План роботи вчителя -дефектолога ІРЦ на період карантину

Про матеріал
Пропоную варіант планування роботи вчителя-дефектолога-олігофренопедагога інклюзивно-ресурсного центру на період карантинних заходів. Планом передбачена робота щодо надання консультативної, корекційної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, батькам, законним представникам дітей з ООП, методична допомога працівникам закладів освіти, матеріали з питань самоосвіти.
Перегляд файлу

                                                                                                                        ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                         Директор ІРЦ

                                                                                                           ______________   

 

 

Індивідуальний план роботи під час карантину

  (06.04.2020 – 24 .04.2020)

                              вчителя-дефектолога ІРЦ ____________________

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

06.04.2020

1. Планування  роботи дефектолога  на  період  карантину  (06.04-10.04.2020р).

2. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн 

ресурси, телефон).

3. Розробка матеріалів для проведення семінару в ЗДО з інклюзивними групами «Організація корекційно-розвиткової роботи та надання психолого-педагогічної допомоги дітям з ООП в інклюзивних  групах ЗДО»:

- особливості роботи дефектолога  в  інклюзивних групах.

4. Підбір методичної літератури  для  самоосвіти та підвищення  кваліфікаційного рівня.

 

8.00 – 10.00

 

10.00-11.00

 

 

11.00-12.00

13.00-15.00

 

 

 

 

 

 

 

15.00-17.00

 

2

07.04.2020

1. Планування  роботи дефектолога  на  період  карантину  (13.04-17.04.2020р).

2. Розробка матеріалів для проведення семінару в ЗДО з інклюзивними групами «Організація корекційно-розвиткової роботи та надання психолого-педагогічної допомоги дітям з ООП в інклюзивних  групах ЗДО»:

-рекомендації до розробки ІПР дитини з  ООП.

3. Опрацювання фахової літератури («14 корисних вправ для дітей з розладами аутичного спектру».)

8.00 –11.00

 

11.00 – 12.00

13.00 –15.00

 

 

 

 

 

 

15.00 – 17.00

 

 

 

 

 

3

08.04.2020

1. Планування  роботи вчителя-дефектолога  на  період  карантину  (20.04-24.04.2020р).

2. Консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн 

ресурси, телефон).

3. Розробка матеріалів для проведення семінару в ЗДО з інклюзивними групами «Організація корекційно-розвиткової роботи та надання психолого-педагогічної допомоги дітям з ООП в інклюзивних  групах ЗДО»:

-взаємодія команди ППС дитини.  

3. Оновлення діагностичного інструментарію (папка  для  обстеження).

8.00 -10.00

 

 

10.00 – 12.00

 

 

13.00-  15.00

 

 

 

 

 

 

15.00-  17.00

 

4

09.04.2020

1. Проходження  курсу «Недискримінаційний підхід  у навчанні» (продовження).

2. Онлайн- консультації, корекційно-розвиткові послуги (онлайн 

ресурси, телефон).

3. Опрацювання фахової літератури (Гаяш О.В.« Поради  вчителям щодо навчання дітей  з  ООП  у класі  з інклюзивним  навчанням»).

 4. Опрацювання  методичної  літератури  для  проведення   семінару в  ЗДО  з  інклюзивними групами.   

8.00 – 11.00

 

 

11.00-12.00

 

 

13.00 - 15.00

 

 

 

15.00-17.00

 

Студія онлайн-освіти EdEra

5

10.04.2020

1. Опрацювання  матеріалу щодо  карантинних  заходів  у  зв'язку  з розповсюдженням   коронавірусу (Звернення   Інни  Сергієнко, консула «Аутизм Європа» ).

2. Підбір завдань для дітей  дошкільного віку  для розвитку   пізнавальних  процесів.

2. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн 

ресурси, телефон).

3. Підготовка матеріалу на  сайт  ІРЦ («Перевірте  розвиток  своєї  дитини»).

4. Підготовка фахової  літератури  для підвищення  кваліфікаційного рівня  та  самоосвіти.

8.00 – 8.30

 

 

 

 

8.30 - 10.30

 

 

10.30-12.00

 

 

13.00-15.00

 

15.00-17.00

 

6

13.04.2020

1. Перегляд вебінару  «Співпраця  фахівців та батьків  дитини з  ООП».

2.  Редагування  висновку  дефектолога (бланк) щодо  первинного обстеження  дітей  з  ООП.

3. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн 

ресурси, телефон

4. Проходження  курсу «Недискримінаційний підхід  у навчанні» (продовження).

8.00 – 10.00

 

10.00 - 12.00

 

 

13.00-14.00

 

 

14.00-17.00

 

Портал «Всеосвіта»

 

 

 

 

 

 

 

Студія онлайн-освіти EdEra

7

14.04.2020

1. Опрацювання матеріалу  для самоосвіти (« Як  позбутися  тривоги. Медітативні  та  поведінкові  методики»).

2. Консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн 

ресурси, телефон).

3. Поповнення банку  методичних  матеріалів на допомогу закладам  системи освіти, що працюють   в інклюзивному просторі (порадники  для  батьків).

4. Перегляд вебінару  «Як  розвивати мислення  та  мовлення   у  дошкільнят».

8.00 –10.00

 

 

10.00-12.00

 

 

 13.00-15.00

 

 

 

15.00-17.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Портал «Всеосвіта»

 

 

8

15.04.2020

1. Проходження  курсу «Недискримінаційний підхід  у навчанні» (продовження).

2. Упорядкування дидактичного матеріалу в кабінеті.

3. Перегляд вебінару  «Як  дітей  научити  вчитися: ігрові  інструменти  та прийоми».

 3. Оновлення та  поповнення діагностичного інструментарію для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей і підлітків .

8.00 – 11.00

 

 

11.00-12.00

13.00-14.00

14.00-16.00

 

16.00-17.00

 

 

 

 

 

Студія онлайн-освіти EdEra

9

16.04.2020

1.  Підготовка  інформації  на  сайт  ІРЦ 

«Особливості  корекційної  роботи  з дітьми з розладами спектра  аутизму».

2. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (використання  онлайн -ресурсів).

3. Опрацювання науково-методичної літератури для підвищення кваліфікаційного рівня  ( Гаяш О.В. «Співпраця фахівців  в інклюзивному  навчанні як  необхідна  передумова забезпечення  корекційної спрямованості педагогічної  роботи»).

4. Ведення  поточної  документації .

8.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

 

13.00 -14.00

 

 

 

 

 

 

14.00-17.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

17.04.2020

1. Проходження  курсу «Недискримінаційний підхід  у навчанні» (продовження).

2. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн 

ресурси, телефон).

3. Виготовлення  дидактичного  матеріалу  для  обстеження  дітей  з ООП та  корекційної роботи.

5. Оформлення ділової документації.

8.00 – 11.00

 

 

 11.00 - 12.00

 

 

13.00-16.00

 

 

 

16.00-17.00

 Портал «Всеосвіта»

11

20.04.2020

1. Розповсюдження інформації:

-  з питань  надання  корекційної  допомоги дітям з  ООП;

- з питань  профілактики  розповсюдження  коронавірусу (соціальні мережі, мобільні додатки).

2. Робота  з  методичною літературою (посібник  «Перші   100 днів  для  родин,  які  отримали  діагноз  аутизм»).

5. Онлайн-курси «Бери  і роби».

8.00 – 10.00

 

 

 

 

 

10.00- 12.00

13.00-14.00

 

14.00-17.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Студія онлайн-освіти EdEra

12

21.04.2020

1. Пошук електронних  варіантів  наочності  для проведення  корекційних  занять (інтернет ресурси).

2. Консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (використання онлайн 

ресурсів).

2. Онлайн-курси «Бери  і роби».

3. Опрацювання  фахової  літератури «Корекційні вправи  та  ігри  для  дітей  з  ООП».

8.00 – 11.00

 

 

11.00 –12.00

 

 

13.00 - 16.00

16.00-17.00

 

 

 

 

 

 

Студія онлайн-освіти EdEra

 

13

22.04.2020

1. Перегляд вебінару «Формування  соціальних  навичок   у дітей».

2. Підготовка матеріалу для консультативної роботи

«10 правил  комунікації  з  батьками  дітей  з  ООП».

3. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (онлайн 

ресурси, телефон).

 4. Поповнення банку  методичних  матеріалів на допомогу закладам  системи освіти, що працюють   в інклюзивному просторі (корекційні програми  для  дітей  з  ООП шкільного віку).

5. Робота  з  документацією .

8.00-10.00

 

10.00- 12.00

 

 

 

13.00 - 14.00

 

 

 

14.00-16.00

 

 

 

15.00-17.00

Портал «Всеосвіта»

14

23.04.2020

1. Пошук інформації в інтернет ресурсах для допомоги батькам у вихованні дітей з ООП .

2.Самоосвіта вчителя-дефектолога. Ознайомлення з тематикою курсів, вебінарів  на  освітніх  сайтах, порталах.

3. Онлайн-курси «Бери  і роби».

4. Упорядкування  документації вчителя-дефектолога.

8.00 – 11.00

 

 

11.00- 12.00

13.00-14.00

 

14.00-16.00

16.00-17.00

 

 

 

 

 

 

Студія онлайн-освіти EdEra

 

15

24.04.2020

1.Розповсюдження інформації в  соціальних  мережах:

-  з питань організації  корекційної  допомоги дітям і підліткам   з  ООП;

- профілактика  розповсюдження  коронавірусу.

2. Дистанційна консультативна допомога, корекційно-розвиткові послуги (в онлайн-режимі).

3. Онлайн-курси «Бери  і роби».

4. Самоосвіта  вчителя-дефектолога. Перегляд майстер-класів по роботі з дітьми з ООП  (ЗПР, інтелектуальні порушення  РАС).  

5. Підготовка    звіту   про  підсумки роботи  вчителя-дефектолога за березень.

8.00 – 10.00

 

 

 

 

 

10.00- 12.00

 

 

13.00-15.00

 

15.00 – 16.00

 

 

 

16.00-17.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Студія онлайн-освіти EdEra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
3696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку