodbye, bye-bye, see you soon!

 

 

docx
Додано
1 березня 2023
Переглядів
2217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку