Тижневий план
дистанційної роботи
вчителя-логопеда «ІРЦ»
на період карантину
____________________________
Години |
8.00-9.00 |
9.00-10.00 |
10.00-13.00
|
13.00-14.00 |
14.00-16.00 |
16.00-17.15 |
Примітка |
Понеділок |
Консультація для батьків «Слухняний язичок» (артикуляційна гімнастика в домашніх умовах) |
Надання методичних рекомендацій в телефонному режимі батькам дитини з ООП …… |
Надання методичних рекомендацій в телефонному режимі батькам дитини з ООП…... Підбір матеріалів «Фізхвилинки на логопедичних заняттях». Робота в мережі ІСУО (доопрацювання форм комплексних оцінок по нозологіях)
|
Обідня перерва |
Надання методичних рекомендацій в телефонному режимі батькам дитини з ООП……. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Ігрові методики для розвитку мовлення» та отримання свідоцтва
|
Виготовлення дидактичної гри «Квіткова галявина» з метою автоматизації та диференціації звуків «Р» і «Л» (роздрук та ламінування) |
https://vseosvita.ua/webinar/igrovi-metodiki-dla-rozvitku-movlenna-65.html |
Вівторок |
Виготовлення доріжок для автоматизації звука «Р» |
Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Вправи та завдання для читання та розвитку мовлення дошкільнят» та отримання свідоцтва |
Надання методичних рекомендацій в телефонному режимі батькам дитини з мовленнєвими порушеннями …… Опрацювання теми вебінару. Розробка завдань для дітей під час карантину на автоматизацію звуку «Р»
|
Обідня перерва |
Надання методичних рекомендацій в телефонному режимі батькам дитини з ООП ……... Опрацювання додаткової наукової літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня
|
Викотовлення казки для читання з малюнками «Про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку» |
https://vseosvita.ua/webinar/vpravi-ta-zavdanna-dla-citanna-ta-rozvitku-movlenna-doskilnat-98.html |
Середа |
Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги при виконанні завдань з дітьми під час карантину |
Виготовлення альбому «Дидактичний матеріал для виправлення недоліків вимови звуку «Ш»». |
Надання методичних рекомендацій в телефонному режимі батькам дитини з ООП ……. Виготовлення доріжок для автоматизації звука «Ш». Виготовлення дидактичної гри «Мишеня Джеррі і шматочок сиру». Мета: автоматизація шиплячого звука «Ш» в словах |
Обідня перерва |
Надання методичних рекомендацій в телефонному режимі батькам дитини з ООП ……. Виготовлення «равлика» для автоматизації звуку «Щ». |
Виготовлення дидактичного матеріалу для вивчення частин мови: іменник, дієслово та прикметник «Дерево з яблуками»
|
|
Четвер |
Виготовлення гри з використанням коректурних таблиць для розвитку мовлення на заняттях дітей середнього віку із ЗНМ «На чому поїдемо, попливемо, полетимо» (роздрук та ламінування) |
Надання методичних рекомендацій в телефонному режимі батькам дитини з ООП …... Розробка презентації «Ігрові завдання для автоматизації звука «Р»» |
Надання методичних рекомендацій в телефонному режимі батькам дитини з мовленнєвими порушеннями …… Перегляд вебінару на сайті На урок «Пальчикові ігри: розвиваємо дрібну моторику» та отримання свідоцтва. Опрацювання теми вебінару. |
Обідня перерва |
Виготовлення зошита із завдання для автоматизації та диференціації звуку «Р» |
Консультація для батьків «Як подолати заїкуватість» |
https://naurok.com.ua/webinar/palchikovi-igri-rozvivaemo-dribnu-motoriku |
П’ятниця |
Розробка пам’ятки для батьків «Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей» |
Надання методичних рекомендацій в телефонному режимі батькам дитини з ООП ……. Розробка буклету «Щоб ротик був слухняний» |
Надання методичних рекомендацій в телефонному режимі батькам дитини з ООП …….. Перегляд вебінару на сайті На урок «Секрети артикуляційної гімнастики» та отримання свідоцтва |
Обідня перерва |
Надання методичних рекомендацій в телефонному режимі батькам дитини з ООП ……. та батькам дитини з мовленнєвими порушеннями …… |
|
https://naurok.com.ua/webinar/sekreti-artikulyaciyno-gimnastiki |
Вчитель-логопед ___________________ _______________________
(дидактичні ігри та альбоми взято у вільному доступі в Інтернеті)