Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.04.2020 – 08.05.2020)
вчителя історії та правознавства Холодівської ЗШ І-ІІ ст.
Квасніцької Ю.В.
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітка |
1. |
06.04 |
1. Підбір відеоматеріалів на каналі YouTube для 6,8,9 класів з історії |
09.00 – 11.00 |
|
2. |
07.04 |
1. Опрацювання фахової літератури |
09.00 – 10.00 |
|
2. Створення презентації з всесвітньої історії для учнів 9 класу з теми: Велика Британія |
10.00 – 12.00 |
|
||
3. |
08.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 7 класу |
09.00 – 10.00 |
|
2. Онлайн консультації з учнями 9 класу |
10.00 – 11.00 |
|
||
3. Онлайн консультації з учнями 8 класу |
11.00 – 12.00 |
|
||
4. Онлайн консультації з учнями 6 класу |
12.00 – 13.00 |
|
||
5. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
13.00 – 14.00 |
|
||
4. |
09.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 8 класу |
09.00 – 10.00 |
|
2. Підготовка до онлайн-консультацій 5 класу в умовах навчання в дистанційній формі (навчально-методичне забезпечення уроків) |
10.00 – 11.00 |
|
||
3. Підбір відеоматеріалів на каналі YouTube для 8 класу з всесвітньої історії |
11.00 – 12.00 |
|
||
4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
12.00 – 13.00 |
|
||
5. |
10.04 |
1. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
09.00 – 11.00 |
|
2. Онлайн-роз’яснення виконання контрольної роботи з правознавства учням 9 класу |
11.00 – 12.00 |
|
||
3. Підготовка до онлайн-консультацій в умовах навчання в дистанційній формі (навчально-методичне забезпечення уроків) |
12.00 – 13.00 |
|
||
4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
13.00 – 14.00 |
|
||
6. |
13.04 |
1. Створення презентації з всесвітньої історії для учнів 9 класу з теми: США |
09.00 – 11.00 |
|
7. |
14.04 |
1. Підбір інтерактивних вправ з історії на платформі LearningApps.org |
09.00 – 10.00 |
https://learningapps.org/index.php?category=9&s=
|
2. Створення презентації до практичного заняття з теми: Повсякденне життя в країнах Західної Європи з всесвітньої історії для учнів 8 класу |
10.00 – 12.00 |
|
||
8. |
15.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 8 класу |
09.00 – 10.00 |
|
2. Індивідуальні консультації з учнями 6 та 7 класів |
10.00 – 12.00 |
|
||
3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
12.00 – 13.00 |
|
||
4. Вебінар ««Друге дихання» в дистанційному навчанні: узагальнення та нові ідеї» |
13.00 – 15.00 |
https://naurok.com.ua/webinar/druge-dihannya-v-distanciynomu-navchanni-uzagalnennya-ta-novi-ide |
||
9. |
16.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 6 класу |
09.00 – 10.00 |
|
2. Індивідуальні консультації для учнів 8-9 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
10.00 – 11.00 |
|
||
3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
11.00 – 12.00 |
|
||
10. |
17.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 5 класу |
09.00 – 10.00 |
|
2. Онлайн консультації з учнями 9 класу з Правознавства |
10.00 – 11.00 |
|
||
3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
11.00 – 12.00 |
|
||
11. |
21.04 |
1. Розробка онлайт-тестів на сайті «На Урок» з всесвітньої історії для учнів 8 класу. Тематичне оцінювання з розділу: «Епоха Просвітництва» |
09.00 – 11.00 |
https://naurok.com.ua/test/tematichne-ocinyuvannya-z-rozdilu-epoha-prosvitnictva-293746.html |
12. |
22.04 |
1. Онлайн консультації з учнями 7 класу |
09.00 – 10.00 |
|
2. Онлайн консультації з учнями 6 класу |
10.00 – 11.00 |
|
||
3. Онлайн-роз’яснення виконання контрольної роботи з всесвітньої історії учням 8 класу |
11.00 – 12.00 |
|
||
4. Вебінар «Створення інтерактивних робочих аркушів на платформі Wizer.me та Classkick» |
12.00 – 14.00 |
Сайт «Всеосвіта»
|
||
13. |
23.04 |
1. Індивідуальні онлайн консультації для учнів 6 класу |
09.00 – 10.00 |
|
2. Вебінар «Законодавчі зміни: на допомогу вчителю правознавства» |
11.00 – 13.00 |
Сайт «Всеосвіта»
|
||
3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
13.00 – 14.00 |
|
||
14. |
24.04 |
1. Підбір відеоматеріалів на каналі YouTube для 7 класу з всесвітньої історії |
09.00 – 10.00 |
|
2. Онлайн консультація з учнями 7 класу |
10.00 – 11.00 |
|
||
3. Онлайн консультації з учнями 8-9 класів |
11.00 – 12.00 |
|
||
4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
12.00 – 13.00 |
|
||
15. |
27.04 |
1. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії |
09.00 – 11.00 |
|
16. |
28.04 |
1. Вебінар «Булінг в освітньому середовищі: як розпізнати та як діяти» |
09.00 – 11.00 |
Сайт «Всеосвіта»
|
17. |
29.04 |
1. Розміщення завдань для учнів 7 класу історії України |
09.00 – 10.00 |
|
2. Онлайн консультації з учнями 6 класу |
10.00 – 11.00
|
|
||
3. Розробка онлайт-тестів на сайті «На Урок» з історії України для учнів 7 класу. Тематичне оцінювання з розділу: «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство» |
11.00 – 13.00 |
|||
18. |
30.04 |
1. Онлайн-роз’яснення виконання контрольної роботи з всесвітньої історії учням 7 класу |
09.00 – 10.00 |
|
2. Індивідуальні консультації для учнів 6,9 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
10.00 – 11.00 |
|
||
3. Підбір відеоматеріалів на каналі YouTube для 9 класу з історії України |
11.00 – 12.00 |
|
||
4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
12.00 – 13.00 |
|
||
19. |
04.05 |
1. Підбір інтерактивних вправ з історії на платформі LearningApps.org |
09.00 – 10.00 |
https://learningapps.org/index.php?category=9&s=
|
2. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії |
10.00 – 12.00 |
|||
20. |
05.05 |
1. Підбір відеоматеріалів на каналі YouTube |
09.00 – 10.00 |
|
1. Вебінар «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування» |
18.00 – 20.00 |
https://naurok.com.ua/webinar/osobistiy-profesiyniy-blog-vchitelya-dizayn-kontent-prosuvannya |
||
21. |
06.05 |
1. Онлайн консультації з учнями 6 класу |
09.00 – 10.00 |
|
2. Онлайн консультації з учнями 7 класу |
10.00 – 11.00 |
|
||
3. Онлайн консультації з учнями 8 класу |
11.00 – 12.00 |
|
||
4. Підбір відеоматеріалів на каналі YouTube |
12.00 – 13.00 |
|
||
22. |
07.05 |
1. Онлайн консультації з учнями 8 класу |
09.00 – 10.00 |
|
2. Підготовка до онлайн-консультацій 5 класу в умовах навчання в дистанційній формі (навчально-методичне забезпечення уроків) |
10.00 – 11.00 |
|
||
3. Підбір відеоматеріалів на каналі YouTube для 8 класу з історії України |
11.00 – 12.00 |
|
||
4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
12.00 – 13.00 |
|
||
23. |
08.05 |
1. Онлайн консультації з учнями 5 класу |
09.00 – 10.00 |
|
2. Індивідуальні консультації для учнів 8,9 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
10.00 – 11.00 |
|
||
3. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії |
11.00 – 12.00 |
|
||
4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
12.00 – 13.00 |
|||
5. Вебінар «Створення учнями історичних відеореконструкцій під час підготовки дослідницьких проєктів» |
18.00 – 20.00 |