Зразок характеристики на учня загальноосвітнього навчального закладу

Про матеріал
Пропоную зразок написання характеристики на учня загальноосвітнього навчального закладу. Допоможе у роботі класним керівникам та вихователям.
Перегляд файлу

Характеристика

 

учня (учениці)_____  класу   _________________________________  школи

_______________________________________________________________________

                                                                                   (прізвище, імя, по батькові, дата народження)

 

 

 

 

  1. Дата народження „____” ______________ 20 __ року;

в даній системі навчається ____ рік ( прибув до закладу)

2. В якій сімї виховується ________________________________________________

(повна, неповна, сирота, напівсирота)

3. Здоровя _____________________________________________________________

                                                                                                   (добре, задовільне, слабке, хворіє – чим)

4. Розвиток _____________________________________________________________

                                                                                        (нормальний, випереджаючий, уповільнений)

5. Інтереси та здібності ________________________________________________________________

________________________________________________________________________

(легко охоплює, швидко засвоює, активно цікавиться чи вивчає)

6. Успішність ___________________________________________________________

(на якому рівні засвоїв матеріал)

7. Домінуюча поведінка __________________________________________________

(задовільна, незадовільна, зразкова)

8. Ставлення до невдач ____________________________________________________

(переживає, байдуже)

9. Риси характеру: в цілому характер _______________________________________

_______________________________________________________________________

                                                                                     (сильний, стійкий, слабкий, неврівноважений)

    домінуючі риси _______________________________________________________

                                             (наполегливість, упертість, пасивність, нерішучість, замкнутість, агресивність, докладність)

10. Воля та емоційні риси ________________________________________________________

                                                 (сильна, слабка, середня, нестійка стриманість, стійкість, активність, вередливість)

11. Моральні якості _______________________________________________________________

(високі, низькі, активні, позитивні)

12. Ставлення до людей ___________________________________________________________

                          (доброзичливе, зарозуміле, уважне, пасивне)

13. Працездатність: активність в класі _____________________________________________

                                                                               (дисципліна на уроці)

      ставлення до праці ______________________________________________________________

(старанне, творче, недбале, пасивне, т.д.)

14. Авторитет _____________________________________________________________________

(високий, низький, немає, відкинутий, комунікабельність)

15. Увага _________________________________________________________________________

(стійка, легко чи важко переключається, концентрує)

16. Память ________________________________________________________________________

(обєктна, емоційна, зорова, слухова, моторна)

17. Уява ___________________________________________________________________________

(творча, відтворююча, образна)

18. Загальна оцінка розвитку та поведінки _________________________________________

_____________________________________________________________________________________

19. Відомості про сімю дитини:

а) слад сімї ____ чоловік;

б) батько __________________________________________________________________________

в) мати ___________________________________________________________________________

г) інші члени сімї _________________________________________________________________

(брати, сестри, опікуни)

_____________________________________________________________________________________

д) моральний стан сімї ____________________________________________________________

(хороший, задовільний, незадовільний, потребує уваги та корекції)

е) участь сімї у вихованні дитини __________________________________________________

(активна, пасивна, часткова)

 

 

Дата 

 

 

                       Директор                                         _________________________

 

 

                     Класний керівник                              _________________________

 

doc
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
1723
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку