КЗО "КЗСШІ № 7 І-ІІ ст. "ДОР"
План
дистанційної роботи вихователя початкових класів під час призупинення освітнього процесу на період карантину
1-Б класу
Вихователь ___________ Диригіна О.М.
22 учня ___10 – дівчаток 12 - хлопчиків
Робота проводиться за допомогою:
№ |
Дата |
Час |
Зміст |
Примітка |
1 |
30,03,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури. Моніторинг виконання завдань.
Перегляд та обговорення відеосюжетів: Як захиститися від короно вірусу https://www.youtube.com/watch?v=EmMD0qkUFPs https://www.youtube.com/watch?v=gilgi1KelFM https://www.youtube.com/watch?v=kLtRxlIrXcw
Корисні підказки. Імунітет https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qo&t=11s https://www.youtube.com/watch?v=7RSmReYh0NI
|
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
https://www.facebook.com/watch/?v=888382708267507
Самоосвіта
Сертифікат
|
2 |
31,03,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури.
Перегляд та обговорення відеосюжетів: Шкідливі звички https://www.youtube.com/watch?v=IxFtzHoBeMs https://www.youtube.com/watch?v=rd8p9m6JlG8
Знайди бабусі для Катрусі. Завдання на уважність. https://www.youtube.com/watch?v=daf9I3buK50&t=2s
Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Інформаційні картки, щодо необхідності дотримання правил безпеки про інфекційні захворювання
https://drive.google.com/open?id=1RWdAdYnu-P3J7F-TvYroDrd4-JeYzfEU&authuser=1
Сертифікат |
3 |
01,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури.
Перегляд та обговорення відеосюжетів: Шкідливі звички(2частина) https://www.youtube.com/watch?v=gS4F8sW52e0&t=5s https://www.youtube.com/watch?v=5RiPiMpCVDk
Це наше і твоє.Асканія-Нова https://www.youtube.com/watch?v=yD-Cbbs10cI
Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Інформаційні картки психолога
https://www.youtube.com/watch?v=iQosZot0AuE
Самоосвіта
|
4 |
02,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури.
Перегляд та обговорення відеосюжетів: Це наше і це твоє. Дивовижні підземні галереї https://www.youtube.com/watch?v=YjFHxpkKNbc
Це наше і це твоє. Видатні відкриття космосу . https://www.youtube.com/watch?v=bTv9exVmoAg&t=2s
Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Участь у конкурсі «Школа безпеки з поліцією» учасники: Андрієнко А. Гнатишін К. Чепурна М. Угринович А. Мамалига О. |
5 |
03,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури.
Перегляд та обговорення відеосюжетів: Корисні підказки. Коли вдома сварки. https://www.youtube.com/watch?v=Sv_90h_Hy0A&t=2s
Корисні підказки. Битися чи не битися. https://www.youtube.com/watch?v=J4kAWeNtKZ0&t=405s
Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
https://www.youtube.com/watch?v=4_nO70z8gd0&list=PL5vqV-t0Um0RTVxdEamQti5ztG0wBunVr
https://www.youtube.com/watch?v=Vx4HkdwMLLw
https://www.youtube.com/watch?v=lEE-D56g8I0
https://www.youtube.com/watch?v=oCSaVYqCcpE ТБ https://www.youtube.com/watch?v=wyjDI97PyCU
|
6 |
06,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
11,00-11,40
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури. 7. Конференц-зв'язок з колегами Обмін досвідом. (Вишневська Т.В., Овсієнко А.В., Решотка Н.А., Полякова О.В., Диригіна О.М.)
Перегляд та обговорення відеосюжетів: https://www.youtube.com/watch?v=ahxe6Y6OM0o https://www.youtube.com/watch?v=bjKP9TTzTkY
Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Сертифікат
|
7 |
07,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури.
Перегляд та обговорення відеосюжетів:
https://www.youtube.com/watch?v=jqy7Rm8n4Fk
https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI https://www.youtube.com/watch?v=MMyKivpt9mw
Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
https://www.youtube.com/watch?v=t_W5H2q1fPI
Сертифікат
|
8 |
08,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
11,00-11,40
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури. 7. Конференц-зв'язок з колегами Обмін досвідом. (Вишневська Т.В., Овсієнко А.В., Решотка Н.А., Полякова О.В., Диригіна О.М.)
Перегляд та обговорення відеосюжетів: https://www.youtube.com/watch?v=X0RlPPTNUH0
https://www.youtube.com/watch?v=S942hyDEB48
Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
Самоосвіта
|
9 |
09,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-10,30
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури. 7.Методична нарада з заступником директора по виховній роботі Трофімовою Л.В.
Перегляд та обговорення відеосюжетів: https://www.youtube.com/watch?v=PIfHnaTQFjc&t=101s https://www.youtube.com/watch?v=M3D9t0UJ_xI
https://www.youtube.com/watch?v=ahxe6Y6OM0o&t=1s
Моніторинг виконання завдань.
|
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc
|
10 |
10,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури.
Перегляд та обговорення відеосюжетів: https://www.youtube.com/watch?v=gB0kTxguNF0&list=RDCMUCEiSptaIS5XIFcGvQV12gMA&index=2 https://www.youtube.com/watch?v=iKqPz4qGYtY&list=RDCMUCEiSptaIS5XIFcGvQV12gMA&index=3
Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM
Самоосвіта
https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U&t=1s
|
11 |
13,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури.
Перегляд та обговорення відеосюжетів: Діти проти наркотиків https://www.youtube.com/watch?v=lz_3EgpQAcQ https://www.youtube.com/watch?v=ki6Z1sDvqk0 Профорієнтація https://www.youtube.com/watch?v=xQ8yOGoTMmY https://www.youtube.com/watch?v=UfYv1a_2TG0 укр.нар.творч.
Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Самоосвіта
ТБ https://www.youtube.com/watch?v=Dh_8PNxAjuo&t=1s безпечний двір
|
12 |
14,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури.
Перегляд та обговорення відеосюжетів: https://www.youtube.com/watch?v=0AHUAUbO-8E Вивчаємо Україну - пізнавальна добірка про Україну Кл.Р. - https://classroom.google.com/u/1/w/NTM3NzkwMzA0Nzla/tc/NjQ1ODM2NjY2Njha
https://www.youtube.com/watch?v=PIfHnaTQFjc&t=101s Цікаві завдання для дітей Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Самоосвіта
ТБ Безпечна поведінка в побутових умовах https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY
https://www.youtube.com/watch?v=lWnuC4nQfnc&fbclid=IwAR0jE4BSwWdEPyRXA4FEP5YjFkXx5ScxPsAyF8Zt15Dk8u-ZsgyaOsjXxfs Школа поліції Учасники: МамалигаО Чепурна М.
|
13 |
15,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури.
Перегляд та обговорення відеосюжетів:
Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Самоосвіта
ТБ Правила безпеки - правила життя. Навчальний фільм для дітей. Служба порятунку 101. Веселка TV |
14 |
16,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури.
Перегляд та обговорення відеосюжетів:
Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Самоосвіта
ТБ Правила для учнів 1-4 класів |
15 |
17,04,20 |
8,00-8,15
8,00-9,00
9,00-9,30
9,30-10,00
12,00-14,00
10,00-12,00 |
1.Бесіда щодо запобігання захворюваності та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями (телефонном) 2.Збір інформації про стан здоров’я учнів. 3.Онлайн консультація для батьків та учнів 1 -Б класу 4.Розробка і розміщення завдань та відео- аудіо супроводу для учнів 1 – Б класу . 5.Підбір і розробка творчих завдань для заохочення учнів до роботи. 6.Вивчення методичної літератури.
Перегляд та обговорення відеосюжетів: Пасха https://www.youtube.com/watch?v=ZO1Lu8k5c90 https://www.youtube.com/watch?v=65twJD3W0GU
Поробки https://www.youtube.com/watch?v=aJdW3_jYWw0 https://www.youtube.com/watch?v=nm-fxFAFPUY https://www.youtube.com/watch?v=k6ivdNNvktQ
Моніторинг виконання завдань. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Самоосвіта
ТБ Безпека дітей на залізниці (повна версія) |
16 |
|
|
|
ТБ Правила поведінки з електроприладами |
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|