Додаток № ____ до наказу №_____
Від____ _____________ 2020 року
ЗАТВЕРДЖУЮ
«___»_________________2020 року
Директор ____________ Г.Н.Дацька
Індивідуальний план роботи
під час карантину
з 06. 04 – 24. 04. 2020року
вчителя географії, хімії,трудового навчання
Берестівського НВК « ЗОШ І-ІІ ст. -ДНЗ»
Дацької Людмили Петрівни
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
06.04 |
1. Розробка і розміщення на шкільному сайті завдань для учнів 5-9 класів на період карантину 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3.Перегляд вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину»
|
9. 00 – 13.00
|
Дистанційно |
2 |
07.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5-9 класів 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
9. 00 – 13.00
|
Дистанційно
|
3 |
08.04 |
1. Пошукова робота в мережі Інтернет щодо викладання нестандартних уроків. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
9. 00 – 14.00
|
Дистанційно
|
4 |
09.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів5-9класів 2. Складання схем та таблиць з географії і хімії. 3.Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів при потребі. |
9. 00 – 13.00
|
Дистанційно
|
5 |
10.04 |
1. Поповнення власного сайту відео-матеріалами до уроків 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
9. 00 – 13.00
|
Дистанційно
|
6 |
13.04 |
1. Розробка та розсилка завдань для учнів 6-9 класів 2. Робота з методичною літературою 3. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. |
9. 00 – 13.00
|
Дистанційно
|
7 |
14.04 |
1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з географії та хімії. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
9. 00 – 13.00
|
Дистанційно
|
8 |
15.04 |
1. Робота з власним сайтом, оновлення новин 2. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків. 3.Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями. |
9. 00 – 14.00 |
Дистанційно |
9 |
16.04 |
1. Упорядкування дидактичного матеріалу з трудового навчання. 2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з географії,хімії.
|
9. 00 – 13.00
|
Дистанційно
|
10 |
17.04 |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу з географії. 2. Опрацювання фахової літератури 3. Упорядкування папки портфоліо
|
9. 00 – 13.00
|
Дистанційно
|
11 |
20.04 |
1. Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з географії 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня 3. Робота з методичною літературою |
9. 00 – 14.00
|
Дистанційно
|
12 |
21.04 |
1.Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей школярів» 2. Розробка завдань для учнів 6-9 класів в умовах навчання дистанційної форми |
9. 00 – 13.00
|
Дистанційно
|
13 |
22.04 |
1. Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з географії 2. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків |
9. 00 – 14.00 |
Дистанційно
|
14 |
23.04 |
1. Упорядкування матеріалів папки класного керівника. 2. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів при потребі |
9. 00 – 13.00
|
Дистанційно
|
15 |
24.04 |
1. Підготовка конспектів уроків 2. Корекція календарно – тематичного планування. |
9. 00 – 13.00
|
Дистанційно
|