План роботи вчителя-логопеда з батьками (логопункт)

Про матеріал
Річний план роботи з батьками дітей, зарахованих на логопедичний пункт при ЗДО. Можна адаптувати до школи.
Перегляд файлу

 

МЕТА: оптимально організувати спільну корекційно-навчальну

             роботу  вчителя-логопеда з батьками дітей, зарахованих на                              

             логопедичний   пункт.

 

ЗАВДАННЯ:

 

  • Ознайомлення  батьків  з основними напрямками корекційної роботи, методами та прийомами.
  • Ознайомлення з організацією, графіком логопедичних групових занять.
  • Надання батькам елементарних теоретичних та практичних знань з мовленнєвого розвитку дітей, корекції мовленнєвих недоліків.
  • Формувати модель  усвідомленого  виховання та розвитку мовленнєвої та загальної компетенції.

 

 

Основні засоби:

 

 

 

 

 

Підготовча робота до

 проведення школи для батьків

 

  • Проведення логопедичного обстеження та бесід з батьками.
  • Збір анамнестичних даних.
  • Вирішення шляхів реалізації завдань в умовах співпраці з родинами на базі логопедичного пункту.
  • Підготовка консультацій, рекомендацій щодо використання дидактичних ігор, вправ, завдань, нетрадиційної терапії для самостійної роботи в домашніх умовах.
  • Планування спільної роботи з батьками, визначення найбільш оптимальних методів та форм.
  • Налагодження спільної роботи з вихователями старших груп.
  • Обговорення методів та форм реалізації завдань з практичним психологом навчального закладу.

 

 

1 засідання

 

( жовтень )

 

«ДАВАЙТЕ ЗНАЙОМИТИСЯ!»

 

 

МЕТА:  знайомство з вчителем-логопедом, батьками, роботою на логопедичному пункті; вивчення особливостей дитини, оцінки батьками її мовленнєвого розвитку

 

 

ЗАВДАННЯ:

  • Збір анамнестичних даних  - заповнення карток діагностики.
  • Знайомство з батьками, представлення.
  • Ознайомлення з кабінетом та основними методами роботи та загальним змістом навчального матеріалу.
  • Ознайомлення з розкладом занять, групами, графіком роботи.
  • Ознайомлення з переліком необхідних предметів та матеріалів для роботи.

ПЛАН.

  • Вступна бесіда з батьками на тему «Порушення  мовного та загального розвитку. Причини та методи подолання».
  • Характеристика розподілу дітей на групи за мовними вадами.
  • Графік роботи, розклад занять по корекційних групах.
  • Консультація «Роль дорослого у повноцінному розвитку дитини»
  • Запитання – відповіді.
  • Обговорення варіантів ведення зошитів домашніх завдань.
  • Ігри, пальчикові вправи, диктанти. Ознайомлення з методикою навчання грамоті.

 

 

 

 

РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

 

           1. Індивідуальні та групові показові корекційні заняття для         

               батьків.

 

                 2.   ( Артикуляційна гімнастика – тренінг)

- практичний показ прийомів артикуляційної гімнастики;

- пояснення значення кожної артикуляційної вправи;

- символічне позначення артикуляційних вправ;

- віршований супровід, «Казка про Язичка».

 

          3. Ведення зошитів домашніх занять.

 

         4.Консультація для батьків в куточку вчителя-логопеда:

             - «Артикуляційна гімнастика. Правила проведення».

            - «Ігри  та вправи для розвитку процесів мислення».

            - «Підготовка руки дитини до письма».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 засідання

 

( січень )

 

«ВИВЧАЙМО РАЗОМ!»

 

МЕТА: Підвищувати компетентність батьків з питань мовленнєвого розвитку дитини; допомагати їм краще організувати домашні заняття з дитиною.

 

 

ЗАВДАННЯ:

 

  • Підбити проміжні результати роботи.
  • Обговорити проблеми, які виникли в процесі корекційної роботи.
  • Висвітлити причини неуспішності окремих дітей, рекомендації до наступної роботи, лікарняного обстеження.

 

 

ПЛАН.

 

  • Консультація «Як проводити автоматизацію»
  • Характеристика рівня загального психічного розвитку дітей.
  • Доповідь на тему «Порушення розвитку. Організаційні засади роботи ІРЦ».
  • Мета подальшої роботи, обговорення методів та прийомів індивідуальної роботи вдома за зошитами домашніх завдань.
  • Запитання-відповіді.
  • Розв’язування педагогічних задач.
  • Ведення альбому «Говорять наші діти»

 

 

 

 

 

 

 

 

3 засідання

 

( квітень )

 

«ЩО МИ ВЖЕ ВМІЄМО!»

 

МЕТА: ознайомлення з результатами корекційної роботи.

 

 

ЗАВДАННЯ:

 

  • Ознайомити з  підсумками роботи.
  • Обговорити проблеми, які виникали в процесі корекційної роботи.
  • Націлити батьків на подальшу роботу з дітьми.

 

 

ПЛАН.

 

  • Ознайомлення з результатами роботи окремо кожної дитини.

Опанування звуковим аналізом. Зошити для підготовки руки до письма.

  • Характеристика рівня загального психічного розвитку дітей.
  • Тренінг:

- «Що я очікую…»

- концепція «Я - повідомлення»;

- «А що буде, якщо…» ( ділова гра за керівництвом логопеда)

- «Правильно-неправильно»

  • Запитання-відповіді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
7057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку