ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора з НВР Директор ЗЗСО
ПЛАН РОБОТИ
КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНЯ
З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
2020/2021 навчальний рік
Період виконання |
Зміст роботи |
Відповідальні |
Вересень |
1.Встановити контакт між усіма учасниками команди психолого-педагогічного супроводу. Визначити обсяг роботи та послідовність всього процесу. 2.Ознайомитися з нормативно-правовою базою в організації інклюзивного навчання. Опрацювати: Закон України «Про освіту», наказ відділу освіти Костянтинівської РДА від 28.08.2020 р. № 230 «Про організацію інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти Костянтинівського району в 2020 / 2021 навчальному році». 3.Ознайомитися з планом роботи команди психолого-педагогічного супроводу. 4.Надати рекомендації педагогам щодо організації освітнього процесу в інклюзивному класі. 5.Підготувати необхідну документацію: розробити та ухвалити розклад навчальних занять. 6. Розробити та затвердити індивідуальний робочий навчальний план з урахуванням освітніх потреб учня. 7.Обговорити можливості корекційно-розвиткової роботи з учнем. 8.Розробити та затвердити індивідуальну програму розвитку учня з особливими освітніми потребами, узгодити її з батьками. 9.Інформувати батьків про особливості побудови освітнього процесу в інклюзивному класі. |
Команда супроводу |
Січень |
1.Провести моніторинг навчальної діяльності учня. 2.Визначити наскільки ефективною є індивідуальна програма розвитку. 3.Внести корективи та доповнення в ІПР. 3.Звітувати перед батьками щодо ефективності розвитку учня. |
Команда супроводу |
Травень |
1.Провести аналіз досягнень розвитку учня за ІІ семестр. 2.Провести моніторинг виконання ІПР. 3.Обговорити результати корекційно-розвиткової роботи з учнем. 4.Підбити підсумки роботи команди психолого-педагогічного супроводу в кінці навчального року. |
Команда супроводу |