План роботи методичного об'єднання учителів природничо-математичного циклу на 2023-2024 навчальний рік

Про матеріал

Для керівників шкільних методичних об'єднань. План засідань на 2023-2024 навчальний рік

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

План роботи

методичного об'єднання

вчителів

природничо-математичного циклу

назва закладу освіти

_____________________________

 

на 2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання № 1 Серпень

Інструктивно-методична нарада

Тема. Про підсумки роботи вчителів природничо-математичного циклу за 2022-2023 навчальний рік та перспективи діяльності на 2023-2024 навчальний рік. 

Мета: проаналізувати стан викладання дисциплін природничо-математичного циклу    в 2022-2023 навчальному році та визначити пріоритетні напрямки в роботі ШМО у 2-23-2024 навчальному році.

 

Питання для обговорення

Форма проведення

Відповідальний

Організаційні питання

1

Затвердження:                                              плану роботи шкільного методичного об’єднання на 2023-2024 н.р., та завдань ШМО на 2023-2024 н.р.

Обговорення

Члени ШМО

2

Про особливості викладання навчальних предметів у 2023/2024 навчальному році та методичне забезпечення викладання предметів природничо-математичного  циклу (програми, підручники, посібники). Зміни до навчальних програм наказ від від 03.08. 2022 року № 698.

Обговорення

Члени ШМО

3

Про дотримання єдиного мовного режиму в школі.

Інформація

Заступник директора  з НР

4

Про методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2023/2024 навчальному році.

Обговорення

Члени ШМО

5

 Про організацію викладання навчальних предметів в умовах

воєнного стану: рекомендації Державної служби якості освіти

Інформація

Керівник МО

6

Підготовка і проведення І етапу предметних олімпіад, конкурсах “Левеня”, “Кенгуру”, “Колосок”.

Інформація

Керівник МО

7

Затвердження графіка проведення позакласних заходів з предметів природничо-математичного циклу

Обговорення

Заступник директора  з НР

 

8

Про використання в освітньому процесі інструментів дистанційного навчання.

Обговорення

Члени МО

9

Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Наказ від 01 квітня 2022 р. № 289.

Обговорення

Члени МО

10

Погодження календарно-тематичних планів

 

 

Методичні питання

1

Впровадження методичних розробок щодо соціалізації учнів у викладанні навчальних предметів в освітньому процесі нової української школи.

Обговорення

Члени ШМО

2

Адаптаціяучнів 5-х класів до навчання в школі.  Особливості викладання навчальних предметів в 5-6 класах НУШ

виступ

 

3

Державний стандарт базової середньої освіти: ключові акценти впровадження.

Виступ

Заступник директора  з НР

 

Завдання членам ШМО:

Опрацювання нормативних документів:

-         програм (зміни у програмі) та основних вимог до викладання предметів природничо-математичного циклу;

-         критеріїв оцінювання підсумкового та тематичного контролю навчальних досягненьучнів;

-         вимог до ведення шкільної документації.

Складання і затвердження календарно-тематичних планів.

Підготовка і проведення шкільних олімпіад з дисциплін природничо-математичного циклу.

Складання планів роботи з обдарованими та слабо встигаючими учнями.

Підготовка учнів до районних олімпіад з навчальних дисциплін.

Поновлення правил ТБ в кабінетах з підвищеним рівнем небезпеки.

Підготувати матеріали для проведення шкільних олімпіад з предметів.

 

 

 

 

 

Засідання № 2 Жовтень

Тема. Нова Українська школа: від теорії до практики

Мета: ознайомитися з новою роллю сучасного вчителя, з психолого-педагогічними аспектами адаптації п’ятикласників, розширити знання про суб’єкт-суб’єктивну взаємодію в освітньому процесі НУШ.  Розглянути алгоритм організації уроку за діяльнісним підходом. Обговорити як оцінювати навчальні досягнення учнів: що врахувати та які критерії обрати. Ознайомитись з концептуальним значенням наскрізного виховання. Поділитися досвідом організації освітнього середовища НУШ та концептуальним значенням наскрізного виховання.

 

 

№п/п

Питання для обговорення

Форма проведення

Відповідальний

Організаційні питання

1

Підготовка і проведення І етапу предметних олімпіад, конкурсах “Левеня”, “Кенгуру”, “Колосок”

Інформація

Члени МО

2

Обговорення завдань шкільних олімпіад з предметів природничо-математичного циклу

Обговорення

Члени ШМО

3

Про організацію роботи з обдарованими дітьми.

Обговорення

Члени ШМО

4

Особливості організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану.  Співпраця учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання

Обговорення

Члени ШМО

Методичні питання

1

Учитель нової української школи

Виступ

 

2

Психолого-фізіологічні особливості розвитку учнів 5–6 класів

Виступ

психолог

3

Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі нової української школи

Доповідь

 

4

Діяльнісний підхід – основа організації освітнього процесу закладу загальної середньої школи

Виступ

 

5

Оцінювання в новій українській школі – ресурс для розвитку

Виступ

 

6

Наскрізне виховання цінностей та якостей особистості в освітньому процесі

Доповідь

 

7

Організація освітнього середовища

Виступ

 

8

Педагогіка партнерства як основа успішної взаємодії з батьками здобувачів освіти

Доповідь

 

Завдання членам МО

 

-         провести предметні олімпіади та конкурси;

-         організувати роботу з обдарованими дітьми;

-         опрацювати методичні матеріали по організації навчання під час воєнного стану;

-         опрацювати інформацію про оцінювання та оформлення свідоцтва навчальних досягнень, розробити власні критерії оцінювання;

-         інформацію з виступів та доповідей взяти до уваги та впроваджувати в навчальний процес.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання № 3 Лютий

Тема. Впровадження STEM-освіти в навчальний процес.

Мета: ознайомитися з аналізом навчальних досягнень учнів 5-11 класів, з особливостями STEM-освіти НУШ, впровадженням STEM-технологій на уроках хімії, біології.

 

№ п/п

Зміст роботи

Форма проведення

Відповідальні

Організаційні питання

1

Аналіз навчальних досягнень учнів 5-11 класів з дисциплін природничо-математичного циклу за результатами  І семестру

Інформація

 Керівник МО

 

2

ЗНО - 2023

Інформація

Заступник директора з НР

Методичні питання

1

STEM-освіта НУШ: особливості навчання у ХХІ столітті.

Виступ

 

2

Педагогічна майстерність вчителя як умова впровадження STEM-освіти

Виступ

 

3

Впровадження STEM-технологій як ефективного інструментарію розвитку обдарованого випускника НУШ.

Доповідь

 

4

STEM-освіта як інноваційний напрямок розвитку науково-технічної творчості

Доповідь

 

5

STEM-активності на уроках хімії та біології: методологічний аспект

Доповідь

 

6

Метод моделювання на уроках біології

Практичні прийоми

 

7

STEM-орієнтований підхід як основа розвитку здоров’язбережувальної компетентності.

Виступ

 

 

Завдання членам МО:

-         приділити належну увагу випускникам у підготовці до ЗНО;

-         впроваджувати в освітню діяльність STEM-технології (STEM-уроки, STEM-проєкти, STEM-тижні);

-         інформацію виступів та доповідей взяти до уваги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання № 4 Березень

Тема. Креативний вчитель – запорука успішного навчання.

Мета: обговорити рівень досягнень учнів з предметів, що виносяться на ЗНО та ДПА, ознайомитися з практичними прийомами, фішками, лайфаками, які можна застосовувати на уроках для покращення якості навчання.

 

№ п/п

Зміст роботи

Форма проведення

Відповідаль

ний

Організаційні питання

1

Обговорення рівня досягнень учнів з предметів, що виносяться на ЗНО

Обговорення

Члени ШМО

Методичні питання

1

Креативний вчитель

Виступ

 

2

Фішки крутого вчителя НУШ, або як привернути увагу учнів

Майстер-клас

 

3

Проєктне навчання в умовах дистанційки: можливості, інструменти ідеї.

Доповідь

 

4

5 кроків до створення навчального квесту.

Майстер-клас

 

5

Що таке мудборди та як їх використовувати на уроках

Практичні прийоми

 

6

ТОП-7 нестандартних способів перевірки знань учнів

Практичні прийоми

Члени МО

Завдання членам МО:

-         Використовувати в навчальному процесі нові технології навчання та активні форми формувального, тематичного оцінювання, спрямовані на розвиток свідомості учня, підвищення ефективності і якості освіти;

-         Вести роботу з покращення навчальних досягнень учнів випускних класів, допомога у підготовці до ЗНО, ДПА;

-         Всі висвітлені методичні питання прийняти до уваги та використовувати у навчально-виховному процесі.

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання № 5 Травень.

Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2023-2024 н.р.

Мета: проаналізувати роботу шкільного методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2023-2024 навчальний рік та окреслити завдання на 2024-2025 навчальний рік,  заслухати творчі звіти вчителів з питань самоосвіти

 

№ п/п

Змістроботи

Форма проведення

Відповідальні.

Організаційніпитання

1

Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів, їх участів олімпіадах, всеукраїнських та міжнародних конкурсах

Виступ

Заступник директора  з НР

 

2

Аналіз роботи ШМО природничо-математичного циклу за 2023-2024 н.р.

Обговорення

Члени МО

3

Аналіз роботи викладання предметів у 5-6 класах за НУШ

 

Члени МО

4

Робота над модельними програмами 7 клас НУШ. Складання своєї програми.

Обговорення

Члени МО

 

Методичні питання

1

Вироблення рекомендацій до плану роботи ШМО на наступний навчальний рік

Виступ

Члени МО

 

3

Звіти вчителів про самоосвітню діяльність

Виступ

Члени МО

Завдання членам МО:

-         Розробити програму до свого предмета згідно модельної навчальної програми;

-         Консультації з предметів, що виносяться на ЗНО.

-         Опрацювання фахової літератури, вебінарів. Підвищувати рівень самоосвіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

Використані джерела

 

  1. Нова українська школа: путівник для вчителя 5–6 класів : навчально-методичний посібник / за ред. А. Л. Черній ; відп за вип. В. М. Салтишева. Рівне : РОІППО, 2022. 168 с.
  2. Збірник матеріалів «STEM-тиждень — 2021» / укладачі: Патрикеєва О. О., Василашко І. П., Коваленко М. В., Черноморець В. В. — К. Видавничий дім «Освіта», 2021. — 575 с. ISBN 978-966-983-307-5
  3. Збірник матеріалів «STEM-тиждень — 2020» / укладачі: Василашко І. П., Патрикєева О. О., Булавська Л.Г. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2020. — 335 с. ISBN 978-966-983-146-0
  4. Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році. Наказ від 15.08.2022 № 22.1/10-1080.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Єсипенко Олена Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нiкiшаєва Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шаповал Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Трачук Віра Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Сосєдка Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Гелешко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Пов’язані теми
Інші матеріали
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
3584
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку