План роботи з використанням технологій дистанційного навчання під час карантину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 р. Вчителя 2-А класу

Про матеріал
План роботи з використанням технологій дистанційного навчання під час карантину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 р. Вчителя 2-А класу ПЕТРОВЕЦЬ ТЕТЯНИ ІВАНІВНИ З 16.03.2020 по 03. 04. 2020
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

                                      Індивідуальний план роботи під час карантину

(16.03.2020 – 03.04.2020)

вчителя  2-А классу

Петровець Тетяни  Іванівни

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітка

1

16.03.2020

понеділок

ꟾ.  Розробка  і розміщення  завдань для учнів 2-А  класу на період карантину (мережа вайбер)

                                  ЯДС

              Рослини  потрібні  людям

1.  Дослідження « Які  зміни  відбулися  в  довкіллі ?»

2.Опрац. матеріал  у    підручнику  ст . 93  ( до  «відг. загадку»)

3.Перегл.  відео « Рослини потрібні  людині» https://www.youtube.com/watch?v=c25BQDPdwrI&list=PLZfWJ4Zw16k0EsvLePGKHcK36eg_HKYUh

 

                      Математика

Переставний закон множення. Креслення відрізків горизонтально, вертикально, похило

1. Викон.  матем. диктант.(  відео)

https://www.youtube.com › watch

2. Перегл.  відео « Переставний  закон  множення» .

https://www.youtube.com › watch

3. Викон.  завдання  у  підручнику на  ст. 111- 112 . Розв*язки  завдань  запис.  у  зошит.

    Читання

Перевіряю  свої  досягнення. Підсумок  за  темою.( ст.109)

        Опрац. завдання  у  підр. на  ст.109

                   Образотворче  мистецтво

 Ознайомлення з  орнаментом. Геометричні  і рослинні  орнаменти. Малювання  геометричного  орнаменту.

1.Перегляд  презентації:https://osvita-omr.gov.ua/…/napria…/ikt/dystantsiina-osvita/

2. Викон. свій варіант  геометричного  орнаменту

ⅠⅠ.  Консультація  в телефонному режимі для батьків 2-А класу ( Навчання в дистанційній формі)

ⅠⅠⅠ.Представлення  виробів  на  виставку «Люби і знай  свій  рідний край»

 

    Ⅳ.Робота з шкільною документацією

( робота з класним журналом), перевірка  зошитів

 

9.00 – 10.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.30 -12.00

 

 

12.00.-12.30.

 

 

12.30-14.00.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

17.03.2020

вівторок

 

ꟾ.  Розробка  і розміщення  завдань для учнів 2-А  класу (мережа вайбер)

                                 Читання

 

Надійшла  весна прекрасна

Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, вес­на...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки».

  1. Гра«Веселі читайлики»https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g

         2.Промов.чистомовку

 Са-са-са — змахнула крильцями оса.

Су-су-су — побачив я в саду осу.

Со-со-со — не кусай, осо.

Си-си-си — вже нема в саду оси.

 Сі-сі-сі — ідіть сюди усі.

  

       2.Вивч.  скоромовку.

 

Бубоніла діду баба: —
Ой не дмухай на кульбабу,
Бо з кульбаби полетять
Сто малих кульбабенят

 

3.Опрац. матеріал  у  підр. на

Ст.110- 111.

4. Вивч.  напам*ять  вірш « Ой весна, весна…»

                    Українська  мова

     Пишу  службові  слова  окремо  від  інших

  1. Викон.  малюнковий  диктант «Рослини» https://www.youtube.com/watch?v=R5_knJ9Ben0
  2. Опрац.завд.у підручнику ст.106-107.

                    

                      Математика

             Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною.

1.Викон.  матем. диктант ( відео)

watchhttps://www.youtube.com/watch?v=fif9FRH7teM

2.Перегляд  відео «Таблиця множення  числа  . https://www.youtube.com/watch?v=DYW97DqjnCU

3.Викон. завдання у підручнику на  ст.. 113 із  записом  у  зошит.

4.Вивчити  таблицю множення числа 7.

                  Фізкультура        

1.Викон. вправи ранк. гімнастики (відео)

www.youtube.com › watch

 

 

4.  Консультація для батьків учнів (тел.режим)

 

 

1. Робота з шкільною документацією

( робота з класним журналом),перевірка  зошитів.

 

 

Заповнення  карток  поступу  учнів 2-А класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.00 –10.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.30- 12.00

 

 

12.00.-13.00.

 

 

 

13.00-14.00.

 

 

 

 

 

 

3

18.03.2020

середа

Продовжити розробляти та  підбирати

матеріали для цікавогодистанційного  навчання  школярів. Повідомлення завдань учням

                        ЯДС

   Як людина використовує рослини

1.Дослідити  зміни у  живій  і  неживій  природі.

2. Виконати  вправу « Синоптик»

3Опрацювати завдання  у  підручнику , ст.93-94 ( до  оповідання)

4.Перегляд  відео «Рослини- зелене диво Землі». Відео для дітей. / Plants - the green wonder of the Earth.

 

                               Читання

             Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрас­на...(напам’ять)

  1. Промовити  чистомовку

Ди-ди-ди – йшли качата до води.

Иця-иця-иця - а назустріч їм лисиця. 
Ити-ити-ити - та качат не треба вчити: 

Юсь-юсь-юсь - вони з розбігу у воду - плюсь! 

2.Вивчити   скоромовку
  Сів шпак на шпаківню,
  Заспівав шпак пісню півню:
— Ти не вмієш так, як я,
   Так, як ти, не вмію я.

 3. Опрац. матеріал у  підручнику ст.112-113.

- прочитати  текст « Весна  іде» ;

- відповісти  на  запитання  в  кінці  тексту ;

- прочитати вірш «Надійшла  весна прекрасна»;

-дати відповіді  на  запитання в кінці вірша;

- вивчити  вірш  напам*ять.

                       Українська   мова

    Використовую службові слова

1.Записати  каліграфічно рядок службових  слів.

2.Опрацювати завдання у    підручнику , ст.108, завдання 1-8.

 

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 2 класу  в тел . режимі

3. Опрацювання фахової літератури

4. Заповнення  класного  журналу

9.00 -10.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.30- 11.30.

 

11.30-12.30

12.30-13.00.

 

4

19.03.2020

четвер

 

1. Підбір матеріалу для уроків НУШ

 

2.Повідомлення завдань учням. Дистанційна онлайн- консультація для учнів.

 

              Українська  мова

        Використовую службові слова

1.Перегляд  відеоурока https://www.youtube.com/watch?v=206UifT1Bxg

2.Виконати малюнковий  диктантhttps://www.youtube.com/watch?v=b0VieNRA0Vo

3.Опрацювати матеріал у  підручнику , ст.109, завдання 9- 14.

 

          Математика

Виконати   завдання  у  підручнику ст.113-114 .

    -Завдання  2, 4, 6,7 ( письмово)

          -Завдання 1,3,5 ( усно)

                  Фізкультура

Виконати  вправи  ранкової  гімнастики ( відео)

https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU

 Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо НУШ

 Заповнення зошита  спостережень

9.00 – 10.00

 

 

10.00 - 11.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.00- 12.00

 

12.00- 13.00

 

5

20.03.2020

п′ятниця

 

1.Повідомлення завдань учням (вайбер) та консультація

                                   ЯДС

                  Праця звеличує людину.

1.Дослідити  зміни у  живій  і  неживій  природі.

2. Виконати  вправу « Синоптик»

3.Опрац. матеріал у    підручнику , ст.94-95

- прочитати  оповідання «Гринджолята»

-поміркувати  над прочитаним,

дати відповіді   на  запитання в  кінці тексту;

-прочитати  висновок «Праця звеличує  людину»

                                Читання

Опрац. творів на  тему «Починається весна, починаються дива»

     Читати  твори в  « Літературному  джерельці» про  весну.

                       Математика

Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях

1.Усні  обчислення . https://www.youtube.com/watch?v=oNlDBzMn9b8

2.Перегляд відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=3dvtiDXkkyU

3.Опрац. матеріалу  у  підручнику ,ст.114-115

-завдання 1.2.4,6,8 ( письмово)

-завдання 3,5,7 ( усно)

                       Дизайн  і  технології

                         Картина  з  пластиліну

Перегляд  відеоуроку

https://www.youtube.com/watch?v=HArhko9RIUo

Практична робота. Виготовлення картини з пластиліну.

                                     Фізкультура

Виконати  вправи  ранкової  гімнастики https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU

 

Опрацювання методичної літератури.

 

Введення відповідей з онлайн-оліімпіади  на  «Всеосвіті».Розд. нагород.

 

Наведення  порядку  в  шафах

 

Заповнення  класного  журналу

9.00 – 11.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.30- 12.30

 

12.30.-13.30.

 

13.30- 14.30

 

14.30-15.00

 

6

23.03.2020

понеділок

1Упорядкування  Папки класного  керівника

 

2. Добірка матеріалу до батьківських зборів

 

3. Опрацювання методичної літератури.

4.Підбір  цікавих завдань для  уроків

 

9.00 – 10.00

 

10.00 - 11.00

 

11. 00- 12.00

 

12. 00-14.00

 

7

24.03.2020

вівторок

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

2. Робота в Зошиті  спостережень

3.Опрацювання Пам*ятки « Самоаналіз  уроку»

9.00 –12.00

 

 

12. 00 –13. 00

13.00.-14.00.

 

8

25.03.2020

середа

1.Підготовка  до проведення  засідання МО

2. Проведення засідання  МО ( згідно  плану засідань МО)

3.Упорядкування папки засідань МО

9.00 – 10.00

 

10. 00 - 12.00

12.00-13.00.

 

9

26.03.2020

четвер

1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків.

2. Упорядкування дитячих портфоліо

9.00 – 11.00

12.00 – 13.00

 

10

27.03.2020

п′ятниця

1. Прибирання класу.

2. Підготовка конспектів уроків

3.1.Упорядкування дидактичного матеріалу в класі

4.  Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів

 

 

9.00 – 11.00

11.00 - 13.00.

13.00-14.00.

14.00-15.00.

 

11

30.03.2020

понеділок

1.Розміщення завдань для учнів 2-А класу

(соціальна мережа Viber)

 

                               ЯДС

          Тварини навесні

1.Дослідити  зміни у  живій  і  неживій  природі.

2. Виконати  вправу « Синоптик»

3.Перегляд  відеоуроку»Тварини навесні»https://www.youtube.com/watch?v=hXJZxttHapc

4.Опрац. матеріалу  у  підручнику ,ст.96.

 

5.Робота в  зошиті  з друк. осн.,  ст.45

                              Математика

 

Вправи на застосування  таблиць множення і ділення з числом 7

1.Усні  обчислення  https://www.youtube.com/watch?v=i3QY66eevRk

2.Опрац. матеріалу  у підр.,ст.115-116

 

- завдання 1,3,4,5,( письмово)

- завдання 2,6, (усно)

                                             Читання

Вчимося слухати і розуміти текст. Причинанаслідок. Л. Костенко «Перекинути шпаківня»

1.Тренажер з  читання https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g

2.Аудіослухання  вірша «Перекинута  шпаківня» https://www.youtube.com/watch?v=W4qoHW8BgvA

3.Опрац. матеріалу у  підручнику  на ст.116.

 

                    Образотворче  мистецтво

 

Актуалізація  знань  про  лінію Розгляд  візерунків  українських  рушників.Створення  рушничка для  мами.

1.Перегляд  відеоурокуhttps://osvita-omr.gov.ua/…/napria…/ikt/dystantsiina-osvita/

 

2.Практична  робота. Мій  рушничок  для  мами

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

Перегляд інтернетресурсів для  НУШ

Заповнення  класного  журналу

 

9.00 – 10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00 –11.30

 

 

11.30- 13.30

13.00-14.00.

 

12

31.03.2020

вівторок

1 Підбір завдань для учнів 2-А класу в умовах навчання дистанційної форми. Повідомлення завдань учням .

 

                                       Читання

 

Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії». Читання в особах

1.Вправа  «Склади слова, речення» https://www.youtube.com/watch?v=OSodsdSLlQg

2.Слухання .Аудіозапис «В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії». https://www.youtube.com/watch?v=jr1AoeV-dbw

3. Опрац. матеріалу  у  підручнику.ст.117.

 

                      Українська  мова

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання  розповіді за  кадрами  фільму

 

Робота  в зошиті з розвитку  зв*язного  мовлення,ст.51-52

 

                            Математика

Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами

1.Математичний  диктант. https://www.youtube.com/watch?v=9uyMo9p-tEE

2.Перегляд  відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=4X7WipFjIOs

3.Опрацювання  завд. у  підр.ст.117

                            Фізкультура

Виконання вправ ранкової гімнастики

https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують

 допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

2.Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

 

2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

 

9.00 – 11.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.00 –12.30

 

 

12.30 – 13.30

 

 

13.30-14.00.

 

13

01.04.2020

середа

1. 2. Розміщення завдань для учнів 2-акласу

(соціальна мережа Viber)

                                ЯДС

           Особливості життя тварин навесні

1.Дослідити  зміни у  живій  і  неживій  природі.

2. Виконати  вправу « Синоптик»

3.Перегляд  відеоуроку « Особливості життя тварин навесні»https://www.youtube.com/watch?v=c25BQDPdwrI&list=PLZfWJ4Zw16k0EsvLePGKHcK36eg_HKYUh

4.Опрац. матеріалу  у  підручнику ,ст.97.

5. Робота  в  зошиті, ст.46

                             Читання

 

Робота з дитячою книжкою. Опрац.творів  на  тему « Життя  і  справи  твоїх  ровесників»

 

Опрац.твори  на  тему « Життя  і  справи  твоїх  ровесників»( посібник «Літературне  джерельце»)

                      Українська мова

Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями.

1.Провед. калігр. хвилинки .https://www.youtube.com/watch?v=gR_LZHX-VKo

2.Перегляд   казки«Частини мови» https://www.youtube.com/watch?v=tFUoH21hWaQ

Опрац. завдань  у  підручнику , ст.110

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

3. Підготовка до  консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

4. Заповнення  класного  журналу

 

9.00- 10.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11.30 – 12.30

12.30 – 13.00

 

14

02.04.2020

четвер

1.Дистанційні консультації  для учнів 2-А класу. Повідомлення завдань

                                      Українська  мова

Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи.

     1.Словниковий  диктант https://www.youtube.com/watch?v=f3FDTzxqDBU

       2.  Перегляд  відео  «Знайомство  з  частинами  мови»

https://www.youtube.com/watch?v=ZxDfFeJvBvk

       3. Опрац. завдань  у  підручнику , ст. 111

                                     Математика

 

Порівняння задач  на 2  і 3 дії. Розширення задачі через запитання і через числове дане. Порівняння виразу на 2 дії і числа.

 

1.Усні  обчислення  (підр.,ст 116, завд.1)

2. Опрац. завдань  у  підручнику , ст.118-119 ( 1-7)

                       

                            Фізкультура

Виконання вправ ранкової гімнастики

https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU

2. Робота зі шкільною документацією.

3.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

 

9.00 – 11.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.00- 12.00

 

12.00 – 13.00

 

15

03.04.2020

п′ятниця

1. Розміщення завдань для учнів 2-А класу (соціальна мережа Viber)

 

                                                   ЯДС

                                Дикі тварини

 

1.Дослідити  зміни у  живій  і  неживій  природі.

2. Виконати  вправу « Синоптик»

3.Перегляд  відеоуроку « Дикі твариниі»https://www.youtube.com/watch?v=c25BQDPdwrI&list=PLZfWJ4Zw16k0EsvLePGKHcK36eg_HKYUh

4.Опрац. матеріалу  у  підручнику ,ст.98.

5. Робота  в  зошиті, ст.47

 

                     Українська  мова

 

Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті.

1.Виконати цікаві  завдання  з  української  мови https://www.youtube.com/watch?v=igbtX2BwyHQ

2.Перегляд  відео https://www.youtube.com/watch?v=xSv9QG51pv0

3.Опрац. завдань у  підручнику, ст.112-113

 

                                    Математика

Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач

1.Математичний  диктант

https://naurok.com.ua/…/google-classroom-idealniy-resurs-dl…

2.Перегляд  відео «Таблиця множення числа 8.»

https://www.youtube.com/watch?v=cext7zgDQ-g

3.Опрац. завдань у підр. , ст.119-120 (1-8)

 

                              Дизайн  і технології

 

Призначення ниток .  Аплікація «Вівця»

  1. Перегляд  відео https://www.youtube.com/watch?v=eDUWnOrkXo4
  2. Практична робота.Створення аплікації «Вівця»

 

                                        Фізкультура

Виконання вправ ранкової гімнастики

https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU

 

4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

5.Упорядкування методичної літератури в класі

Підготовка конспектів уроків

Корекція календарно – тематичного планування.

 

 

  9.00 – 11.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.00 – 13.00

 

13.00- 15.00

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 березня 2020
Переглядів
1131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку