План роботи професійної спільноти вчителів початкових класів на 2022-2023 н.р.

Про матеріал
План роботи професійної спільноти вчителів початкових класів на 2022-2023 н.р.,складений відповідно інструктивно-методичних рекомендацій для закладів загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році
Перегляд файлу

Комунальний заклад

«Бабинецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №13» Бучанської міської ради Київської області

 

СХВАЛЕНО                                                                           

Заступник директора з НВР                                                     

Олена ЗДРОК                                                                

____________                                                                             

      (підпис)                                                                                      

____________                                                                            

       (дата

 

План роботи

професійної спільноти

вчителів початкових класів

на 2022-2023 н.р.

 

 

 

 

 

 

Керівник

Любімова Ольга Валентинівна

 

 

 

 

 

 

 

 

Бабинці

2022 р.

Завдання професійної спільноти вчителів початкових класів

на 2022/2023 навчальний рік:

1. Продовжити роботу над методичною темою «Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в освітній процес початкової школи».

2. Створювати умови для успішного впровадження Концепції Нової української школи, Державного стандарту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу.

3. Методичну роботу спрямувати на методологічну переорієнтацію навчання,

на розвиток творчої особистості учня, на варіативність організації освітнього процесу, уміння вибору інноваційних технологій.

4. Впроваджувати дистанційне навчання через використання комп’ютерних і

телекомунікаційних технологій.

5. Формувати єдиний освітньо-методичний простір для професійного зростання педагогів.

6. Створення гуманного соціокультурного середовища для самовираження,

самоактуалізації, самоствердження та самореалізації кожного вчителя, його

повноцінного професійного розвитку й особистісного становлення.

7.Реалізовувати завдання, які випливають із Закону «Про освіту»;

8. Удосконалювати роботу з творчо обдарованими дітьми.

 

Мета діяльності професійної спільноти вчителів початкових класів:

1. Підвищення якості освіти:

  • створення ефективних засобів методичного супроводу для здійснення

освітньої діяльності;

  • забезпечення освітньо-культурних потреб педагогів;
  •  розробка стратегічних цілей та оперативне планування освітнього процесу.

2. Підвищення якості викладання:

  • удосконалення педагогічної майстерності;
  • узагальнення й поширення досвіду вчителів щодо застосування

особистісно орієнтованих підходів до освітнього процесу;

  • проектування уроків з урахуванням особистісно орієнтованих підходів;
  • створення умов для якнайповнішого вільного самовираження кожного

педагога.

3. Удосконалення виховного процесу, спрямованого на зміцнення

духовних та моральних цінностей і патріотизму:

  • розвиток співпраці вчителів, учнів і батьків;
  • формування позитивного ставлення до навчання в школі, до однолітків,

учителів і до самих себе;

  • збагачення змісту, форм і методів позаурочної діяльності, спрямованих

на активізацію життєдіяльності шкільного колективу;

  • залучення до співпраці батьків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Графік і тематика засідань:

Засідання № 1

Серпень

Тема. Організація освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році

Форма проведення. Педагогічне коло

Мета. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування  початкової  школи; обговорити  виконання  плану  роботи  педагогічної спільноти  на  2022-2023 н. р.  та   затвердити  план   роботи  на  2022-2023 н.р.; розглянути  методичні  рекомендації  щодо  проведення  першого   уроку.

Зміст роботи

Відповідальні

1.

Актуальний інструктаж.

Опрацювання документів:

-ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо організації освітнього процесу та викладання

навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році
-Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану»

(№7325 від 28.04.2022)

-Указ Президента України від 16 березня 2022 року № 143 «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України»

-Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 року №711«Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні»

-Наказ Міністерства освіти і науки України: від 28.03.2022 № 274 «Про деякі питання здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану»

-Інструкція щодо заповнення класного журналу у початкових класах Наказ Міністерства освіти і науки України від 02. 09. 2020 р. № 1096 «Про внесення змін щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи»

Керівник

Любімова О.В.

Заступник директора

 з НВР

Здрок О.Ю.

2.

Розподіл доручень між членами  ПС. Завдання  членам  ПС.

Члени ПС

3.

Психологічний супровід освітнього процесу в умовах воєнного й післявоєнного часу.

Ярмола Н.В.

4.

Робота з обдарованими дітьми. Організація роботи для залучення учнів до участі у шкільних, Всеукраїнських та  Міжнародних конкурсах і інтернет-олімпіадах.

Керівник

Любімова О.В.

 

Завдання  членам   педагогічної спільноти :

- опрацювати інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити   та  посібники    для   початкової   школи;

- проаналізувати  вимоги  Державного  стандарту, завдань оновлених навчальних  програм;

- дотримуватися методичних   рекомендацій   до   проведення  Першого   уроку;

-  надавати першу психологічну допомогу та підтримку усім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань функціонування системи освіти;

-  спланувати навчально-виховну роботу 1-4 класів на рік, взявши до уваги тематичний підхід до організації навчання;

- спланувати тематику самоосвіти на 2022 рік;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання №2

Жовтень

Тема.  Освітні методики і технології компетентнісного навчання відповідно до освітньої програми закладу освіти

Форма проведення. Методичні посиденьки

Мета. Вивчати досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати  освітній  процес  у  початковій  школі  в умовах очної/дистанційної / змішаної форм навчання

 

 

 

Зміст  роботи

 

Відповідальні

1.

Формування ключової компетентності «уміння вчитися» в учнів початкової школи

Скринник А.А.

2.

Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення.

Булатицька О.О.

3.

«Ейдетика» – інноваційна технологія навчання

Мілевська І.В.

4.

Національно-патріотичне виховання, формування

громадянської позиції здобувачів освіти

Керівник

Любімова О.В.

5.

Обговорення та затвердження тематики проведення Тижня початкових класів

Керівник

Любімова О.В.

 

Завдання   членам  педагогічної спільноти:

-  підвищувати результати навчання учнів 1-4 класів засобами компетентнісно орієнтованого навчання на засадах індивідуального й диференційованого підходів;

- взяти до уваги Стратегії національно-патріотичного виховання, що затверджена указом Президента України від 18 травня 2019 року №286/2019,

національно-патріотичне виховання;

-  опанувати новітні практики, технології, методики, спираючись на знання набуті на сайті студії онлайн-освіти EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах;-  спланувати та взяти участь у Тижні початкових класів.

-спланувати тематику проведення Тижня початкових класів;

 

 

 

 

Засідання № 3

Січень

Тема. Можливості компетентнісно орієнтованого навчання для підвищення результатів навчання учнів 1-4 класів

Форма проведення. Методичний  марафон

Мета. Розкрити  роль планування організаційних форм роботи на уроці/занятті для ефективного  компетентнісно орієнтованого навчання

Зміст  роботи

Відповідальні

1.

Значущість роботи з формування навичок самоорганізації і самонавчання

Керівник

Любімова О.В.

2.

Інтеграція навчальних предметів в початковій школі як ефективна форма навчання молодших школярів

Бриль О.В.

3.

«Мотивація – ключ до розвитку пізнавального інтересу учнів»

Мілевська І.В.

4.

 Завдання для самопідготовки із різних предметів у співвіднесенні з вимогами Санітарного регламенту

Скринник

А.А.

5.

 Посилення заходів безпеки життєдіяльності, зокрема просвіта щодо цивільного захисту

Ярмола Н.В.

 

Завдання   членам  педагогічної спільноти:

-формулювати об’єктивні й зрозумілі для учнів навчальні цілі;

-створити ефективний зворотний зв’язок;

-ознайомити учнів із критеріями оцінювання;

-вчити учнів аналізувати власну діяльність — рефлексувати;

-корегувати спільно з учнями підходи до навчання з урахуванням результатів оцінювання;

-поповнювати портфоліо здобувачів освіти;

-взяти до уваги  вимоги Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти(затверджений наказом МОЗ 25.09.2020 № 2205, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.11.2020 р. за № 1111/35394) про тривалість виконання завдань для самопідготовки учнів у позанавчальний час

 

 

 

 

 

 

 

 Засідання №4

Березень

Тема. Методичний потенціал системи навчальних завдань

Форма проведення. Методичний  аукціон

Мета. Обмінятися досвідом роботи з впровадження в освітній  процес новітніх форм організації навчальної діяльності молодших школярів. Сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати  освітній  процес  у  початковій  школі.

Зміст  роботи

Відповідальні

1.

Прийоми розвитку критичного мислення                    

Шома О.М.

2.

Розвивальні ігри в освітньому процесі молодшого школяра                                           

Булатицька О.О.

3.

Рівні реалізації навчальної діяльності, окремі показники сформованості знаннєвого складника компетентності

Мілевська І.В.

4.

Активна партнерська взаємодія учасників освітнього процесу у пошуково-дослідницькій діяльності,

Бриль О.В.

5.

Спрямованість освітнього процесу на формування предметних і ключових компетентностей; стимулювання внутрішньої мотивації досягати успіху в особистісному розвитку

Керівник

Любімова О.В.

6.

 

Здрок О.Ю.

Завдання   членам  педагогічної спільноти:

-формулювати оцінювальні судження щодо досягнутого учнями результату навчання, спираючись на характеристики результатів навчання;

- враховувати особливість комплексів навчальних завдань під час оцінювання тематичних діагностувальних робіт з предметів;

- скоригувати діяльність й створити передумови підвищення ефективності освітнього процесу;

-виявити проблеми, підбирати актуальні завдання для покращення методичної підготовки вчителів до навчання учнів предметам з мовно-літературної, математичної, природничої і соціальної освітніх галузей

- підготувати ідеї до перспективного плану роботи педагогічної спільноти на наступний рік.

-вчителям 4 класу опрацювати «Положення про державну підсумкову    атестацію учнів у системі  загальної середньої освіти».

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання №5

Травень

Тема. Підсумки роботи професійної спільноти вчителів початкових класів за 2022-2023 навчальний рік.

Форма проведення. Методичний  марафон

Мета. Підвести підсумки роботи педагогічної спільноти вчителів

початкових  класів за 2021-2022 навчальний рік, заслухати звіти вчителів про

самоосвіту, творчі знахідки, скласти перспективний план роботи педагогічної

спільноти на наступний навчальний рік.

Зміст  роботи

Відповідальні

1.

Підведення  підсумків педагогічної спільноти вчителів початкових класів за 2022-2023 навчальний рік.

Керівник ПС

2.

Звіт членів спільноти про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.

Члени ПС

3.

Панорама ідей. Складання перспективного плану роботи  педагогічної спільноти вчителів початкових класів на 2022-2023 навчальний рік.

Члени ПС

4.

Про порядок закінчення навчального року, проведення навчальних екскурсій в 1-4 класах.

Заступник директора

з НВР

Здрок О.Ю.

5.

Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних, Всеукраїнських та  Міжнародних конкурсах і інтернет-олімпіадах.

Члени ПС

 

Завдання   членам  педагогічної спільноти:

-систематично працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань

підвищення   професійної  майстерності;

-продумати оформлення освітнього середовища на новий навчальний рік;

-слідкувати за новинками методичної літератури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кажукало Надія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Грабчак Людмила Василівна
    Дякую. Допомогло в організації роботи.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. miruha valentina
    Дякую. Супер .
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
7 жовтня 2022
Переглядів
6831
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку