Неодмінними атрибутами сучасної успішної людини є фінансова грамотність, яка дає змогу управляти своїми власними і сімейними фінансами, розбиратися на ринку фінансових послуг. Тому, кожна експериментальна школа (на кожному етапі) складає власний план роботи школи по впровадженню фінансової грамотності учнів.
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Директор школи «__»____20 р.
ПЛАН
дослідно-експериментальної роботи за темою
«Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності
у загальноосвітній навчальний заклад ( заключний етап)
№ |
Зміст |
Відповідальний |
Строки виконання |
|
|
Проведення діагностики рівня фінансової грамотності та ставлення суб’єктів навчального процесу до впровадження в школі фінансовоосвітніх інновацій |
Творча група, керівники групи |
вересень |
|
|
Продовжити роботу шкільного психолого-педагогічного семінару «Психологічні аспекти шкільної фінансової грамотності учнів» для класних керівників і вчителів закладу |
Психолог, вчителі школи. |
вересень |
|
|
Фінансова освіта учнів як складова системи шкільної економічної освіти |
Вчитель-експериментатор |
Жовтень-листопад |
|
|
Презентація «Про стан і перспективи реалізації» проекту «Фінансова грамотність» |
Керівник творчої групи, вчитель-експериментатор |
Жовтень |
|
|
«Правила поведінки у фінансових установах»
|
вчитель-експериментатор |
Жовтень |
|
|
Уроки фінансової грамотності у банківських установах.
|
вчитель-експериментатор |
Жовтень |
|
|
Педагогічні основи фінансової грамотності та виховання. Роль сім’ї у фінансоваму виховані школярів.
|
Керівник творчої групи, вчитель-експериментатор |
Протягом року |
|
|
Тест з фінансової грамотності для учнів 5-6 кл.
|
вчитель-експериментатор |
Листопад |
|
|
Учнівський турнір курсу «Фінансова грамотність» |
вчитель-експериментатор |
Листопад |
|
|
Тренінг- практикум з фінансової грамотності «Фінансова обізнаність» для впевненого майбутнього.
|
Творча група |
Протягом року |
|
|
Конкурс малюнків (5-8 кл.) «Бюджет сім’ї»
|
Творча група |
Листопад-грудень |
|
|
Проведення засідань творчих груп учителів-дослідників, шкільного психолога. |
Керівник творчої групи, вчитель-експериментатор |
грудень |
|
|
Шкільний захід «Гроші та їхня роль у суспільстві»
|
вчитель-експериментатор, творча група |
грудень |
|
|
«Фінансовий суверенітет споживача» |
вчитель-експериментатор |
Січень- лютий |
|
|
Абетка власної фінансової безпеки.
|
Творча група, вчителі-предметники |
Протягом року |
|
|
Проведення тематичних батьківських зборів з питань фінансової грамотності дітей та підлітків. |
Творча група, класні керівники |
Протягом року. |
|
|
Вікторина « Вплив маркетингу на споживачів»
|
Класні керівники |
лютий |
|
|
Гра «Обачлива фінансова перевірка»
|
Класні керівники |
березень |
|
|
Проект «Підвалини благополуччя: розробка рекомендацій щодо роботи над проектом»
|
Керівник творчої групи, вчитель-експериментатор |
Лютий-березень |
|
|
Кеш-флод гри «Життєвий капітал»
|
Творча група, класні керівники |
квітень |
|
|
Тиждень фінансової грамотності |
Творча група, класні керівники |
квітень |
|
|
Лекція- диспут «Як вберегтися від фінансових шахраїв в інтернет – банкінгу» |
вчитель-експериментатор |
Протягом року |
|
|
Бесіда «Школа фінансової грамотності». Створення власних презентацій |
Вчителі-предметники, керівники гуртків, |
Протягом року |
|
|
«Сучасне благодійництво – зв’язок людини і громади»
|
Творча група, класні керівники |
Протягом року |
|
|
Квест «Права і обов’язки споживачів» |
класні керівники |
травень |
|
|
Науково-практична конференція «Впровадження фінансової грамотності у навчально-виховний процес |
Директор школи, творча група |
травень |
|
|
Підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи. |
Керівник творчої групи, вчитель-експериментатор |
червень |
|