Індивідуальний план роботи під час карантину
(12.03.2020 – 03.04.2020)
Вчителя початкових класів Короход Н.І.
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Примітки
|
1 |
12.03.2020 |
1.Упорядкування папки класного керівника 2. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber) 3. Консультація для батьків 1 класу (соціальна мережа Viber) Навчання в дистанційній формі) 4 Курси підвищення класифікації вчителя .Дистанційне навчання на платформі https://vseosvita.ua/course/skraibinh-v-osvitnomu-protsesi-nush-putivnyk-zi-stvorennia-innovatsiinykh-tekhnolohii-aktyvizatsii-tvorcho-piznavalnoi-diialnosti-49.html |
Інструктаж з батьками , щодо попередження до карантину Буквар ст.52-53 Математика ст.94 №2-4
|
2 |
13.03.2020 |
1. Робота з шкільною документацією ( робота з класним журналом) 2.Підготовка матеріалів до тематичного тижня 3.Продовжити розробляти та підбирати матеріали до перевірки знань школярів. |
1.Перегляд відео https://youtu.be/BirCrL_XKQ0 |
3 |
16.03.2020 |
1. Перевірка учнівських зошитів. 2. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ 3.Опрацювання фахової літератури 4. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber) 5. Індивідуальні консультації для учнів (соціальна мережа Viber) |
Буквар ст.54-55 Математика ст.95 №2-4 2. Перегляд відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8 |
4 |
17.03.2020 |
1. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника 2. Нарада при директорові 3. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber) |
Перегляд відео уроку з навчання грамоти https://youtu.be/LBc6nsJ9SZk |
5 |
18.03.2020 |
1. Корекція виховного плану на ІІ семестр. 2.Перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» 3. . Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber) |
Буквар ст.56-57 Математика ст.96. № 2-3 |
6 |
19.03.2020 |
1. Участь в МО «Аналіз роботи в інклюзивному класі» 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 3. . Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber) |
Перегляд відеоуроку з Я пізнаю світ: https://youtu.be/v94JGKKdvkY Перегля вправи-гри №1 «Швидке читання»: |
7 |
20.03.2020 |
1.Майстер-клас. Участь в педагогічних читаннях «Новинка педагогічних технологій» 2. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber) 3. Індивідуальні консультації для учнів (соціальна мережа Viber) |
Перегляд відео уроку з навчання грамоти та математики на платформі |
8 |
23.03.2020 |
1.Упорядкування дидактичного матеріалу в класі 2. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів 3. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber) 4. Розміщення завдань для учнів 5 класу з української літератури (соціальна мережа Viber) |
Буквар ст.58-59 Математика ст.97 №2-3 Переглянути відео урок з української літератури за посиланням https://www.youtube.com/playlist?list=PLiDHZ9GimyuuhHhZSYFiflPos-13pnONW |
9 |
24.03.2020 |
1. Підготовка до консультацій в умовах навчання в дистанційній формі 2.Перегляд вебінару«Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ» 4. Участь в МО початкових классах «Стан підготовки учнів 4 класу до ДПА» 5. Опрацювання методичних матеріалів |
1.Перегляд відео https://youtu.be/ККirНrL_XСQ0 |
10 |
25.03.2020 |
1.Консультація для батьків 1 класу (соціальна мережа Viber) 3. Підготовка конспектів уроків 4. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber) 5 Курси підвищення класифікації вчителя .Дистанційне навчання на платформі https://vseosvita.ua/course/skraibinh-v-osvitnomu-protsesi-nush-putivnyk-zi-stvorennia-innovatsiinykh-tekhnolohii-aktyvizatsii-tvorcho-piznavalnoi-diialnosti-49.html |
Переглянути відео урок з математики за посиланням https://www.youtube.com/playlist?list=PLiDHZ9Gimyuv4Ct-Fk1jNnkLjQQ_N5Q3v Перегля вправи-гри №2 «Швидке читання»: |
11 |
26.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber) 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3 Нарада при заступнику з НВР «Патріотичне виховання учнів початкової школи» |
Буквар ст. 60-61 Перегляд відео уроку з навчання грамоти та математики на платформі |
12 |
27.03.2020 |
1. Підготовка матеріалів до тематичного тижня 2.Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 3.Співпраця з асистентом вчителя 4. Підбір текстів для читання учнями з батьками. 5. Підбір завдань для учнів 1 класу в умовах навчання дистанційної форми. |
Перегляд відеоуроку з Я пізнаю світ: https://youtu.be/v96JGНKdvkY
Перегля вправи-гри №3 «Швидке читання»: |
13 |
30.03.2020 |
1.Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» 2.Розміщення завдань для учнів 1 та 5 класів (соціальна мережа Viber) 3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційнійформі |
П. Укр.літ ст203-210 Робота з дитячою книжкою «Хатинка» ст1 Математика:диференційне навчання - картки |
14 |
31.03.2020 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2. Робота зі шкільною документацією. 3. Співпраця з асистентом вчителя |
Поради як зберегтизоров'я |
15 |
01.04.2020 |
1. Підготовка конспектів уроків 2.Корекція календарно – тематичного планування. 3. Розміщення завдань для учнів 1 та 5 класів (соціальна мережа Viber) 4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
|
Матем.індив.картаки Перегляд відеоуроку з математики за посиланням https://youtu.be/KMjckВB1jt1 Укр.літ 5 клас : ст.212.
|
16 |
02.04.2020 |
1.Підбір завдань для учнів 1 класу в умовах навчання дистанційної форми. 2. Консультація для батьків 1 класу (соціальна мережа Viber) 4 Курси підвищення класифікації вчителя .Дистанційне навчання на платформі https://vseosvita.ua/course/skraibinh-v-osvitnomu-protsesi-nush-putivnyk-zi-stvorennia-innovatsiinykh-tekhnolohii-aktyvizatsii-tvorcho-piznavalnoi-diialnosti-49.html |
Робота з дитячою книжкою «Хатинка» ст2 Математика:диференційне навчання - картки |
17 |
03.04.2020 |
1. Підготовка конспектів уроків 2.Корекція календарно – тематичного планування. 3. Співпраця з асистентом вчителя 4. Індивідуальні консультації для учнів (соціальна мережа Viber) 5 Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради»
|
Перегля вправи-гри №4 «Швидке читання»: https://youtu.be/v75JGВВKdvkY4 Перегляд відеоуроку з Я пізнаю світ: https://youtu.be/v99JGККKdvkY
|