План роботи кабінету хімії на 2019-2020 навчальний рік

Про матеріал
Зміст: 1.Аналіз роботи кабінету хімії за 2018-2019 навчальний рік. 2.Задачі кабінету хімії на 2019-2020 навчальний рік. 3. Завдання, які постають перед вчителями хімії. 4. План за розділами - Організаційна діяльність при підготовці до нового навчального року. - Навчально-методична робота. - Організація навчально-виховного процесу. - Позакласна робота з учнями. - Удосконалення матеріально-технічної бази кабінету. - Інформаційно-бібліографічна робота.
Перегляд файлу

                                                                                               «Затверджую»

                                                                                             Директор гімназії №11

                                                                                              ____________________

                                                               ПІБ                                               

 

 

 

 

ПЛАН

РОБОТИ  КАБІНЕТУ  ХІМІЇ

НА  2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ  РІК

Запорізької гімназії №11

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

2019 рік

 

Аналіз роботи кабінету хімії за 2018-2019 навчальний рік:

 

      Реформування  освіти в Україні є частиною процесів оновлення освітніх систем, пов’язаних з визнанням  значимості знань як основи суспільного добробуту та прогресу. Ці зміни стосуються створення нових освітніх стандартів, оновлення та перегляду навчальних програм, змісту навчально-дидактичних матеріалів, підручників, форм і методів навчання. Так, у Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти підкреслюється, що зміст базової і повної загальної середньої освіти створює передумови для індивідуалізації навчання, запровадження особистісно-орієнтованих педагогічних технологій, формування соціальної, комунікативної, комп’ютерної та інших видів компетентності учнів.

      На сучасному етапі розвитку суспільства все очевиднішим стає значення природничих наук для реалізації концепції сталого розвитку. Не випадково в різних країнах світу пильна увага приділяється вдосконаленню системи природничої освіти, в тому числі й хімічної. Реформування системи освіти при цьому передбачає її відкритість і варіативність, різноманіття форм і методів організації навчальної діяльності, тобто диференціацію навчання.

       Хімія, будучи природничим предметом, має величезний потенціал навчання і розвитку. Без знання і розуміння хімічної форми руху матерії неможливо уявити собі сучасну наукову картину світу. Адже світ, що нас оточує – це, перш за все, світ речовин, які є основою живої і неживої природи. Хімічні знання, здобуті учнями в основній школі, створюють підґрунтя реалістичного ставлення до навколишнього світу, в якому значне місце посідає взаємодія людини і речовини, сприяють розкриттю таємниць живого через пізнання процесів життєдіяльності організмів на молекулярному рівні.

      Навчання хімії в основній школі спрямовується на досягнення мети базової загальної середньої освіти, яка полягає у розвитку й соціалізації особистості учнів, формуванні їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких  навичок і навичок життєзабезпечення, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.

      Випускник основної школи – це патріот України, який знає її історію; носій української культури, який поважає культуру інших народів; компетентний мовець, який вільно спілкується державною мовою, володіє також рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами; має бажання і здатність до самоосвіти; виявляє активність і відповідальність, підприємливість й ініціативність у громадському й особистому житті, має уявлення про світобудову, бережно ставиться до довкілля, безпечно й доцільно використовує досягнення науки і техніки, дотримується здорового способу життя.

      На уроках хімії учні розв’язують задачі, які спонукають думати, зіставляти різні методи; сприяють розвитку мислення (творчого, критичного) і застосуванню різних способів вираження думки; інтуїції – здатності передбачати результат і знаходити шлях до розв’язання; знаходити їм практичне застосування. Навчання хімії в умовах нової української школи спрямоване на забезпечення в учнів розвитку узагальнення, порівняння, конкретизації, абстрагування, аналізу та синтезу.  Саме такі задачі, методи їх розв`язання  виховують хороший смак, хімічну культуру.

      У 2018-2019 навчальному році учні гімназії брали участь у 1,2,3 етапах всеукраїнської олімпіади з хімії та різноманітних конкурсах. Учні Лігун Андрій (9-В клас) та Солов'юк Валентин (10-А клас) посіли 1 місце у районному етапі всеукраїнської олімпіади з хімії та брали участь у обласному етапі всеукраїнської олімпіади з хімії, де Лігун Андрій посів почесне 3 місце. Здобувачі освіти гімназії брали участь у Всеукраїнському конкурсі «Кристали» від Малої академії наук, Лігун Андрій брав участь у II (очному) етапі конкурсу  та став його Лауреатом.   Є у нас і переможці  Всеукраїнських  конкурсів  Геліантус, Колосок (секція Хімія), інтернет – олімпіад та конкурсів від освітнього проекту «На Урок».

      Мета базової загальної середньої освіти досягається на основі реалізації основного завдання хімічної освіти, що полягає у формуванні засобами навчального предмета ключових і предметних компетентностей. Ними забезпечується формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учнів, що визначають їхню поведінку в життєвих ситуаціях.

      Предметна хімічна компетентність учнів є складником ключової компетентності у природничих науках і технологіях. Володіння хімічною компетентністю на базовому рівні означає здатність учнів мислити і діяти з позицій світоглядних орієнтацій і ціннісних установок, сформованих у процесі навчання хімії. Предметна компетентність є складним утворенням, основними компонентами якого є знаннєвий (пізнавальний), діяльнісний (поведінковий) і ціннісний (мотиваційний). Змістове наповнення цих компонентів розкрито в рубриці програми «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності».

      Перелік очікуваних результатів навчання зорієнтує вчителя на досягнення мети навчання за кожною темою програми, полегшить планування цілей і завдань уроків, дасть змогу виробити адекватні методичні підходи до проведення навчальних занять, поточного й тематичного оцінювання.

      Компетентнісний підхід у навчанні, на відміну від предметного, передбачає інтеграцію ресурсів змісту курсу хімії та інших предметів на основі провідних соціально й особистісно значущих ідей, що втілюються в сучасній освіті: уміння вчитися, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська відповідальність, ініціативність і підприємливість.  Для реалізації цих ідей виокремлено такі наскрізні змістові лінії: «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність».  Наскрізні змістові лінії послідовно розкриваються у процесі навчання й виховання учнів, є спільними для всіх предметів і корелюються з ключовими компетентностями.

      Згідно з метою освітньої галузі «Природознавство» та її хімічного компонента, визначеною в новій редакції Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, навчання хімії у школі спрямовується на розвиток засобами предмета особистості учнів, формування їхньої загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких навичок і навичок життєзабезпечення.

       Кількість годин, відведених на вивчення хімії на рівні стандарту, відповідає навчальним планам для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженим Міністерством освіти і науки України (наказ МОН №    від    2017 р.  «Про внесення змін у наказ МОН від    № 995»), а саме: у 10 класі – 1,5 години, в 11 класі – 2 години на тиждень.

      Ціннісні орієнтири змісту курсу хімії у старшій школі не залежать від рівня вивчення і визначаються специфікою хімії як науки. Поняття «цінність» включає єдність об'єктивного (сам об'єкт) і суб'єктивного (відношення суб'єкта до об'єкта), тому в якості ціннісних орієнтирів хімічної освіти виступають об'єкти, що вивчаються в курсі хімії, до яких в учнів формується ціннісне ставлення. При цьому провідну роль відіграють пізнавальні цінності, оскільки головною метою навчального предмета «Хімія» є дослідження і вивчення природи.

       Вивчення хімії в 10 класу здійснювалося за темами: Повторення початкових понять про органічні речовини. Тема 1. Теорія будови органічних сполук. Тема 2. Вуглеводні. Тема 3. Оксигеновмісні органічні сполуки. Тема 4. Нітрогеновмісні органічні сполуки. Тема 5. Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі. Тема 6. Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин.

      У 10 класі було розширено матеріал із хімії органічних сполук, що вивчався в основній школі. У першій темі розглядалась теорія будови органічних сполук як вища форма наукових знань та ізомерія як явище. Класи органічних сполук вивчались  в темах «Вуглеводні», «Оксигеновмісні органічні сполуки», «Нітрогеновмісні органічні сполуки». Окремі теми присвячувалися  синтетичним високомолекулярним речовинам і багатоманітності та взаємозв’язку органічних речовин. Належну увагу було приділено будові молекул органічних сполук, розкриттю взаємного впливу атомів, причинно-наслідковим зв’язкам між будовою, властивостями, застосуванням органічних речовин.

      Методологічною основою такої побудови навчального змісту хімії для рівня стандарту є ідея інтегрованого курсу хімії – внутрішньопредметної інтеграції навчального предмета «Хімія». Ідея такої інтеграції диктує наступну черговість вивчення розділів хімії: у 10 класі вивчається хімія органічних сполук, в 11 – загальна хімія і хімія неорганічних сполук. Таке структурування обумовлено тим, що узагальнення в 11 класі змісту предмета дозволить сформувати у випускників середньої школи уявлення про хімію, як про цілісну науку, показати єдність її понять, законів і теорій, універсальність і застосовність їх і в неорганічній, і в органічній хімії.

 

Задачі кабінету хімії на 2019-2020 навчальний рік:

      Навчальна програма з хімії для 7-9 класів закладів загальної середньої освіти розроблена на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та затверджена наказом Міністерством освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, для 10-11 класів наказом № 1407 від 23.10.2017 р.  «Про внесення змін у наказ МОН  № 995». Програма призначена для навчання хімії на рівні стандарту, тобто у класах, де хімія не є профільним предметом. Зміст програми базується на знаннях і компетентностях, набутих учнями в основній школі, і є другим – вищим концентром вивчення хімії.

      Вивчення хімії у старшій школі на рівні стандарту спрямоване на подальше формування у випускників наукового світогляду, хімічної культури як складника загальної культури сучасної людини і розвитку їхнього творчого потенціалу задля успішної соціалізації в сучасному суспільстві.

      Випускники старшої школи – це цілісні особистості, всебічно розвинені, здатні до критичного мислення; громадяни і патріоти з активною життєвою позицією, які діють згідно з морально-етичними принципами і приймають відповідальні рішення; інноватори, готові змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя.

      Мета навчання хімії на рівні стандарту відповідає меті повної загальної середньої освіти і полягає у забезпеченні загальноосвітньої підготовки з предмета, що передбачає уміння пояснювати хімічні явища, робити обґрунтовані висновки про них, усвідомлювати вплив науки і технологій на зміну матеріального, інтелектуального й культурного середовищ.  Мета навчання хімії на рівні стандарту досягається на основі реалізації завдання хімічної освіти – формування засобами навчального предмета ключових і предметних компетентностей.

Тому перед вчителями хімії гімназії постають такі завдання:

  1.  Забезпечення якісного виконання оновленої Програми з хімії у 7-9, 10-11-х класах.
  2.  Організація фронтальної навчальної діяльності з використанням мультимедійної інтерактивної дошки, комп´ютеру, планшетів та компакт-дисків навчального призначення, а також ресурсів Інтернету. Поєднання традиційних методів навчання із сучасними інформаційно-комунікативними технологіями (ІКТ).
  3.  Організація навчання та доступу учнів до Інтернет-ресурсів з хімії.
  4.  Забезпечення комфортних умов праці, дотримування санітарно-гігієнічних норм у кабінеті хімії.                                                                                                                                                                                  
  5.  Підтримання у робочому стані обладнання для практичних, лабораторних робіт та демонстраційних дослідів, які проводяться у кабінеті.
  6.  Поповнення кабінету сучасною навчальною, довідковою, методичною  літературою з хімії, роздатковими та дидактичними матеріалами.
  7.  Організація заходів з охорони праці та техніки безпеки (проведення інструктажів з техніки безпеки в кабінеті хімії тощо).

      Навчання хімії у старшій школі спрямоване на виконання таких освітніх, розвивальних і  виховних завдань:

  1. Поглиблювати і розширювати знання про хімічну складову природничо-наукової картини світу: найважливіші хімічні поняття, закони і закономірності, теорії і процеси; сучасну хімічну номенклатуру речовин.
  2. Розвивати уміння самостійно набувати хімічні знання з різних інформаційних джерел та у ході експериментальних досліджень і критично їх осмислювати; застосовувати отримані знання для пояснення властивостей речовин і різноманітних хімічних явищ; безпечно використовувати речовини і матеріали; оцінювати роль хімії у розвитку сучасних технологій та розв’язанні глобальних проблем; творчо розв’язувати практичні завдання хімічного характеру у повсякденному житті, попереджувати явища, що завдають шкоди здоров'ю людини і довкіллю.
  3. Виховувати переконаність у позитивній ролі хімії як науки у забезпеченні прогресу суспільства, усвідомлення необхідності хімічно грамотного ставлення до власного здоров'я і довкілля.
  4. Використовувати сучасні пристрої для пошуку хімічної інформації, її оброблення, збереження і передавання; створювати інформаційні продукти хімічного змісту; критично співставляти і оцінювати хімічну інформацію з різних інформаційних ресурсів.
  5. Виявляти здатність до роботи в команді, бути ініціативним/ініціативною, генерувати ідеї, брати відповідальність за прийняття рішень, вести діалог задля досягнення спільної мети під час виконання хімічного експерименту і навчальних проектів.
  6. Вчити учнів розуміти і виконувати встановлені державою закони і правила щодо збереження довкілля; співпрацювати з іншими над реалізацією соціально значущих проектів, що передбачають використання хімічних знань.
  7. Усвідомлювати причинно-наслідкові зв’язки у природі і її цілісність; використовувати хімічні знання для пояснення користі і шкоди здобутків хімії і хімічної технології для людини і довкілля; дотримуватися здорового способу життя; безпечно поводитись із хімічними сполуками і матеріалами в побуті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Організаційна діяльність при підготовці до нового навчального року

№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальний

1

Опрацювати із здобувачами освіти «Правила поведінки та роботи у кабінеті хімії».

Вересень

2019 року

Вчителі хімії –

 

 

2

Провести інструктажі з безпеки життєдіяльності із здобувачами освіти 7-11-х класів:

  • дотримання правил безпеки життєдіяльності здобувачів освіти в кабінеті хімії;
  • надання першої допомоги під час нещасних випадків;
  • дотримання правил пожежної безпеки;
  • евакуація здобувачів освіти під час нещасних випадків тощо.

Вересень

2019 року,

Січень 2020 року

Вчителі хімії –

 

 

3

Оформити журнали інструктажів:

  • реєстрації вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти в кабінеті хімії;
  • реєстрації первинного, позапланового  та цільового інструктажів з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти в кабінеті хімії.

Вересень

2019 року

Зав. каб. хімії

 

Лаборант –

 

 

4

Оформити документи для допуску здобувачів освіти гімназії до виконання практичних робіт та лабораторних дослідів.

Серпень-вересень 2019 року

Зав. каб. хімії

 

Медпрацівник гімназії

5

Перевірити систематизацію збереження портретів видатних хіміків.

Вересень

2019 року

Лаборант –

 

6

Перевірити систематизацію збереження колекцій.

Вересень

2019 року

Лаборант –

 

7

Перевірити систематизацію збереження хімічних реактивів.

Раз на семестр

Лаборант –

 

8

Перевірити систематизацію хімічних реактивів згідно Переліку першочергових хімічних реактивів та матеріалів для середніх загальноосвітніх шкіл України.

Серпень – вересень 2019 року

Зав. каб. хімії

 

Лаборант –

 

9

Приготувати робочі розчини для проведення практичних робіт та лабораторних дослідів.

До 10 вересня 2019 року

Лаборант –

 

 

10

Оновити медичну аптечку (згідно переліку медпрепаратів кабінету хімії).

Серпень-вересень 2019 року

Зав. каб. хімії

 

Лаборант –

 

11

Скласти графік занятості та роботи кабінету хімії.

До 10.09. 2019 року

Зав. каб. хімії

 

12

Сформувати актив, оформити  паспорт  та скласти  план работи кабінету хімії.

До 10.09. 2019 року

Зав. каб. хімії

 

13

Отримати акт-дозвіл на експлуатацію  кабінету хімії у 2019-2020 навчальному році.

До 01 вересня 2019 року

Зав. каб. хімії

 

14

Переглянути та за потреби оновити стенд «Інструкції з охорони праці».

До 01 вересня 2019 року

Зав. каб. хімії

 

15

Оновити інструкції з охорони праці, з ТБ в кабінеті хімії (за потреби згідно нормативної документації).

Серпень-вересень 2019 року

Зав. каб. хімії

 

Фахівець з ОП

 

 

Навчально-методична робота

№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальний

1

Для учнів 10 класу згідно нових Програм скласти тестові завдання на сайті освітнього проекту «На Урок» за темами:

  • Оксигеновмісні органічні сполуки.
  • Вуглеводні.
  • Ароматичні сполуки: арени, фенол, анілін.
  • Нітрогеновмісні сполуки.
  • СВС та полімери.

 

 

1 семестр 2019-2020 навч. року

 

 

2 семестр

Вчителі хімії –

 

 

2

Для учнів 11 класу згідно нових Програм скласти тестові завдання на сайті освітнього проекту «На Урок» за темами:

  • Періодичний закон і періодична система хімічних елементів.
  • Хімічний зв’язок і будова речовини.
  • Хімічні реакції.
  • Неорганічні речовини і їхні властивості.
  • Хімія і прогрес людства.

 

 

1 семестр 2019-2020 навч. року

 

 

 

 

2 семестр

Вчителі хімії –

 

 

3

Скласти тексти контрольних та самостійних робіт для учнів 11 класу згідно нових Програм із деяких тем:

  • ПЗ і ПСХЕ та Хімічний зв’язок і будова речовини.
  • Генетичний зв'язок між класами неорганічних та органічних сполук.
  • Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном та Оксигеном, їх властивості.
  • Метали головних та побічних підгруп, їх оксиди та гідроксиди.
  • Якісні реакції на деякі йони.

 

 

 

 

1 семестр 2019-2020 навч. року

 

 

 

2 семестр

Вчителі хімії –

 

 

4

Продовжити роботу з апробації електронних педагогічних засобів навчання.

Протягом року

Вчителі хімії –

 

 

5

Створювати мультимедійні посібники, презентації, міні-проекти  для використання на уроках.

Протягом року

Вчителі хімії –

 

 

6

У блозі «На допомогу вчителю хімії»,  сайті Дистанційного курсу, Google-класі   вести постійно діючу сторінку «На допомогу учням».

Протягом року

Вчителі хімії –

 

 

7

Брати участь у роботі засідань РМЦ вчителів хімії Олександрівського району та  обміну передовим педагогічним досвідом роботи серед членів метод центру вчителів хімії .

Протягом року

Вчителі хімії –

 

 

8

Виготовлення та оновлення матеріалів (інструкцій тощо) для проведення практичних робіт, лабораторних дослідів та завдань домашнього експерименту.

Протягом року

Вчителі хімії –

 

Лаборант–

 

9

Підготовка матеріалів для проведення ДПА, ЗНО з хімії з урахуванням діючих змін та нововведень.

Березень-квітень 2020 року

Вчителі хімії –

 

 

10

Із метою забезпечення виконання «Єдиних вимог до усного і писемного мовлення» оформити виставку кращих робіт учнів, стіннівок, проектів тощо (під час декади природничо-математичних наук).

Березень

2020 року

Вчителі хімії –

 

 

 

Організація навчально-виховного процесу

№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальний

1

Брати участь у Всеукраїнській олімпіаді з хімії:

І етап

 

ІІ етап

 

ІІІ етап                                                    

 

Жовтень 2019  року

Листопад 2019 року

Січень-лютий 2020 року

Вчителі хімії –

 

 

2

З'ясувати алгоритм розв'язання деяких типів розрахункових, експериментальних та розрахунково-експериментальних  задач та задач підвищеної складності з учнями 9-11-х  класів, в яких Програмами з хімії передбачена мала кількість  годин на  розв'язання задач.

Протягом року

Вчителі хімії –

 

 

3

Оновити та доповнити диференційовані картки для роботи з обдарованими учнями.

Протягом року

Вчителі хімії –

 

 

4

Підготувати флеш-картки з завданнями на сайті освітнього проекту «На Урок».

Протягом року

Вчителі хімії –

 

 

5

Оновити каталог кабінету хімії, додаткового (роздаткового) матеріалу кабінету хімії.

Протягом року

Лаборант –

 

 

6

Проводити консультування учнів:

  • учасників І, ІІ, ІІІ етапів  Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії;
  •  учнів-членів Малої академії наук (відділень хімії, біології, екології);
  •  Всеукраїнських конкурсів «Кристали», «Колосок», «Геліантус», «Соняшник»;
  •  Всеукраїнських олімпіад та конкурсів від освітнього проекту «На Урок»   тощо.                

Протягом року

Вчителі хімії –

 

 

Позакласна робота з учнями

№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальний

1

Скласти графік консультацій вчителями хімії щодо підготовки учнів до участі у різноманітних конкурсах; І, ІІ, ІІІ етапах всеукраїнської олімпіади з хімії; захисті робіт МАН; інтернет-олімпіадах та конкурсах; конкурсах «Кристали», «Колосок», «Геліантус», «Соняшник»  тощо.                

Серпень – вересень   2019 року

Заст. директора, вчитель хімії

 

Вчитель хімії –

 

2

Організувати та провести для учнів 7-11 класів 1 етап всеукраїнської олімпіади з хімії, для чого:

а) з метою підготовки до олімпіади для кожного класу розробити можливі зразки олімпіадних завдань;

б) розробити критерії оцінювання олімпіадних завдань;

в) один раз на тиждень проводити заняття з учнями, які готуються та братимуть участь у олімпіаді та конкурсах.

Вересень – жовтень 2019 року

 

 

 

 

 

 

Протягом року

Заст. директора, вчитель хімії

 

Вчитель хімії –

 

3

Скорегувати та конкретизувати тематику творчих робіт із хімії для участі здобувачів освіти у роботі МАН та Всеукраїнському конкурсі «Кристали». Організувати проведення співбесід, консультацій, індивідуальних і групових співбесід із метою надання допомоги в науковому обґрунтуванні дослідницько-пошукової теми.

Протягом року

Заст. директора, вчитель хімії

 

Вчитель хімії –

 

4

Приділяти увагу роботі з обдарованими здобувачами освіти .

Протягом року

Заст. директора, вчитель хімії

 

Вчитель хімії –

 

5

Організувати проведення педагогічного консультування для учнів 7-11 класів.

Протягом року

Заст. директора, вч.

хімії

Вчитель хімії –

 

6

Скласти план проведення, взяти участь у підготовці та проведенні декади природничо-математичних наук.

ІІ  семестр 2019-2020 навч. року

Заст. директора, вчитель хімії

 

Вчитель хімії –

 

7

Провести захист проектів здобувачів освіти 10-11 класів.

ІІ  семестр 2019-2020 навч. року

Вчителі хімії –

 

 

8

Провести турнір «Занимательная химия»  із здобувачами освіти 7-х класів для підвищення пізнавального інтересу до хімії (під час декади природничо-математичних наук).

ІІ  семестр 2019-2020 навч. року

Вчитель хімії

 

Лаборант –

 

 

9

Провести бліц-турнір «Юные любители химии»  із здобувачами освіти 8-х класів для активізації пізнавальної діяльності та підвищення мотивації до вивчення хімії (під час декади природничо-математичних наук).

ІІ  семестр 2019-2020 навч. року

Вчитель хімії

 

Лаборант –

 

 

10

Створювати тематичні презентації, міні-проекти з різних тем хімії (7-11 класи) для подальшого використання їх у навчально-виховному процесі з метою підвищення інтересу учнів до вивчення предмету.

Протягом року

Вчителі хімії –

 

 

 

Удосконалення матеріально-технічної бази кабінету

№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальний

1

Дооформити стенди:

1. «Класифікація неорганічних сполук».

 

Протягом року

Зав. кабінетом хімії

 

2

Поповнювати бібліотеку кабінету хімії дидактичною літературою:

1. Григорович  Хімія. Практичні роботи з завданнями для тематичних оцінювань (7, 8, 9,10,11 класи) за новою програмою; 

2. Ярошенко Збірник завдань та вправ з хімії. 7-11 класи.

3. Савчин Збірник завдань і вправ з хімії для 7,8,9 класів.

Протягом року

Вчителі хімії –

 

 

3

Поповнювати бібліотеку кабінету хімії друкованою літературою – науковою, науково-методичною, методичною, довідниковою літературою.

Протягом року

Вчителі хімії –

 

 

4

Поповнювати бібліотеку кабінету хімії електронними засобами навчання (Віртуальна хімічна лабораторія, Презентації, міні-Проекти, відео-ролики  тощо).

Протягом року

Вчителі хімії –

 

 

5

Оновлювати етикетки на склянках з хімічними реактивами (за потребою).

Протягом року

Зав. кабінетом –

 

Лаборант –

 

 

Інформаційно-бібліографічна робота

№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальний

1

Вилучати із бібліотечного фонду кабінету застарілу та непридатну для користування літературу.

Протягом року

Зав. кабінетом –

 

Лаборант –

 

2

Укомплектувати бібліотеку кабінету підручниками та літературою відповідно до вимог навчальних програм:

а) зв'язок із бібліотекою школи;

б) зв'язок із РМЦ НМЦ департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради;

в) зв'язок із міськими бібліотеками;

г) зв'язок із бібліотекою КЗ «ЗОІППО» ЗОР.

Протягом року

Зав. кабінетом –

 

Лаборант –

 

3

Оновити картотеки:

а)  технічних засобів навчання;

в) навчальної літератури;

г) навчальних приладів;

д) навчально-наочних посібників;

є) хімічних реактивів;

ж) наочності інтерактивної дошки цифрової лабораторії «Енштейн».

Протягом року

Зав. кабінетом –

 

Лаборант –

 

 

 

 

 

Режим роботи кабінету хімії

у І семестрі 2019-2020 навчального року

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П'ятниця

1 урок

 

 

 

 

 

 

 

2 урок

 

 

 

 

 

 

 

3 урок

 

 

 

 

 

 

 

4 урок

 

 

 

 

 

 

 

5 урок

 

 

 

 

 

 

 

6 урок

 

 

 

 

 

 

 

7 урок

 

 

 

 

 

 

 

8 урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Режим роботи кабінету хімії

у ІІ семестрі 2019-2020 навчального року

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П'ятниця

1 урок

 

 

 

 

 

 

 

2 урок

 

 

 

 

 

 

 

3 урок

 

 

 

 

 

 

 

4 урок

 

 

 

 

 

 

 

5 урок

 

 

 

 

 

 

 

6 урок

 

 

 

 

 

 

 

7 урок

 

 

 

 

 

 

 

8 урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Рябченко Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Саніна Ольга
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Холодар Людмила Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Меташоп Наталія Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Пов’язані теми
Хімія, Планування
Додано
10 червня 2019
Переглядів
6787
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку