План роботи на весняних канікулах

Про матеріал
План роботи школи на весняних канікулах. У документі вказано назви заходів, дати проведення та відповідальних осіб.
Перегляд файлу

План роботи на весняних канікулах з 27.03.2023 по 31.03.2023 року

№ п/п

Назва заходу

Термін проведення

Відповідальний

1

Конкурс веснянок «Весна прийшла!».  Перегляд мультфільмів.

27.03.2023

Класні керівники 1-2 класів

2

Робота над проектом «Моя школа-мій дім»

27.03.2023

Класний керівник 10 класу

3

Робота над проектом «Міцні знання – гарант успіху» – Готуємось до ДПА та ЗНО

27.03.2023

Класний керівник 11 класу

4

Конкурс дитячих малюнків  «Весна прийшла».

28.03.2023

Класні керівники 1-2 класів

5

Робота над проектом «Друзі природи». Конкурс малюнків «Птахи прилетіли»  

28.03.2023

Класні керівники 3-4 класів

6

Вікторина «Рослини Червоної книги України».

28.03.2023

Класні керівники 5-7 класів

7

 «Перегляд та обговорення кінофільму «Станція призначення – життя»  

28.03.2023

Класні керівники 10 та 11 класу

8

Акція «Екологічний патруль району»

29.03.2023

Класні керівники 7 та 8 класу

9

Робота з модулем «Світ професій» 9 класи

29.03.2023

Педагог-організатор

10

Профорієнтаційна гра «Зроби свідомий вибір» 9 клас

30.03.2023

Класний керівник 9 класу

11

Вікторина «Знаємо та виконуємо правила дорожнього руху»

31.03.2023

Класні керівники 4-5 класів .

12

Фото - конкурс «Весняна рапсодія»

31.03.2023

Класний керівник 8 класу.

 


Бакай А. В.             Педрада №3

Наступність початкової і основної школи. Класно-узагальнюючий контроль освітнього процесу у 5 класі.

Перехід учнів з початкового в середню ланку школи - одна з педагогічно найбільш складних проблем, а період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання. В останні роки в педагогічній і психологічній літературі багато говориться про складності цього періоду навчання, що він став сприйматися мало не як об'єктивна криза розвитку дітей 9-10 років, що породжує серйозні педагогічні проблеми.

Підстав для такого твердження більш ніж достатньо: стан дітей в цей період з педагогічної точки зору характеризується низькою організованістю, іноді недисциплінованістю, зниженням інтересу до навчання та її результатами, з психологічної - зниженням самооцінки, високим рівнем ситуативної тривожності. Це означає, що збільшується число дітей, що зазнають значні труднощі при навчанні та адаптації до нових умов організації навчального процесу. Для них особливо важлива правильна організація адаптаційного періоду при переході з початкової школи в середню ланку.

Тому увага педагогічного колективу  школи, повинно бути  орієнтоване на забезпечення якості освіти як умови сталого розвитку шкільного співтовариства, постійно зростати увага  до проблем адаптації школярів.

Перехідний період з початкової школи в основну позначається на всіх учасниках освітнього процесу: учнів, педагогів, батьків, адміністрації школи, фахівців психолого-педагогічної служби. Часто наслідки бувають негативними, що обумовлено:

  • зміною соціальної обстановки;
  • зміною ролі учня;
  • збільшенням навчальної навантаження;
  • зміною режиму дня;
  • різницею систем і форм навчання;
  • нестиковкою програм початкової й основної школи;
  • відмінністю вимог з боку вчителів-предметників;
  • зміною стилю спілкування вчителів з дітьми.

Спостереження за учнями, спілкування з ними в цей період показує, що вони дуже розгублені, не можуть зрозуміти, як будувати стосунки з педагогами, які вимоги обов'язкові для виконання - до школяра вперше пред'являється багато вимог з боку багатьох людей. На п'ятикласника обрушується потік інформації з незрозумілими для нього словами, термінами. Є і така категорія дітей, які в силу свого емоційного стану, створюють безліч організаційних труднощів. Скоротити перехідний період, пом'якшити пов'язані з ним фактори негативного характеру допомагає  педагогічному колективу спеціально розроблена програма "Спадкоємність", яка створена з метою координації, більш ефективної організації навчально-виховного процесу і психолого-педагогічного супроводу учнів - випускників початкової школи - при переході їх в середню ланку. У школі склалася система спільної роботи адміністрації з педагогами і фахівцями психолого-педагогічної служби.

Завдання програми "Спадкоємність":

  1. Продовжувати вивчати психологічні можливості дітей молодшого підліткового віку;
  2. Розробити систему психологічного супроводу учнів у період адаптації;
  3. Продовжувати роботу по підвищенню мотивації педагогів до оволодіння і пошуку засобів профілактики шкільної дезадаптації;
  4. Скоординувати вимоги, методи і прийоми навчання учнів у 4-х і 5-х класах;
  5. Розробити систему контролю успішності процесу адаптації учнів;
  6. Знизити падіння успішності при переході в основну школу.

 


Інформатика

Учитель

Предмет

Клас

Дата

Всього учнів у класі

Всього писало

Рівень

Високий

Достатній

Середній

Початковий

Бакай А. В.

Інформатика

3

25.11

14

14

 

 

 

 

 

 

 

30.12

14

14

 

 

 

 

 

Інформатика

4

14.10

15

15

 

 

 

 

 

 

 

25.11

15

15

 

 

 

 

 

 

 

30.12

15

15

 

 

 

 

 

Інформатика

5

27.09

12

12

4

3

4

1

 

 

 

18.10

12

12

3

4

4

1

 

 

 

15.11

12

12

1

4

3

4

 

 

 

19.12

12

12

4

4

3

1

 

Інформатика

10

30.10

10

10

0

5

3

2

 

 

 

26.12

10

10

0

2

6

2

 

Інформатика

11

06.10

14

14

9

1

1

3

 

 

 

15.12

15

15

4

9

2

0

 

docx
Додано
9 вересня 2023
Переглядів
4142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку