Група продовженого дня у 1 класі виконує декілька функцій: по-перше, група помічник у розвязанні питань у соціалізації дітей, по-друге, допомагає повніше пізнавати світ (екскурсії, досліди, спостереження), по-третє, дає можливість дітям розвиватися , удосконалюватися , готуватися до життя в суспільстві.
ПЛАН ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ
1 КЛАС
І СЕМЕСТР 2018/2019 Н.Р.
№ з/п |
Дата |
Тема дня |
Тема години спілкування |
Мета години спілкування |
Спортивна година, прогулянка |
Мета спортивної години, прогулянки |
1. |
03.09. |
Школа – твій дім |
Бесіда «Що таке школа» |
Сприяти створенню позитивних взаємин, прищеплювати інтерес до навчання, виховувати почуття гордості за школу |
Рухлива гра «Стрибунчики – горобчики», вправи на відновлення дихання |
Розвивати активність, вчити правильно дихати під час виконання вправ |
2. |
04.09. |
Геть поганий настрій! |
Психологічний тренінг «Як бути веселим» |
Сприяти створенню комфортної атмосфери, виховувати дружелюбність |
Вправи ранкової гімнастики, спортивні естафети |
Сприяти фізичному розвитку школярів, розвивати рухову активність |
3. |
05.09. |
Квіткове королівство |
Слухання та обговорення казка «Про квіти» |
Вчити активно сприймати інформацію, розвивати мовлення та логічне мислення |
Організація рухливих ігор: «Горобчики – стрибунчики», «Сова» |
Сприяти розвитку фізичних якостей |
4. |
06.09. |
Мрія моя барвиста |
Конкурс малюнків «Моя мрія» |
Розвивати дрібну моторику руки, виховувати бажання прагнути до успіху |
Спортивні змагання «Спритні, сильні, сміливі» |
Сприяти встановленню в групі дружніх стосунків, активізувати фізичний розвиток |
5. |
07.09. |
Разом весело живеться |
КТС «Пісенна веселка» |
Розвивати здібності дітей, вчити працювати разом, виховувати почуття прекрасного |
Ігри на свіжому повітрі «Осінні розваги» |
Розвивати спритність, уміння орієнтуватися на пересіченій місцевості |
6. |
10.09. |
Тиждень знань вуличного руху |
Хвилинка – цікавинка «Де вперше з’явився світлофор» |
Вчити дітей правил вуличного руху, знайомити із цікавою інформацією, виховувати почуття відповідальності |
Ігри «Світлофор», «Клас, увага!» |
Вчити дітей застосовувати отримані знання на практиці. Виховувати уважність, бажання бережно відноситися до свого здоров’я |
7. |
11.09. |
Подружися зі спортом |
Бесіда «Загартовування» |
Знайомити із правилами загартування, розвивати бажання бути здоровим |
Екологічна стежина «Природне угрупування: шкільний парк» |
Розвивати бажання дітей знати свій рідний край, досліджувати його та примножувати його |
8. |
12.09. |
Разом весело навчатись |
Бесіда «Навчання – твоя робота» |
Прищеплювати інтерес до отримування знань та застосування їх на практиці |
Прогулянка на свіжому повітрі «Чисте небо, свіже повітря» |
Розвивати увагу, спостережливість, точність рухів |
9. |
13.09. |
Моя родина |
Малюнок «Моя сім’я» |
Виховувати повагу до членів родини |
Рухливі ігри: «Подоляночка», «Сова» |
Розвивати увагу, сприяти релаксації учнів після розумових навантажень |
10. |
14.09. |
Школа – мій рідний дім |
Екскурсія по школі «Приміщення школи» |
Виховувати бажання стати членами шкільної родини, гордість за досягнення учнів школи |
Прогулянка на свіжому повітрі «Природа: жива і нежива» |
Розвивати увагу,спостережливість, уміння знаходити об’єкти природи, розрізняти поняття |
11. |
17.09. |
Україна – єдина країна |
Державні символи України |
Виховувати повагу до своєї держави, почуття гордості, що ти є громадянином своєї держави |
Ходьба. Рухлива гра «Подоляночка», естафети |
Розвивати рухливі якості, уміння орієнтуватися на місцевості, виховувати товариські відносини в колективі |
12. |
18.09. |
Я – громадянин держави |
Права і обов’язки дітей |
Виховувати почуття поваги до своєї держави, вчити виконувати свої обов’язки |
Біг з перешкодами. Гра «Кіт і миша». Вправи на відновлення дихання |
Розвивати почуття колективізму, вчити дотримуватися правил гри |
13. |
19.09. |
Наша планета - Земля |
Земля – наш спільний дім |
Вчити розрізняти об’єкти природи, відчувати себе частиною природи |
Ходьба, біг з перешкодами. Гра «Подоляночка» |
Вчити чергувати фізичні навантаження, виховувати колективізм |
14. |
20.09. |
Шкільна країна |
Школа – наша планета |
Знайомити зі шкільними правилами, виховувати почуття гордості за школу |
Естафети з предметами. Гра «Сова», «Потяг» |
Розвивати почуття впевненості, фізичні якості, виховувати колективізм |
15. |
21.09. |
Шануй батьків своїх |
Батьки – наші друзі |
Розвивати уміння спілкуватися з батьками, виховувати повагу до батьків |
Естафети з предметами. Гра «Похід у ліс» |
Розвивати уміння орієнтуватися на місцевості, виховувати почуття колективізму |
16. |
24.09. |
Цікаві заняття |
Логічні вправи |
Розвивати логічне мислення, мовлення дрібну моторику руки |
Біг лабіринтом, види ходьби. Гра «Кіт і миша» |
Сприяти фізичному зміцненню дитячого організму |
17. |
25.09. |
Будь дбайливим господарем своїх речей |
Бесіда «Як берегти книгу» |
Виховувати бережливе відношення до книги |
Ходьба на дистанцію 1 км. Ігри за бажанням дітей |
Вчити правильно дихати під час ходьби, розвивати інтерес до колективної гри |
18. |
26.09. |
Книжка – твій друг |
Екскурсія до шкільної бібліотеки |
Формувати ціннісне ставлення до книг, знайомство з правилами поводження з книгою |
Шикування, різні види ходьби. Гра «Вовк і коза» |
Розвивати фізичні якості учнів, пам’ять, увагу |
19. |
27.09. |
Краєвиди рідного села |
Малювання з натури ставка |
Виховувати почуття прекрасного, уміння бачити незвичайне у звичайному |
Вправи для формування правильної постави. Гра «Вовк і коза» |
Розвивати вміння дотримуватися правил гри, попереджати розвиток конфліктів |
20. |
28.09. |
Людські чесноти |
Що таке милосердя? |
Спонукати наслідувати добрі вчинки, виховувати добрі відносини в колективі |
Комплекс вправ ранкової гімнастики. Гра «Вовк і коза» |
Розвивати фізичні якості дітей, виховувати колективізм |
21. |
01.10 |
Цікавинки, що тебе оточують |
Інформаційна година |
Спонукати цікавитися життям суспільства |
Вправи з м’ячем. Гра «Подоляночка» |
Розвивати м’язи рук, ніг, виховувати бережне відношення до власного здоров’я |
22. |
02.10 |
Книги – морська глибина |
30 вересня – всеукраїнський день бібліотеки |
Розвивати уміння бачити в книзі джерело знань, працювати з книгою |
Ходьба із завданням. Ігри за бажанням дітей |
Розвивати рухову активність, уміння орієнтуватися на спорт. майданчику |
23. |
03.10. |
День людей похилого віку |
Читання оповідань про повагу В. Сухомлинського |
Спонукати до милосердного ставлення до людей похилого віку |
Бесіда «Користь прогулянок пішки». Шикування, ходьба. Ігри «Подоляночка», «Голуб» |
Сприяти загальному зміцненню організму |
24. |
04.10. |
Багатства рідної країни |
Дні моря в Україні (27 – 30 вересня) |
Знайомити із багатствами рідного краю, виховувати гордість за державу |
Вправи з гімнастичними обручами. Ігри за бажанням дітей |
Розвивати фізичні якості, сприяти встановленню в колективі почуття гордості за учнів |
25. |
05.10. |
Святковий віночок вітань |
Вітання осінніх іменинників |
Виховувати повагу до однокласників, спонукати дарувати оточуючим радісний настрій |
Ходьба, повторення вивчених ігор: «Подоляночка», «Потяг», «Кіт і миша» |
Зміцнювати імунітет шляхом проведення рухливих ігор, розвивати м’язи, опорно – рухову систему |
26. |
08.10. |
Будь обачним повсюди |
Бесіда «Пожежі – ні!» |
Показати можливу небезпеку від неправильного користування вогнем |
Бесіда – порада «Як загартовувати свій організм». Ігри «Кіт і миша», «Голуб» |
Розвивати фізичні якості учнів, виховувати бажання дотримуватися правил гри, уникати конфліктів |
27. |
09.10. |
Розум – окраса людини |
Конкурс «Розумники й розумниці» |
Розвивати логічне мислення, спонукати до творчої діяльності |
Гра – змагання «Ми веселі дітлахи» |
Розвивати інтерес до спорту, рухливих ігор та естафет |
28. |
10.10. |
Праця годує, а лінь марнує |
Розповідь «Для чого людина працює» |
Розвивати працелюбність, виховувати ціннісне ставлення до праці |
Змагання – естафета бігунів |
Розвивати швидкісно – силові якості, спритність |
29. |
11.10. |
Українське козацтво |
Перегляд мультика «Як козаки на Січі жили» |
Розвивати інтерес до минулого свого народу, держави |
Бесіда «Як домогтися успіхів у житті і бути здоровим» |
Формувати ціннісне ставлення до свого здоров’я |
30. |
12.10. |
Ми - козачата |
Гра – змагання «Марш маленьких козачат» |
Розвивати ціннісне ставлення до здоров’я людини, виховувати доброзичливі відносини в колективі дітей |
Ходьба, бігові вправи. Вправи зі скакалкою. Гра «Голуб» |
Розвивати м’язи тулуба, виховувати колективістські відносини в класі |
31. |
15.10. |
Символи України |
Малюнок «Без верби і калини нема України» |
Розвивати ціннісне ставлення до держави і суспільства |
Комплекс вправ ранкової гімнастики. Ігри за бажанням дітей |
Розвивати імунну систему дитячого організму, виховувати бережливе відношення до власного здоров’я |
32. |
16.10. |
Природні дива |
Виготовлення виробів з природного матеріалу «Золотий вернісаж» |
Розвивати дрібну моторику рук, фантазію |
Долання смуги перешкод. Ігри»Невід», Тренінг «Я – Сонце» |
Розвивати фізичні якості дітей, уміння дотримуватися правил гри |
33. |
17.10. |
День іграшки |
Виставка улюблених іграшок та їх презентація |
Сприяти розвитку усного мовлення, уміння слухати і говорити |
Прогулянка в сільський парк. Гра «Невід» |
Сприяти загальному зміцненню організму, виховувати бажання займатися спортивною ходьбою |
34. |
18.10. |
Рожева мрія |
Малюнок «Іграшка майбутнього» |
Розвивати мовлення, фантазію, акуратність при роботі в різних техніках, виховувати позитивне кольоросприймання світу |
Ходьба, різновиди ходьби. Гра «вовк і коза» |
Розвивати спритність, уміння орієнтуватися на місцевості |
35. |
19.10. |
Рідна мова веселкова |
Свято рідної мови |
Виховувати любов до рідної мови, почуття поваги до держави |
Змагання – естафета «Стрибуни класу». Ігри за бажанням дітей |
Розвивати швидкісно – силові якості, виховувати бережне відношення до здоров’я |
36. |
22.10. |
День пам’яті |
Екскурсія до шкільного військово – патріотичного музею |
Виховувати почуття поваги і гордості до загиблих воїнів |
Вправи дихальної гімнастики. Гра «Невід» |
Прищеплювати любов до занять фізичною культурою і спортом |
37. |
23.10. |
Кольори природи |
Малювання веселки |
Розвивати мислення, пам’ять, дрібну моторику руки |
Різновиди бігу. Гра «Невід» |
Розвивати швидкість, сприяти розвиткові силових якостей |
38. |
24.10. |
Навчатися треба! |
Бесіда «Як правильно і цікаво навчатися» |
Спонукати до розумової праці як потреби людини у духовному розвитку |
Ходьба, біг. Вправи ранкової гімнастики. Гра «Голуб» |
Сприяти зміцненню здоров’я, виховувати бажання дотримуватися правил гри, сприяти створенню позитивного мікроклімату |
39. |
25.10. |
Трибуна відгуків |
Розповіді «мій друг» |
Розвивати усне мовлення дітей, мовленнєвий етикет |
Ходьба із завданням. Спроба шикування у колону, у шеренгу. Гра «Невід» |
Організовувати дітей до корисної діяльності в колективі, виховувати бажання займатися спортом |
40. |
26.10. |
День творчості |
Розвивальні та навчальні ігри |
Розвивати бажання створювати нестандартні вироби, що є показником творчості особистості |
Ходьба, бігові вправи. Лазіння по гімнастичній стінці. Повторення вивчених ігор |
Розвивати спритність, гнучкість, увагу, вчити дотримуватися правил гри |
41. |
05.11. |
День спілкування з природою |
Екскурсія до осіннього лісу |
Розвивати спостережливість, виховувати ціннісне ставлення до природи |
Ходьба, біг. Ігри за бажанням дітей |
Розвивати спритність, швидкість реакції, уміння орієнтуватися на місцевості |
42. |
06.11. |
День листопадової краси |
Подорож березового листочка |
Вчити дітей у звичайному бачити незвичайні речі, виховувати любов до всього живого |
Вправи для корекції зору. Бесіда «Про вітаміни та їх користь». Рухливі ігри |
Сприяти розвиткові спритності, виховувати бережливе відношення до власного здоров’я (збереження зору) |
43. |
07.11. |
День творчості |
Виставка малюнків «Світ очима дітей» |
Формувати ціннісне ставлення до мистецтва |
Вправи у лабіринті. Повторення вивчених ігор |
Розвивати швидкість, увагу, товариськість |
44. |
08.11. |
Свято класу |
Святкова програма «Спорт – здоров’я – краса» |
Виховувати любов до спорту, ціннісне ставлення до себе як до особистості |
Спортивні змагання між хлопчиками і дівчатками (із залученням батьків) |
Розвивати фізичні якості, виховувати інтерес до занять спортом і фізкультурою |
45. |
09.11. |
Що таке день української писемності |
Конкурс читців дитячої поезії |
Вчити дітей відчувати поезію душею, визначати настрій віршів, виховувати інтерес до віршованого слова |
Ходьба. Гра – тренінг «Як правильно ходити». Рухлива гра «Птахи» |
Розвивати бажання дітей мати красиву поставу, виховувати інтерес до фізичних вправ |
46. |
12.11. |
Свято хліба |
Святкова програма «Хліб – усьому голова!» |
Виховувати повагу до людей праці, шанобливе ставлення до хліба |
Розучування ігор на перервах. Рухлива гра «Птахи» |
Сприяти фізичному розвиткові школярів, виховувати бажання вести здоровий спосіб життя |
47. |
13.11. |
16 листопада – день телебачення |
Бесіда «Про користь перегляду телепередач» |
Дати зрозуміти дітям, що телевізор треба дивитися дозовано (15 – 30 хвилин на день), виховувати бережливе відношення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих |
Бесіда «Чисте повітря в класі». Гра «Птахи» |
Сприяти зміцненню імунітета, розвивати спритність, швидкість реакції |
48. |
14.11. |
Я - учень |
Сюжетно – рольова гра «Школа» |
Вчити програвати рольові ігри з метою формування позитивних стосунків у колективі |
Ходьба з правильним диханням. Комплекс вправ без предметів |
Сприяти фізичному розвиткові дітей, виховувати колективізм |
49. |
15.11. |
Славна праця хлібороба |
Бесіда «Шануй працю кожного» |
Формувати ціннісне ставлення до праці, виховувати повагу до людей, що вирощують хліб |
Ходьба по спортивному майданчику. Гра «Гречка» |
Розвивати фізичні якості, виховувати бажання дотримуватися правил гри |
50. |
16.11. |
Твої права |
Розповідь «Кожна маленька дитинка має право на життя» |
Формувати ціннісне ставлення до себе як до людини, виховувати повагу до однокласників |
Шикування, ходьба, біг. Гра «Гречка» |
Стежити за правильним виконанням вправ, розвивати фізичні якості |
51. |
19.11. |
Народні символи держави |
Бесіда «Які бувають символи держави?» |
Знайомити дітей із символами держави Україна, розвивати мову учнів, виховувати почуття гордості |
Ходьба, різновиди бігу. Повторення вивчених ігор |
Сприяти зміцненню фізичних та психічних складових здоров’я |
52. |
20.11. |
Традиції нашого краю |
Бесіда з елементами демонстрації «Ремесла мого краю» |
Знайомити дітей із різними видами українських ремесел, виховувати почуття гордості за наших предків |
Ходьба, різновиди ходьби. Гра «Гречка» |
Розвивати фізичні якості, виховувати почуття колективізму |
53. |
21.11. |
Спілкування з природою |
Екскурсія до шкільного парку «Зміни в природі» |
Розвивати уміння спостерігати за змінами в природі, вчити порівнювати, встановлювати причиново – наслідкові зв’язки |
Шикування, вправи на гімнастичній лаві. Розучування гри «Дрібушечки» |
Розвивати силу, спритність, виховувати бережне ставлення до власного здоров’я |
54. |
22.11. |
Обов’язки дитини |
Розповідь «Що таке обов’язок?» |
Формувати ціннісне ставлення до себе як особистості, розвивати уявлення про обов’язки дитини |
Ходьба, біг з різним положенням рук. Ігри за бажанням дітей |
Вчити правильно виконувати вправи, виховувати прагнення займатися фізкультурою і спортом |
55. |
23.11. |
Мова солов’їна |
Конкурс на кращого оповідача «Зима – чарівниця» |
Розвивати усне мовлення дітей, спостережливість |
Ігровий марафон |
Спонукати дітей розвиватися фізично, виховувати бережливе відношення до власного здоров’я |
56. |
26.11. |
Майстерня графіка |
Урок – казка «Олівець – малювець» |
Формувати ціннісне ставлення до мистецтва, розвивати естетичні смаки |
Спортивні змагання у ГПД |
Організувати колективну спортивну діяльність для отримання зворотної інформації |
57. |
27.11. |
У ігровій кімнаті |
Сюжетно – рольові навчальні ігри |
Вчити навичкам правильного спілкування у різних ситуаціях |
Ходьба, біг. Ігри «Гречка», «Дрібушечки» |
Сприяти вихованню уваги і спритності, повторити вивчену техніку бігу |
58. |
28.11. |
Хвилини милування природою |
Екскурсія до сільського парку |
Виховувати почуття прекрасного, сприяти зміцненню здоров’я |
Стрибок через перешкоду. Ігри «Невід», «Гречка» |
Вчити дітей дотримуватися правил гри, уникати конфліктів під час проведення ігор, слідкувати, щоб усі діти були учасниками гри |
59. |
29.11. |
Людину прикрашає праця |
Екскурсія до шкільної їдальні |
Формувати ціннісне ставлення до праці |
Ходьба, повільний біг. Ігри «Гречка», «Виклик номерів» |
Сприяти розвитку спритності, уваги, виховувати колективізм у класному колективі |
60. |
30.11. |
Славетні українці |
Знайомство з картинами К. Білокур |
Формувати ціннісне ставлення до мистецтва |
Загальнорозвивальні вправи. Естафети без предметів. Гра «Сірий вовк» |
Сприяти фізичному розвиткові учнів, вправляти у техніці бігу під час проведення естафет |
61. |
03.12. |
Цікаві візити |
Екскурсія в комп’ютерний клас. Робота з комп’ютерними іграми |
Розвивати творчі здібності,прищеплювати інтерес до здобування знань |
Вправи в русі. Гра «Сірий вовк» |
Вчити дітей дотримуватися правил гри, уникати конфліктів |
62. |
04.12. |
День сміху |
Робота над смішинками |
Знайомити дітей з різними жанрами творів, виховувати уміння розрізняти смішинки |
Розучування нового комплексу ранкової зарядки. Гра «До своїх прапорців» |
Виховувати позитивне ставлення до занять фізичною культурою |
63. |
05.12. |
Юні помічники природи |
КТС «Годівничка» |
Формувати ціннісне ставлення до природи, спонукати допомагати птахам взимку |
Бесіда «Ще раз про режим дня». Вправи в русі. Ігри за бажанням дітей |
Повторити вивчене про значення режиму дня в житті учня; розвивати витривалість |
64. |
06.12. |
День Збройних сил України |
Змагання для хлопчиків «Нумо, хлоп’ята!» |
Формувати ціннісне ставлення до особистості, прищеплювати інтерес до командних змагань, виховувати бажання співпереживати за успіхи товаришів |
Конкурсна програма «Нумо, хлоп’ята!» |
Розвивати витривалість, виховувати прагнення досягати вагомих результатів завдяки наполегливій праці |
65. |
07.12. |
День творчості |
Випуск збірки «Зима» |
Розвивати естетичні смаки, формувати ціннісне ставлення до мистецтва |
Ходьба по спортивному майданчику. Гра «Захист фортеці» |
Розвивати витривалість учнів, спонукати до занять спортом; знайомити дітей із способами зміцнення імунітету взимку |
66. |
10.12. |
Книга – твій друг |
Екскурсія в бібліотеку (виставка книг про зиму) |
Формувати ціннісне ставлення до книги, як джерела знань |
Бесіда – порада лікаря «Як загартовувати організм взимку». Ігри на подвір’ї школи |
Сприяти фізичному розвиткові учнів |
67. |
11.12. |
День юних артистів |
Підготовка до Новорічного свята |
Розвивати творчі здібності, вчити працювати в колективі |
Бесіда «Як зберегти зір». Гра «Захист фортеці» |
Формувати уміння працювати в колективі, виховувати бережливе відношення до власного здоров’я |
68. |
12.12. |
День декламаторів |
Підготовка до Новорічного свята |
Розвивати артикуляційний апарат, сприяти розвитку здібностей дітей, враховуючи їх запити, бажання та інтереси батьків |
Ходьба, стрибки. Ігри за бажанням дітей |
Розвивати активність дітей, формувати позитивну атмосферу в класі |
69. |
13.12. |
День хореографа |
Підготовка до Новорічного свята |
Знайомство з танцями як видом мистецтва |
Організовуючі вправи. Стрибки по купинах. Ігри за бажанням дітей |
Розвивати спритність, активність, уміння грати разом |
70. |
14.12. |
Майстерня Діда Мороза |
Виготовлення прикрас на шкільну новорічну ялинку |
Залучення до КТС як складової загального шкільного життя, виховувати бажання досягати поставленої мети |
Загальнорозвивальні вправи. Ходьба на свіжому повітрі. Гра «Невід» |
Сприяти фізичному розвиткові учнів, вчити правильно дихати на свіжому повітрі |
71. |
17.12. |
Майстерня Діда Мороза |
Виготовлення прикрас на шкільну новорічну ялинку |
Залучення до КТС як складової загального шкільного життя, виховувати бажання досягати поставленої мети |
Шикування, стройові вправи. Естафети з м’ячем |
Сприяти фізичному розвитку учнів, виховувати цікавість до гри, уміння виконувати її правила, не допускати конфліктів |
72. |
18.12. |
День досягнень |
Організація виставки зошитів |
Спонукати дітей до акуратності, дотримання правил каліграфічного письма |
Шикування, стрибки через гімнастичну лаву. Естафети з предметами |
Розвивати увагу, виховувати позитивне ставлення до занять фізичною культурою |
73. |
19.12. |
День Святого Миколая |
«Ланцюжок висловлювань» Свято «А хто, хто Миколая любить» |
Вчити активно слухати, виховувати повагу до традицій українського народу |
Ходьба. «Човниковий» біг. Ігри
|
Відпрацьовувати техніку «човникового» бігу |
74. |
20.12. |
День шанування Зеленої красуні |
Виготовлення новорічних прикрас, конструювання ялинки |
Формувати ціннісне ставлення до мистецтва, почуття прекрасного |
Розучування комплексу вправ з м’ячем. Естафети з м’ячем |
Виховувати динамічність, гнучкість, допитливість, розвивати фізичні якості |
75. |
21.12. |
День оратора |
Ланцюжок висловлювань |
Розвивати усне мовлення дітей, удосконалювати роботу мовного апарату |
Розучування нової гри «Швидко по місцях!» |
Розвивати силу, спритність, гнучкість |
76. |
24.12. |
День обачності |
Бесіда «Дорога від дому до школи» |
Попереджати дитячий травматизм, виховувати обачність |
Бесіда «Формуємо поставу, вчимося правильно сидіти і ходити». Гра «У річку – гоп, на берег – стриб» |
Розвивати увагу, швидкість реакції, виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я |
77. |
25.12. |
День відвертості |
Бесіда «Як ти допомагаєш батькам» |
Спонукати до активної праці вдома, виховувати бажання бути помічниками |
Бесіда «Для чого потрібна спортивна форма?»вправи у колоні. Гра «Вудочка» |
Удосконалювати техніку виконання вправ |
78. |
26.12. |
День розважливих вчинків |
Бесіда «Треба всьому знати міру!» |
Розвивати бажання дітей виконувати правила для учнів як запоруку адекватної поведінки в школі, застерігати від необачних вчинків Розвивати творчі здібності дітей, вчити презентувати свої досягнення |
Естафети з елементами бігу. Гра «Швидко по місцях!» |
Розвивати фізичні якості учнів, виховувати зацікавленість уроками фізкультури |
79. |
27.12. |
День творчості |
Підготовка до Новорічного свята |
Розвивати творчі здібності дітей, вчити презентувати свої досягнення |
Ходьба. Естафети без предметів з використанням гімнастичних лав |
Сприяти фізичному розвиткові учнів, розвивати силу, гнучкість |
80. |
28.12. |
День творчості |
Новорічне свято |
Розвивати творчі здібності дітей, вчити презентувати свої досягнення |
Ігри на свіжому повітрі «Зимовий калейдоскоп» |
Сприяти загартовуванню дітей, вчити правильно дихати під час активного зимового відпочинку |