План роботи на весняних канікулах з 27.03.2023 по 31.03.2023 року
№ п/п |
Назва заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
1 |
Конкурс веснянок «Весна прийшла!». Перегляд мультфільмів. |
27.03.2023 |
Класні керівники 1-2 класів |
2 |
Робота над проектом «Моя школа-мій дім» |
27.03.2023 |
Класний керівник 10 класу |
3 |
Робота над проектом «Міцні знання – гарант успіху» – Готуємось до ДПА та ЗНО |
27.03.2023 |
Класний керівник 11 класу |
4 |
Конкурс дитячих малюнків «Весна прийшла». |
28.03.2023 |
Класні керівники 1-2 класів |
5 |
Робота над проектом «Друзі природи». Конкурс малюнків «Птахи прилетіли» |
28.03.2023 |
Класні керівники 3-4 класів |
6 |
Вікторина «Рослини Червоної книги України». |
28.03.2023 |
Класні керівники 5-7 класів |
7 |
«Перегляд та обговорення кінофільму «Станція призначення – життя» |
28.03.2023 |
Класні керівники 10 та 11 класу |
8 |
Акція «Екологічний патруль району» |
29.03.2023 |
Класні керівники 7 та 8 класу |
9 |
Робота з модулем «Світ професій» 9 класи |
29.03.2023 |
Педагог-організатор |
10 |
Профорієнтаційна гра «Зроби свідомий вибір» 9 клас |
30.03.2023 |
Класний керівник 9 класу |
11 |
Вікторина «Знаємо та виконуємо правила дорожнього руху» |
31.03.2023 |
Класні керівники 4-5 класів . |
12 |
Фото - конкурс «Весняна рапсодія» |
31.03.2023 |
Класний керівник 8 класу. |
Бакай А. В. Педрада №3
Наступність початкової і основної школи. Класно-узагальнюючий контроль освітнього процесу у 5 класі.
Перехід учнів з початкового в середню ланку школи - одна з педагогічно найбільш складних проблем, а період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання. В останні роки в педагогічній і психологічній літературі багато говориться про складності цього періоду навчання, що він став сприйматися мало не як об'єктивна криза розвитку дітей 9-10 років, що породжує серйозні педагогічні проблеми.
Підстав для такого твердження більш ніж достатньо: стан дітей в цей період з педагогічної точки зору характеризується низькою організованістю, іноді недисциплінованістю, зниженням інтересу до навчання та її результатами, з психологічної - зниженням самооцінки, високим рівнем ситуативної тривожності. Це означає, що збільшується число дітей, що зазнають значні труднощі при навчанні та адаптації до нових умов організації навчального процесу. Для них особливо важлива правильна організація адаптаційного періоду при переході з початкової школи в середню ланку.
Тому увага педагогічного колективу школи, повинно бути орієнтоване на забезпечення якості освіти як умови сталого розвитку шкільного співтовариства, постійно зростати увага до проблем адаптації школярів.
Перехідний період з початкової школи в основну позначається на всіх учасниках освітнього процесу: учнів, педагогів, батьків, адміністрації школи, фахівців психолого-педагогічної служби. Часто наслідки бувають негативними, що обумовлено:
Спостереження за учнями, спілкування з ними в цей період показує, що вони дуже розгублені, не можуть зрозуміти, як будувати стосунки з педагогами, які вимоги обов'язкові для виконання - до школяра вперше пред'являється багато вимог з боку багатьох людей. На п'ятикласника обрушується потік інформації з незрозумілими для нього словами, термінами. Є і така категорія дітей, які в силу свого емоційного стану, створюють безліч організаційних труднощів. Скоротити перехідний період, пом'якшити пов'язані з ним фактори негативного характеру допомагає педагогічному колективу спеціально розроблена програма "Спадкоємність", яка створена з метою координації, більш ефективної організації навчально-виховного процесу і психолого-педагогічного супроводу учнів - випускників початкової школи - при переході їх в середню ланку. У школі склалася система спільної роботи адміністрації з педагогами і фахівцями психолого-педагогічної служби.
Завдання програми "Спадкоємність":
Інформатика
Бакай А. В. |
Інформатика |
3 |
25.11 |
14 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
30.12 |
14 |
14 |
|
|
|
|
|
Інформатика |
4 |
14.10 |
15 |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
25.11 |
15 |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
30.12 |
15 |
15 |
|
|
|
|
|
Інформатика |
5 |
27.09 |
12 |
12 |
4 |
3 |
4 |
1 |
|
|
|
18.10 |
12 |
12 |
3 |
4 |
4 |
1 |
|
|
|
15.11 |
12 |
12 |
1 |
4 |
3 |
4 |
|
|
|
19.12 |
12 |
12 |
4 |
4 |
3 |
1 |
|
Інформатика |
10 |
30.10 |
10 |
10 |
0 |
5 |
3 |
2 |
|
|
|
26.12 |
10 |
10 |
0 |
2 |
6 |
2 |
|
Інформатика |
11 |
06.10 |
14 |
14 |
9 |
1 |
1 |
3 |
|
|
|
15.12 |
15 |
15 |
4 |
9 |
2 |
0 |