Характеристика
учня (учениці)_____ класу _________________________________ школи
_______________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові, дата народження)
в даній системі навчається ____ рік ( прибув до закладу)
2. В якій сім’ї виховується ________________________________________________
(повна, неповна, сирота, напівсирота)
3. Здоров’я _____________________________________________________________
(добре, задовільне, слабке, хворіє – чим)
4. Розвиток _____________________________________________________________
(нормальний, випереджаючий, уповільнений)
5. Інтереси та здібності ________________________________________________________________
________________________________________________________________________
(легко охоплює, швидко засвоює, активно цікавиться чи вивчає)
6. Успішність ___________________________________________________________
(на якому рівні засвоїв матеріал)
7. Домінуюча поведінка __________________________________________________
(задовільна, незадовільна, зразкова)
8. Ставлення до невдач ____________________________________________________
(переживає, байдуже)
9. Риси характеру: в цілому характер _______________________________________
_______________________________________________________________________
(сильний, стійкий, слабкий, неврівноважений)
домінуючі риси _______________________________________________________
(наполегливість, упертість, пасивність, нерішучість, замкнутість, агресивність, докладність)
10. Воля та емоційні риси ________________________________________________________
(сильна, слабка, середня, нестійка стриманість, стійкість, активність, вередливість)
11. Моральні якості _______________________________________________________________
(високі, низькі, активні, позитивні)
12. Ставлення до людей ___________________________________________________________
(доброзичливе, зарозуміле, уважне, пасивне)
13. Працездатність: активність в класі _____________________________________________
(дисципліна на уроці)
ставлення до праці ______________________________________________________________
(старанне, творче, недбале, пасивне, т.д.)
14. Авторитет _____________________________________________________________________
(високий, низький, немає, відкинутий, комунікабельність)
15. Увага _________________________________________________________________________
(стійка, легко чи важко переключається, концентрує)
16. Пам’ять ________________________________________________________________________
(об’єктна, емоційна, зорова, слухова, моторна)
17. Уява ___________________________________________________________________________
(творча, відтворююча, образна)
18. Загальна оцінка розвитку та поведінки _________________________________________
_____________________________________________________________________________________
19. Відомості про сім’ю дитини:
а) слад сім’ї ____ чоловік;
б) батько __________________________________________________________________________
в) мати ___________________________________________________________________________
г) інші члени сім’ї _________________________________________________________________
(брати, сестри, опікуни)
_____________________________________________________________________________________
д) моральний стан сім’ї ____________________________________________________________
(хороший, задовільний, незадовільний, потребує уваги та корекції)
е) участь сім’ї у вихованні дитини __________________________________________________
(активна, пасивна, часткова)
Дата
Директор _________________________
Класний керівник _________________________