Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
03.09.18 |
06.09.18 |
10.09.18 |
13.09.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Вчись ходити під музику”, муз. О. Тилічеєвої |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання музики
““Колискова”, муз. Я. Степового |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співи
«Осінь вже прийшла»
|
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів). Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на вересень місяць
Танці “Танець з листочками”, укр. нар. мелодія |
|
|
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
«Гра із зайчиком»
|
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. Вчити чітко та правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій. |
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
18.09.18 |
21.09.18 |
25.09.18 |
28.09.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Ворітця”, укр. нар. мелодія |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем.
|
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати формувати у дітей навички ритмічних рухів відповідно до характеру музики, вчити рухатись ритмічно та виразно, самостійно реагувати на зміну частин твору. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Самостійне виконання вправи. Продовжувати розвивати пластику та увагу дітей; удосконалювати вміння одночасно починати та закінчувати рух; закріплювати знання про швидкий та повільний темп музики. |
Слухання
“Конячка”, муз. Ю. Щуровського |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця.
|
Формувати уміння вслуховуватися в музику або пісню, вчити усвідомлено висловлюватися про характер музики, розширювати словниковий запас дітей. Застосовувати наочний матеріал для появи художніх образів. |
Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; прищеплювати дітям почуття «прекрасного». |
Співи
«Осінь вже прийшла»
«Кап-кап» муз.В.Лисенко |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу. Розвивати вміння співати природним голосом, дотримуючись заданого темпу у пісні. Формувати навички відчувати динамічні відтінки – «тихо-голосно» через тактильні відчуття. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Продовжувати формувати у дітей основні співочі вміння (чисто інтонувати, дотримуватись заданого темпу). |
Вдосконалювати співочі навички малят, закріплювати вміння правильно інтонувати мелодію пісні, співати природнім голосом без напруги. Формувати вміння виражати позитивні емоції. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на вересень місяць
Танці
Танець з листочками
Танок Овочів |
Продовжувати вдосконалювати танцювальні навички дітей, працювати над технікою виконання рухів. |
Продовжувати розвивати пластику та увагу дітей; удосконалювати вміння одночасно починати та закінчувати рух; закріплювати знання про швидкий та повільний темп музики. |
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
“Дощик”, сл. і муз. Л.Лисенко |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності.Вчити правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття. Формувати вміння виражати позитивні емоції.. |
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
01.10.18 |
04.10.18 |
08.10.18 |
11.10.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Плескаємо-тупаємо”, укр. нар. мелодія “Ой лопнув обруч”
|
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання
“Зозуля”, муз. М. Речлинського |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співи
“Дощик”, укр. нар. мелодія |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів). Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на жовтень місяць
Танці Танок(вихід на свято)
|
|
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
“Вовк і козенята”, муз. ; і сл. Л. Лисенко |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. Вчити чітко та правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на жовтень місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
16.10.18 |
19.10.18 |
23.10.18 |
26.10.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Крокуємо», муз.П.Козицького
|
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання музики
«Гопак», укр.н.танець |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співаночки
«Іди, іди, дощику», укр.н.примовки
|
Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів. |
Робота над чистотою інтонування мелодії.
|
Розвивати правильне дихання під час співу. |
Продовжувати формувати у дітей основні співочі вміння,правильне звукоутворення. |
Співи
«Щедра осінь» |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів). Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Танці Танок(вихід на свято)
|
|
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
«Гра з хусточкою» на мел.укр.н.п. «Галя по садочку ходила», обрЛ.Ревуцького |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. Вчити чітко та правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій. |
Гра на музичних інструментах
«Гоп-гоп», укр.н.примовка, обр.Я.Степового |
Ознайомлення з музичним твором. Аналіз його за фразами. Показ виконання твору дорослим. Відстукування ритму.
|
Розучування п’єси, робота над з’єднанням музичних фраз між собою, ритмічним малюнком.
|
Розвивати ритмічний слух. Вчити дітей грати на музичних інструментах.
|
|
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
02.11.18 |
06.11.18 |
08.11.18 |
13.11.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
«Рухатись і відпочивати», муз. Я. Степового
|
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання музики
«Курочка», муз. М. Любарського |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співи
«Киця», муз. І. Шайкіба |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів). Розвивати уяву та музичний слух дітей, вчити правильно інтонувати мелодію. |
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на листопад місяць
Танці “Подружилися”, муз. Т. Вількорейської Танок Смішариків |
|
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
“Жмурка”, муз. А. Флотова |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. Вчити чітко та правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на листопад місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
16.11.18 |
20.11.18 |
23.11.18 |
27.10.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність «Вправа з брязкальцями», муз. А. Козакевича
|
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання музики
«Пастушок», муз. Ю. Рожавської |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співи
«Перший сніг», муз. А. Філіпенка |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).
|
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Танці «Ось ялиночка прийшла», муз. А. Філіпенка Танок Щенячого патруля |
|
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Музична гра
«Поїзд», муз. М. Метлова, сл. Т. Бабаджан |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. Вчити чітко та правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на грудень місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
16.12.18 |
20.12.18 |
23.12.18 |
27.12.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Рухатись і відпочивати”, муз. Я. Степового; |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання музики
“Барабан”, муз. Д. Кабалевського |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співи
“Новий рік”, сл. і муз. В. Гвоздій |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).
|
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Танці
“Чобітки”, муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної |
Ознайомлення з музикою до танцю, визначення характеру та кількості частин музичного твору. Показ танцю.
|
|
Повторний показ танцю. Розучування танцювальних рухів першої фігури, навчання дітей зміни рухів відповідно до зміни частин музичного твору. |
Продовжувати розучування рухи таночку. Удосконалювати вміння відобра- жати в русі: ритм, темп, зміну характеру музики, початок і кінець музичного супроводу.
|
Музична гра
“Мелодія”, муз. Т. Ломової |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці. Вчити чітко та правильно виконувати правила гри. |
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на грудень місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
16.12.18 |
20.12.18 |
23.12.18 |
27.12.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Ворітця”, муз. К. Парлова і Т. Ланової |
Пояснення, показ, виконання музичним керівником або вихователем. Вчити дітей орієнтуватись у просторі та знаходити своє місце в колоні,крокувати. |
Розучування рухів та окремих елементів, робота над зміною рухів у різних частинах музики. Продовжувати вчити дітей рухатись по залі кроком маршу, зупиняючись разом із закінченням музики. |
Закріплення рухів вправи; виконання з дорослим та самостійно. Удосконалювати вміння дітей ритмічно рухатись по залі, відтворюючи у русі ритмічний малюнок музики. |
Самостійне виконання вправи. Формувати навички відчувати динамічні відтінки, розвивати музичний слух дітей та почуття ритму. |
Слухання музики
“Горлиця”, укр. нар. мелодія |
Ознайомлення з новим музичним твором, визначення його характеру, подання коротких відомостей про композитора, уважне прослуховування твору від початку до кінця. Формувати уміння вслуховуватися в музику. розширювати словниковий тезаурус дітей. |
Самостійне визначення характеру твору, зміни темпу, динаміки,називання автора (самостійно або з допомогою музичного керівника). Удосконалювати вміння дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця; |
Удосконалювати вміння дітей самостійно визначати настрій, характер, інтонації музичного твору; формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Впізнавання твору за уривком, порівняння його з контрастними чи схожими музичними п’єсами,формувати досвід музичних вражень дітей від прослуханої музики. |
Співи
“Новий рік”, сл. і муз. В. Гвоздій |
Ознайомлення з новою піснею, бесіда за її змістом, визначення характеру, розучування мелодії за окремими фразами. Визначення структури пісні (вступ, закінчення, заспів, приспів).
|
Продовжувати формувати у дітей навички виразного співу, привчати слідкувати за диханням, за посадою, співати природним голосом не вигукуючи окремі слова. |
Робота над диханням, дикцією, впізнавання твору за мелодією, за закінченням музичних фраз. Розвивати почуття ритму та навички відтворювати динамічні відтінки. |
Впізнавання пісні за вступом; робота над ансамблем; над закінченням музичних фраз (дикція, динаміка, одночасне закінчення співу). Продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги. |
Танці “Чобітки”, муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної |
|
Формувати вміння орієнтуватися у просторі. Зосереджувати увагу дітей на послідовності рухів. |
|
Спрямувати увагу дітей на виразність виконання рухів танцю.
|
Музична гра
“Жмурка”, муз. А. Флотова |
Ознайомлення зі змістом гри. В ігровій формі розвивати музичний слух дітей, привчати розрізняти засоби музичної виразності. |
Стежити за чітким дотриманням правил гри дітьми. Вчити дітей змінювати рухи відповідно до контрастних змін у музиці.
|
Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Привчати бути активними під час заняття, допомагати один одному, прищеплювати дітям вміння отримувати задоволення від спільних дій. |
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
05.01.18 |
09.01.18 |
12.01.18 |
16.01.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Жучки”, угорська народна мелодія, обр. Л. Вишкарева |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником.
|
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. Розвивати в дітей ритмічний слух. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. Сприяти опануванню вміння чути зміну частин у музиці та відтворювати її в рухах. |
Самостійне виконання вправи, спонукати дітей виконувати рухи виразно. Виховувати інтерес до музично-ритмічної діяльності. |
Слухання музики
“Колискова”, муз. Я. Степового |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. Викликати емоційний відгук на нього. |
Формувати у дітей навички відчувати і визначати за допомогою дорослого загальний характер, настрій, образність музичного твору. |
Сприяти опануванню навичок впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця. |
Закріпити вміння дітей розпізнавати та називати музичний твір за уривками, у аудіозаписі. Розвивати музичну пам’ять, виховувати слухацьку культуру.
|
Співи
“Сніговик”, муз. Ю. Рожавської, М. Томенко |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів. |
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому природнім голосом. |
Стимулювати бажання підспівувати, починати і закінчувати пісню разом з дорослим. Спонукати підспівувати пісню разом з дорослим окремі пісенні інтонації. |
Формувати навички впізнавати пісню за мелодією, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів. |
Танці
“Веселий хоровод”, Л. Лисенко |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником. |
Вчити дітей виконувати рухи та окремі елементи танцю, наслідуючи дорослого. Розвивати ритмічний слух, формувати навички чути зміну характеру музики танцю та відтворювати її в рухах. |
Продовжувати розучування рухи таночку. Удосконалювати вміння відображати в русі: ритм, темп, зміну характеру музики, початок і кінець музичного супроводу.
|
Формувати вміння орієнтуватися у просторі. Зосереджувати увагу дітей на послідовності рухів. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №4 на січень місяць
Музична гра
“Поїзд”, муз. М. Метлова |
Ознайомлення зі змістом гри. Звертати увагу на хід гри. Зацікавити нею. |
Розучувати рухи гри. Захопити настроєм гри. Домагатися чіткого дотримання правил гри дітьми. Формувати вміння чітко дотримуватися правил гри дітьми. |
Привертати увагу дітей до змін характеру музики і вчити відображати ці зміни через образно-пластичну та просторово-рухову діяльність.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи, залучати до самостійної участі у грі. Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на січень місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
19.01.18 |
23.01.18 |
26.01.18 |
30.01.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Екосес”, муз. І. Гумеля |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником.
|
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. Розвивати в дітей ритмічний слух. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. Сприяти опануванню вміння чути зміну частин у музиці та відтворювати її в рухах. |
Самостійне виконання вправи, спонукати дітей виконувати рухи виразно. Виховувати інтерес до музично-ритмічної діяльності. |
Слухання музики
“Дзвіночки дзвенять”, муз. і В.Моцарта |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. Викликати емоційний відгук на нього. |
Формувати у дітей навички відчувати і визначати за допомогою дорослого загальний характер, настрій, образність музичного твору. |
Сприяти опануванню навичок впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця. |
Закріпити вміння дітей розпізнавати та називати музичний твір за уривками, у аудіозаписі. Розвивати музичну пам’ять, виховувати слухацьку культуру.
|
Співи
“Прилетіли ангелята”, укр. колядка “Білі рукавиці”, муз. М. Ведмедері |
Вправляти дітей в умінні виконувати рухи за текстом пісні наслідуючи дорослого і самостійно. Не вигукувати окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
|
Удосконалювати навички співати пісні за допомогою дорослого і самостійно, з інструментальним супроводом та без нього (a cappella) |
Закріпити вміння дітей виконувати пісню хором, підгрупами, індивідуально. Залучати до співу малоактивних, невпевнених дітей. |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.. |
Танці
“Зимовий хоровод”, муз. М. Ведмедері
“Танець з квітами”, укр. нар. мелодія |
Спрямувати увагу дітей на виразність виконання рухів танцю. Спонукати підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою та пластикою рук. |
Удосконалювати виконавські здібності дітей у танцях. Сприяти виразному виконанню рухів з предметами та без них. . |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником. |
Вчити дітей виконувати рухи та окремі елементи танцю, наслідуючи дорослого. Розвивати ритмічний слух, формувати навички чути зміну характеру музики танцю та відтворювати її в рухах. |
Музична гра
“Подоляночка”, укр. нар. мелодія |
Ознайомлення зі змістом гри. Звертати увагу на хід гри. Зацікавити нею. |
Розучувати рухи гри. Захопити настроєм гри. Домагатися чіткого дотримання правил гри дітьми. Формувати вміння чітко дотримуватися правил гри дітьми. |
Привертати увагу дітей до змін характеру музики і вчити відображати ці зміни через образно-пластичну та просторово-рухову діяльність.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи, залучати до самостійної участі у грі. Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на лютий місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
06.02.18 |
09.02.18 |
13.02.18 |
16.02.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
Вихід на свято, суч.мелодія |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником.
|
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. Розвивати в дітей ритмічний слух. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. Сприяти опануванню вміння чути зміну частин у музиці та відтворювати її в рухах. |
Самостійне виконання вправи, спонукати дітей виконувати рухи виразно. Виховувати інтерес до музично-ритмічної діяльності. |
Слухання музики
“Шукаємо котика”, муз. Н. Шевченко |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. Викликати емоційний відгук на нього. |
Формувати у дітей навички відчувати і визначати за допомогою дорослого загальний характер, настрій, образність музичного твору. |
Сприяти опануванню навичок впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця. |
Закріпити вміння дітей розпізнавати та називати музичний твір за уривками, у аудіозаписі. Розвивати музичну пам’ять, виховувати слухацьку культуру.
|
Співи
“Мамин день”
“Ріднесенька матуся” |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.
|
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому природнім голосом.
|
Стимулювати бажання підспівувати, починати і закінчувати пісню разом з дорослим. Спонукати підспівувати пісню разом з дорослим окремі пісенні інтонації Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.
|
Формувати навички впізнавати пісню за мелодією, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.
|
Танці
“Танок Бджілок”,суч.мелодія
|
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником. |
Вчити дітей виконувати рухи та окремі елементи танцю, наслідуючи дорослого. Розвивати ритмічний слух, формувати навички чути зміну характеру музики танцю та відтворювати її в рухах. Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником. |
Продовжувати розучування рухи таночку. Удосконалювати вміння відобра- жати в русі: ритм, темп, зміну характеру музики, початок і кінець музичного супроводу.
|
Формувати вміння орієнтуватися у просторі. Зосереджувати увагу дітей на послідовності рухів.
|
Музична гра
“Ой у полі жито”, укр. нар. Гра
“Жабенята і чаплі”, сл. і муз. В. Задорожньої |
Ознайомлення зі змістом гри. Звертати увагу на хід гри. Зацікавити нею. |
Розучувати рухи гри. Захопити настроєм гри. Домагатися чіткого дотримання правил гри дітьми. Формувати вміння чітко дотримуватися правил гри дітьми. |
Привертати увагу дітей до змін характеру музики і вчити відображати ці зміни через образно-пластичну та просторово-рухову діяльність.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи, залучати до самостійної участі у грі. Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
Ознайомлення зі змістом гри. Звертати увагу на хід гри. Зацікавити нею. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на лютий місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
20.02.18 |
23.02.18 |
27.02.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Пальчики та ручки”, укр. нар. мелодія |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником.
|
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. Розвивати в дітей ритмічний слух. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. Сприяти опануванню вміння чути зміну частин у музиці та відтворювати її в рухах. |
Слухання музики
“Ой, ходить сон коло вікон”, муз. В. Барвінського |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. Викликати емоційний відгук на нього. |
Формувати у дітей навички відчувати і визначати за допомогою дорослого загальний характер, настрій, образність музичного твору. |
Сприяти опануванню навичок впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця. |
Співи
“Мамин день”
“Ріднесенька матуся” |
Вчити дітей впізнавати пісню разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
Продовжувати роботу над наслідуванням дітьми звуків та слів, які повторюються в пісні.
|
Впізнавати пісню, підспівувати, інтонувати закінчення пісні.
Вчити дітей впізнавати пісню, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.
|
Вчити дітей впізнавати пісню разом з дорослим, не вигукуючи окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
|
Танці
“Танок Бджілок”,суч.мелодія
“Танок Жуків”,
“Танок Сонячних промінців”,суч.мелодія |
Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців
Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювальні, образні рухи з предметами та без них. Розвивати рухову пам’ять. |
Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи. Виховувати бажання рухатися під музику.
Закріплення набутих навичок. Зосереджувати увагу дітей на виразність виконання рухів до танців
|
Удосконалювати вміння дітей виконувати різноманітні танцювальні рухи. Виховувати бажання рухатися під музику. Закріплення набутих навичок.
|
Музична гра
“Жабенята і чаплі”, сл. і муз. В. Задорожньої |
Розучувати рухи гри. Захопити настроєм гри. Домагатися чіткого дотримання правил гри дітьми. Формувати вміння чітко дотримуватися правил гри дітьми. |
Привертати увагу дітей до змін характеру музики і вчити відображати ці зміни через образно-пластичну та просторово-рухову діяльність.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи. Залучати до участі у грі пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі. Виховувати відчуття задоволеності від спільної діяльності з дорослим. |
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на березень місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
06.03.18 |
09.03.18 |
13.03.18 |
16.03.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Утворення кіл”, укр. нар. музика |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником.
|
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. Розвивати в дітей ритмічний слух. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. Сприяти опануванню вміння чути зміну частин у музиці та відтворювати її в рухах. |
Самостійне виконання вправи, спонукати дітей виконувати рухи виразно. Виховувати інтерес до музично-ритмічної діяльності. |
Слухання музики
“Песик”, муз. Н. Шевченко, сл. О. Возної |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. Викликати емоційний відгук на нього. |
Формувати у дітей навички відчувати і визначати за допомогою дорослого загальний характер, настрій, образність музичного твору. |
Сприяти опануванню навичок впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця. |
Закріпити вміння дітей розпізнавати та називати музичний твір за уривками, у аудіозаписі. Розвивати музичну пам’ять, виховувати слухацьку культуру.
|
Співи
“Я колючий їжачок”, сл. і муз. В. Кондратюк
“Дощик”, укр. нар. мелодія |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.
|
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому природнім голосом.
|
Стимулювати бажання підспівувати, починати і закінчувати пісню разом з дорослим. Спонукати підспівувати пісню разом з дорослим окремі пісенні інтонації Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів.
|
Формувати навички впізнавати пісню за мелодією, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.
|
Танці
“Весняний хоровод”, муз. Щ. Шевченко
“Веселі хустинки”, сл. В. Паронової, муз. Н. Шевченко |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником. |
Вчити дітей виконувати рухи та окремі елементи танцю, наслідуючи дорослого. Розвивати ритмічний слух, формувати навички чути зміну характеру музики танцю та відтворювати її в рухах. Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником. |
Продовжувати розучування рухи таночку. Удосконалювати вміння відобра- жати в русі: ритм, темп, зміну характеру музики, початок і кінець музичного супроводу.
|
Формувати вміння орієнтуватися у просторі. Зосереджувати увагу дітей на послідовності рухів.
|
Музична гра
“Гра з ведмедиком”, з муз. В. Верховинця |
Ознайомлення зі змістом гри. Звертати увагу на хід гри. Зацікавити нею. |
Розучувати рухи гри. Захопити настроєм гри. Домагатися чіткого дотримання правил гри дітьми. Формувати вміння чітко дотримуватися правил гри дітьми. |
Привертати увагу дітей до змін характеру музики і вчити відображати ці зміни через образно-пластичну та просторово-рухову діяльність.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи, залучати до самостійної участі у грі. Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на березень місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
06.03.18 |
09.03.18 |
13.03.18 |
16.03.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Дрібушечки”, укр. нар. мелодія |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником.
|
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. Розвивати в дітей ритмічний слух. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. Сприяти опануванню вміння чути зміну частин у музиці та відтворювати її в рухах. |
Самостійне виконання вправи, спонукати дітей виконувати рухи виразно. Виховувати інтерес до музично-ритмічної діяльності. |
Слухання музики
“Весна”, муз. А. Вівальді із циклу “Пори року” |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. Викликати емоційний відгук на нього. |
Формувати у дітей навички відчувати і визначати за допомогою дорослого загальний характер, настрій, образність музичного твору. |
Сприяти опануванню навичок впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця. |
Закріпити вміння дітей розпізнавати та називати музичний твір за уривками, у аудіозаписі. Розвивати музичну пам’ять, виховувати слухацьку культуру.
|
Співи
“Я колючий їжачок”, сл. і муз. В. Кондратюк
“Дощик”, укр. нар. мелодія |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів. Вправляти дітей в умінні виконувати рухи за текстом пісні наслідуючи дорослого і самостійно. Не вигукувати окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
|
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому природнім голосом. Удосконалювати навички співати пісні за допомогою дорослого і самостійно, з інструментальним супроводом та без нього (a cappella) Залучати до співу малоактивних, невпевнених дітей.
|
Стимулювати бажання підспівувати, починати і закінчувати пісню разом з дорослим. Спонукати підспівувати пісню разом з дорослим окремі пісенні інтонації
|
Формувати навички впізнавати пісню за мелодією, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.
|
Танці
“Весняний хоровод”, муз. Щ. Шевченко
“Веселі хустинки”, сл. В. Паронової, муз. Н. Шевченко |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником. |
Спрямувати увагу дітей на виразність виконання рухів танцю. Спонукати підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою та пластикою рук.
Вчити дітей виконувати рухи та окремі елементи танцю, наслідуючи дорослого. Розвивати ритмічний слух, формувати навички чути зміну характеру музики танцю та відтворювати її в рухах.
|
Удосконалювати виконавські здібності дітей у танцях. Сприяти виразному виконанню рухів з предметами та без них.
Продовжувати розучування рухи таночку. Удосконалювати вміння відображати в русі: ритм, темп, зміну характеру музики, початок і кінець музичного супроводу.
|
Формувати вміння орієнтуватися у просторі. Зосереджувати увагу дітей на послідовності рухів.
|
Музична гра
“Прогулянка та дощик”, муз. А. Філіпенка |
Ознайомлення зі змістом гри. Звертати увагу на хід гри. Зацікавити нею. |
Розучувати рухи гри. Захопити настроєм гри. Домагатися чіткого дотримання правил гри дітьми. Формувати вміння чітко дотримуватися правил гри дітьми. |
Привертати увагу дітей до змін характеру музики і вчити відображати ці зміни через образно-пластичну та просторово-рухову діяльність.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи, залучати до самостійної участі у грі. Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №4 на квітень місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
06.04.18 |
09.04.18 |
13.04.18 |
16.04.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Лови”, муз. Ф. Колесси |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником.
|
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. Розвивати в дітей ритмічний слух. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. Сприяти опануванню вміння чути зміну частин у музиці та відтворювати її в рухах. |
Самостійне виконання вправи, спонукати дітей виконувати рухи виразно. Виховувати інтерес до музично-ритмічної діяльності. |
Слухання музики
“Ой, ходить сон коло вікон”, муз. В. Барвінського. |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. Викликати емоційний відгук на нього. |
Формувати у дітей навички відчувати і визначати за допомогою дорослого загальний характер, настрій, образність музичного твору. |
Сприяти опануванню навичок впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця. |
Закріпити вміння дітей розпізнавати та називати музичний твір за уривками, у аудіозаписі. Розвивати музичну пам’ять, виховувати слухацьку культуру.
|
Співи
“Панна сонечко”, сл. і муз. У. Малицької |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів. Вправляти дітей в умінні виконувати рухи за текстом пісні наслідуючи дорослого і самостійно. Не вигукувати окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
|
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому природнім голосом. Удосконалювати навички співати пісні за допомогою дорослого і самостійно, з інструментальним супроводом та без нього (a cappella) Залучати до співу малоактивних, невпевнених дітей.
|
Стимулювати бажання підспівувати, починати і закінчувати пісню разом з дорослим. Спонукати підспівувати пісню разом з дорослим окремі пісенні інтонації
|
Формувати навички впізнавати пісню за мелодією, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.
|
Танці
“Танець із квітами”, укр. нар. мелодія в обр. М. Лисенка |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником. |
Спрямувати увагу дітей на виразність виконання рухів танцю. Спонукати підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою та пластикою рук.
Вчити дітей виконувати рухи та окремі елементи танцю, наслідуючи дорослого. Розвивати ритмічний слух, формувати навички чути зміну характеру музики танцю та відтворювати її в рухах.
|
Удосконалювати виконавські здібності дітей у танцях. Сприяти виразному виконанню рухів з предметами та без них.
Продовжувати розучування рухи таночку. Удосконалювати вміння відображати в русі: ритм, темп, зміну характеру музики, початок і кінець музичного супроводу.
|
Формувати вміння орієнтуватися у просторі. Зосереджувати увагу дітей на послідовності рухів.
|
Музична гра
“Кіт і миші”, сл. В. Щурата, муз. В. Вахнянина |
Ознайомлення зі змістом гри. Звертати увагу на хід гри. Зацікавити нею. |
Розучувати рухи гри. Захопити настроєм гри. Домагатися чіткого дотримання правил гри дітьми. Формувати вміння чітко дотримуватися правил гри дітьми. |
Привертати увагу дітей до змін характеру музики і вчити відображати ці зміни через образно-пластичну та просторово-рухову діяльність.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи, залучати до самостійної участі у грі. Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на квітень місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
06.04.18 |
09.04.18 |
13.04.18 |
16.04.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Плескаємо-тупаємо”, муз. Я. Степового |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником.
|
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. Розвивати в дітей ритмічний слух. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. Сприяти опануванню вміння чути зміну частин у музиці та відтворювати її в рухах. |
Самостійне виконання вправи, спонукати дітей виконувати рухи виразно. Виховувати інтерес до музично-ритмічної діяльності. |
Слухання музики
“Барабан”, муз. Д. Кабалевського |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. Викликати емоційний відгук на нього. |
Формувати у дітей навички відчувати і визначати за допомогою дорослого загальний характер, настрій, образність музичного твору. |
Сприяти опануванню навичок впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця. |
Закріпити вміння дітей розпізнавати та називати музичний твір за уривками, у аудіозаписі. Розвивати музичну пам’ять, виховувати слухацьку культуру.
|
Співи
“Мам вітаємо усіх”, сл. і муз. І. та Ю. Білоконь |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів. Вправляти дітей в умінні виконувати рухи за текстом пісні наслідуючи дорослого і самостійно. Не вигукувати окремі склади й слова. |
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому природнім голосом. малоактивних, невпевнених дітей.
|
Стимулювати бажання підспівувати, починати і закінчувати пісню разом з дорослим. Спонукати підспівувати пісню разом з дорослим окремі пісенні інтонації
|
Формувати навички впізнавати пісню за мелодією, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.
|
Танці
“Танець парами”, укр. мелодія |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником. |
Спрямувати увагу дітей на виразність виконання рухів танцю. Спонукати підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою та пластикою рук.
Вчити дітей виконувати рухи та окремі елементи танцю, наслідуючи дорослого. Розвивати ритмічний слух, формувати навички чути зміну характеру музики танцю та відтворювати її в рухах.
|
Удосконалювати виконавські здібності дітей у танцях. Сприяти виразному виконанню рухів з предметами та без них.
Продовжувати розучування рухи таночку. Удосконалювати вміння відображати в русі: ритм, темп, зміну характеру музики, початок і кінець музичного супроводу.
|
Формувати вміння орієнтуватися у просторі. Зосереджувати увагу дітей на послідовності рухів.
|
Музична гра
“Прогулянка та дощик”, муз. А. Філіпенка |
Ознайомлення зі змістом гри. Звертати увагу на хід гри. Зацікавити нею. |
Розучувати рухи гри. Захопити настроєм гри. Домагатися чіткого дотримання правил гри дітьми. Формувати вміння чітко дотримуватися правил гри дітьми. |
Привертати увагу дітей до змін характеру музики і вчити відображати ці зміни через образно-пластичну та просторово-рухову діяльність.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи, залучати до самостійної участі у грі. Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на травень місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
06.05.18 |
09.05.18 |
13.05.18 |
16.05.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Дрібушечки”, укр. нар. мелодія |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником.
|
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. Розвивати в дітей ритмічний слух. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. Сприяти опануванню вміння чути зміну частин у музиці та відтворювати її в рухах. |
Самостійне виконання вправи, спонукати дітей виконувати рухи виразно. Виховувати інтерес до музично-ритмічної діяльності. |
Слухання музики
“Весна”, муз. А. Вівальді з циклу “Пори року” (оркестр) |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. Викликати емоційний відгук на нього. |
Формувати у дітей навички відчувати і визначати за допомогою дорослого загальний характер, настрій, образність музичного твору. |
Сприяти опануванню навичок впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця. |
Закріпити вміння дітей розпізнавати та називати музичний твір за уривками, у аудіозаписі. Розвивати музичну пам’ять, виховувати слухацьку культуру.
|
Співи
“Сорока”, сл. В. Щурата, муз. В. Вахнянина |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів. Вправляти дітей в умінні виконувати рухи за текстом пісні наслідуючи дорослого і самостійно. Не вигукувати окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
|
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому природнім голосом. Удосконалювати навички співати пісні за допомогою дорослого і самостійно, з інструментальним супроводом та без нього (a cappella) Залучати до співу малоактивних, невпевнених дітей.
|
Стимулювати бажання підспівувати, починати і закінчувати пісню разом з дорослим. Спонукати підспівувати пісню разом з дорослим окремі пісенні інтонації
|
Формувати навички впізнавати пісню за мелодією, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.
|
Танці
Танок парами(під сучасну пісню) |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником. |
Спрямувати увагу дітей на виразність виконання рухів танцю. Спонукати підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою та пластикою рук.
Вчити дітей виконувати рухи та окремі елементи танцю, наслідуючи дорослого. Розвивати ритмічний слух, формувати навички чути зміну характеру музики танцю та відтворювати її в рухах.
|
Удосконалювати виконавські здібності дітей у танцях. Сприяти виразному виконанню рухів з предметами та без них.
Продовжувати розучування рухи таночку. Удосконалювати вміння відображати в русі: ритм, темп, зміну характеру музики, початок і кінець музичного супроводу.
|
Формувати вміння орієнтуватися у просторі. Зосереджувати увагу дітей на послідовності рухів.
|
Музична гра
“Хто з вас бачив?”, сл. І. Кузьмова, муз. народна |
Ознайомлення зі змістом гри. Звертати увагу на хід гри. Зацікавити нею. |
Розучувати рухи гри. Захопити настроєм гри. Домагатися чіткого дотримання правил гри дітьми. Формувати вміння чітко дотримуватися правил гри дітьми. |
Привертати увагу дітей до змін характеру музики і вчити відображати ці зміни через образно-пластичну та просторово-рухову діяльність.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи, залучати до самостійної участі у грі. Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|
Орієнтовне календарне планування
освітньо- виховної роботи з музичного виховання з дітьми молодшої групи №10 на травень місяць
Вид заняття |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Традиційне |
Дата |
06.05.18 |
09.05.18 |
13.05.18 |
16.05.18 |
Види музичної діяльності
|
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Етапи роботи |
Музично-ритмічна діяльність
“Дрібушечки”, укр. нар. мелодія |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником.
|
Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики, наслідувати дорослого. Слухати початок і закінчення п’єси, відображаючи це в русі. Розвивати в дітей ритмічний слух. |
Виховувати в дітей бажання рухатися під музику, виконувати нескладні танцювальні, образні рухи та дії з предметами, наслідуючи рухи дорослого. Сприяти опануванню вміння чути зміну частин у музиці та відтворювати її в рухах. |
Самостійне виконання вправи, спонукати дітей виконувати рухи виразно. Виховувати інтерес до музично-ритмічної діяльності. |
Слухання музики
“Горлиця”, укр. нар. мелодія |
Ознайомлення з новим музичним твором. Вступна бесіда. Вчити дітей уважно слухати музичний твір від початку до кінця. Викликати емоційний відгук на нього. |
Формувати у дітей навички відчувати і визначати за допомогою дорослого загальний характер, настрій, образність музичного твору. |
Сприяти опануванню навичок впізнавати твір за змістом, за звучанням, викликати бажання слухати твір до кінця. |
Закріпити вміння дітей розпізнавати та називати музичний твір за уривками, у аудіозаписі. Розвивати музичну пам’ять, виховувати слухацьку культуру.
|
Співи
“Вийди-вийди, сонечко”, укр. нар. мелодія в обр. Л. Ревуцького |
Ознайомлення з новою піснею. Визначення дорослим її характеру. Бесіда за текстом. Пояснення нових слів. Вправляти дітей в умінні виконувати рухи за текстом пісні наслідуючи дорослого і самостійно. Не вигукувати окремі склади й слова. Спонукати вимовляти співучим голосом пісенні інтонації.
|
Вчити дітей підспівувати звуки та слова, які легко вимовляються. Домагатися емоційного відгуку на пісню, розвивати бажання підспівувати дорослому природнім голосом. Удосконалювати навички співати пісні за допомогою дорослого і самостійно, з інструментальним супроводом та без нього (a cappella) Залучати до співу малоактивних, невпевнених дітей.
|
Стимулювати бажання підспівувати, починати і закінчувати пісню разом з дорослим. Спонукати підспівувати пісню разом з дорослим окремі пісенні інтонації
|
Формувати навички впізнавати пісню за мелодією, яку співає дорослий, розвивати бажання наслідувати його спів.
|
Танці
Танок Бджілок |
Ознайомлення дітей із музикою до вправи. Охарактеризувати її. Показ, пояснення, виконання рухів вихователем або музичним керівником. |
Спрямувати увагу дітей на виразність виконання рухів танцю. Спонукати підкреслювати танцювальний настрій виразною мімікою та пластикою рук.
Вчити дітей виконувати рухи та окремі елементи танцю, наслідуючи дорослого. Розвивати ритмічний слух, формувати навички чути зміну характеру музики танцю та відтворювати її в рухах.
|
Удосконалювати виконавські здібності дітей у танцях. Сприяти виразному виконанню рухів з предметами та без них.
Продовжувати розучування рухи таночку. Удосконалювати вміння відображати в русі: ритм, темп, зміну характеру музики, початок і кінець музичного супроводу.
|
Формувати вміння орієнтуватися у просторі. Зосереджувати увагу дітей на послідовності рухів.
|
Музична гра
“Ой чого ти, метелику”, укр. нар. гра |
Ознайомлення зі змістом гри. Звертати увагу на хід гри. Зацікавити нею. |
Розучувати рухи гри. Захопити настроєм гри. Домагатися чіткого дотримання правил гри дітьми. Формувати вміння чітко дотримуватися правил гри дітьми. |
Привертати увагу дітей до змін характеру музики і вчити відображати ці зміни через образно-пластичну та просторово-рухову діяльність.
|
Закріпити вміння створювати музично-ігрові образи, залучати до самостійної участі у грі. Активізувати пасивних, сором’язливих дітей, запропонувати їм провідні ролі.
|