План роботи
міжшкільного методичного об’єднання
вчителів природничо циклу
Верхнянської сільської ради ОТГ
на 2018 / 2019 навчальний рік
Методична тема:
«Інноваційні педагогічні технології, як засію формування критичного мислення »
Керівник МО
вчителів природничого циклу
та основ здоров`я:
Богдан І.І.
І. Вступ
ІІ. Склад міжшкільного методичного об’єднання вчителів природничого циклу та основ здоров`я
ІІІ. Підвищення професійного рівня та вдосконалення педагогічної майстерності педагогів
3.1. Організація роботи із самоосвіти
3.2. Організація підвищення кваліфікації
3.3. Вивчення нормативних документів
ІV. Вивчення, узагальнення та впровадження в практику роботи досягнень педагогічної науки.
V. Тематика засідань шкільного методичного об’єднання природничо-математичного циклу
І Вступ
"Технології ніколи не замінять вчителя.
Але вчитель, який ефективно застосовує
технології для розвитку своїх учнів,
замінить того, хто ними не володіє" -
Шеріл Нуссбаум-Біч
Сучасний вчитель? Який він? – Ці питання постійно перебувають у полі уваги не тільки вчителів: їх обговорюють батьки, роботодавці, висуває держава як одну з головних проблем забезпечення якісної освіти.
Для того, щоб досягти значних успіхів у своїй практичній діяльності, сучасний учитель повинен вміти правильно використовувати принципи і методи педагогічної технології, вміло користуватись показниками та інструментарієм впливу на особистість дітей, а це - міміка, жести, ритміка, пози, голос, лексика вчителя. Тому вчитель задає спрямованість у вихованні учнів усім своїм способом життя.
Сьогодні затребувані ті вчителі-предметники, класні керівники, які володіють педагогічною технологією та крокують в ногу з сучасністю. Як говорив А. Дістєрвег : «…Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній. Жалюгідна кожна людина, що відстала від свого часу; поява ж учителя молоді, який сам живе в минулому, викликає лише співчуття всіх людей, які живуть у ногу із своїм часом і мислять суголосно зі своїми сучасниками».
Отже, сучасний учитель - це творча особистість. Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним, висококомпетентним.
Міжшкільне методичне об'єднання вчителів природничого циклу та основ здоров`я є структурним підрозділом сектору методичної допомоги відділу освіти Верхнянської сільської ради ОТГ, діяльність якого передбачає систематизацію та популяризацію педагогічного досвіду, розв’язання актуальних освітніх питань та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
Проблемне питання: підвищення професійної компетентності освітян шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій в умовах сучасного інформаційного середовища.
Метою діяльності є:
Завдання на 2018-2019 навчальний рік
шляхом розвитку педагогічної та професійної компетентності педагогів.
продовжувати вивчати досягнення педагогіки та психології з даної проблеми.
підготовки педагогів для організації та здійснення педагогічного процесу.
ІІ. Склад міжшкільного методичного об’єднання вчителів природничого циклу та основ здоров`я
№ з/п |
ПІБ (повністю)
|
Рік народження |
Стаж роботи |
Навчальний заклад |
Заклад, який закінчив, рік |
Фах за дипломом
|
У яких класах викладає |
Предмет |
|
Богдан Іванна Іванівна |
1991 |
5 |
Станьківська ЗОШ І-ІІ ст. |
Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника 2013 |
Вчитель географії, біології, основ економіки та організатор туристко-краєзнавчої роботи |
6-9 |
географія |
|
Ямнич Роман Іванович |
|
|
Станьківська ЗОШ І-ІІ ст. |
Львівський університет Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника |
Управління навчальним закладом. Соціальний педагог |
6-9 |
основи здоров`я |
|
Тимків Наталя Петрівна |
1978 |
|
Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст. |
Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника |
Вчитель географії |
6-11 |
географія |
|
Побігун Галина Михайлівна |
1966 |
29 |
Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст. |
Львівський університет ім.І.Франка, 1989 |
Викладач біології, хімії |
6-11, 7-11 |
біологія, хімія |
|
Побігун Уляна Михайлівна |
1992 |
4 |
Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст. |
Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника, 2015 |
Вчитель географії, біології, основ економіки |
8 5 |
біологія, природознавство |
|
Галій Леся Романівна |
1977 |
18 |
Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст. |
Хмельницький ТУП, 2000 |
Хімік-технолог |
11 |
економіка |
|
Бігун Марія Богданівна |
1967 |
33 |
Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів |
Івано-Франківський педагогічний інститут |
|
5-9 |
Основи здоров`я |
|
Височан Наталя Романівна |
1983 |
12 |
Зборянський НВК І-ІІ ст. |
Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника, 2008 |
Хімія і безпека життєдіяльності |
5-9 |
хімія, основи зодоров`я |
|
Козоровська Наталя Петрівна |
1988 |
7 |
Зборянський НВК І-ІІ ст. |
Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника, 2012 |
Учитель біології |
5-9 |
біологія, природознавство |
|
Том`юк Тетяна Василівна |
1983 |
15 |
Завадківська ЗОШ І-ІІ ст |
Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника |
Викладач біології |
5-9 |
природознавство, біологія, хімія |
|
Пиць Надія Михайлівна |
1963 |
20 |
Завадківська ЗОШ І-ІІ ст |
Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника |
Вчитель історії |
5-9 |
Географія, основи здоров`я |
|
Вагилевич Галина Яремівна |
1963 |
33 |
Негівський НВК І-ІІ ст.. |
Чернівецький державний університет |
Викладач географії |
5-9 |
Географія, природознавство |
|
Микитинська Марія Євгенівна |
1960 |
33 |
Негівський НВК І-ІІ ст.. |
Мінський державний педагогічний інститут, 1985 Прикарпатський університет, 1994 |
Вчитель- логопед, Вчитель російської мови |
5-9 |
Основи здоров`я |
|
Луців Марія Михайлівна |
1950 |
48 |
Негівський НВК І-ІІ ст.. |
Львівський університет імені Івана Франка |
Вчитель хімії, біології |
6-9 |
Вчитель хімії, біології |
|
Калин Василь Степанович |
1958 |
38 |
Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст.. |
Львівський університет імені Івана Франка |
Викладач біології, хімії |
6-12 |
Біологія |
|
Романів Любов Романівна |
1962 |
36 |
Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст.. |
Чернівецький державний університет |
Викладач географії |
6-10 |
Географія |
|
Копачевська Оксана Михайлівна |
|
|
Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст.. |
|
|
5-9 |
Основи здоров`я |
|
Мащакевич Юрій Данилович |
|
|
Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст.. |
|
|
7-11 |
хімія |
ІІІ. Підвищення професійного рівня та вдосконалення педагогічної майстерності педагогів
3.1. Організація роботи із самоосвіти
№ з/п |
ПІБ |
Тема |
Форма узагальнення |
|
Бігун Марія Богданівна |
Формування ціннісних орієнтацій навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках основ здоров`я |
|
|
Богдан Іванна Іванівна |
STEM-освіта, як засіб формування критичного мислення. |
|
|
Вагилевич Галина Яремівна |
Розвиток пізнавальних здібностей та інтересів учнів у навчанні географії шляхом застосування інноваційних технологій |
|
|
Височан Наталя Романівна |
Розвиток ключових компетентностей учнів на уроках хімії засобами інтерактивних технологій |
|
|
Галій Леся Романівна |
Розвиток критичного мислення |
|
|
Калин Василь Степанович |
Впровадження проектних технологій на уроках біології, як засіб формування ключових компетентностей |
|
|
Козоровська Наталя Петрівна |
Використання інноваційних технологій на уроках біології. |
|
|
Копачевська Оксана Михайлівна |
Формування та розвиток життєвої компетентності учнів на уроках основ здоров`я. |
|
|
Луців Марія Михайлівна |
Розвиток критичного мислення |
|
|
Мащакевич Юрій Данилович |
|
|
|
Микитинська Марія Євгенівна |
Формування у школярів мотивації ведення здорового способу життя. |
|
|
Пиць Надія Михайлівна |
Формування у школярів критичного мислення на уроках географії шляхом інноваційних технологій |
|
|
Побігун Галина Михайлівна |
Групові форми діяльності, як засіб пізнавальної діяльності учнів |
|
|
Побігун Уляна Михайлівна |
Формування у школярів критичного мислення шляхом впровадження інноваційних технологій |
|
|
Романів Любов Романівна |
Розвиток ключових компетентностей на уроках географії |
|
|
Тимків Наталя Петрівна |
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії шляхом застосування інноваційних технологій |
|
|
Том`юк Тетяна Василівна |
Підвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів на уроках біології і хімії шляхом впровадження сучасних новітніх технологій. |
|
|
Ямнич Роман Іванович |
Розвиток критичного мислення школярів на уроках основ здоров`я |
|
3.2. Організація підвищення кваліфікації
№ п.п |
ПІБ |
Назва закладу |
Категорія, Педагогічне звання |
Курсів |
Рік наступної атестація |
Примітка |
1 |
Богдан Іванна Іванівна |
Станьківська ЗОШ І-ІІ ст |
Друга |
2018 |
2019 |
|
2 |
Вагилевич Галина Яремівна |
Негівський НВК І-ІІ ст.. |
Вища |
2014 |
2020 |
|
3 |
Височан Наталя Романівна |
Зборянський НВК І-ІІ ст. |
Вища |
2015 |
2015 |
|
4 |
Галій Леся Романівна |
Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст. |
Перша |
2015 |
2020 |
|
5 |
Калин Василь Степанович |
Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст.. |
Вища, старший вчитель |
2016 |
2022 |
|
6 |
Козоровська Наталя Петрівна |
Зборянський НВК І-ІІ ст. |
Спеціаліст |
2018 |
2019 |
|
7 |
Копачевська Оксана Михайлівна |
Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст.. |
|
|
|
|
8 |
Луців Марія Михайлівна |
Негівський НВК І-ІІ ст.. |
Вища |
2014 |
2020 |
|
9 |
Мащакевич Юрій Данилович |
Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст.. |
Вища |
|
|
|
10 |
Микитинська Марія Євгенівна |
Негівський НВК І-ІІ ст.. |
Вища |
2016 |
2022 |
|
11 |
Пиць Надія Михайлівна |
Завадківська ЗОШ І-ІІ ст |
Вища |
2018 |
2022 |
|
12 |
Побігун Галина Михайлівна |
Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст. |
Вища, старший вчитель |
2014 |
2020 |
|
13 |
Побігун Уляна Михайлівна |
Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст. |
Спеціаліст |
- |
- |
|
14 |
Романів Любов Романівна |
Довговойнилівський НВК І-ІІІ ст.. |
Вища |
2016 |
2022 |
|
15 |
Тимків Наталя Петрівна |
Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ст. |
Вища |
2017 |
2019 |
|
16 |
Том`юк Тетяна Василівна |
Завадківська ЗОШ І-ІІ ст |
Вища |
2017 |
2022 |
|
17 |
Ямнич Роман Іванович |
Станьківська ЗОШ І-ІІ ст. |
Спеціаліст |
- |
- |
|
18 |
Бігун Марія Богданівна |
Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів |
Вища |
2017 |
2023 |
|
3.3. Вивчення нормативних документів
Назва документа |
Термін вивчення |
Відповідальний |
Лист МОН України від 12.07.2018 №01-21/402 «Про перелік освітніх програм |
до 22.08.2018 |
Богдан І.І.
|
Методичні рекомендації що до вивчення географії, біології, хімії, основ здоров`я у 2018-2019 н.р. |
До 22.08.2018 |
Богдан І.І. Побігун Г.М. Височан Н.Р. |
Про дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів(Наказ МОН України №371 від 05.05.08р.)та вимог щодо оцінювання письмових робіт учнів |
до 22.08.2018 |
Богдан І.І.
|
Лист МОН України від 22.05.2018 №1/9-332 «Про запис у класних журналах» |
до 22.08.2018 |
Богдан І.І.
|
Новий професійний стандарт для вчителя початкових класів |
до 22.08.2018 |
Сілецька О.П. |
ІV. Вивчення, узагальнення та впровадження в практику роботи досягнень педагогічної науки.
1. Брати участь у педагогічних конференціях, читаннях, семінарах, конкурсах.
2. Впроваджувати в практику роботи елементи інноваційних технологій.
V. Тематика засідань шкільного методичного об’єднання
природничо-математичного циклу
Тематика серпневої педагогічної конференції
№ п.п |
Тема |
Відповідальні |
1 |
Обговорення та затвердження плану роботи та тематики засідань на 2018- 2019 навчальний рік. |
Богдан І.І. |
2 |
Професійний стандарт вчителя початкових класів. |
Сілецька О.П. |
3 |
Опрацювання нормативно-правових документів щодо організації освітнього процесу на 2018-2019 н.р. |
Члени М.О. |
І засідання
Тема: Розкриття наскрізних змістових ліній у процесі навчання учнів
|
Тематика та зміст засідань |
Дата і місце проведення |
Відповідальні |
1 |
«Методичний путівник» Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках з різних предметів:
|
11 жовтня 2018 р. Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів |
Богдан І.І. |
2 |
Тренінг. Компетентнісний вчитель. |
|
Козоровська Н.П. |
3 |
ЕдЕра – сучасний освітній проект
Участь в освітніх проектах. |
|
|
4 |
Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти на 2018/2019 навчальний рік |
|
Богдан І.І. |
5 |
Майстер-клас Технологія «Шість капелюхів мислення». |
|
Богдан І.І. |
6 |
Моніторинг результатів ЗНО учнів 11 класів за минулий навчальний рік. |
|
Члени МО |
7 |
Моніторинг результатів олімпіад учнів 7-9 класів за минулий навчальний рік, та погодження ММО розроблених завдань для І туру Всеукраїнських олімпіад з навчальних предметів. |
|
|
8 |
Різне |
|
|
9 |
Презентація блогу МО вчителів природничого циклу та основ здоров’я, та його подальше наповнення. |
|
|
10 |
Завдання членам МО: Опрацювати:
4.Робота з блогами. Реєстрація та поповнення новинками. |
|
ІІ засідання
Майстер клас: Новітні технології створення презентацій. Cтворення та публікація мультимедійних уроків Office Mix.
|
Тематика та зміст засідань |
Дата і місце проведення |
Відповідальні |
1 |
Круглий стіл Тема: «Застосування інноваційних методів роботи як засіб реалізації особистісно орієнтованого підходу до навчання і виховання учнів» |
29 жовтня 2018 р. Завадківська ЗОШ І-ІІ ступенів |
Том`юк Т.В. Пиць Н.М. |
2 |
Майстер клас Cтворення та публікація мультимедійних уроків Office Mix. |
||
3 |
Моделювання: Сучасний урок |
||
4 |
Завдання членам МО: Опрацювати: 1. Створення відео засобами Microsoft Office
|
ІІІ засідання
Тема: Шляхи впровадження STEM-технологій на уроках природничого циклу та основ здоров`я.
|
Тематика та зміст засідань |
Дата і місце проведення |
Відповідальні |
1 |
STEM-освіта: шляхи, впровадження, актуальні питання та перспективи. |
29 березня 2019 р. Зборянський НВК І-ІІ ст. |
Богдан І.І. Височан Н.Р. Козеровська Н.П. |
2 |
Технологія «Перевернутого класу», як альтернатива. |
||
3 |
Майстер клас. Використання інтерактивних прийомів «ФІШБОУН» та «КУБИК БЛУМА». Стратегія розвитку критичного мислення «Кубування» |
||
4 |
Моделювання. Використання «Ниткографії» на уроках географії, біології, хімії. |
||
5 |
Завдання членам МО:
|
ІV засідання
Тема: Віртуальна екскурсія по інтернету ”Сучасні освітні проекти”.
|
Тематика та зміст засідань |
Дата і місце проведення |
Відповідальні |
1 |
Метод проекту, як шлях розвитку креативного учня. |
12 квітня 2018 року Верхнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів |
Богдан І.І. |
2 |
Перзентація: «Всеосвіта» - освітянська інтернет платформа – нові можливості. |
||
3 |
Педагогічне кафе: «Бути креативним та сучасним-хочу поділитись», з досвіду роботи вчителів МО. |
||
4 |
Презентація напрацювання матеріалу по проекту «Моє село від А до Я» |
||
5 |
Підводимо підсумки
|
||
6 |
Завдання членам МО:
|
1