План передбачає перелік заходів для проведення місячника правових знань у 2021 році. Орієнтований на учнів 1 - 9 класів.Передбачає онлайн заходи . Основа місячник - проєкти, які готує кожен клас. Теми проєктів:
9 клас - " Твоє життя - твоя найбільша цінність"
7 клас - "Булінг - що потрібно знати?"
6 клас - "Телефон -друг чи ворог учня?"
5 клас - "Домашнє завдання -виконувати чи ні?"
План
проведення місячник правових знань
2020-2021 н.р.
в Котюжинській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів.
Мета:
розвиток соціальної, громадської, та інформаційно-цифрової компетентностей; виховання поваги й любові до своєї держави та державотворчих і правотворчих традицій;
формування елементів правової культури, правових орієнтирів і правомірної поведінки школярів;
активізація роботи щодо формування у дітей та учнівської молоді правової культури.
№ |
Назва заходу |
Дата проведення |
Відповідальні за проведення |
Клас |
Кі-ть учнів |
Приміт- ка |
||||
1. |
Затвердження плану роботи . Анонс про початок роботи |
01.02 |
Вчитель правознавства |
1-9 |
51 |
|
||||
2. |
Формування команд. Ознайомлення із завданнями групових проєктів. |
02.02 |
Вчитель правознавства. |
9,7-5 |
26 |
|
||||
3. |
Конкурс малюнків «Мої права та обов`язки” |
02.02. |
Класовод 2 класу. |
2 |
7 |
|
||||
4. |
Підготовчий та пошуковий етап проєктної діяльності. |
03.02-05.02 |
Вчитель правознавства, класні керівники
|
9, 7-5 |
26 |
|
||||
5. |
Гра-вікторина «Що означає бути громадянином держави» |
04.02 |
Класовод 1 класу |
1 |
6 |
|
||||
6. |
День лектора «Добрі та погані звички» |
05.02 |
Вчитель правознавства учні 9 класу. |
9,2 |
8 |
|
||||
7. |
Робота над проєктами. Аналітичний етап. |
08.02-12.02 |
Вчитель правознавства
|
9,7-5 |
26
|
|
||||
8 |
День лектора «Добрі та погані звички» |
08.02
|
Вчитель правознавства
|
9,1 |
7 |
|
||||
9. |
Гра «Правова відгадайка» |
09.02 |
Класовод 3 класу |
3 |
6 |
|
||||
10. |
Онлайн онкурси на правову тематику |
10.02 |
Вчитель правознавства |
1-4 |
25 |
|
||||
11. |
Правознавчий квест «У пошуках істини» |
11.02-12.02 |
Педагог організатор |
5-7 |
21 |
|
||||
12. |
« Я-громадянин,я – патріот, я вихованець своєї школи» ознайомлення із Статутом школи |
12.02 |
Вчитель правознавства |
7,9 |
14 |
|
||||
13 |
Робота над проєктами. Практичний етап. |
15.02-19.02 |
Вчитель правознавства |
9,7-5 |
26 |
|
||||
14. |
«Проблеми насильства серед підлітків» - зустріч із працівниками правоохоронних органів; зустріч із працівниками бюро правової допомоги |
16.02 |
представники правоохоронних органів |
9,7-5 |
26 |
|
||||
15. |
Онлайн конкурси на правову тематику. |
17.02 |
Вчитель правознавства |
5-7 |
21 |
|
||||
16. |
Моніторингове дослідження «Проблеми підліткового насилля в школі» |
18.02 |
Вчитель правознавства |
1-7,9 |
51 |
|
||||
17. |
Урок мужності «Зродились ми великої години» |
18.02 |
Класний керівник 9 класу. |
9 |
5 |
|
||||
18. |
День лектора «Добрі та погані звички» |
19.02 |
Вчитель правознавства учні 9 класу. |
9,3 |
7 |
|
||||
19. |
Робота над проєктами Презентаційни та рефлексійний етапи
|
22.02-26.02 |
Вчитель правознавства.
|
9,7-5 |
26 |
|
||||
20. |
Онлайн інформування «Зупинимо булінг разом» |
22.02 |
Вчитель правознавства |
9-5 |
26 |
|
||||
21. |
Онлайн конкурси з правознавства. |
23.02 |
Вчитель правознавства,
|
9 |
5 |
|
||||
22. |
Тренінг «Як не стати жертвою злочину» |
24.02 |
Вчитель правознавства |
6 |
5 |
|
||||
23. |
Конкурс фотографії «Ми- сім`я патріотів» |
24.02 |
Вчитель правознавства |
9-1 |
51 |
|
||||
24 |
День учнівського самоврядування |
24.02 |
Педагог організатор |
учком |
|
|
||||
25. |
День лектора «Добрі та погані звички» |
01.02 |
Вчитель правознавства. Учні 9 класу |
9,4 |
7 |
|
||||
26. |
Підбиття підсумків.
|
26.02 |
Вчитель правознавства |
1-9 |
51 |
|
||||