Презентація "Лабораторія “ПРОЄКТУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ: ВІД МИНУЛОГО ДО СУЧАСНОГО”

Про матеріал

За словами великого педагога І.Ткаченко "Вчитель, образно кажучи, здійснює зв'язок часів, він – ланка в низці поколінь. Він неначе передає естафету з сучасного в майбутнє, і це робить його працю такою захоплюючою, справді творчою". (захід розроблено до 100-річчя І.Ткаченка). Презентація для роботи з педагогами освітнього закладу, методистами.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лабораторія “ПРОЕКТУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ: ВІД МИНУЛОГО ДО СУЧАНОГО”“…Вчитель, образно кажучи, здійснює зв’язок часів, він – ланка в низці поколінь. Він неначе передає естафету з сучасного в майбутнє, і це робить його працю такою захоплюючою, справді творчою” І. Ткаченко

Номер слайду 2

“Навчання в школі має бути спрямоване на розкриття талантів кожного” І. Ткаченко“Навчання повинно бути цікавим, зрозумілим і творчим” І. Ткаченко“Творчість – це складний процес, що потребує особливих якостей розуму: спостережливість, вміння порівнювати й аналізувати, встановлювати зв’язки, відкривати закономірності, нестандартно мислити…” І. Ткаченко

Номер слайду 3

“…Праця вчителя тим цінна і прекрасна, що вона формує саму людину” І. Ткаченко“…Людина утверджується в предметному світі не тільки за допомогою мислення, а й за допомогою всіх почуттів” І. Ткаченко“Естетичне виховання формує в учнів естетичне ставлення до дійсності, спонукає до естетичної діяльності, тобто внесення елементів краси в усі сфери практичного життя” І. Ткаченко

Номер слайду 4

КЛЮЧОВІ ЯКОСТІ ВЧИТЕЛЯ(за І. Г. Ткаченком)

Номер слайду 5

КЛЮЧОВІ ЯКОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

Номер слайду 6

КЛЮЧОВІ ЯКОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

Номер слайду 7

Професійні компетентності вчителя сучасностіІніціативність і творчість. Високі знання свого предмета. Чесність і порядність. Урівноваженість і самостійність. Наполегливість і енергійність, працездатність і вимогливість, відвертість і обов'язковість Постійно займатися самоосвітою, саморозвитком. Критичне та креативне мислення. Знання предмета діяльностіРозумна вимогливість до себе й до учнів. Педагогічний такт та педагогічне передбаченняІнноваційність науково-педагогічного мислення. Професійне самовдосконалення шляхом цілеспрямованої діяльностіПрофесійні вимоги до вчителя(за І. Г. Ткаченком)

Номер слайду 8

МОДЕЛЬ ВЧИТЕЛЯ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ (за І. Г. Ткаченком)

Номер слайду 9

МОДЕЛЬ ВЧИТЕЛЯ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ (за І. Г. Ткаченком)

Номер слайду 10

МОДЕЛЬ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ ШКОЛИ

Номер слайду 11

ФОРМУЛА 4 ”К”ФОРМУЛА ТРЬОХ “Е”(за І. Г. Ткаченко)

Номер слайду 12

МОДЕЛЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО ВЧИТЕЛЯ

Номер слайду 13

ОСНОВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ (за І. Г. Ткаченком) Технологіясаморозвитку,самоосвіти. Технологіяпедагогіки співробітництва. Технологіязастосуваннядослідницької роботи Технологіяформування творчої особистостіТехнологія формування професійної компетентності вчителя

Номер слайду 14

ОСНОВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯСУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ Технологіясаморозвитку,самовдосконаленнясамореалізаціїТехнологіяметодичної мобільностіТехнологіязастосуванняінтерактивнихтехнологій. Технологія критичногомислення. Технологія системного застосування компетентнісних особистісно-зорієнтованих технологій. Технологіяформування системицінностей з урахуваннямособистих запитів

Номер слайду 15

КОМПЕТЕНТНИЙ ВЧИТЕЛЬ

Номер слайду 16

Номер слайду 17

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВФормування ключових компетентностей;Моніторинг якості освітньої діяльності;Впровадження інноваційних технологій навчання;Навчання і виховання в умовах профілізації старшої школи;Самоосвітня діяльність вчителя;Залучення педагогічних кадрів до творчої роботи;Психолого–педагогічний супровід освітньої діяльності.

Номер слайду 18

Образ сучасного вчителя очима учнів. Добре знає свій предмет, вміло організовує роботу на уроці,тримає дисципліну. Розуміється на сучасних джерелах інформації,вміє застосовувати ІКТ. Добрий, але вимогливий учитель,в міру строгий,справедливий. Любить дітей, допомагає всім учням, а не “любимчикам”. Ввічливий, привітний, уважний, впевнений в собі, творчий, толерантний, мудрий. Людина, яка цікавиться життям учнів, легко знаходить спільну мову з ними, підтримує дружні стосунки з школярами. Людина з гарним почуттям гумору. Сучасний учитель – друг, а не ворог, викликає повагу, а не ненависть. Сучасний учитель повинен бути взірцем для учнів.

Номер слайду 19

ОБРАЗ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ОЧИМА ВЧИТЕЛІВФахівець, який досконало володіє знаннями предмета, тактовний, інтелігентний, відповідальний, толерантний, справедливий, чесний, поважає учня. Творчий, сучасний, розумний, чуйний, врівноважений. Відкритий для нових ідей. Об'єктивний, добрий, модний, молодий(принаймні в душі), життєрадісний і здоровий, креативний. Уміє створити на уроці доброзичливу атмосферу, вислухати учнів, знайти індивідуальний підхід до кожного учня. Комунікабельний, з великим багажем знань та бажанням розвиватися. Володіє інтерактивними технологіями, навичками роботи з комп'ютером, готовий до самовдосконалення, має широке коло інтересів. Має досить високу самооцінку, виявляє гнучкість. Професіонал, друг учнів, відповідає часу, а не своєму вікові.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пилипчук Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
3191
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку