Презентація до семінару-практикуму "Впровадження компетентнісного підходу: практичний аспект"

Про матеріал

Презентація до семінару-практикуму "Впровадження компетентнісного підходу :практичний аспект " має на меті дати теоретичне підгрунтя щодо вимог НУШ і окреслити шляхи реалізації в практичній площині

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вимоги нової української школи:шляхи реалізації. 04.12.2017 Семінар- практикум по впровадженню компетентнісного підходу в освітній процес школи-інтернату : практичний аспект.

Номер слайду 2

. Кожне покоління вважає себе розумнішим, ніж попереднє, і мудрішим, ніж подальше. Джордж Оруелл

Номер слайду 3

Формула нової школи

Номер слайду 4

Ключові компетентності для життя

Номер слайду 5

10 ключових компетентностей для нової української школи/01 Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами./02 Спілкування іноземними мовами./03 Математична грамотність./04 Компетентності в природничих науках і технологіях./05 Інформаційно-цифрова компетентність. /06 Уміння вчитися впродовж життя./07 Соціальні і громадянські компетентності./08 Підприємливість./09 Загальнокультурна грамотність./10 Екологічна грамотність і здорове життя.

Номер слайду 6

«Канва» розвитку учня

Номер слайду 7

Педагогіка партнерства Нова школа працюватиме на засадах «педагогіки партнерства». Основні принципи цього підходу:повага до особистості;доброзичливість і позитивне ставлення;довіра у відносинах та стосунках;діалог-взаємодія-взаємоповага;розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв`язків);принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов`язань, обов`язковість виконання домовленостей)

Номер слайду 8

Орієнтація на учня. Виховання на цінностях. На практиці реалізовуватиметься принцип дитиноцентризма. Усе життя нової школи буде організовано за моделлю поваги до прав людини та демократії. Нова школа плекатиме українську ідентичність.

Номер слайду 9

Одне покоління немов хвиля набігає на інше, зовсім не знаючи один одного. Федір Тютчев.

Номер слайду 10

ПОКОЛіННЯ Z «О”кей, гугл! Хто такі діти покоління Z?»

Номер слайду 11

«Теорія поколінь», створена в кінці 20 століття, передбачає, що у людей, які народились в один і той же час, пережили схожий досвід в дитинстві, мають однакові цінності. І ці цінності будуть відрізняти іх від людей інших поколінь.

Номер слайду 12

«Теорія поколінь». Теорія поколінь — теорія, розроблена Вільямом Штраусом (William Strauss) та Нілом Хоувом (Neil Howe), яка описує цикли поколінь, що повторюються в історії США. Штраус і Хоув вперше заговорили про теорію в 1991 році, коли вийшла їх спільна книга «Покоління»(«Generations»)

Номер слайду 13

Сьогодні в світі живуть і працюють представникишести поколінь: Покоління GI (1900−1923 г. р.),Мовчазне покоління (1923−1943 г. р.), Покоління Бебі-Бумерів (1943−1963 г. р.), Покоління Х (1963−1984 г. р.), « Працелюбні»Покоління Міленіум, або Y (1984−2000 г. р.), «Інфантильні»Покоління Z (з 2000 г. р.), яке буде навчатися в ближчі 10−15 років. «Цифрові аборигени»

Номер слайду 14

Проблеми: різниця в швидкості сприйняття інформації у дітей і вчителів , батьків .вчителі не можуть утримати увагу дітей и сердяться на них із-за цього. діти не виконують вимог батьків або виконують їх «Не Так»

Номер слайду 15

В класах сучасної школинавчаються два покоління — покоління. Мілленіум, або Y, — учні 9−11-х класів, й покоління Z, яке представляють в школі учні 1–8-х класів. Покоління Z — це перехіднепокоління з ХХ ст. в век XXI, цифрове покоління.

Номер слайду 16

ЧИМ ЖЕ ВОНИ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ ВІД ПОПЕРЕДНІХ ПОКОЛІНЬ?1. Це діти мультимедийних технологій;2. Нетерплячі й зосереджені , в основному, на короткотривалих цілях.3. Орієнтовані на «споживаняя» й індивидуалістичні.4. Цінують чесність й відвертість.5. Швидко дорослішають.6. Інакше займаються творчістю.7. Феномен дитячої багатозадачності.8. Інакше вчаться9. По-іншому функціонує пам”ять10. Концентрація уваги зменшилась в десятки разів.11. «Кліпове мислення».12. Гіперактивні.13. Схильні до аутизації.

Номер слайду 17

Формує й далі буде формувати погляди нового покоління Інтернет.Із цієї специфіки витікають наступні психологічні особливості цього покоління: менше людської коммунікації, більше техногенної.

Номер слайду 18

Негативна тенденція ріст одинаків, відторгнення, низький рівень комунікативної компетентностї ,ріст тривожності, почуття покинутості, непотрібність дорослому світу, спустошеність, розгубленість, зневіра в себе.

Номер слайду 19

Позитивні риси: у всієї популяції сучаснихдітей підвищується рівень інтелекту. Збільшується категорія обдарованих дітей. Среди них діти з особливо развинутим мисленням, й діти, здатні впливати на інших людей (лідери), й діти — «золоті руки», й діти, які уявляють світ в образах (художньо обдаровані діти), й діти, які мають рухові таланти (спортсмени).

Номер слайду 20

Якщо вірити представникам теорії поколінь, покоління Z — це покоління «нових художників», воно дастьсвіту велику кількість нових талантів, великих музикантів, письменників, поетів, скульпторів й художників. Старий добрий принцип — пряма передача знань із вуст в уста, від учителя учню — безнадійно застарів. Вічне питання — що робити?

Номер слайду 21

Гра в принципи

Номер слайду 22

1. Вміло структуруйте навчальний процес.2. Забезпечте «зворотний зв”язок».3. Зробіть навчальний матеріал «яскравим ».4. Використовуйте прості для сприйняття тексти, структура має відповідати їх змісту, а ключові пункти — виділенівізуально.5. Підводьте підсумки кожного етапу навчання — і відразу ставте завдання на наступний етап.

Номер слайду 23

1. Принцип Супермена. Головна мотивація покоління Z — інтерес. Відсутність скуки й завдання, які захоплюють — частина стану комфорту покоління Z

Номер слайду 24

Він може: в короткий термін вирішити декілька завдань одночасно без втрати якості — перевага цього покоління. Йому важливо :1. знати що він робить, чому, навіщо….{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Правильно. Неправильно. Розроби три варіанта завдань… Ми зробимо загальний проект. На прикладі твоєї роботи ми покажемо іншим учням важливість цього завдання. Розроби три різних варіанта завдань до вправи і здай в середу

Номер слайду 25

2. Принцип Правил гри

Номер слайду 26

Він може: виконувати завдання якісно і в термін. Йому важливо: бачити в учителеві/батьках не начальника, а людину; знати чіткі терміни роботи; розуміти - недотримання термінів -покарання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Правильно. Неправильно. В п”ятницю з ранку здати доповідь по екологиії : актуальність теми ,мету,задачі , приклади. До 2го уроку в понеділок зроби роботу над помилками . На третьому уроці повідом про зроблену роботу. Нагадую, що невиконання завдань - це двійка. Мені потрібна доповідь з екології –зроби роботу над помилками

Номер слайду 27

3. Принцип швидкого результату

Номер слайду 28

Він може: Виконувати завдання,які реально виконатийому важливо: перемогти, знати, що зробить, те що в його силах{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Правильно. Неправильно. З”ясуй, які теми є для тебе проблемними , попрорішуй задачі з даної теми. Розберись, за яким алгоритмом тобі зручно користуватись для вирішення задач. Подумай, яких типових помилок можна запобігти в роботі .(В кожному завданні вчитель/ батьки повинні вказати термін й відповідальність)Ти повинен знати хімію на «4»

Номер слайду 29

4. Принцип нагороди

Номер слайду 30

Він не може: чекати. Йому важливо: поставити не тільки термін виконання завдань, але й пообіцяти термін досягнення перших перемог.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Правильно. Неправильно. Ми готові запропонувати тобі участь в НПК. Якщо добпе попрацюєш, через місяць ми заслухаємо твою роботу на конференції й включимо в список учасників в НПК. Протягом місяця, якщо ти не працюєш, ми знімемо тебе з участі. А и якщо проявиш ініціативу в роботі, відправимо на міську НПК. Через три місяці ми розглянемо твою кандидатуру на участь в НПК й ,можливо, внесемо в список учасників.

Номер слайду 31

1. Керуйте мудро, даючи учням можливість продемонструвати свої знання.2. Пам”ятайте про важливість усної комунікації.3. Подавайте матеріал в оптимістичному тоні.4. Ваші вимоги повинні бути ясними, а інформація, яку Ви повідомляєте аудиторії — точною.5. Використовуйте час ефективно. Представники «Покоління Z» не здатні утримувати увагу на чомусь одному більше 15−20 хвилин. 6. Розділіть навчальний час,щоб учням змінити вид діяльності.

Номер слайду 32

Висновки:1. Говоріть коротко: 8 сек.- 25 слів, пишіть розгорнуто й по пунктам.2. Малюйте комікси.3. Ставте лайки (схвалення)4. Не відбирайте гаджети.!!!5. Спілкування на рівних.6. Ведіть боротьбу з кліповим мисленням.7. Використовуйте елементи сучасних технологій.8. Навчайте дітей критично мислити !.9. Дедлайн (крайній термін)

Номер слайду 33

ЧИМ ЖЕ ПОКОЛіННЯ Z БУДЕ ВІДРІЗНЯТИСЯ ВІД ПОПЕРЕДНІХ ПОКОЛІНЬ?Далі буде помітна соціально-психологічна поляризація, розшарування молоді : інтелектуально-культурне, а не економічне. Більша частина нового покоління буде ставати «рабами суспільної думки», точніше— рабами Інтернету.

Номер слайду 34

В порівнянні з попереднім поколінням ,у нової молоді ще сильніше загостриться конфлікт батьків и дітей, конфлікт світоглядний. Зникає традиційна сім”я.

Номер слайду 35

Цінності здоров”я для нового покоління будуть ще більш актуальними. Акцент уваги будет зміщений в бік соціальни х цінностей — кар”єра і благополуччя.

Номер слайду 36

Для покоління Z пост в Facebook й Twitter буде нести більше змісту ,ніж прочитана книга. Нове покоління може стати ще більш податливим для маніпуляцій. Головним стає споживання — інформації, товарів, послуг, розваг.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку