План корекції знань з математики у 6 класі

Про матеріал
План корекції знань з учнями , які мають початковий рівень . На допомогу вчителю математики для підвищення рівня знань та подолання прогалин у знаннях за курс математики 6 клас по темам.
Перегляд файлу

План-завдання для корекції знань учнів з теми: Подільність натуральних чисел

Мета програми : корегування знань учнів з теми

Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.

За підручником :О.С. Істер «Математика 6»

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Підручник

Номери

Дата контролю знань

1

Дільники та кратні натурального числа

§1  с .5

№ 3,6,8,17

 

2

Ознаки подільності на10,5 та 2

§2  с .9

№ 32,34,38

 

3

Ознаки подільності на 9 та 3

§3  с .11

№49,51,57

 

4

Прості та складені числа

§4  с .14

№68,71,73

 

5

Розкладання числа на прості множники

§5 с .18

№86,91

 

6

Найбільший спільний дільник

§6  с .20

№ 99,103,108

 

7

Найменше спільне кратне

§7  с .25

№ 123,126

 

8

Контрольна робота №1

С.28

 

 

 

 

Контрольні запитання:

1.Яке число називають дільником натурального числа а?

2.Яке натуральне число називають кратним числу а?

3.Які числа діляться на 10?

4. Які числа діляться на 5?

5. Які числа  є парними, а які непарними?

6.Як за записом числа визначити  , ділиться вона на 2 чи ні?

7. Як за записом числа визначити , ділиться вона на 3 чи ні, на 9 чи ні?

8.Які числа називають простими , а які складними ?

9.Яке число називають найбільшим спільним дільником?

10.Які два числа називають взаємно простими?

11.Яке число називають найменшим спільним кратним?

 

 

План-завдання для корекції знань учнів з теми: Звичайні дроби

Мета програми : корегування знань учнів з теми

Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.

За підручником :О.С. Істер «Математика 6»

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Підручник

Номери

Дата контролю знань

1

Основна властивість дробу. Скорочення дробу

§8  с .30

№142,144,151,160

 

2

Найменший спільний знаменник. Зведення дробів до спільного знаменника .Порівняння дробів.

§9  с .936

№178,182,184

 

3

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

§10  с .42

№208,212,221

 

4

Додавання і віднімання мішаних чисел

§11  с .47

№238,240,

 

5

Перетворення звичайних дробів у десяткові

§12 с .53

№276,278282

 

6

Десяткове наближення звичайного дробу

§13  с .58

№290,292

 

7

Контрольна робота №2

С.60

 

 

8

Множення звичайних дробів 

§14 с.61

№306,312

 

9

Знаходження дробу від числа 

§15 с.68

№345,355

 

10

Взаємно обернені числа.

§16 с.73

№376,380

 

11

Ділення звичайних дробів

§17 с.76

№393,397, 417

 

12

Знаходження числа за його дробом 

§18 с.82

№436,438,454

 

13

Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами

§19 с.87

№ 474

 

14

Контрольна робота №3

С.92

 

 

 

 

Контрольні запитання:

1.Сформулюйте основну властивість дробу?

2.Що називають скороченням дробу?

3.Який дріб є нескоротним?

4.Сформолюйте правило зведення дробів до найменшого спільного знаменника.

5.Як виконати додавання і віднімання дробів з різними знаменниками?

6.Як додати та відняти мішані числа?

7.Як перетворити звичайний дріб у десятковий?

8.Як виконується множення двох дробів і як - множення мішаних чисел?

9.Сформулюйте правило знаходження дробу від числа.

10.Які числа називають взаємно оберненими?

11.сформулюйте правило ділення дробів та мішанних чисел?

12Сформулюйте правило знаходження числа за його дробом?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-завдання для корекції знань учнів з теми: Відношення і прпорції.

Мета програми : корегування знань учнів з теми

Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.

За підручником :О.С. Істер «Математика 6»

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Підручник

Номери

Дата контролю знань

1

Відношення. Основна властивість відношення

§2 с.94

№ 510,512,521

 

2

Пропорція.

Основна властивість пропорції

§21 с.98

529,531,533,535,539

543

 

3

Пряма пропорційна залежність

§22 с.103

560,563,567,572

 

4

Масштаб. Знаходження відстаней на карті

§23. С108

583,588,593

 

5

Поділ числа у даному відношенні

§24 с.114

621,623,627

 

6

Контрольна робота № 4

С.126

 

 

7

Обернена пропорційна залежність

§26 с.127

676, 679,685

 

8

Відсоткове відношення двох чисел. Зміна величини у відсотках

§27 с.131

693,697,699,707

 

9

Відсоткові розрахунки

§28 с.137

732,734,738,740,747

 

10

Коло. Довжина кола

§29 с.140

760,762,767,773

 

11

Круг. Площа круга

Площа круга. Круговий сектор

§150 с.145

786,788,798

 

12

Стовпчасті та кругові діаграми

§31 с.150

811,815

 

13

Циліндр. Конус. Куля.

§32 с.154

825,827,828,

 

14

Контрольна робота №5

С.158

 

 

 

 

Контрольні запитання:

1.Що називається відношенням двох чисел?

2. Що показує відношення двох чисел?

3.Що таке пропорція?

4. Сформулюйте основну властивість пропорції?

5.Яківеличини називають прямо пропорційними?

6.Що називають масштабом карти?

7.Які величини називають обернено пропорційними?

8.Як знайти відсоткове відношення двох чисел?

9.Які типи задач на відсотки ти знаєш?

10 .Який відрізок називають радіусом кола, діаметром кола?

11.Як обчислити довжину кола якщо відомо діаметр кола , радіус кола?

12.Яку фігуру називають кругом?

13. Як обчислити площу круга?

14.Як утворюється круговий сектор ?

15.Що таке діаграма? Для чого використовують діаграми?

16. З чого складається поверхня циліндра? Поясни що таке радіус, висота циліндра?

17. чого складається поверхня конуса? Поясни , що таке вершина, радіус, висота конуса?

18. Поясни , що таке центр, радіус, діаметр кулі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-завдання для корекції знань учнів з теми: Раціональні числа та дії над ними.

Мета програми : корегування знань учнів з теми

Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.

За підручником :О.С. Істер «Математика 6»

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Підручник

Номери

Дата контролю знань

1

Додатні та від’ємні числа. Число нуль

§33 с.160

№845,848

 

2

Координатна пряма

§34 с.165

861,863,865,867

 

3

Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа

§35 с.170

889,892,898

 

4

Модуль числа

§36 с.173

916,919,931

 

5

Порівняння раціональних чисел

§37 с.178

951,953,957,961

 

6

Контрольна робота № 6

С.184

 

 

7

Додавання від’ємних чисел

§38 с.18

994,997,1007

 

8

Додавання чисел з різними знаками

§39 с.189

1024,1027,1044

 

9

Властивості додавання

§40 с.195

1062,1066,1070

 

10

Віднімання раціональних чисел

§41 с.199

1090,1093,1095,1113

 

11

Розкриття дужок

§42 с.204

1133,1135,1143

 

12

Контрольна робота №7

С.209

 

 

13

Множення раціональних чисел

§43 с.210

1160,1168,1184

 

14

Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу

§44 с.216

1199,1201,1210

 

15

Розподільна властивість множення

§45 с.220

1223,1229,1231

 

16

Подібні доданки та їх зведення

§46 с.225

1249,1252,1258

 

17

Контрольна робота №8

С.229

 

 

18

Ділення раціональних чисел

§47 с.230

1286,1290,1299

 

19

Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь

§48 с.235

1331,1335,1344

 

20

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

§49 с.242

1361,1364,1396

 

21

Контрольна робота №9

С.249

 

 

22

Перпендикулярні прямі

§50 с.255

1465,1468

 

23

Паралельні прямі

§ 52 с.259

1481,1483

 

24

Координатна площина

§53 с.262

1495,1497,1499,1508

 

25

Приклади графіків залежності між величинами

§54 с.280

1540,1544

 

26

Контрольна робота №10

С.280

 

 

 

 

Контрольні запитання:

  1. Які числа є додатніми , а які від’ємними?
  2. Що називають координатною прямою?
  3. Що таке координата точки?
  4. Які два числа називають протилежними?
  5. Які числа називають цілими , раціональними?
  6. Що називають модулем числа?
  7. Сформулюйте правило порівняння раціональних чисел ?

____________________________________________________________________

  1. Сформулюйте правило додавання двох від’ємних чисел?
  2. Сформулюйте правило додавання двох  чисел з різними знаками?
  3. У чому полягає переставна , сполучна властивості додавання?
  4. Сформулюйте правило віднімання раціональних чисел?
  5. Сформулюйте правило розкритя дужок перед якими стоїть знак «+», «-»  ?
  6. Сформулюйте правило множення двох  чисел з різними знаками?
  7. Сформулюйте правило множення двох  від’ємних чисел ?
  8. У чому полягає переставна , сполучна властивості множення?
  9. У чому полягає розподільна властивість множення?
  10. Які доданки називають подібними? Як звести подібні доданки?

18.Сформулюйте правило ділення двох від’ємних чисел?

     19. Сформулюйте правило ділення двох  чисел з різними знаками?

20.Сформулюйте основні властивості рівнянь?

21.Які прямі називають перпендикулярними?

22. Які прямі називають паралельними?

23.Як називають осі координат?

24.Як називають точку перетину осей координат?

25.Як називають пару точок , що визначає положення точки на площині?

26.Як поділено координатну площину на чверті?

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Мінда Світлана
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Планування
Додано
4 січня 2022
Переглядів
1533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку