План роботи ММО вчителів природничного циклу

Про матеріал
План роботи міжшкільного методичного об’єднання вчителів природничо циклу Верхнянської сільської ради ОТГ на 2018 / 2019 навчальний рік Методична тема: «Інноваційні педагогічні технології, як засію формування критичного мислення »
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План роботи

міжшкільного методичного об’єднання

вчителів природничо циклу

Верхнянської сільської ради ОТГ

 

на 2018 / 2019 навчальний рік

 

 

 

Методична тема:

«Інноваційні педагогічні технології, як засію формування критичного мислення »

 

 

 

 

Пов’язане зображення 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник МО

вчителів природничого циклу

та основ здоров`я:

Богдан І.І.

 

 

І. Вступ

ІІ. Склад міжшкільного  методичного об’єднання вчителів природничого циклу та основ здоров`я

ІІІ. Підвищення професійного рівня та вдосконалення педагогічної майстерності педагогів

 

3.1. Організація роботи із самоосвіти

 

3.2. Організація підвищення кваліфікації

 

3.3. Вивчення нормативних документів

 

ІV. Вивчення, узагальнення та впровадження в практику роботи досягнень педагогічної науки.

 

V. Тематика  засідань шкільного  методичного об’єднання природничо-математичного  циклу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І Вступ

 

 

"Технології ніколи не замінять вчителя.

 Але вчитель,  який ефективно застосовує

технології для розвитку своїх учнів,

замінить того, хто ними не володіє"  -

Шеріл Нуссбаум-Біч

 

 

Сучасний вчитель? Який він? – Ці питання постійно перебувають у полі уваги не тільки вчителів: їх обговорюють батьки, роботодавці, висуває держава як одну з головних проблем забезпечення якісної освіти.

Для того, щоб досягти значних успіхів у своїй практичній діяльності, сучасний учитель повинен вміти правильно використовувати принципи і методи педагогічної технології, вміло користуватись показниками та інструментарієм впливу на особистість дітей, а це - міміка, жести, ритміка, пози, голос, лексика вчителя. Тому вчитель задає спрямованість у вихованні учнів усім своїм способом життя.

 

Сьогодні затребувані ті вчителі-предметники, класні керівники, які володіють педагогічною технологією та крокують в ногу з сучасністю. Як говорив А. Дістєрвег : «…Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній. Жалюгідна кожна людина, що відстала від свого часу; поява ж учителя молоді, який сам живе в минулому, викликає лише співчуття всіх людей, які живуть у ногу із своїм часом і мислять суголосно зі своїми сучасниками».

 

Отже, сучасний учитель - це творча особистість. Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним, висококомпетентним.

 

Міжшкільне методичне об'єднання вчителів природничого циклу та основ здоров`я  є структурним підрозділом сектору методичної допомоги відділу освіти Верхнянської сільської ради ОТГ, діяльність якого передбачає систематизацію та популяризацію педагогічного досвіду, розв’язання актуальних освітніх питань та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Проблемне питання: підвищення професійної компетентності освітян шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій в умовах сучасного інформаційного середовища.

 

Метою діяльності є:

  1. Вивчення, узагальнення, пропаганда кращого педагогічного досвіду, створення банку даних актуального досвіду.
  2. Удосконалення професійної майстерності вчителів.
  3. Створення умов для вчителів предметів  природничого циклу та основ здоров`я з метою впровадження в процес навчання інноваційних педагогічних технологій.
  4. Розробка основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметні тижні, аукціони знань).
  5. Участь в атестації педагогічних працівників.
  6. Вивчення нормативно-правових документів.

 

Завдання на 2018-2019 навчальний рік

 

  1. Сприяти вирішенню проблеми ММО

шляхом розвитку педагогічної та професійної компетентності педагогів.

  1. У процесі роботи вдосконалювати професійну майстерність вчителя,

продовжувати вивчати досягнення педагогіки та психології з даної проблеми.

  1. Постійно підвищувати рівень загальнодидактичної та методичної

підготовки педагогів для організації та здійснення педагогічного процесу.

  1. Підвищувати інтерес учнів до навчальних дисциплін та самостійної пошукової, творчої діяльності.
  2. Вивчати та впроваджувати передовий досвід вчителів громади, області.
  3. Виявляти, пропагувати і здійснювати нові підходи до організації навчання і виховання; забезпечувати постійне засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики.
  4. Створювати серед вчителів творчу атмосферу, необхідну для плідної діяльності.
  5. Створювати умови для самоосвіти вчителів та здійснювати керівництво творчою діяльністю педагогів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ІІ. Склад міжшкільного  методичного об’єднання вчителів природничого циклу та основ здоров`я

 

з/п

ПІБ

(повністю)

 

 

 

 

 

Рік

народження

Стаж роботи

Навчальний заклад

Заклад, який закінчив,

рік

Фах за дипломом

 

У яких класах викладає

 

 

Предмет

  1.  

Богдан Іванна Іванівна

1991

5

Станьківська ЗОШ І-ІІ ст.

Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника

2013

Вчитель географії, біології, основ економіки та організатор туристко-краєзнавчої роботи

6-9

   географія

  1.  

Ямнич Роман Іванович

 

 

Станьківська ЗОШ І-ІІ ст.

Львівський університет

Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника

Управління навчальним закладом.

Соціальний педагог

6-9

основи здоров`я

  1.  

Тимків Наталя Петрівна

1978

 

Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст.

Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника

Вчитель географії

6-11

географія

  1.  

Побігун Галина Михайлівна

1966

29

Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст.

Львівський університет ім.І.Франка,

1989

Викладач біології, хімії

6-11,

7-11

біологія,

хімія

  1.  

Побігун Уляна Михайлівна

1992

4

Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст.

Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника,

2015

Вчитель географії, біології, основ економіки

8

5

біологія,

природознавство

  1.  

Галій Леся Романівна

1977

18

Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст.

Хмельницький ТУП,

2000

Хімік-технолог

11

економіка

  1.  

Бігун Марія Богданівна

1967

33

Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Івано-Франківський педагогічний інститут

 

5-9

Основи здоров`я

  1.  

Височан Наталя Романівна

1983

12

Зборянський НВК І-ІІ ст.

Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника, 2008

Хімія і безпека життєдіяльності

5-9

хімія, основи зодоров`я

  1.  

Козоровська Наталя Петрівна

1988

7

Зборянський НВК І-ІІ ст.

Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника, 2012

Учитель біології

5-9

біологія, природознавство

  1.  

Том`юк Тетяна Василівна

1983

15

Завадківська ЗОШ І-ІІ ст

Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника

Викладач біології

5-9

природознавство, біологія, хімія

  1.  

Пиць Надія Михайлівна

1963

20

Завадківська ЗОШ І-ІІ ст

Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника

Вчитель історії

5-9

Географія, основи здоров`я

  1.  

Вагилевич Галина Яремівна

1963

33

Негівський НВК І-ІІ ст..

Чернівецький державний університет

Викладач географії

5-9

Географія, природознавство

  1.  

Микитинська Марія Євгенівна

1960

33

Негівський НВК І-ІІ ст..

Мінський державний педагогічний інститут, 1985

Прикарпатський університет, 1994

Вчитель- логопед,

Вчитель російської мови

5-9

Основи здоров`я

  1.  

Луців Марія Михайлівна

1950

48

Негівський НВК І-ІІ ст..

Львівський університет імені Івана Франка

Вчитель хімії, біології

6-9

Вчитель хімії, біології

  1.  

Калин Василь Степанович

1958

38

Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст..

Львівський університет імені Івана Франка

Викладач біології, хімії

6-12

Біологія

  1.  

Романів Любов Романівна

1962

36

Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст..

Чернівецький державний університет

Викладач географії

6-10

Географія

  1.  

Копачевська Оксана Михайлівна

 

 

Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст..

 

 

5-9

Основи здоров`я

  1.  

Мащакевич Юрій Данилович

 

 

Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст..

 

 

7-11

хімія

 

 

 

 

ІІІ. Підвищення професійного рівня та вдосконалення педагогічної майстерності педагогів

 

3.1. Організація роботи із самоосвіти

 

з/п

ПІБ

Тема

Форма узагальнення

  1.  

Бігун Марія Богданівна

 Формування ціннісних орієнтацій навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках основ здоров`я

 

  1.  

Богдан Іванна Іванівна

STEM-освіта, як засіб формування критичного мислення.

 

  1.  

Вагилевич Галина Яремівна

Розвиток пізнавальних здібностей та інтересів учнів у навчанні географії шляхом застосування інноваційних технологій

 

  1.  

Височан Наталя Романівна

Розвиток ключових компетентностей учнів на уроках хімії засобами інтерактивних технологій

 

  1.  

Галій Леся Романівна

Розвиток критичного мислення

 

  1.  

Калин Василь Степанович

Впровадження проектних технологій на уроках біології, як засіб формування ключових компетентностей

 

  1.  

Козоровська Наталя Петрівна

Використання інноваційних технологій на уроках біології.

 

  1.  

Копачевська Оксана Михайлівна

Формування  та розвиток життєвої компетентності учнів на уроках основ здоров`я.

 

  1.  

Луців Марія Михайлівна

Розвиток критичного мислення

 

  1.  

Мащакевич Юрій Данилович

 

 

  1.  

Микитинська Марія Євгенівна

Формування у школярів мотивації ведення здорового способу життя.

 

  1.  

Пиць Надія Михайлівна

Формування у школярів критичного мислення на уроках географії шляхом інноваційних технологій

 

  1.  

Побігун Галина Михайлівна

Групові форми діяльності, як засіб пізнавальної діяльності учнів

 

  1.  

Побігун Уляна Михайлівна

Формування у школярів критичного мислення шляхом впровадження інноваційних технологій

 

  1.  

Романів Любов Романівна

Розвиток ключових компетентностей на уроках географії

 

  1.  

Тимків Наталя Петрівна

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії шляхом застосування інноваційних технологій

 

  1.  

Том`юк Тетяна Василівна

Підвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів на уроках  біології і хімії шляхом впровадження сучасних новітніх технологій.

 

  1.  

Ямнич Роман Іванович

Розвиток критичного мислення школярів на уроках основ здоров`я

 

 

 

 

3.2. Організація підвищення кваліфікації

 

№ п.п

ПІБ

Назва

закладу

Категорія, Педагогічне звання

Курсів

Рік наступної атестація

Примітка

1

Богдан Іванна Іванівна

Станьківська ЗОШ І-ІІ ст

Друга

2018

2019

 

2

Вагилевич Галина Яремівна

Негівський НВК І-ІІ ст..

Вища

2014

2020

 

3

Височан Наталя Романівна

Зборянський НВК І-ІІ ст.

Вища

2015

2015

 

4

Галій Леся Романівна

Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст.

Перша

2015

2020

 

5

Калин Василь Степанович

Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст..

Вища, старший вчитель

2016

2022

 

6

Козоровська Наталя Петрівна

Зборянський НВК І-ІІ ст.

Спеціаліст

2018

2019

 

7

Копачевська Оксана Михайлівна

Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст..

 

 

 

 

8

Луців Марія Михайлівна

Негівський НВК І-ІІ ст..

Вища

2014

2020

 

9

Мащакевич Юрій Данилович

Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст..

Вища

 

 

 

10

Микитинська Марія Євгенівна

Негівський НВК І-ІІ ст..

Вища

2016

2022

 

11

Пиць Надія Михайлівна

Завадківська ЗОШ І-ІІ ст

Вища

2018

2022

 

12

Побігун Галина Михайлівна

Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст.

Вища, старший вчитель

2014

2020

 

13

Побігун Уляна Михайлівна

Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст.

Спеціаліст

-

-

 

14

Романів Любов Романівна

Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст..

Вища

2016

2022

 

15

Тимків Наталя Петрівна

Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст.

Вища

2017

2019

 

16

Том`юк Тетяна Василівна

Завадківська ЗОШ І-ІІ ст

Вища

2017

2022

 

17

Ямнич Роман Іванович

Станьківська ЗОШ І-ІІ ст.

Спеціаліст

-

-

 

18

Бігун Марія Богданівна

Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Вища

2017

2023

 

 

 

3.3. Вивчення нормативних документів

 

Назва документа

Термін вивчення

Відповідальний

Лист МОН України від 12.07.2018 №01-21/402 «Про перелік освітніх програм

до 22.08.2018

Богдан І.І.

 

Методичні рекомендації що до вивчення географії, біології, хімії, основ здоров`я у 2018-2019 н.р.

До 22.08.2018

Богдан І.І.

Побігун Г.М.

Височан Н.Р.

Про дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів(Наказ МОН України №371 від 05.05.08р.)та вимог щодо оцінювання письмових робіт учнів

до 22.08.2018

Богдан І.І.

 

Лист МОН України від 22.05.2018 №1/9-332 «Про запис у класних журналах»

до 22.08.2018

Богдан І.І.

 

Новий професійний стандарт для вчителя початкових класів

до 22.08.2018

Сілецька О.П.

 

 

 

 

ІV. Вивчення, узагальнення та впровадження в практику роботи досягнень педагогічної науки.

 

1. Брати участь у педагогічних конференціях, читаннях, семінарах, конкурсах.

2. Впроваджувати в практику роботи елементи інноваційних технологій.

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Тематика  засідань шкільного  методичного об’єднання

природничо-математичного  циклу

 

 

Тематика серпневої педагогічної конференції

№ п.п

Тема

Відповідальні

1

Обговорення та затвердження плану роботи та тематики засідань на 2018- 2019 навчальний рік.

Богдан І.І.

2

Професійний стандарт вчителя початкових класів.

Сілецька О.П.

3

Опрацювання нормативно-правових документів щодо організації освітнього процесу на 2018-2019 н.р.

Члени М.О.

 

 

І засідання

Тема: Розкриття наскрізних змістових ліній у процесі навчання учнів

 

 

Тематика та зміст засідань

Дата і місце проведення

Відповідальні

1

«Методичний путівник»

Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках з різних предметів:

 

  • «Уроки з підприємницьким тлом», (учителі-предметники обирають у посібнику свій предмет для ознайомлення);
  •  «80 вправ для формування громадянської та соціальної компетентності під час вивчення різних предметів» .

11 жовтня 2018 р.

Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Богдан І.І.

2

Тренінг. Компетентнісний вчитель.

 

Козоровська Н.П.

3

ЕдЕра – сучасний освітній проект

  • Професійне самовдосконалення учителя
  • Он-лайн курси. Перегляд відео, реєстрація.

Участь в освітніх проектах.  

 

 

4

Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у  закладах загальної середньої  та позашкільної освіти на 2018/2019 навчальний рік

 

Богдан І.І.

5

Майстер-клас

Технологія «Шість капелюхів мислення».

 

Богдан І.І.

6

Моніторинг результатів  ЗНО учнів 11 класів за минулий навчальний рік.

 

Члени МО

7

Моніторинг результатів  олімпіад  учнів 7-9  класів за минулий навчальний рік, та погодження ММО розроблених завдань для І туру Всеукраїнських олімпіад з навчальних предметів.

 

8

Різне

 

9

Презентація блогу МО вчителів природничого циклу та основ здоров’я, та його подальше наповнення.

 

10

Завдання членам МО:

Опрацювати:

  1. Працювати з обдарованими дітьми з метою підготовки їх до шкільних та районних олімпіад з географії, хімії, біології.
  2. Робота над проектом «Моє село від А до Я»

4.Робота з блогами. Реєстрація та поповнення новинками.

 

 

ІІ засідання

Майстер клас: Новітні технології створення презентацій. Cтворення та публікація мультимедійних  уроків  Office Mix.

 

 

Тематика та зміст засідань

Дата і місце проведення

Відповідальні

1

Круглий стіл

Тема: «Застосування інноваційних методів роботи як засіб реалізації особистісно орієнтованого підходу до навчання і виховання учнів» 

29 жовтня 2018 р.

Завадківська ЗОШ І-ІІ ступенів

Том`юк Т.В.

Пиць Н.М.

2

Майстер клас

Cтворення та публікація мультимедійних  уроків  Office Mix.

3

Моделювання: Сучасний урок  

4

Завдання членам МО:

Опрацювати:

1.     Створення відео засобами Microsoft Office

  1. Працювати з обдарованими дітьми з метою підготовки їх до шкільних та районних олімпіад з географії, хімії, біології.
  2. Робота над проектом «Моє село від А до Я»
  3. Робота з блогами. Реєстрація та поповнення новинками.

 

 

ІІІ засідання

Тема: Шляхи впровадження  STEM-технологій на уроках природничого циклу та основ здоров`я.

 

Тематика та зміст засідань

Дата і місце проведення

Відповідальні

1

STEM-освіта: шляхи, впровадження, актуальні питання та перспективи.

29 березня 2019 р.

Зборянський НВК І-ІІ ст.

Богдан І.І.

Височан Н.Р.

Козеровська Н.П.

2

Технологія «Перевернутого класу», як альтернатива.  

3

Майстер клас. Використання інтерактивних прийомів «ФІШБОУН» та «КУБИК БЛУМА». Стратегія розвитку критичного мислення «Кубування»

4

Моделювання.

Використання «Ниткографії» на уроках географії, біології, хімії.

5

Завдання членам МО:

  1. Впровадження STEM-технологій в навчально-виховний процес.
  2. Підготовка завдань до ДПА
  3. Працювати з обдарованими дітьми.
  4. Робота над проектом «Моє село від А до Я»
  5. Робота з блогами.

 

 

 

 

ІV засідання

Тема: Віртуальна екскурсія по інтернету ”Сучасні освітні проекти”.

 

Тематика та зміст засідань

Дата і місце проведення

Відповідальні

1

Метод проекту, як шлях розвитку креативного учня.

12 квітня 2018 року

Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Богдан І.І.

2

Перзентація: «Всеосвіта» - освітянська інтернет платформа – нові можливості.

3

Педагогічне кафе:

«Бути креативним та сучасним-хочу поділитись», з досвіду роботи вчителів МО.

4

Презентація напрацювання матеріалу по проекту «Моє село від А до Я»

5

Підводимо підсумки

  • Аналіз роботи методичного об’єднання за 2018-2019 н.р.
  • Презентація частини проекту «Моє село від А до Я»
  • Анкетування за підсумками роботи МО.
  • Знайомство з методичними надбаннями членів МО.

 

6

Завдання членам МО:

  1. Підготовка дітей до ДПА та ЗНО
  2. Робота над проектом «Моє село від А до Я»
  3. Робота з блогами.

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Географія, Планування
Додано
27 червня 2019
Переглядів
799
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку