Виховний захід:
Класний керівник: Костогриз М.В.,
Мета заходу:
творчості;
співпереживання, взаємовиручки.
Обладнання:виставка книг, виставка малюнків, ілюстрації до казок,
плакати з прислів’ями, обладнання для проведення вікторин..
Хід заходу
ЛУНАЄ ПІСНЯ «Нова казка»
Вчитель: Прийшла, нарешті, довгожданна мить:
Герої казки нас усіх вітають.
І знову пісня радісно дзвенить,
І казка на екрані оживає.
Учениця. В країну казок підем я і ти,
У казці всім цікаво побувати.
Там вірних друзів можемо знайти
І знову з ними гарно заспівати.
Учитель. Дорогі малята! Вмощуйтеся зручненько і слухайте уважненько! В тридев’ятому царстві, за високими горами, за глибокими морями є країна, якої немає на жодній карті світу. Це країна Казок.
Казок чимало є на світі і веселих і сумних, хіба зможемо прожити без них? Звичайно ж ні!
Бо казки - це золота криниця, скарбниця з якої ми черпаємо діаманти та самоцвіти. Казка-це давній і мудрий порадник. Вона дає перше уявлення про добро і зло, правду і кривду, чесність і справедливість. Народилась казка у сиву давнину. Пригадайте, як Ви слухали казку про Котика, Колобка, Попелюшку.
В казці розповідається про фантастичні події, явища. В казках говорять тварини, рослини, різні предмети.
Учень Тож світ дивовижний всіх вас вітає,
Всіх тих – хто вдумливо читає.
І тих - хто любить мандрувати
Та прагне більше пізнавати!
Учениця Кмітливих, добрих і відважних
А ще звичайно і уважних.
Звеселить і причарує
Охопить тим, що подарує
Казок чудовий хоровод!
Вчитель.
( Діти читають телеграми )
Дуже засмучена. Мишка розбила яєчко, прийти не зможу.
Курочка Ряба.
З'їв семеро козенят. Болить живіт.
Вовк.
Від дідуся втік, від бабусі втік, а лисичка відпускати не хоче.
Колобок.
Ніяк не витягнемо ріпку, тому прибути не зможемо.
Дід, баба. Внучка.
Дзвени гучніш, гучніш.
І всім, хто любить казку,
Допоможи скоріш.
ЗАГАДКИ
1. Що сходить без насіння? (Сонце).
2. На горищі у куточку
висить сито на кілочку. (Павутиння).
3. У батька - сім синів, а кожен син має одне лице біле, а інше - чорне.
(Тиждень, день і ніч).
4. У батька є 12 синів, але вони не зустрічаються усі разом. (12
місяців).
(Діти відповідають).
Любі діти, коли йшла,
По дорозі це знайшла.
Це хатинка невеличка,
Ми у казці.... ( “Рукавичка”)
Від цієї булави
Змій позбувся голови.
Прагне хлопчик буть хоч трошки
Схожим на .... ( “Котигорошка “)
Хто до нас прийшов на свято,
Вередливий та пихатий?
Вередлива то коза
Ми у казці .... ( “ Дереза”)
Хто на гусячих крилятах
Прилетів до мами й тата,
Був міцний. Бо їв кулешик.
Це відомий всім .... ( “ Телесик”)
На голову глечик лисиця наділа,
Мерщій до річки поспішила,
Скоріше глечика сварити, у річці жартуна втопити.
І не подумала лисиця.
Що і сама може втопиться. ( “ Лисиця і глечик”)
Сидить півник на печі.
Їсть смачненькі калачі.
Тут лисичка прибігає.
Мерщій півника хапає.
Біжить котик рятувати,
В лисиці півника забрати. ( “ Котик і півник”)
Знайшов півник колосок,
Змолов борошна мішок.
Спік негайно у печі
Пиріжки та калачі.
Мишенят не пригощав,
Бо жоден з них не помагав. ( “ Колосок”)
ВІДЕО «КАЗКОВА ВІКТОРИНА»
4. «Кращий знавець казок» (КОСТЮМИ)
5. – Трошки ми втомилися, тому – ВІДПОЧИНЕМО!
МУЗИЧНА РУХАНКА «Ми любимо казки»
6. – А як уважно ви слухаєте казки? Зараз перевіримо.
Питання для кмітливих.
7. «ЧАРІВНА ТОРБИНКА» (предмети з різних казок, відгадують кому належить і з якої казки)
8. ІНСЦЕНІЗАЦІЯ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗОК
- Як поділяються казки за тим, хто є їх автором (НАРОДНІ ТА ЛІТЕРАТУРНІ)
В.Сухомлинський «Соловей і Жук»
Г.Малик «Не-Дуже – Чемна – Жаба»
ВЧИТЕЛЬ:
- Казка – це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, пісні. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як треба жити по правді.
Всі разом казки згадали.
Гостям нашим показали.
Всі разом: От і казочці кінець.
А хто слухав – молодець!