План роботи методичного об’єднання вчителів предмету «Захист України»

Про матеріал
План роботи методичного об’єднання вчителів предмету «Захист України» на 2024-2025 навчальний рік за новою програмою
Перегляд файлу

Заклад загальної середньої освіти

 

 

 

 

 

Методичне об’єднання

вчителів предмету «Захист України»

 

 

 

Керівник МО:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2024

 

 

 

 

 

 

 

 

План

роботи методичного об’єднання

вчителів предмету «Захист України»


Науково-методична проблема над якою працює школа:

«Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу»

 

Проблема над якою працює методичне об’єднання:

«Соціалізація особистості на уроках  предмету «Захист України»


Список членів методичного об’єднання вчителів предмету «Захист України»

№ з/п

ПІБ

Рік народження

Категорія

Атестація

Рік вивчення теми самоосвіти

Стаж роботи

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 


 

Організація самоосвіти вчителів

№ з/п

ПІБ

Проблема, над якою працює вчитель

Форма завершення роботи

Термін виконання

1

 

«Розвиток критичного мислення на уроках предмету «Захист України»

Обмін досвідом, проведення уроку

 

2

 

«Розвиток особистості учнів, формування їх готовності до захисту Вітчизни»

Обмін досвідом, проведення уроку

 

3

 

«Інтерактивні технології на уроках предмету «Захист України»

Обмін досвідом, проведення уроку

 

4

 

«Використання інноваційних технологій на уроках предмету Захист України»

Обмін досвідом, проведення уроку

 

5

 

Національно-патріотичне виховання на уроках предмету «Захист України»

Обмін досвідом, проведення уроку

 

 

 

 


Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду

 

№ з/п

Носій досвіду

Провідна ідея

Хто впроваджує

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

 


Тематика засідань методичного об’єднання

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальний

Термін виконання

Відмітка про виконання

1

Інструктивно-методичні рекомендації  щодо викладання навчального предмету «Захист України» в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році

 

Вересень

 

2

Про хід виконання навчальної програми з предмету «Захист України»

 

 

 

3

Опрацювання вимог щодо оцінювання здобувачів освіти 10-11 класів

 

 

 

4

Формування готовності до захисту незалежності й територіальної цілісності

України, конституційних засад державного ладу, національних інтересів і суспільно-державних (національних) цінностей України

 

 

 

5

Про нормативно-правове забезпечення викладання навчального предмету «Захист України» в 2024-2025 навчальному році

 

 

 

 

 

 

6

Про дотримання академічної доброчесності (самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання; покликання на джерела інформації в разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей)

 

 

 

1

Формування у здобувачів та здобувачок освіти громадянської активності тастійкості, патріотизму, поваги до культурних цінностей українського народу, його історико-культурного надбання і традицій, державної мови

 

Грудень

 

2

«Використання VR/AR технологій для моделювання бойових ситуацій або цивільного захисту»

 

 

 

3

Аналіз професійного стандарту вчителя

 

 

 

4

Про закінчення навчального семестру та оформлення шкільної документації

 

 

 

5

Про погодження календарно-тематичного планування з предмету «Захист України» в 10-11 класах на другий семестр 2024-2025 навчального року

 

 

 

1

Формування готовності здобувача та здобувачки освіти виявляти свою

громадянську позицію, що передбачає вміння аналізувати суспільне життя й

ідентифікувати себе з українською нацією, суспільством, обстоювати права й свободи

українського народу, готовність бути залученими до діяльності у сфері безпеки та

оборони України

 

Березень

 

2

Формування національної свідомості на уроках «Захист України» (круглий стіл)

 

 

 

3

Шляхи та засоби формування патріотичності  учнів

 

 

 

1

Повага до особистості здобувача і здобувачки освіти й визнання пріоритету їхніх

зацікавлень, досвіду, власного вибору, прагнень, ставлення у визначенні мети та

організації освітнього процесу, підтримка пізнавального інтересу й наполегливості

 

Травень

 

2

Використання інноваційних технологій на уроках предмету Захист України

 

 

 

3

Практичне заняття. Надання першої медичної допомоги в умовах бою

 

 

 

4

Про виконання навчальної програми з предмету «Захист України» в 10-11 класах

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Mahden Yurii
Додано
30 жовтня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку