План-завдання для корекції знань учнів з теми: Подільність натуральних чисел
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :О.С. Істер «Математика 6»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Дільники та кратні натурального числа |
§1 с .5 |
№ 3,6,8,17 |
|
2 |
Ознаки подільності на10,5 та 2 |
§2 с .9 |
№ 32,34,38 |
|
3 |
Ознаки подільності на 9 та 3 |
§3 с .11 |
№49,51,57 |
|
4 |
Прості та складені числа |
§4 с .14 |
№68,71,73 |
|
5 |
Розкладання числа на прості множники |
§5 с .18 |
№86,91 |
|
6 |
Найбільший спільний дільник |
§6 с .20 |
№ 99,103,108 |
|
7 |
Найменше спільне кратне |
§7 с .25 |
№ 123,126 |
|
8 |
Контрольна робота №1 |
С.28 |
|
|
Контрольні запитання:
1.Яке число називають дільником натурального числа а?
2.Яке натуральне число називають кратним числу а?
3.Які числа діляться на 10?
4. Які числа діляться на 5?
5. Які числа є парними, а які непарними?
6.Як за записом числа визначити , ділиться вона на 2 чи ні?
7. Як за записом числа визначити , ділиться вона на 3 чи ні, на 9 чи ні?
8.Які числа називають простими , а які складними ?
9.Яке число називають найбільшим спільним дільником?
10.Які два числа називають взаємно простими?
11.Яке число називають найменшим спільним кратним?
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Звичайні дроби
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :О.С. Істер «Математика 6»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Основна властивість дробу. Скорочення дробу |
§8 с .30 |
№142,144,151,160 |
|
2 |
Найменший спільний знаменник. Зведення дробів до спільного знаменника .Порівняння дробів. |
§9 с .936 |
№178,182,184 |
|
3 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
§10 с .42 |
№208,212,221 |
|
4 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
§11 с .47 |
№238,240, |
|
5 |
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
§12 с .53 |
№276,278282 |
|
6 |
Десяткове наближення звичайного дробу |
§13 с .58 |
№290,292 |
|
7 |
Контрольна робота №2 |
С.60 |
|
|
8 |
Множення звичайних дробів |
§14 с.61 |
№306,312 |
|
9 |
Знаходження дробу від числа |
§15 с.68 |
№345,355 |
|
10 |
Взаємно обернені числа. |
§16 с.73 |
№376,380 |
|
11 |
Ділення звичайних дробів |
§17 с.76 |
№393,397, 417 |
|
12 |
Знаходження числа за його дробом |
§18 с.82 |
№436,438,454 |
|
13 |
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами |
§19 с.87 |
№ 474 |
|
14 |
Контрольна робота №3 |
С.92 |
|
|
Контрольні запитання:
1.Сформулюйте основну властивість дробу?
2.Що називають скороченням дробу?
3.Який дріб є нескоротним?
4.Сформолюйте правило зведення дробів до найменшого спільного знаменника.
5.Як виконати додавання і віднімання дробів з різними знаменниками?
6.Як додати та відняти мішані числа?
7.Як перетворити звичайний дріб у десятковий?
8.Як виконується множення двох дробів і як - множення мішаних чисел?
9.Сформулюйте правило знаходження дробу від числа.
10.Які числа називають взаємно оберненими?
11.сформулюйте правило ділення дробів та мішанних чисел?
12Сформулюйте правило знаходження числа за його дробом?
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Відношення і прпорції.
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :О.С. Істер «Математика 6»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Відношення. Основна властивість відношення |
§2 с.94 |
№ 510,512,521 |
|
2 |
Пропорція. Основна властивість пропорції |
§21 с.98 |
529,531,533,535,539 543 |
|
3 |
Пряма пропорційна залежність |
§22 с.103 |
560,563,567,572 |
|
4 |
Масштаб. Знаходження відстаней на карті |
§23. С108 |
583,588,593 |
|
5 |
Поділ числа у даному відношенні |
§24 с.114 |
621,623,627 |
|
6 |
Контрольна робота № 4 |
С.126 |
|
|
7 |
Обернена пропорційна залежність |
§26 с.127 |
676, 679,685 |
|
8 |
Відсоткове відношення двох чисел. Зміна величини у відсотках |
§27 с.131 |
693,697,699,707 |
|
9 |
Відсоткові розрахунки |
§28 с.137 |
732,734,738,740,747 |
|
10 |
Коло. Довжина кола |
§29 с.140 |
760,762,767,773 |
|
11 |
Круг. Площа круга Площа круга. Круговий сектор |
§150 с.145 |
786,788,798 |
|
12 |
Стовпчасті та кругові діаграми |
§31 с.150 |
811,815 |
|
13 |
Циліндр. Конус. Куля. |
§32 с.154 |
825,827,828, |
|
14 |
Контрольна робота №5 |
С.158 |
|
|
Контрольні запитання:
1.Що називається відношенням двох чисел?
2. Що показує відношення двох чисел?
3.Що таке пропорція?
4. Сформулюйте основну властивість пропорції?
5.Яківеличини називають прямо пропорційними?
6.Що називають масштабом карти?
7.Які величини називають обернено пропорційними?
8.Як знайти відсоткове відношення двох чисел?
9.Які типи задач на відсотки ти знаєш?
10 .Який відрізок називають радіусом кола, діаметром кола?
11.Як обчислити довжину кола якщо відомо діаметр кола , радіус кола?
12.Яку фігуру називають кругом?
13. Як обчислити площу круга?
14.Як утворюється круговий сектор ?
15.Що таке діаграма? Для чого використовують діаграми?
16. З чого складається поверхня циліндра? Поясни що таке радіус, висота циліндра?
17. чого складається поверхня конуса? Поясни , що таке вершина, радіус, висота конуса?
18. Поясни , що таке центр, радіус, діаметр кулі?
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Раціональні числа та дії над ними.
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :О.С. Істер «Математика 6»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
§33 с.160 |
№845,848 |
|
2 |
Координатна пряма |
§34 с.165 |
861,863,865,867 |
|
3 |
Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа |
§35 с.170 |
889,892,898 |
|
4 |
Модуль числа |
§36 с.173 |
916,919,931 |
|
5 |
Порівняння раціональних чисел |
§37 с.178 |
951,953,957,961 |
|
6 |
Контрольна робота № 6 |
С.184 |
|
|
7 |
Додавання від’ємних чисел |
§38 с.18 |
994,997,1007 |
|
8 |
Додавання чисел з різними знаками |
§39 с.189 |
1024,1027,1044 |
|
9 |
Властивості додавання |
§40 с.195 |
1062,1066,1070 |
|
10 |
Віднімання раціональних чисел |
§41 с.199 |
1090,1093,1095,1113 |
|
11 |
Розкриття дужок |
§42 с.204 |
1133,1135,1143 |
|
12 |
Контрольна робота №7 |
С.209 |
|
|
13 |
Множення раціональних чисел |
§43 с.210 |
1160,1168,1184 |
|
14 |
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу |
§44 с.216 |
1199,1201,1210 |
|
15 |
Розподільна властивість множення |
§45 с.220 |
1223,1229,1231 |
|
16 |
Подібні доданки та їх зведення |
§46 с.225 |
1249,1252,1258 |
|
17 |
Контрольна робота №8 |
С.229 |
|
|
18 |
Ділення раціональних чисел |
§47 с.230 |
1286,1290,1299 |
|
19 |
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь |
§48 с.235 |
1331,1335,1344 |
|
20 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
§49 с.242 |
1361,1364,1396 |
|
21 |
Контрольна робота №9 |
С.249 |
|
|
22 |
Перпендикулярні прямі |
§50 с.255 |
1465,1468 |
|
23 |
Паралельні прямі |
§ 52 с.259 |
1481,1483 |
|
24 |
Координатна площина |
§53 с.262 |
1495,1497,1499,1508 |
|
25 |
Приклади графіків залежності між величинами |
§54 с.280 |
1540,1544 |
|
26 |
Контрольна робота №10 |
С.280 |
|
|
Контрольні запитання:
____________________________________________________________________
18.Сформулюйте правило ділення двох від’ємних чисел?
19. Сформулюйте правило ділення двох чисел з різними знаками?
20.Сформулюйте основні властивості рівнянь?
21.Які прямі називають перпендикулярними?
22. Які прямі називають паралельними?
23.Як називають осі координат?
24.Як називають точку перетину осей координат?
25.Як називають пару точок , що визначає положення точки на площині?
26.Як поділено координатну площину на чверті?