План роботи школи молодого вчителя " Ключі до педагогічної майстерності" на 2022- 2023 навчальний рік"

Про матеріал

У роботі подається тема, мета, основні завдання, тематика занять школи

становлення молодого вчителя 2- 3 року роботи в умовах впровадження НУШ та дистанційного навчання протягом навчального року. На засіданнях планується обговорення питань з впровадження формувального оцінювання в 1-4, 5-6 класах, основні рекомендації до підготовки сучасного онлайн- уроку. Рекомендовано для керівників шкіл молодого вчителя, педагогів - наставників, молодих фахівців.

Перегляд файлу

Марганецький ліцей № 9 Марганецької  міської ради

 Дніпропетровської області

 

 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ
школи молодого вчителя

 

" КЛЮЧІ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ
МАЙСТЕРНОСТІ"

 

на 2022-2023 навчальний рік

 

 

                                            

                                             

 

 

                                               Керівник:  Постоєнко О.О.,

вчитель початкових класів,

спеціаліст вищої категорії,

звання " старший вчитель"

 

 

 

 

 

м. Марганець

2022

 

         

         ШКОЛА СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

« Ключі  до педагогічної майстерності»

 

Мета роботи: надання дієвої методичної допомоги малодосвідченим вчителям, індивідуально-психологічний супровід молодого фахівця на початку його професійної діяльності,  розвиток лідерських здібностей, сприяння виробленню власного педагогічного стилю роботи молодих спеціалістів в умовах впровадження Нової української школи.

 

Завдання :

  • створення креативного методичного середовища для молодих спеціалістів;
  • поглиблення знань молодих педагогів з теорії та методики навчання і виховання здобувачів освіти НУШ;
  • сприяння оволодінню вчителями- початківцями змісту основних нормативних документів;
  • вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду; технологій дистанційного навчання;
  • розвиток новаторських пошуків, ініціативи  і творчості молодих фахівців.

 

           Основні напрямки роботи:

  • здійснення заходів щодо поглиблення педагогічних знань щодо методології навчання, вивчення директивних матеріалів, документів Міністерства освіти і науки України;
  •   розгляд актуальних питань професійної діяльності;
  •  організація науково-методичної роботи  з вивчення узагальненого передового педагогічного досвіду вчителів школи, міста, області; визначення шляхів його творчого використання;
  • підготовка до інноваційної діяльності, фахового росту молодих спеціалістів;
  •  здійснення заходів щодо підвищення освітнього, науково-методичного та культурного рівнів молодого вчителя.

 

 

 

 

                                Організаційна робота

 

  1. Скласти план роботи школи становлення молодого вчителя.
  2. Провести анкетування молодих спеціалістів з метою визначення труднощів,  проблем в організації роботи вчителя. (Вересень, квітень)  
  3. Організувати детальне опрацювання змісту  нормативно-правової  бази початкової  та середньої школи, інструктивних матеріалів, пояснювальних записок;  методичних рекомендацій з  питань педагогічної майстерності.

(Вересень)

  1. Провести інформаційно-методичний інструктаж з питань оформлення шкільної документації, плану роботи вчителя, класного керівника.

 ( Вересень, січень).

  1. Надавати вчителям-початківцям індивідуальні рекомендації щодо організації самоосвітньої діяльності.

                                                                                            (Протягом року)

  1. Скласти графік проведення відкритих онлайн-уроків та позакласних заходів  молодими вчителями протягом навчального року.          (Вересень, січень).
  2. Надавати практичні рекомендації молодим вчителям при складання календарно-тематичних планів, щоденного планування, ведення електронних журналів, організації робочого дня.              ( Протягом року)
  3. Організувати спільне відвідування  онлайн-уроків досвідчених колег та молодих педагогів,  ретельний їх аналіз.                                                                               

( Протягом року)

  1. Надавати  практичну допомогу молодим вчителям у підборі дидактичного матеріалу,  розробці  онлайн- уроків, позакласних заходів. (Протягом року)

 

  1.  Організувати міні-проєкт для вчителів-стажистів « Мій урок  найкращий».

 (Лютий- березень).

  1.  Скласти план заходів та провести декаду ШМВ « Ініціативність і творчість молодих педагогів»  

          (Квітень)            

  1. Організувати ознайомлення молодих вчителів із новинками науково-методичної літератури.

(Протягом року)

  1. Заслухати творчий звіт про результативність роботи пари «наставник-молодий вчитель».                                                                       (Травень).

                                                        Дай людині рибу – і нагодуєш її тільки раз.

Навчи її ловити рибу, і вона буде годуватися

 нею все життя.

Китайське прислів’я

Тематика занять

І засідання                                    (Серпень-вересень)

 

КОНСУЛЬТПУНКТ

Тема: « Методичний путівник  молодого вчителя» 

 

з/п

Заходи

Дата проведення

Відповідальний

1.

 Проведення співбесіди з молодими фахівцями Закріплення наставників на 2022-2023 навчальний рік.

 до 01.09.2022

 заступник директора з НВР,

керівник ШМВ

 

2.

Анкетування молодих спеціалістів з метою визначення труднощів,  проблем в організації

роботи вчителя

02.09.2022

керівник ШМВ

 малодосвідчені вчителі

3.

Обговорення плану роботи школи становлення молодого вчителя на 2022-2023 навчальний рік.

 

до 13.09.2022

керівник ШМВ,

молоді вчителі,

вчителі – наставники.

4.

Ознайомлення з інструктивними матеріалами, пояснювальними записками;  методичні рекомендації з  питань педагогічної майстерності.

02.09.2022

      заступники директора з НВР

 

5.

Практикум

«Опанування навичок ведення шкільної документації»

Протягом

місяця

керівники МЦ,

вчителі – наставники.

6.

Консультації "Психолог - молодому вчителю»

Запобігання конфліктам в учнівському колективі

вересень, 2022

 практичний психолог

 

7.

Консультація для молодого вчителя з проблеми професійного зростання (складання індиві-дуального плану роботи на рік)

вересень, 2022

вчителі – наставники.

8.

Надання індивідуальних рекомендацій молодим вчителям  щодо  вибору теми самоосвіти.

протягом

першого

тижня

вчителі – наставники.

9.

Огляд новинок методичної літератури

 

до 13.09.2021

молодий спеціаліст

 

Робота між засіданнями

 

  1. Опрацювання  нормативно-правової бази початкової та середньої загальної освіти, методичних рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2022- 2023 н.р.
  2. Вивчення змісту Держстандарту початкової та середньої загальної  освіти,  навчальних програм для учнів 1-4 класів, 5 -х класів (НУШ), та 6-11 класів.
  3. Опрацювання змісту інструкцій  до ведення шкільної документації  в 1-4 класах , 5-х, 6-11 класах.
  4. Вибір теми самоосвіти молодими вчителями на 2022-2023 навчальний рік.
  5. Практична робота « Планування роботи вчителя, класного керівника».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                            

                                            

 

                                            

 

 

                                               Єдиний шлях, що веде до знання,- це діяльність.

Д.Б. Шоу

 

 ІІ засідання   (листопад- грудень)

 

 МЕТОДИЧНІ ПОСИДЕНЬКИ

 

Тема: Формувальне оцінювання:  переваги й ризики у процесі його запровадження в початковій та середній школі

 

з/п

Заходи

Дата проведення

Відповідальний

1

  Методична скринька

«Формувальне оцінювання – ключовий чинник якісної освіти

в Новій  українській школі»

 листопад,

2022

 

 керівник МЦ

вчителів початкових

класів

2.

 Проведення засідання

 фокус- групи  на тему

«Стратегії формувального оцінювання в початковій школі та в 5-6 класах. Модель форму-вального оцінювання»

листопад,

 2022

керівник ШМВ

 малодосвідчені вчителі

 

3.

Обговорення в колі

«Особливості застосування педагогічної технології  «Що-денні 5» і «Щоденні 3» для самооцінювання та взаємо-оцінювання навчальної діяльності здобувачів освіти» (обмін досвідом)

 

грудень,

2022

вчителі-  наставники, педагоги- початківці

4.

Практикум

«Використання формувального оцінювання в умовах дистанційного  навчання»

 

грудень ,

2022

керівник МЦ

вчителів інформатики,

вчителі-  наставники

5.

Психологічні поради

 щодо здійснення ефективного формувального оцінювання здобувачів освіти НУШ

 

 

 

листопад,

2022

практичний

психолог

 

 

 

6.

Огляд  педагогічної літератури з теми «Теорія і практика формувального оцінювання в 1-2 класах, 3-4 класах, 5-6 класах»

листопад,

2022

молодий спеціаліст

 

                                 

Робота між засіданнями

 

  1. Взаємовідування звичайних уроків і онлайн-уроків вчителями-наставниками та молодими спеціалістами,  їх  детальний аналіз.
  2. Самостійне опрацювання молодими вчителями питань на тему   «Техніки формувального оцінювання», «Портфоліо як технологія формувального оцінювання» .
  3. Знайомство педагогів-початківців із творчою лабораторією вчителів початкової школи СЗОШ № 9 з питань впровадження формувального оцінювання результатів навчання учнів 1-2, 3-4 класів.
  4. Організація  виставки учнівських портфоліо, обговорення з колегами її результатів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      

Молодий учитель стає хорошим вчителем,

перш за все, завдяки  обстановці творчої праці

педагогічного й  учнівського колективів.

В. Сухомлинський

 

ІІІ засідання                                         ( січень- лютий)

 

 КРУГЛИЙ СТІЛ

Тема: « Рецепт створення» ефективного сучасного  онлайн- уроку в НУШ

 

з/п

Заходи

Дата проведення

Відповідальний

1

 Трибуна теоретика

Психологічні аспекти ефективного сучасного уроку

 

 січень ,

2023

 

шкільний психолог

 

 

2.

Методична скринька

Сучасні методи навчання в НУШ:

- словесні;

- наочні;

- практичні;

- інтерактивне навчання.

лютий ,

2023

      вчителі –

   наставники

3.

 Практична робота

«Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу».

Проведення самоаналізу уроку НУШ

 

січень-

лютий,

 2023

молоді фахівці,

вчителі- наставники

 

4.

Обмін досвідом

«Використання інноваційних методик рефлексії  на уроках НУШ:

  •  Кольоровий водоспад»
  • «ПОПс – формула»
  • « Рефлексійне коло»
  • « Яблунька».

 

лютий,

2023

керівник ШМВ,

педагоги- початківці,

вчителі-  наставники

5.

Огляд  педагогічної літератури з теми «Актуальний інструмен-

тарій учителя  НУШ ».

 

січень,

2023

молодий спеціаліст

 

 

 

                       

 

                            Робота між засіданнями

 

1. Відвідування онлайн-уроків молодих вчителів з  метою вивчення педагогічних труднощів та надання методичної допомоги (адміністрація, керівники МЦ, вчителі - наставники.)

2. Самостійне опрацювання педагогами – початківцями питання «Система вимог до сучасного уроку. Типи і структура уроків НУШ».

3. Вивчення узагальненого передового педагогічного досвіду вчителів  МЦ природничо-математичних дисциплін Марганецького ліцею № 9 .

4.Проведення міні - проєкту для молодих вчителів  «Мій урок найкращий».     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Без прагнення  до наукової роботи

 учитель неминуче потрапляє

 під владу трьох педагогічних демонів:

механічності, рутинності, банальності.

А. Дістервег

 

IV засідання                     (березень - квітень)

  

ТВОРЧИЙ ЗВІТ

Тема:  Роль самоосвітньої діяльності у підвищенні професійної майстерності молодого педагога

 

з/п

Заходи

Дата проведення

Відповідальний

1

Вивчення професійної готовності молодих вчителів до творчої самореалізації.

 березень ,

2023

 

заступник директора  з НВР

шкільний психолог

 

2.

Анкетування щодо виявлення  самоосвітнього рівня молодого вчителя.

 

березень ,

2023

керівник  ШМВ

молоді фахівці

3.

Дослідження у фокус- групі

«Упровадження результатів самоосвіти у свою педагогічну практику»

березень-

квітень,

 2023

керівник МЦ вчителів початкових класів,

педагоги- початківці.

 

4.

Декада ШМВ

«Ініціатива і творчість молодих педагогів»

квітень,

 2023

керівник  ШМВ

 

5.

Творчий звіт

про результативність роботи пари «наставник-молодий вчитель».

квітень ,

2023

вчителі-  наставники, педагоги- початківці

6.

Обмін думками.

Підведення підсумків роботи ШМВ за рік. Визначення проблем та постановка     завдань на наступ

ний 2023-2024 навчальний рік.

 

травень ,

2023

керівник ШМВ

вчителі-  наставники, педагоги- початківці

 

 

 

                                   

                                      Робота між засіданнями

 

  1.  Систематизація дидактичного матеріалу та творчих наробок молодих фахівців.
  2. Друк  конспектів  уроків, методичних матеріалів, презентацій молодих вчителів  та педагогів – наставників у фахових виданнях,  на сторінках інтернет- видань, власних блогів та сайтів.
  3. Планування  роботи щодо самоосвітньої діяльності  педагогів- початківців на літній період.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Веселовська Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Філюк Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бодунова Ната
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Пахомова Лідія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
21 травня 2023
Переглядів
4903
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку