|
Дата |
Основні виховні заходи |
Індивідуальна робота з дітьми |
Організаційні заходи з охорони життя |
Робота з батьками |
02.09-08.09 |
День знань. Урочиста лінійка. Перший урок «Толерантність та взаємоповага як запорука мирного співіснування». |
Індивідуальні бесіди з метою вивчення інтересів учнів, бажання їх займатися у гуртках, секціях школи, позашкільних дитячих установ. |
Бесіда про дотримання учнями правил безпечної поведінки в школі.
|
Анкетування батьків – збір інформації для заповнення класного журналу. |
|
09.09-15.09 |
Бесіда «Наша школа – планета друзів». |
Індивідуальні консультації новообраним членам учнівського самоврядування. Контроль за роботою чергових. |
Декада «Увага! Діти на дорозі!».
|
Вибори активу класу. Вивчення соціального статусу сімей.
|
|
16.09-22.09 |
Година спілкування «Хто я? Мій вибір – моя відповідальність».
|
Індивідуальні бесіди – поради учням за результатами перевірки, підготовки та якості виконання домашніх завдань (Дудин А., Гринишин С., Єднорок З., Козловський М., Вільчинська С., Пруц С., Андрущишин Б., Яцик В.). |
Бесіда з учнями про дотримання норм гігієни.
|
Індивідуальні бесіди з батьками за результатами аналізу підготовки домашніх завдань.
|
|
23.09-30.09 |
Інтелектуально-пізнавальна гра «Я люблю Україну» |
Рейд-перевірка стану збереження підручників. |
Ділова гра – укладання пам᾿ятки «Сам удома». |
Індивідуальні бесіди з батьками про особливості характеру, поведінки їхніх дітей, стану здоров᾿я (Єднорок З., Дудин А., Козловський М., Гринишин С., Андрущишин Б., Давидяк І., Стельмах Б.,). |
|
01.10-06.10 |
Диспут «Професія вчителя – «за» і «проти»».
|
Індивідуальні поради учням щодо розвитку їх творчості (Кушнір М., Тарасюк Є., Тимчишин О., Янкевич О., Костів А., Андрущишин Б., Михалейко М., Левицька Х.). |
Бесіда «Правила загартування організму в умовах закритого приміщення». Бесіда зі старостою та черговими про необхідність провітрювати приміщення кабінетів під час перерв.
|
Консультації для батьків щодо їхньої роботи з розвитку творчих здібностей дитини.
|
|
07.10-13.10 |
Бесіда «Українці у боротьбі за волю». (до Дня захисника України). |
Робота з окремими учнями з підготовки до шкільних предметних олімпіад (Білик Н., Буфан Ю., Труш К., Костів А., Кушнір М.).
|
Участь у санації зубів. Бесіда «Як правильно доглядати за зубами».
|
Індивідуальні бесіди з окремими батьками за результатами аналізу пропусків занять та спізнень учнів на уроки.
|
|
14.10-20.10 |
Круглий стіл «Хліб в обрядах українців. Дари осені». |
Вивчення думок учнів «групи ризику» щодо вибору їх ідеалу, мети, яку вони перед собою ставлять (Козловський М.). |
Контроль за роботою членів сан посту (Левицька Х., Терлецька Б.).
|
Бесіда нагадування батькам про регламентацію перебування дітей біля телевізорів, комп’ютерів, ігор на приставках. |
|
21.10-25.10 |
Дебати «Абетка ввічливості». |
Індивідуальний аналіз навчальної діяльності та її успіхів за вересень-жовтень.
|
Попередження учнів щодо відповідної поведінки із незнайомими людьми. Бесіда про дотримання ПТБ під час канікул. |
Проведення батьківських зборів «Зайнятість учнів на канікулах та гарантування безпеки їхнього життя та здоров᾿я. Аналіз навчальної діяльності».
|
04.11-10.11 |
Година спілкування «Мова у нас єдина, і пісні у нас солов᾿їні». |
Визначити конкретних учнів, дати завдання прочитати книгу (Тремба Ю., Труш К., Костів А., Білик Н., Кушнір М., Присташ Н., Федьків О.). |
Естафета висловлювань «Де заховані вітаміни?»
|
Моніторинг батьків «Як провели канікули ваші діти?»
|
11.11-17.11 |
Круглий стіл «Книга – джерело знань».
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо активізації їх навчання (за аналізом оцінок, бесід і зауважень вчителів).
|
Бесіда «Що таке шкідливі звички і як вони виникають?»
|
Залучити батьків класу, які мають позитивний досвід родинного виховання, до роботи у раді школи з профілактики правопорушень (Білик Н., Буфан Ю., Костів А., Кушнір М., Труш К.). |
18.11-24.11 |
Акція «Запали свічку» (до Дня памяті жертв Голодомору та політичних репресій)
|
Залучити окремих учнів до виготовлення та розвішування годівничок для птахів (Присташ Н., Тимчишин О., Єднорок З., Горуцька І., Вільчинська С.). |
Бесіда «Як уникнути захворювань на грип та ГРВІ».
|
Анкетування батьків, вивчення їх пропозицій щодо покращення роботи школи/класу. |
25.11-30.11 |
Флеш-моб «Розкажи про домашнього улюбленця»
|
Організація роботи з учнями, в яких виявлено незадовільний стан підручників, залучення їх до ремонту книг (Єднорок З., Дудин А., Яцик В., Пруц С., Козловський М., Гринишин С.). |
Бесіда «Правила користування електронагрівальними приладами». |
Проведення батьківських зборів «Як допомогти дитині стати успішною?» |
01.12-08.12 |
Конференція «Жага до життя» (до Дня людей з обмеженими можливостями).
|
Індивідуальні бесіди-рекомендації щодо успішного закінчення І семестру. Залучити старосту (Тарасюк Є.) та інших учнів класу (Труш К., Білик Н., Буфан Ю., Костів А., Присташ Н., Кушнір М., Стельмах Б.) у допомогу учням у підготовці до підсумкових контрольних робіт. |
Бесіда з елементами виступу учнів «СНІД – загроза майбутньому».
|
Консиліум «Роль сім᾿ї в організації процесу розвитку пізнавальних можливостей дітей».
|
09.12-15.12 |
Круглий стіл «Вони стоять на захисті Батьківщини» (до Дня збройних сил України). |
Індивідуальні бесіди «Режим дня учня» |
Бесіда з метою запобігання виникнення в учнів шкідливих звичок |
Індивідуальні бесіди, поради щодо допомоги та контролю за навчанням дітей та організації їх вільного часу. |
16.12-22.12 |
Інформаційна година «Вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС». |
Індивідуальні бесіди-заохочення учнів за підсумками І семестру. |
Бесіда-порада «Твій чистий будинок – твоє здоров᾿я».
|
Індивідуальні бесіди з батьками про результати підсумкових контрольних робіт. |
23.12-30.12 |
Бесіда «Даруйте радість людям - і будьте щасливі від того» |
Індивідуальні бесіди-застереження ігор із вибухонебезпечними речовинами, гострими та колючими предметами, отруйними речовинами.
|
Бесіда-інструктаж з безпеки життєдіяльності та охорони здоров᾿я учнів на канікулах. |
Попередити батьків про відповідальність за поведінку та вчинки дітей у години дозвілля, під час зимових канікул та їх відповідальність за збереження життя та здоров᾿я дитини. |
09.01-14.01 |
|
Бесіда зі старостою класу – обговорення виконання учнів класних доручень, завдання класу на ІІ семестр. Перерозподіл між учнями окремих доручень. |
Бесіда-інструктаж про поведінку під час перебування на вулиці: ожеледиця, тонка крига, бурульки, тощо. |
Бесіда з батьками про особливості сімейного виховання та роль прикладу батьків у формуванні в п᾿ятикласника навичок самоорганізації. |
15.01-21.01 |
|
Індивідуальні бесіди «Хочеш мати друга – навчись другом бути».
|
Бесіда «Як зберегти зір».
|
Педагогічно-просвітницький діалог «Є проблема!».
|
22.01-31.01 |
|
Індивідуальні бесіди з окремими учнями, поради «Як стати корисними у класному колективі», «Як здобути повагу в однокласників».
|
Бесіда-нагадування правил загартування організму взимку. Нагадати учням про дотримання ними правил особистої гігієни.
|
Поради батькам щодо їх впливу на формування культури поведінки дитини та її вміння спілкуватися з однолітками та дорослими. |