Індивідуальний план роботи під час карантину
(16.03.2020 – 03.04.2020)
вчителя 2-А классу
Петровець Тетяни Іванівни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітка |
1 |
16.03.2020 понеділок |
ꟾ. Розробка і розміщення завдань для учнів 2-А класу на період карантину (мережа вайбер) ЯДС Рослини потрібні людям 1. Дослідження « Які зміни відбулися в довкіллі ?» 2.Опрац. матеріал у підручнику ст . 93 ( до «відг. загадку») 3.Перегл. відео « Рослини потрібні людині» https://www.youtube.com/watch?v=c25BQDPdwrI&list=PLZfWJ4Zw16k0EsvLePGKHcK36eg_HKYUh
Математика Переставний закон множення. Креслення відрізків горизонтально, вертикально, похило 1. Викон. матем. диктант.( відео) https://www.youtube.com › watch 2. Перегл. відео « Переставний закон множення» . https://www.youtube.com › watch 3. Викон. завдання у підручнику на ст. 111- 112 . Розв*язки завдань запис. у зошит. Читання Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою.( ст.109) Опрац. завдання у підр. на ст.109 Образотворче мистецтво Ознайомлення з орнаментом. Геометричні і рослинні орнаменти. Малювання геометричного орнаменту. 1.Перегляд презентації:https://osvita-omr.gov.ua/…/napria…/ikt/dystantsiina-osvita/ 2. Викон. свій варіант геометричного орнаменту ⅠⅠ. Консультація в телефонному режимі для батьків 2-А класу ( Навчання в дистанційній формі) ⅠⅠⅠ.Представлення виробів на виставку «Люби і знай свій рідний край»
Ⅳ.Робота з шкільною документацією ( робота з класним журналом), перевірка зошитів
|
9.00 – 10.30
10.30 -12.00
12.00.-12.30.
12.30-14.00.
|
|
2 |
17.03.2020 вівторок |
ꟾ. Розробка і розміщення завдань для учнів 2-А класу (мережа вайбер) Читання
Надійшла весна прекрасна Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, весна...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки».
2.Промов.чистомовкуСа-са-са — змахнула крильцями оса.Су-су-су — побачив я в саду осу. Со-со-со — не кусай, осо. Си-си-си — вже нема в саду оси. Сі-сі-сі — ідіть сюди усі.
2.Вивч. скоромовку.
Бубоніла діду баба: —
3.Опрац. матеріал у підр. на Ст.110- 111. 4. Вивч. напам*ять вірш « Ой весна, весна…» Українська мова Пишу службові слова окремо від інших
Математика Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною. 1.Викон. матем. диктант ( відео) watchhttps://www.youtube.com/watch?v=fif9FRH7teM 2.Перегляд відео «Таблиця множення числа 7» . https://www.youtube.com/watch?v=DYW97DqjnCU 3.Викон. завдання у підручнику на ст.. 113 із записом у зошит. 4.Вивчити таблицю множення числа 7. Фізкультура 1.Викон. вправи ранк. гімнастики (відео)
4. Консультація для батьків учнів (тел.режим)
1. Робота з шкільною документацією ( робота з класним журналом),перевірка зошитів.
Заповнення карток поступу учнів 2-А класу
|
9.00 –10.30
10.30- 12.00
12.00.-13.00.
13.00-14.00.
|
|
3 |
18.03.2020 середа |
Продовжити розробляти та підбирати матеріали для цікавогодистанційного навчання школярів. Повідомлення завдань учням ЯДС Як людина використовує рослини 1.Дослідити зміни у живій і неживій природі. 2. Виконати вправу « Синоптик» 3Опрацювати завдання у підручнику , ст.93-94 ( до оповідання) 4.Перегляд відео «Рослини- зелене диво Землі». Відео для дітей. / Plants - the green wonder of the Earth.
Читання Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...(напам’ять)
Ди-ди-ди – йшли качата до води.
Иця-иця-иця - а назустріч їм лисиця. Юсь-юсь-юсь - вони з розбігу у воду - плюсь!
2.Вивчити скоромовку 3. Опрац. матеріал у підручнику ст.112-113. - прочитати текст « Весна іде» ; - відповісти на запитання в кінці тексту ; - прочитати вірш «Надійшла весна прекрасна»; -дати відповіді на запитання в кінці вірша; - вивчити вірш напам*ять. Українська мова Використовую службові слова 1.Записати каліграфічно рядок службових слів. 2.Опрацювати завдання у підручнику , ст.108, завдання 1-8.
2. Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в тел . режимі 3. Опрацювання фахової літератури 4. Заповнення класного журналу |
9.00 -10.30
10.30- 11.30.
11.30-12.30 12.30-13.00. |
|
4 |
19.03.2020 четвер |
1. Підбір матеріалу для уроків НУШ
2.Повідомлення завдань учням. Дистанційна онлайн- консультація для учнів.
Українська мова Використовую службові слова 1.Перегляд відеоурока https://www.youtube.com/watch?v=206UifT1Bxg 2.Виконати малюнковий диктантhttps://www.youtube.com/watch?v=b0VieNRA0Vo 3.Опрацювати матеріал у підручнику , ст.109, завдання 9- 14.
Математика Виконати завдання у підручнику ст.113-114 . -Завдання 2, 4, 6,7 ( письмово) -Завдання 1,3,5 ( усно) Фізкультура Виконати вправи ранкової гімнастики ( відео) https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо НУШ Заповнення зошита спостережень |
9.00 – 10.00
10.00 - 11.00
11.00- 12.00
12.00- 13.00 |
|
5 |
20.03.2020 п′ятниця |
1.Повідомлення завдань учням (вайбер) та консультація ЯДС Праця звеличує людину. 1.Дослідити зміни у живій і неживій природі. 2. Виконати вправу « Синоптик» 3.Опрац. матеріал у підручнику , ст.94-95 - прочитати оповідання «Гринджолята» -поміркувати над прочитаним, дати відповіді на запитання в кінці тексту; -прочитати висновок «Праця звеличує людину» Читання Опрац. творів на тему «Починається весна, починаються дива» Читати твори в « Літературному джерельці» про весну. Математика Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях 1.Усні обчислення . https://www.youtube.com/watch?v=oNlDBzMn9b8 2.Перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=3dvtiDXkkyU 3.Опрац. матеріалу у підручнику ,ст.114-115 -завдання 1.2.4,6,8 ( письмово) -завдання 3,5,7 ( усно) Дизайн і технології Картина з пластиліну Перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=HArhko9RIUo Практична робота. Виготовлення картини з пластиліну. Фізкультура Виконати вправи ранкової гімнастики https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU
Опрацювання методичної літератури.
Введення відповідей з онлайн-оліімпіади на «Всеосвіті».Розд. нагород.
Наведення порядку в шафах
Заповнення класного журналу |
9.00 – 11.00
11.30- 12.30
12.30.-13.30.
13.30- 14.30
14.30-15.00 |
|
6 |
23.03.2020 понеділок |
1Упорядкування Папки класного керівника
2. Добірка матеріалу до батьківських зборів
3. Опрацювання методичної літератури. 4.Підбір цікавих завдань для уроків
|
9.00 – 10.00
10.00 - 11.00
11. 00- 12.00
12. 00-14.00 |
|
7 |
24.03.2020 вівторок |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2. Робота в Зошиті спостережень 3.Опрацювання Пам*ятки « Самоаналіз уроку» |
9.00 –12.00
12. 00 –13. 00 13.00.-14.00. |
|
8 |
25.03.2020 середа |
1.Підготовка до проведення засідання МО 2. Проведення засідання МО ( згідно плану засідань МО) 3.Упорядкування папки засідань МО |
9.00 – 10.00
10. 00 - 12.00 12.00-13.00. |
|
9 |
26.03.2020 четвер |
1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків. 2. Упорядкування дитячих портфоліо |
9.00 – 11.00 12.00 – 13.00 |
|
10 |
27.03.2020 п′ятниця |
1. Прибирання класу. 2. Підготовка конспектів уроків 3.1.Упорядкування дидактичного матеріалу в класі 4. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів
|
9.00 – 11.00 11.00 - 13.00. 13.00-14.00. 14.00-15.00. |
|
11 |
30.03.2020 понеділок |
1.Розміщення завдань для учнів 2-А класу (соціальна мережа Viber)
ЯДС Тварини навесні 1.Дослідити зміни у живій і неживій природі. 2. Виконати вправу « Синоптик» 3.Перегляд відеоуроку»Тварини навесні»https://www.youtube.com/watch?v=hXJZxttHapc 4.Опрац. матеріалу у підручнику ,ст.96.
5.Робота в зошиті з друк. осн., ст.45 Математика
Вправи на застосування таблиць множення і ділення з числом 7 1.Усні обчислення https://www.youtube.com/watch?v=i3QY66eevRk 2.Опрац. матеріалу у підр.,ст.115-116
- завдання 1,3,4,5,( письмово) - завдання 2,6, (усно) Читання Вчимося слухати і розуміти текст. Причина — наслідок. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» 1.Тренажер з читання https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g 2.Аудіослухання вірша «Перекинута шпаківня» https://www.youtube.com/watch?v=W4qoHW8BgvA 3.Опрац. матеріалу у підручнику на ст.116.
Образотворче мистецтво
Актуалізація знань про лінію Розгляд візерунків українських рушників.Створення рушничка для мами. 1.Перегляд відеоурокуhttps://osvita-omr.gov.ua/…/napria…/ikt/dystantsiina-osvita/
2.Практична робота. Мій рушничок для мами
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
Перегляд інтернетресурсів для НУШ Заповнення класного журналу
|
9.00 – 10.00
10.00 –11.30
11.30- 13.30 13.00-14.00. |
|
12 |
31.03.2020 вівторок |
1 Підбір завдань для учнів 2-А класу в умовах навчання дистанційної форми. Повідомлення завдань учням .
Читання
Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Читання в особах 1.Вправа «Склади слова, речення» https://www.youtube.com/watch?v=OSodsdSLlQg 2.Слухання .Аудіозапис «В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». https://www.youtube.com/watch?v=jr1AoeV-dbw 3. Опрац. матеріалу у підручнику.ст.117.
Українська мова
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами фільму
Робота в зошиті з розвитку зв*язного мовлення,ст.51-52
Математика Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами 1.Математичний диктант. https://www.youtube.com/watch?v=9uyMo9p-tEE 2.Перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=4X7WipFjIOs 3.Опрацювання завд. у підр.ст.117 Фізкультура Виконання вправ ранкової гімнастики https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
2.Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.
|
9.00 – 11.00
11.00 –12.30
12.30 – 13.30
13.30-14.00. |
|
13 |
01.04.2020 середа |
1. 2. Розміщення завдань для учнів 2-акласу (соціальна мережа Viber) ЯДС Особливості життя тварин навесні 1.Дослідити зміни у живій і неживій природі. 2. Виконати вправу « Синоптик» 3.Перегляд відеоуроку « Особливості життя тварин навесні»https://www.youtube.com/watch?v=c25BQDPdwrI&list=PLZfWJ4Zw16k0EsvLePGKHcK36eg_HKYUh 4.Опрац. матеріалу у підручнику ,ст.97. 5. Робота в зошиті, ст.46 Читання
Робота з дитячою книжкою. Опрац.творів на тему « Життя і справи твоїх ровесників»
Опрац.твори на тему « Життя і справи твоїх ровесників»( посібник «Літературне джерельце») Українська мова Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. 1.Провед. калігр. хвилинки .https://www.youtube.com/watch?v=gR_LZHX-VKo 2.Перегляд казки«Частини мови» https://www.youtube.com/watch?v=tFUoH21hWaQ Опрац. завдань у підручнику , ст.110
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Підготовка до консультацій в умовах навчання в дистанційній формі 4. Заповнення класного журналу
|
9.00- 10.30
10.30 – 11.30
11.30 – 12.30 12.30 – 13.00 |
|
14 |
02.04.2020 четвер |
1.Дистанційні консультації для учнів 2-А класу. Повідомлення завдань Українська мова Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи. 1.Словниковий диктант https://www.youtube.com/watch?v=f3FDTzxqDBU 2. Перегляд відео «Знайомство з частинами мови» https://www.youtube.com/watch?v=ZxDfFeJvBvk 3. Опрац. завдань у підручнику , ст. 111 Математика
Порівняння задач на 2 і 3 дії. Розширення задачі через запитання і через числове дане. Порівняння виразу на 2 дії і числа.
1.Усні обчислення (підр.,ст 116, завд.1) 2. Опрац. завдань у підручнику , ст.118-119 ( 1-7)
Фізкультура Виконання вправ ранкової гімнастики https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU 2. Робота зі шкільною документацією. 3.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
|
9.00 – 11.00
11.00- 12.00
12.00 – 13.00 |
|
15 |
03.04.2020 п′ятниця |
1. Розміщення завдань для учнів 2-А класу (соціальна мережа Viber)
ЯДС Дикі тварини
1.Дослідити зміни у живій і неживій природі. 2. Виконати вправу « Синоптик» 3.Перегляд відеоуроку « Дикі твариниі»https://www.youtube.com/watch?v=c25BQDPdwrI&list=PLZfWJ4Zw16k0EsvLePGKHcK36eg_HKYUh 4.Опрац. матеріалу у підручнику ,ст.98. 5. Робота в зошиті, ст.47
Українська мова
Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. 1.Виконати цікаві завдання з української мови https://www.youtube.com/watch?v=igbtX2BwyHQ 2.Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=xSv9QG51pv0 3.Опрац. завдань у підручнику, ст.112-113
Математика Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач 1.Математичний диктант https://naurok.com.ua/…/google-classroom-idealniy-resurs-dl… 2.Перегляд відео «Таблиця множення числа 8.» https://www.youtube.com/watch?v=cext7zgDQ-g 3.Опрац. завдань у підр. , ст.119-120 (1-8)
Дизайн і технології
Призначення ниток . Аплікація «Вівця»
Фізкультура Виконання вправ ранкової гімнастики https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU
4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу. 5.Упорядкування методичної літератури в класі Підготовка конспектів уроків Корекція календарно – тематичного планування.
|
9.00 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00- 15.00
|
|