ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ІРЦ
______________
Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.04.2020 – 24 .04.2020)
вчителя-дефектолога ІРЦ ____________________
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
06.04.2020 |
1. Планування роботи дефектолога на період карантину (06.04-10.04.2020р). 2. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн ресурси, телефон). 3. Розробка матеріалів для проведення семінару в ЗДО з інклюзивними групами «Організація корекційно-розвиткової роботи та надання психолого-педагогічної допомоги дітям з ООП в інклюзивних групах ЗДО»: - особливості роботи дефектолога в інклюзивних групах. 4. Підбір методичної літератури для самоосвіти та підвищення кваліфікаційного рівня.
|
8.00 – 10.00
10.00-11.00
11.00-12.00 13.00-15.00
15.00-17.00 |
|
2 |
07.04.2020 |
1. Планування роботи дефектолога на період карантину (13.04-17.04.2020р). 2. Розробка матеріалів для проведення семінару в ЗДО з інклюзивними групами «Організація корекційно-розвиткової роботи та надання психолого-педагогічної допомоги дітям з ООП в інклюзивних групах ЗДО»: -рекомендації до розробки ІПР дитини з ООП. 3. Опрацювання фахової літератури («14 корисних вправ для дітей з розладами аутичного спектру».) |
8.00 –11.00
11.00 – 12.00 13.00 –15.00
15.00 – 17.00
|
|
3 |
08.04.2020 |
1. Планування роботи вчителя-дефектолога на період карантину (20.04-24.04.2020р). 2. Консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн ресурси, телефон). 3. Розробка матеріалів для проведення семінару в ЗДО з інклюзивними групами «Організація корекційно-розвиткової роботи та надання психолого-педагогічної допомоги дітям з ООП в інклюзивних групах ЗДО»: -взаємодія команди ППС дитини. 3. Оновлення діагностичного інструментарію (папка для обстеження). |
8.00 -10.00
10.00 – 12.00
13.00- 15.00
15.00- 17.00 |
|
4 |
09.04.2020 |
1. Проходження курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» (продовження). 2. Онлайн- консультації, корекційно-розвиткові послуги (онлайн ресурси, телефон). 3. Опрацювання фахової літератури (Гаяш О.В.« Поради вчителям щодо навчання дітей з ООП у класі з інклюзивним навчанням»). 4. Опрацювання методичної літератури для проведення семінару в ЗДО з інклюзивними групами. |
8.00 – 11.00
11.00-12.00
13.00 - 15.00
15.00-17.00
|
Студія онлайн-освіти EdEra |
5 |
10.04.2020 |
1. Опрацювання матеріалу щодо карантинних заходів у зв'язку з розповсюдженням коронавірусу (Звернення Інни Сергієнко, консула «Аутизм Європа» ). 2. Підбір завдань для дітей дошкільного віку для розвитку пізнавальних процесів. 2. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн ресурси, телефон). 3. Підготовка матеріалу на сайт ІРЦ («Перевірте розвиток своєї дитини»). 4. Підготовка фахової літератури для підвищення кваліфікаційного рівня та самоосвіти. |
8.00 – 8.30
8.30 - 10.30
10.30-12.00
13.00-15.00
15.00-17.00 |
|
6 |
13.04.2020 |
1. Перегляд вебінару «Співпраця фахівців та батьків дитини з ООП». 2. Редагування висновку дефектолога (бланк) щодо первинного обстеження дітей з ООП. 3. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн ресурси, телефон 4. Проходження курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» (продовження). |
8.00 – 10.00
10.00 - 12.00
13.00-14.00
14.00-17.00
|
Портал «Всеосвіта»
Студія онлайн-освіти EdEra |
7 |
14.04.2020 |
1. Опрацювання матеріалу для самоосвіти (« Як позбутися тривоги. Медітативні та поведінкові методики»). 2. Консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн ресурси, телефон). 3. Поповнення банку методичних матеріалів на допомогу закладам системи освіти, що працюють в інклюзивному просторі (порадники для батьків). 4. Перегляд вебінару «Як розвивати мислення та мовлення у дошкільнят». |
8.00 –10.00
10.00-12.00
13.00-15.00
15.00-17.00
|
Портал «Всеосвіта»
|
8 |
15.04.2020 |
1. Проходження курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» (продовження). 2. Упорядкування дидактичного матеріалу в кабінеті. 3. Перегляд вебінару «Як дітей научити вчитися: ігрові інструменти та прийоми». 3. Оновлення та поповнення діагностичного інструментарію для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей і підлітків . |
8.00 – 11.00
11.00-12.00 13.00-14.00 14.00-16.00
16.00-17.00 |
Студія онлайн-освіти EdEra |
9 |
16.04.2020 |
1. Підготовка інформації на сайт ІРЦ «Особливості корекційної роботи з дітьми з розладами спектра аутизму». 2. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (використання онлайн -ресурсів). 3. Опрацювання науково-методичної літератури для підвищення кваліфікаційного рівня ( Гаяш О.В. «Співпраця фахівців в інклюзивному навчанні як необхідна передумова забезпечення корекційної спрямованості педагогічної роботи»). 4. Ведення поточної документації . |
8.00 – 11.00
11.00 – 12.00
13.00 -14.00
14.00-17.00 |
|
10 |
17.04.2020 |
1. Проходження курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» (продовження). 2. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн ресурси, телефон). 3. Виготовлення дидактичного матеріалу для обстеження дітей з ООП та корекційної роботи. 5. Оформлення ділової документації. |
8.00 – 11.00
11.00 - 12.00
13.00-16.00
16.00-17.00 |
Портал «Всеосвіта» |
11 |
20.04.2020 |
1. Розповсюдження інформації: - з питань надання корекційної допомоги дітям з ООП; - з питань профілактики розповсюдження коронавірусу (соціальні мережі, мобільні додатки). 2. Робота з методичною літературою (посібник «Перші 100 днів для родин, які отримали діагноз аутизм»). 5. Онлайн-курси «Бери і роби». |
8.00 – 10.00
10.00- 12.00 13.00-14.00
14.00-17.00 |
Студія онлайн-освіти EdEra |
12 |
21.04.2020 |
1. Пошук електронних варіантів наочності для проведення корекційних занять (інтернет ресурси). 2. Консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (використання онлайн ресурсів). 2. Онлайн-курси «Бери і роби». 3. Опрацювання фахової літератури «Корекційні вправи та ігри для дітей з ООП». |
8.00 – 11.00
11.00 –12.00
13.00 - 16.00 16.00-17.00 |
Студія онлайн-освіти EdEra
|
13 |
22.04.2020 |
1. Перегляд вебінару «Формування соціальних навичок у дітей». 2. Підготовка матеріалу для консультативної роботи «10 правил комунікації з батьками дітей з ООП». 3. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн ресурси, телефон). 4. Поповнення банку методичних матеріалів на допомогу закладам системи освіти, що працюють в інклюзивному просторі (корекційні програми для дітей з ООП шкільного віку). 5. Робота з документацією . |
8.00-10.00
10.00- 12.00
13.00 - 14.00
14.00-16.00
15.00-17.00 |
Портал «Всеосвіта» |
14 |
23.04.2020 |
1. Пошук інформації в інтернет ресурсах для допомоги батькам у вихованні дітей з ООП . 2.Самоосвіта вчителя-дефектолога. Ознайомлення з тематикою курсів, вебінарів на освітніх сайтах, порталах. 3. Онлайн-курси «Бери і роби». 4. Упорядкування документації вчителя-дефектолога. |
8.00 – 11.00
11.00- 12.00 13.00-14.00
14.00-16.00 16.00-17.00 |
Студія онлайн-освіти EdEra
|
15 |
24.04.2020 |
1.Розповсюдження інформації в соціальних мережах: - з питань організації корекційної допомоги дітям і підліткам з ООП; - профілактика розповсюдження коронавірусу. 2. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (в онлайн-режимі). 3. Онлайн-курси «Бери і роби». 4. Самоосвіта вчителя-дефектолога. Перегляд майстер-класів по роботі з дітьми з ООП (ЗПР, інтелектуальні порушення РАС). 5. Підготовка звіту про підсумки роботи вчителя-дефектолога за березень. |
8.00 – 10.00
10.00- 12.00
13.00-15.00
15.00 – 16.00
16.00-17.00 |
Студія онлайн-освіти EdEra
|