План роботи освітнього закладу .щодо подолання дискримінації.

Про матеріал

План роботи.щодо подолання дискримінації в освітньому закладі.Розробка призначена для роботи соціального педагога та практичного психолога.

Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ
                                                                Директор   ------------------- ліцею

________   --------------------------

«____»______________2024

 

 

 

ПЛАН  ЗАХОДІВ 

щодо  попередження       випадків дискримінації

в ------------- ліцеї на 2024/2025 н.р.

 

№№

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін проведення

1

Діагностичний етап

 

1.1

 Дослідження рівня тривожності,емоційного напруження у колективах здобувачів освіти

Здобувачі освіти

1-11 кл.

Протягом року

1.2

Діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів

Учні  1-11 кл,

Протягом року

1.3

.Проведення соціометричних досліджень щодо наявності референтних груп та відторгнених в колективах

Учні 2-11 кл,

жовтень-листопад

2

Інформаційні,профілактичні заходи

 

2.1

Вивчення законодавчих документів, практик протидії дискримінації

Педагогічний колектив

Вересень- грудень

2.2

Оновлення інформації на сайті закладу освіти  щодо запобігання та протидії дискримінації в освітньому середовищі

Всі учасники освітнього   процесу

Вересень- січень

2.3

Проведення тижня толерантності (щорічна Всеукраїнська акція “16 днів проти насильства”).

Всі      учасники освітнього процесу

листопад-грудень

2.4

  Врахування анти дискримінаційного направлення предметів “Захист України”,”Громадянська освіта”,”Основи здоров’я” тощо.

 

вересень

2.5

Ознайомлення всіх учасників освітнього процесу із правилами  поведінки у закладі.

Учасники освітнього процесу

вересень

2.6

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти.

Учні 1-4кл,

постійно

2.7

Проведення ранкових зустрічей з метою формування дружніх стосунків.

Учні 1-4 кл.

постійно

2.8

У рамках Всеукраїнського тижня права проведення заходів про недопущення дискримінації та насильства.

Учні 9-11 кл,

грудень

3

Створення безпечного освітнього середовища

 

3.1

Створення безпечного емоційного середовища,розвиток в учасників освітнього процесу соціально-емоційної грамотності,толерантності, прийняття різноманітності,вміння співпрацювати,навичок ненасильницької комунікації тощо,

Всі учасники освітнього процесу

Впродовж  року

3.2

Поради практичного психолога щодо запобігання будь-якім проявам дискримінації, булінгу, мобінгу.

Педколектив,

здобувачі освіти,батьки

 Впродовж року

3.3

Робота практичного психолога та соціального педагога щодо попередження випадків дискримінації серед учасників освітнього процесу:

Здобувачі освіти, батьки,вчителі

Впродовж року

а)

Бесіди,виховні години, години психолога тощо:

Учасники освітнього процесу

Впродовж року

-

“Різноманіття у нашому житті”

Учасники освітнього процесу

Впродовж року

-

“Повага до різноманіття”

Вчителі, здобувачі освіти.

вересень

-

Переваги різноманіття

Учні 1-4 кл,

 

лютий

-

“Толерантність, упередженість, дискримінація.”

Здобувачі освіти,батьки,

вчителі

вересень-жовтень

-

“Як виникає дискримінація”.

Учасники освітнього процесу

березень

-

“Як стати командою”,

Учні 5-8 кл.

Впродовж року

-

”Повага до себе”.

Учні 7-8 кл.

листопад

-

“Повага та самоповага”.

Учні 9-11 кл.

грудень

-

“Учимося толерантності”,

Учні 1-4кл,

Впродовж року

б)

Тренінги:

Учасники освітнього процесу

Впродовж року  в разі  потреби

-

”Ми-особливі”.

7-8 кл.

грудень

-

“Ми різні, але рівні”

5-6 кл.

жовтень

4

Профілактично-просвітницька робота

4.1

Профілактично-просвітницька робота з залученням представників ювенальної поліції,Служби у справах дітей.

Усі учасники освітнього процесу

За потреби

 

 

Соціальний педагог:                   _______________

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
20 березня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку