Сценарій "Ми до тебе, казко, в гості завітали"

Про матеріал
Сценарій стане в нагоді вчителям початкової школи. Продовжить знайомство з казкою, допоможе закріпити набуті знання та навички.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Виховний захід:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       Класний керівник: Костогриз М.В.,

 

Мета заходу:

  • прищеплювати любов до книги, до казок, до усної народної

          творчості;

  • поглиблювати знання учнів про казку;
  • вчити   визначати головну  думку  казки;
  • розвивати спостережливість, дотепність, почуття гумору;
  • вчити мистецтву перевтілювання;
  • збагачувати словниковий запас учнів;
  • виховувати інтерес до народної творчості, почуття доброти, чуйності,

          співпереживання, взаємовиручки.

Обладнання:виставка книг, виставка малюнків, ілюстрації до казок,

  плакати з прислів’ями, обладнання для проведення вікторин..

 

                                                    Хід заходу

       ЛУНАЄ ПІСНЯ «Нова казка»

 

Вчитель: Прийшла, нарешті, довгожданна мить:

 

Герої казки нас усіх вітають.

 

І знову пісня радісно дзвенить,

 

І казка на екрані оживає.

 

Учениця. В країну казок підем я і ти,

 

У казці всім цікаво побувати.

 

Там вірних друзів можемо знайти

 

І знову з ними гарно заспівати.

 

Учитель. Дорогі малята! Вмощуйтеся зручненько і слухайте уважненько! В тридев’ятому царстві, за високими горами, за глибокими морями є країна, якої немає на жодній карті світу. Це країна Казок.

Казок чимало є на світі і веселих і сумних, хіба зможемо прожити без них? Звичайно ж ні!

Бо казки - це золота криниця, скарбниця з якої ми черпаємо діаманти та самоцвіти. Казка-це давній і мудрий порадник. Вона дає перше уявлення про добро і зло, правду і кривду, чесність і справедливість. Народилась казка у сиву давнину. Пригадайте, як Ви слухали казку про Котика, Колобка, Попелюшку.

В казці розповідається про фантастичні події, явища. В казках говорять тварини, рослини, різні предмети.

 Учень                  Тож світ дивовижний всіх вас вітає,

                               Всіх тих – хто вдумливо читає.

                               І тих - хто любить мандрувати

                               Та прагне більше пізнавати!

Учениця               Кмітливих, добрих і відважних

                               А ще звичайно і уважних.

                               Звеселить і причарує

                               Охопить тим, що подарує

                                Казок чудовий хоровод!

Вчитель.

  • Діти, я , навіть, не запитую, чи любите ви казки. Звичайно, любите. У кожного з вас є улюблена казка.
  • Цікаво. До нас повинні були завітати казкові герої, але замість них нам принесли телеграми. Хто ж їх надіслав? Діти, допоможіть прочитати.

( Діти читають телеграми )

 

 Дуже засмучена. Мишка розбила яєчко, прийти не зможу.

          Курочка Ряба.

 З'їв семеро козенят. Болить живіт.

          Вовк.

 Від дідуся втік, від бабусі втік, а лисичка відпускати не хоче.

          Колобок.

 Ніяк не витягнемо ріпку, тому прибути не зможемо.

         Дід, баба. Внучка.

  • Діти, я вважаю, що причини поважні. Ну нічого. Не будемо сумувати. А будемо розважатись. З казкою завжди весело.
  • Дзвени, дзвени, мій дзвонику

Дзвени гучніш, гучніш.

І всім, хто любить казку,

Допоможи скоріш.

  1. - А чи вмієте ви розгадувати загадки?

ЗАГАДКИ

         1. Що сходить без насіння? (Сонце).

 

2. На горищі у куточку

 

висить сито на кілочку. (Павутиння).

 

3. У батька - сім синів, а кожен син має одне лице біле, а інше - чорне.

(Тиждень, день і ніч).

 

4. У батька є 12 синів, але вони не зустрічаються усі разом. (12

місяців).

                             (Діти відповідають).

 

  1. - А тепер відгадайте  казкові загадки

 

Любі діти, коли йшла,

По дорозі це знайшла.

Це хатинка невеличка,

Ми у казці....   ( “Рукавичка”)

 

Від цієї булави

Змій позбувся голови.

Прагне хлопчик буть хоч трошки

Схожим на ....  ( “Котигорошка “)

 

Хто до нас прийшов на свято,

Вередливий та пихатий?

Вередлива то коза

Ми у казці ....   ( “ Дереза”)

 

Хто на гусячих крилятах

Прилетів до мами й тата,

Був міцний. Бо їв кулешик.

Це відомий всім ....  ( “ Телесик”)

 

На голову глечик лисиця наділа,

Мерщій до річки поспішила,

Скоріше глечика сварити, у річці жартуна втопити.

І не подумала лисиця.

Що і сама може втопиться.  ( “ Лисиця і глечик”)

 

Сидить півник на печі.

Їсть смачненькі калачі.

Тут лисичка прибігає.

Мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати,

В лисиці півника забрати.  ( “ Котик і півник”)

 

Знайшов півник колосок,

Змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі

Пиріжки та калачі.

Мишенят не пригощав,

Бо жоден з них не помагав.  ( “ Колосок”)

                 ВІДЕО «КАЗКОВА ВІКТОРИНА»

 

  1. - А тепер подивимося, хто з вас найкраще знає казки, хто відповість на складні запитання

 

  • Кого зустрів Колобок у лісі?
  • Кого спіймав солом’яний бичок ?
  • Скільки тварин тягло ріпку ? ( 3)
  • Кого перелякав Пан Коцький?
  • Хто жив у рукавичці?
  • Хто вимагав від Кози-дерези покинути зайчикові хатку?
  • Хто вигнав мишенят Круть і Верть  із-за столу?
  • Хто вигнав козу-дерезу із зайчикової  хатки?
  • Хто їв пиріжки у казці “ Колосок”?
  • Хто розтанув на сонці у казці “ Солом’яний бичок”?
  • Яку винагороду одержало гусеня у казці “ Івасик-Телесик”?

 

4.  «Кращий знавець казок»   (КОСТЮМИ)

5.     – Трошки ми втомилися, тому – ВІДПОЧИНЕМО! 

                МУЗИЧНА РУХАНКА «Ми любимо казки»    

 

 6.  А як уважно ви слухаєте казки? Зараз перевіримо.

 Питання для кмітливих.

 

  • На яку геометричну фігуру схожий колобок? ( Коло)
  • Яким по порядку вліз у рукавичку Ведмідь? ( Сьомим)
  • З якого посуду пригощав журавель лисичку ? ( Глечика)
  • Що пік півник у казці “ Колосок”? ( Пиріжки)
  • Скільки звірів упіймав бичок? ( 4)
  • На якому дереві заховався Телесик? ( Дуб)
  • Скільки діб летіла булава Котигорошка? ( 12)

 

7.  «ЧАРІВНА ТОРБИНКА» (предмети з різних казок, відгадують кому належить і з якої казки)

8. ІНСЦЕНІЗАЦІЯ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗОК

- Як поділяються казки за тим, хто є їх автором (НАРОДНІ ТА ЛІТЕРАТУРНІ)

      В.Сухомлинський «Соловей і Жук»

     Г.Малик  «Не-Дуже – Чемна – Жаба»

 

ВЧИТЕЛЬ:

- Казка – це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, пісні. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як треба жити по правді.

  

  •  Сьогодні, я, думаю. Всім було цікаво і весело.  Ми пригадали наші знайомі казки, героїв. Але час повертатися з мандрівки.

  

  Всі разом казки згадали.

  Гостям нашим показали.

Всі разом: От і казочці кінець.

  А хто слухав – молодець!

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
17 березня 2020
Переглядів
1023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку