Заклад загальної середньої освіти
Методичне об’єднання
вчителів предмету «Захист України»
Керівник МО:
2024
План
роботи методичного об’єднання
вчителів предмету «Захист України»
Науково-методична проблема над якою працює школа:
«Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу»
Проблема над якою працює методичне об’єднання:
«Соціалізація особистості на уроках предмету «Захист України»
Список членів методичного об’єднання вчителів предмету «Захист України»
№ з/п |
ПІБ |
Рік народження |
Категорія |
Атестація |
Рік вивчення теми самоосвіти |
Стаж роботи |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
Організація самоосвіти вчителів
№ з/п |
ПІБ |
Проблема, над якою працює вчитель |
Форма завершення роботи |
Термін виконання |
1 |
|
«Розвиток критичного мислення на уроках предмету «Захист України» |
Обмін досвідом, проведення уроку |
|
2 |
|
«Розвиток особистості учнів, формування їх готовності до захисту Вітчизни» |
Обмін досвідом, проведення уроку |
|
3 |
|
«Інтерактивні технології на уроках предмету «Захист України» |
Обмін досвідом, проведення уроку |
|
4 |
|
«Використання інноваційних технологій на уроках предмету Захист України» |
Обмін досвідом, проведення уроку |
|
5 |
|
Національно-патріотичне виховання на уроках предмету «Захист України» |
Обмін досвідом, проведення уроку |
|
Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду
№ з/п |
Носій досвіду |
Провідна ідея |
Хто впроваджує |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
Тематика засідань методичного об’єднання
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальний |
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
1 |
Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчального предмету «Захист України» в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році |
|
Вересень |
|
2 |
Про хід виконання навчальної програми з предмету «Захист України» |
|
|
|
3 |
Опрацювання вимог щодо оцінювання здобувачів освіти 10-11 класів |
|
|
|
4 |
Формування готовності до захисту незалежності й територіальної цілісності України, конституційних засад державного ладу, національних інтересів і суспільно-державних (національних) цінностей України |
|
|
|
5 |
Про нормативно-правове забезпечення викладання навчального предмету «Захист України» в 2024-2025 навчальному році |
|
|
|
6 |
Про дотримання академічної доброчесності (самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання; покликання на джерела інформації в разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей) |
|
|
|
1 |
Формування у здобувачів та здобувачок освіти громадянської активності тастійкості, патріотизму, поваги до культурних цінностей українського народу, його історико-культурного надбання і традицій, державної мови |
|
Грудень |
|
2 |
«Використання VR/AR технологій для моделювання бойових ситуацій або цивільного захисту» |
|
|
|
3 |
Аналіз професійного стандарту вчителя |
|
|
|
4 |
Про закінчення навчального семестру та оформлення шкільної документації |
|
|
|
5 |
Про погодження календарно-тематичного планування з предмету «Захист України» в 10-11 класах на другий семестр 2024-2025 навчального року |
|
|
|
1 |
Формування готовності здобувача та здобувачки освіти виявляти свою громадянську позицію, що передбачає вміння аналізувати суспільне життя й ідентифікувати себе з українською нацією, суспільством, обстоювати права й свободи українського народу, готовність бути залученими до діяльності у сфері безпеки та оборони України |
|
Березень |
|
2 |
Формування національної свідомості на уроках «Захист України» (круглий стіл) |
|
|
|
3 |
Шляхи та засоби формування патріотичності учнів |
|
|
|
1 |
Повага до особистості здобувача і здобувачки освіти й визнання пріоритету їхніх зацікавлень, досвіду, власного вибору, прагнень, ставлення у визначенні мети та організації освітнього процесу, підтримка пізнавального інтересу й наполегливості |
|
Травень |
|
2 |
Використання інноваційних технологій на уроках предмету Захист України |
|
|
|
3 |
Практичне заняття. Надання першої медичної допомоги в умовах бою |
|
|
|
4 |
Про виконання навчальної програми з предмету «Захист України» в 10-11 класах |
|
|
|