Адаптація учнів 1 класу до умов навчання в школіКЗ «Добровеличківське НВО»Вчитель початкових класів. Чоботар Т. Ю.
Номер слайду 2
«Бути готовим до школи – не означає вміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи – означає бути готовим всьому цьому навчитися.» Венгер Л. А.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Адаптація (лат. adapto - пристосовувати) – в широкому розумінні означає пристосування до подразників, зовнішніх умов існування.
Номер слайду 5
Шкільна адаптація – це пристосування дитини до вимог школи й умов шкільного навчання, які для неї є новими, незвичними порівняно з умовами дитячого садка або сім’ї.
Номер слайду 6
Мета адаптаційного періоду: створити психолого-педагогічні умови, які б забезпечили сприятливий перебіг пристосування першокласників до шкільного навчання і життя.
Номер слайду 7
Форми шкільної адаптації:- Психологічна адаптація- Біологічна адаптація- Соціальна адаптація
Номер слайду 8
це входження до нової системи вимог, пов'язаних з виконанням навчальної діяльності. Біологічна адаптація –це пристосування до нового режиму навчання й життя. Соціальна адаптація –це процес входження до учнівського колективу. Психологічна адаптація –
Номер слайду 9
Звикання до школи - тривалий індивідуальний процес. Згідно зі статистикою, тільки 50% дітей адаптується до нових умов і вимог протягом півроку. Другій половині потрібно більше часу. Від чого залежить тривалість адаптації? Перш за все, від того, чи була дитина психологічно готова до школи, а також від її стану здоров´я та рівня розвитку.
Номер слайду 10
1 вересня
Номер слайду 11
Рівні розвитку готовності дитини до навчання в школі