План-коспект: Робота «Пасхальна листівка».

Про матеріал
План-конспект містить інформацію про різновиди привітальних листівок (з яких матеріалів вони можуть виготовлятись).
Перегляд файлу

Урок №  27     Клас1-А      Дата________   Вчитель Клименко О. М.

Тема уроку: Робота «Пасхальна листівка»

Мета:

Навчальна: сформувати в учнів уявлення про пасхальну листівку, навчити учнів виконувати листівку за зразком;

 розвивальна: естетичні уявлення і художній смак, творчі здібності;

виховна: прагнення до прекрасного, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.

Тип уроку:

Урок застосування отриманих умінь і навичок на практиці.

Обладнання: зразок виконаної роботи, роздатковий матеріал, ножиці, клей, олівець.

Хід уроку

1. Організаційний момент.

Привітання.

Перевірка присутності учнів.

Упорядкування робочих місць.

2. Повідомлення теми і мети уроку.

3. Планування роботи:

- розглянути зразок «Пасхальної листівки»;

- підібрати шаблони необхідних деталей листівки;

- підготувати матеріали та інструменти;

- виготовити деталі листівки, зкомпонувати їх в єдину композицію;

- приклеїти деталі.

4. Практична робота.

В це чудове, світле свято пропоную привітати рідних, близьких та друзів, листівками зробленими власними руками.

Листівки, як ви побачите виготовляються різними техніками та з різних матеріалів:

  • Великодній скрапбукінг(Основна ідея— зберегти фотографії та інші пам'ятні речі про які-небудь події на тривалий термін );

  • Канзаші(цю назву також мають прикраси і засоби для укладання волосся);

Картинки по запросу "великодні листівки своїми руками"

  • Аплікація з паперу(накладання, пристосовування, приєднання до якоїсь поверхні);

  • Аплікація з фетру

  • Аплікація 3д(обємна аплікація).

Хочу поділитись  дуже простим майстер-класом по виготовленню листівок до Великодня з фетру. Саме Великдень являється тим святом на яке дарують листівки фігурної форми.

Послідовність виконання листівки представлена в презентації.

  • Повторення правил роботи з ножицями.
  • Діти працюють самостійно за поданими інструкціями. Вчитель у разі потреби допомагає їм, нагадує, що виконувати завдання треба швидко, акуратно.
  • Аналіз виробів учнів.

Звертається увага на якість «Пасхальної листівки», компоновку деталей, співвідношення кольорів та розмірів. Виставлення оцінок.

5.Підсумок заняття.

  •           Що ви сьогодні дізнались нового?
  •           Чи сподобалось вам виготовляти листівку?
  •           Чи виникали труднощі при створенні вашого шедевру?

6. Прибирання робочого місця.

7. Завдання додому.

 

doc
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку