План роботи групи продовженого дня у 1 класі на І семестр

Про матеріал

Група продовженого дня у 1 класі виконує декілька функцій: по-перше, група помічник у розвязанні питань у соціалізації дітей, по-друге, допомагає повніше пізнавати світ (екскурсії, досліди, спостереження), по-третє, дає можливість дітям розвиватися , удосконалюватися , готуватися до життя в суспільстві.

Перегляд файлу

ПЛАН ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

1 КЛАС

І СЕМЕСТР 2018/2019 Н.Р.

 

 

№ з/п

Дата

Тема дня

Тема години спілкування

Мета години спілкування

Спортивна година, прогулянка

Мета спортивної години, прогулянки

1.

03.09.

Школа – твій дім

Бесіда «Що таке школа»

Сприяти створенню позитивних взаємин, прищеплювати інтерес до навчання, виховувати почуття гордості за школу

Рухлива гра «Стрибунчики – горобчики», вправи на відновлення дихання

Розвивати активність, вчити правильно дихати під час виконання вправ

2.

04.09.

Геть поганий настрій!

Психологічний тренінг «Як бути веселим»

Сприяти створенню комфортної атмосфери, виховувати дружелюбність

Вправи ранкової гімнастики, спортивні естафети

Сприяти фізичному розвитку школярів, розвивати рухову активність

3.

05.09.

Квіткове королівство

Слухання та обговорення казка «Про квіти»

Вчити активно сприймати інформацію, розвивати мовлення та логічне мислення

Організація рухливих ігор: «Горобчики – стрибунчики», «Сова»

Сприяти розвитку фізичних якостей

4.

06.09.

Мрія моя барвиста

Конкурс  малюнків «Моя мрія»

Розвивати дрібну моторику руки, виховувати бажання прагнути до успіху

Спортивні змагання «Спритні, сильні, сміливі»

Сприяти встановленню в групі дружніх стосунків, активізувати фізичний розвиток

5.

07.09.

Разом весело живеться

КТС «Пісенна веселка»

Розвивати здібності дітей, вчити працювати разом, виховувати почуття прекрасного

Ігри на свіжому повітрі «Осінні розваги»

Розвивати спритність, уміння орієнтуватися на пересіченій місцевості

6.

10.09.

Тиждень знань вуличного руху

Хвилинка – цікавинка «Де вперше з’явився світлофор»

Вчити дітей правил вуличного руху, знайомити із цікавою інформацією, виховувати почуття відповідальності

Ігри «Світлофор», «Клас, увага!»

Вчити дітей застосовувати отримані знання на практиці. Виховувати уважність, бажання бережно відноситися до свого здоров’я

7.

11.09.

Подружися зі спортом

Бесіда «Загартовування»

Знайомити із правилами загартування, розвивати бажання бути здоровим

Екологічна стежина «Природне угрупування: шкільний парк»

Розвивати бажання дітей знати свій рідний край, досліджувати його та примножувати його

8.

12.09.

Разом весело навчатись

Бесіда «Навчання – твоя робота»

Прищеплювати інтерес до отримування знань та застосування їх на практиці

Прогулянка на свіжому повітрі «Чисте небо, свіже повітря»

Розвивати увагу, спостережливість, точність рухів

9.

13.09.

Моя родина

Малюнок «Моя сім’я»

Виховувати повагу до членів родини

Рухливі ігри: «Подоляночка», «Сова»

Розвивати увагу, сприяти релаксації учнів після розумових навантажень

10.

14.09.

Школа – мій рідний дім

Екскурсія по школі «Приміщення школи»

Виховувати бажання стати членами шкільної родини, гордість за досягнення учнів школи

Прогулянка на свіжому повітрі «Природа: жива і нежива»

Розвивати

увагу,спостережливість, уміння знаходити об’єкти природи, розрізняти поняття

11.

17.09.

Україна – єдина країна

Державні символи України

Виховувати повагу до своєї держави, почуття гордості, що ти є громадянином своєї держави

Ходьба. Рухлива гра «Подоляночка», естафети

Розвивати рухливі якості, уміння орієнтуватися на місцевості, виховувати товариські відносини в колективі

12.

18.09.

Я – громадянин держави

Права і обов’язки дітей

Виховувати почуття поваги до своєї держави, вчити виконувати свої обов’язки

Біг з перешкодами. Гра «Кіт і миша». Вправи на відновлення дихання

Розвивати почуття колективізму, вчити дотримуватися правил гри

13.

19.09.

Наша планета - Земля

Земля – наш спільний дім

Вчити розрізняти об’єкти природи, відчувати себе частиною природи

Ходьба, біг з перешкодами. Гра «Подоляночка»

Вчити чергувати фізичні навантаження, виховувати колективізм

14.

20.09.

Шкільна країна

Школа – наша планета

Знайомити зі шкільними правилами, виховувати почуття гордості за школу

Естафети з предметами. Гра «Сова», «Потяг»

Розвивати почуття впевненості, фізичні якості, виховувати колективізм

15.

21.09.

Шануй батьків своїх

Батьки – наші друзі

Розвивати уміння спілкуватися з батьками, виховувати повагу до батьків

Естафети з предметами. Гра «Похід у ліс»

Розвивати уміння орієнтуватися на місцевості, виховувати почуття колективізму

16.

24.09.

Цікаві заняття

Логічні вправи

Розвивати логічне мислення, мовлення дрібну моторику руки

Біг лабіринтом, види ходьби. Гра «Кіт і миша»

Сприяти фізичному зміцненню дитячого організму

17.

25.09.

Будь дбайливим господарем своїх речей

Бесіда «Як берегти книгу»

Виховувати бережливе відношення до книги

Ходьба на дистанцію 1 км. Ігри за бажанням дітей

Вчити правильно дихати під час ходьби, розвивати інтерес до колективної гри

18.

26.09.

Книжка – твій друг

Екскурсія до шкільної бібліотеки

Формувати ціннісне ставлення до книг, знайомство з правилами поводження з книгою

Шикування, різні види ходьби. Гра «Вовк і коза»

Розвивати фізичні якості учнів, пам’ять, увагу

19.

27.09.

Краєвиди рідного села

Малювання з натури ставка

Виховувати почуття прекрасного, уміння бачити незвичайне у звичайному

Вправи для формування правильної постави. Гра «Вовк і коза»

Розвивати вміння дотримуватися правил гри, попереджати розвиток конфліктів

20.

28.09.

Людські чесноти

Що таке милосердя?

Спонукати наслідувати добрі вчинки, виховувати добрі відносини в колективі

Комплекс вправ ранкової гімнастики. Гра «Вовк і коза»

Розвивати фізичні якості дітей, виховувати колективізм

21.

01.10

Цікавинки, що тебе оточують

Інформаційна година

Спонукати цікавитися життям суспільства

Вправи з м’ячем. Гра «Подоляночка»

Розвивати м’язи рук, ніг, виховувати бережне відношення до власного здоров’я

22.

02.10

Книги – морська глибина

30 вересня – всеукраїнський день бібліотеки

Розвивати уміння бачити в книзі джерело знань, працювати з книгою

Ходьба із завданням. Ігри за бажанням дітей

Розвивати рухову активність, уміння орієнтуватися на спорт. майданчику

23.

03.10.

День людей похилого віку

Читання оповідань про повагу В. Сухомлинського

Спонукати до милосердного ставлення до людей похилого віку

Бесіда «Користь прогулянок пішки». Шикування, ходьба. Ігри «Подоляночка», «Голуб»

Сприяти загальному зміцненню організму

24.

04.10.

Багатства рідної країни

Дні моря в Україні (27 – 30 вересня)

Знайомити із багатствами рідного краю, виховувати гордість за державу

Вправи з гімнастичними обручами. Ігри за бажанням дітей

Розвивати фізичні якості, сприяти встановленню в колективі почуття гордості за учнів

25.

05.10.

Святковий віночок вітань

Вітання осінніх іменинників

Виховувати повагу до однокласників, спонукати дарувати оточуючим радісний настрій

Ходьба, повторення вивчених ігор: «Подоляночка», «Потяг», «Кіт і миша»

Зміцнювати імунітет шляхом проведення рухливих ігор, розвивати  м’язи, опорно – рухову систему

26.

08.10.

Будь обачним повсюди

Бесіда «Пожежі – ні!»

Показати можливу небезпеку від неправильного користування вогнем

Бесіда – порада «Як загартовувати свій організм». Ігри «Кіт і миша», «Голуб»

Розвивати фізичні якості учнів, виховувати бажання дотримуватися правил гри, уникати конфліктів

27.

09.10.

Розум – окраса людини

Конкурс «Розумники й розумниці»

Розвивати логічне мислення, спонукати до творчої діяльності

Гра – змагання «Ми веселі дітлахи»

Розвивати інтерес до спорту, рухливих ігор та естафет

28.

10.10.

Праця годує, а лінь марнує

Розповідь «Для чого людина працює»

Розвивати працелюбність, виховувати ціннісне ставлення до праці

Змагання – естафета бігунів

Розвивати швидкісно – силові якості, спритність

29.

11.10.

Українське козацтво

Перегляд мультика «Як козаки на Січі жили»

Розвивати інтерес до минулого свого народу, держави

Бесіда «Як домогтися успіхів у житті і бути здоровим»

Формувати ціннісне ставлення до свого здоров’я

30.

12.10.

Ми - козачата

Гра – змагання «Марш маленьких козачат»

Розвивати ціннісне ставлення до здоров’я людини, виховувати доброзичливі відносини в колективі дітей

Ходьба, бігові вправи. Вправи зі скакалкою. Гра «Голуб»

Розвивати м’язи тулуба, виховувати колективістські відносини в класі

31.

15.10.

Символи України

Малюнок «Без верби і калини нема України»

Розвивати ціннісне ставлення до держави і суспільства

Комплекс вправ ранкової гімнастики. Ігри за бажанням дітей

Розвивати імунну систему дитячого організму, виховувати бережливе відношення до власного здоров’я

32.

16.10.

Природні дива

Виготовлення виробів з природного матеріалу «Золотий вернісаж»

Розвивати дрібну моторику рук, фантазію

Долання смуги перешкод. Ігри»Невід», Тренінг «Я – Сонце»

Розвивати фізичні якості дітей, уміння дотримуватися правил гри

33.

17.10.

День іграшки

Виставка улюблених іграшок та їх презентація

Сприяти розвитку усного мовлення, уміння слухати і говорити

Прогулянка в сільський парк. Гра «Невід»

Сприяти загальному зміцненню організму, виховувати бажання займатися спортивною ходьбою

34.

18.10.

Рожева мрія

Малюнок «Іграшка майбутнього»

Розвивати мовлення, фантазію, акуратність при роботі в різних техніках, виховувати позитивне кольоросприймання світу

Ходьба, різновиди ходьби. Гра «вовк і коза»

Розвивати спритність, уміння орієнтуватися на місцевості

35.

19.10.

Рідна мова веселкова

Свято рідної мови

Виховувати любов до рідної мови, почуття поваги до держави

Змагання – естафета «Стрибуни класу». Ігри за бажанням дітей

Розвивати швидкісно – силові якості, виховувати бережне відношення до здоров’я

36.

22.10.

День пам’яті

Екскурсія до шкільного військово – патріотичного музею

Виховувати почуття поваги і гордості до загиблих воїнів

Вправи дихальної гімнастики. Гра «Невід»

Прищеплювати любов до занять фізичною культурою і спортом

37.

23.10.

Кольори природи

Малювання веселки

Розвивати мислення, пам’ять, дрібну моторику руки

Різновиди бігу. Гра «Невід»

Розвивати швидкість, сприяти розвиткові силових якостей

38.

24.10.

Навчатися треба!

Бесіда «Як правильно і цікаво навчатися»

Спонукати до розумової праці як потреби людини у духовному розвитку

Ходьба, біг. Вправи ранкової гімнастики. Гра «Голуб»

Сприяти зміцненню здоров’я, виховувати бажання дотримуватися правил гри, сприяти створенню позитивного мікроклімату

39.

25.10.

Трибуна відгуків

Розповіді «мій друг»

Розвивати усне мовлення дітей, мовленнєвий етикет

Ходьба із завданням. Спроба шикування у колону, у шеренгу. Гра «Невід»

Організовувати дітей до корисної діяльності в колективі, виховувати бажання займатися спортом

40.

26.10.

День творчості

Розвивальні та навчальні ігри

Розвивати бажання створювати нестандартні вироби, що є показником творчості особистості

Ходьба, бігові вправи. Лазіння по гімнастичній стінці. Повторення вивчених ігор

Розвивати спритність, гнучкість, увагу, вчити дотримуватися правил гри

41.

05.11.

День спілкування з природою

Екскурсія до осіннього лісу

Розвивати спостережливість, виховувати ціннісне ставлення до природи

Ходьба, біг. Ігри за бажанням дітей

Розвивати спритність, швидкість реакції, уміння орієнтуватися на місцевості

42.

06.11.

День листопадової краси

Подорож березового листочка

Вчити дітей у звичайному бачити незвичайні речі, виховувати любов до всього живого

Вправи для корекції зору. Бесіда «Про вітаміни та їх користь». Рухливі ігри

Сприяти розвиткові спритності, виховувати бережливе відношення до власного здоров’я (збереження зору)

43.

07.11.

День творчості

Виставка малюнків «Світ очима дітей»

Формувати ціннісне ставлення до мистецтва

Вправи у лабіринті. Повторення вивчених ігор

Розвивати швидкість, увагу, товариськість

44.

08.11.

Свято класу

Святкова програма «Спорт – здоров’я – краса»

Виховувати любов до спорту, ціннісне ставлення до себе як до особистості

Спортивні змагання між хлопчиками і дівчатками (із залученням батьків)

Розвивати фізичні якості, виховувати інтерес до занять спортом і фізкультурою

45.

09.11.

Що таке день української писемності

Конкурс читців дитячої поезії

Вчити дітей відчувати поезію душею, визначати настрій віршів, виховувати інтерес до віршованого слова

Ходьба. Гра – тренінг «Як правильно ходити».  Рухлива гра «Птахи»

Розвивати бажання дітей мати красиву поставу, виховувати інтерес до фізичних вправ

46.

12.11.

Свято хліба

Святкова програма «Хліб – усьому голова!»

Виховувати повагу до людей праці, шанобливе ставлення до хліба

Розучування ігор на перервах. Рухлива гра «Птахи»

Сприяти фізичному розвиткові школярів, виховувати бажання вести здоровий спосіб життя

47.

13.11.

16 листопада – день телебачення

Бесіда «Про користь перегляду телепередач»

Дати зрозуміти дітям, що телевізор треба дивитися дозовано (15 – 30 хвилин на день), виховувати бережливе відношення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих

Бесіда «Чисте повітря в класі». Гра «Птахи»

Сприяти зміцненню імунітета, розвивати спритність, швидкість реакції

48.

14.11.

Я - учень

Сюжетно – рольова гра «Школа»

Вчити програвати рольові ігри з метою формування позитивних стосунків у колективі

Ходьба з правильним диханням. Комплекс вправ без предметів

Сприяти фізичному розвиткові дітей, виховувати колективізм

49.

15.11.

Славна праця хлібороба

Бесіда «Шануй працю кожного»

Формувати ціннісне ставлення до праці, виховувати повагу до людей, що вирощують хліб

Ходьба по спортивному майданчику. Гра «Гречка»

Розвивати фізичні якості, виховувати бажання дотримуватися правил гри

50.

16.11.

Твої права

Розповідь «Кожна маленька дитинка має право на життя»

Формувати ціннісне ставлення до себе як до людини, виховувати повагу до однокласників

Шикування, ходьба, біг. Гра «Гречка»

Стежити за правильним виконанням вправ, розвивати фізичні якості

51.

19.11.

Народні символи держави

Бесіда «Які бувають символи держави?»

Знайомити дітей із символами держави Україна, розвивати мову учнів, виховувати почуття гордості

Ходьба, різновиди бігу. Повторення вивчених ігор

Сприяти зміцненню фізичних та психічних складових здоров’я

52.

20.11.

Традиції нашого краю

Бесіда з елементами демонстрації «Ремесла мого краю»

Знайомити дітей із різними видами українських ремесел, виховувати почуття гордості за наших предків

Ходьба, різновиди ходьби. Гра «Гречка»

Розвивати фізичні якості, виховувати почуття колективізму

53.

21.11.

Спілкування з природою

Екскурсія до шкільного парку «Зміни в природі»

Розвивати уміння спостерігати за змінами в природі, вчити порівнювати, встановлювати причиново – наслідкові зв’язки

Шикування, вправи на гімнастичній лаві. Розучування гри «Дрібушечки»

Розвивати силу, спритність, виховувати бережне ставлення до власного здоров’я

54.

22.11.

Обов’язки дитини

Розповідь «Що таке обов’язок?»

Формувати ціннісне ставлення до себе як особистості, розвивати уявлення про обов’язки дитини

Ходьба, біг з різним положенням рук. Ігри за бажанням дітей

Вчити правильно виконувати вправи, виховувати прагнення займатися фізкультурою і спортом

55.

23.11.

Мова солов’їна

Конкурс на кращого оповідача «Зима – чарівниця»

Розвивати усне мовлення дітей, спостережливість

Ігровий марафон

Спонукати дітей розвиватися фізично, виховувати бережливе відношення до власного здоров’я

56.

26.11.

Майстерня графіка

Урок – казка «Олівець – малювець»

Формувати ціннісне ставлення до мистецтва, розвивати естетичні смаки

Спортивні змагання у ГПД

Організувати колективну спортивну діяльність для отримання зворотної інформації

57.

27.11.

У ігровій кімнаті

Сюжетно – рольові навчальні ігри

Вчити навичкам правильного спілкування у різних ситуаціях

Ходьба, біг. Ігри «Гречка», «Дрібушечки»

Сприяти вихованню уваги і спритності, повторити вивчену техніку бігу

58.

28.11.

Хвилини милування природою

Екскурсія до сільського парку

Виховувати почуття прекрасного, сприяти зміцненню здоров’я

Стрибок через перешкоду. Ігри «Невід», «Гречка»

Вчити дітей дотримуватися правил гри, уникати конфліктів під час проведення ігор, слідкувати, щоб усі діти були учасниками гри

59.

29.11.

Людину прикрашає праця

Екскурсія до шкільної їдальні

Формувати ціннісне ставлення до праці

Ходьба, повільний біг. Ігри «Гречка», «Виклик номерів»

Сприяти розвитку спритності, уваги, виховувати колективізм у класному колективі

60.

30.11.

Славетні українці

Знайомство з картинами К. Білокур

Формувати ціннісне ставлення до мистецтва

Загальнорозвивальні вправи. Естафети без предметів. Гра «Сірий вовк»

Сприяти фізичному розвиткові учнів, вправляти у техніці бігу під час проведення естафет

61.

03.12.

Цікаві візити

Екскурсія в комп’ютерний клас. Робота з комп’ютерними іграми

Розвивати творчі здібності,прищеплювати інтерес до здобування знань

Вправи в русі. Гра «Сірий вовк»

Вчити дітей дотримуватися правил гри, уникати конфліктів

62.

04.12.

День сміху

Робота над смішинками

Знайомити дітей з різними жанрами творів, виховувати уміння розрізняти смішинки

Розучування нового комплексу ранкової зарядки. Гра «До своїх прапорців»

Виховувати позитивне ставлення до занять фізичною культурою

63.

05.12.

Юні помічники природи

КТС «Годівничка»

Формувати ціннісне ставлення до природи, спонукати допомагати птахам взимку

Бесіда «Ще раз про режим дня». Вправи в русі. Ігри за бажанням дітей

Повторити вивчене про значення режиму дня в житті учня; розвивати витривалість

64.

06.12.

День Збройних сил України

Змагання для хлопчиків «Нумо, хлоп’ята!»

Формувати ціннісне ставлення до особистості, прищеплювати інтерес до командних змагань, виховувати бажання співпереживати за успіхи товаришів

Конкурсна програма «Нумо, хлоп’ята!»

Розвивати витривалість, виховувати прагнення досягати вагомих результатів завдяки наполегливій праці

65.

07.12.

День творчості

Випуск збірки «Зима»

Розвивати естетичні смаки, формувати ціннісне ставлення до мистецтва

Ходьба по спортивному майданчику. Гра «Захист фортеці»

Розвивати витривалість учнів, спонукати до занять спортом; знайомити дітей із способами зміцнення імунітету взимку

66.

10.12.

Книга – твій друг

Екскурсія в бібліотеку (виставка книг про зиму)

Формувати ціннісне ставлення до книги, як джерела знань

Бесіда – порада лікаря «Як загартовувати організм взимку». Ігри на подвір’ї школи

Сприяти фізичному розвиткові учнів

67.

11.12.

День юних артистів

Підготовка до Новорічного свята

Розвивати творчі здібності, вчити працювати в колективі

Бесіда «Як зберегти зір». Гра «Захист фортеці»

Формувати уміння працювати в колективі, виховувати бережливе відношення до власного здоров’я

68.

12.12.

День декламаторів

Підготовка до Новорічного свята

Розвивати артикуляційний апарат, сприяти розвитку здібностей дітей, враховуючи їх запити, бажання та інтереси батьків

Ходьба, стрибки. Ігри за бажанням дітей

Розвивати активність дітей, формувати позитивну атмосферу в класі

69.

13.12.

День хореографа

Підготовка до Новорічного свята

Знайомство з танцями як видом мистецтва

Організовуючі вправи. Стрибки по купинах. Ігри за бажанням дітей

Розвивати спритність, активність, уміння грати разом

70.

14.12.

Майстерня Діда Мороза

Виготовлення прикрас на шкільну новорічну ялинку

Залучення до КТС як складової загального шкільного життя, виховувати бажання досягати поставленої мети

Загальнорозвивальні вправи. Ходьба на свіжому повітрі. Гра «Невід»

Сприяти фізичному розвиткові учнів, вчити правильно дихати на свіжому повітрі

71.

17.12.

Майстерня Діда Мороза

Виготовлення прикрас на шкільну новорічну ялинку

Залучення до КТС як складової загального шкільного життя, виховувати бажання досягати поставленої мети

Шикування, стройові вправи. Естафети з м’ячем

Сприяти фізичному розвитку учнів, виховувати цікавість до гри, уміння виконувати її правила, не допускати конфліктів

72.

18.12.

День досягнень

Організація виставки зошитів

Спонукати дітей до акуратності, дотримання правил каліграфічного письма

Шикування, стрибки через гімнастичну лаву. Естафети з предметами

Розвивати увагу, виховувати позитивне ставлення до занять фізичною культурою

73.

19.12.

День Святого Миколая

«Ланцюжок висловлювань»

Свято «А хто, хто Миколая любить»

Вчити активно слухати, виховувати повагу до традицій українського народу

Ходьба. «Човниковий» біг. Ігри

 

Відпрацьовувати техніку «човникового» бігу

74.

20.12.

День шанування Зеленої красуні

Виготовлення новорічних прикрас, конструювання ялинки

Формувати ціннісне ставлення до мистецтва, почуття прекрасного

Розучування комплексу вправ з м’ячем. Естафети з м’ячем

Виховувати динамічність, гнучкість, допитливість, розвивати фізичні якості

75.

21.12.

День оратора

Ланцюжок висловлювань

Розвивати усне мовлення дітей, удосконалювати роботу мовного апарату

Розучування нової гри «Швидко по місцях!»

Розвивати силу, спритність, гнучкість

76.

24.12.

День обачності

Бесіда «Дорога від дому до школи»

Попереджати дитячий травматизм, виховувати обачність

Бесіда «Формуємо поставу, вчимося правильно сидіти і ходити». Гра «У річку – гоп, на берег – стриб»

Розвивати увагу, швидкість реакції, виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я

77.

25.12.

День відвертості

Бесіда «Як ти допомагаєш батькам»

Спонукати до активної праці вдома, виховувати бажання бути помічниками

Бесіда «Для чого потрібна спортивна форма?»вправи у колоні. Гра «Вудочка»

Удосконалювати техніку виконання вправ

78.

26.12.

День розважливих вчинків

Бесіда «Треба всьому знати міру!»

Розвивати бажання дітей виконувати правила для учнів як запоруку адекватної поведінки в школі, застерігати від необачних вчинків Розвивати творчі здібності дітей, вчити презентувати свої досягнення

Естафети з елементами бігу. Гра «Швидко по місцях!»

Розвивати фізичні якості учнів, виховувати зацікавленість уроками фізкультури

79.

27.12.

День творчості

Підготовка до Новорічного свята

Розвивати творчі здібності дітей, вчити презентувати свої досягнення

Ходьба. Естафети  без предметів з використанням гімнастичних лав

Сприяти фізичному розвиткові учнів, розвивати силу, гнучкість

80.

28.12.

День творчості

Новорічне свято

Розвивати творчі здібності дітей, вчити презентувати свої досягнення

Ігри на свіжому повітрі «Зимовий калейдоскоп»

Сприяти загартовуванню дітей, вчити правильно дихати під час активного зимового відпочинку

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Улещенко Людмила Борисівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
4936
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку