«ПОГОДЖЕНО»
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
___________
План роботи
зі здібними та обдарованими
учнями 3 класу
на 2019 -2020 н.р.
вчителя початкових класів
Базарової В.В.
Літературне читання
№ п/п |
Прізвище та ім'я дитини |
Зміст роботи |
День і час проведення |
Місце проведення |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 |
|
I семестр
Читання художньої літератури. Обговорення прочитаного.
Читання казки. Інсценізація.
Конкурс на кращого читця віршів про осінь. Гра «Диктор»
Читання художньої літератури. Переказ тексту за планом.
Складання есе за малюнком.
Робота над засобами виразного читання, інтонація. Читання віршів.
Читання оповідань про дружбу. Складання плану та характеристики героїв.
Читання художньої літератури. Складання тестових завдань до прочитаного.
Читання і переказування твору за складеним планом.
Робота над технікою мовлення: дихання, голос.
Читання оповідань. Робота над змістом прочитаного. Складання сенканів.
Дидактична гра «Шифрувальник»
Римування слів. Читання віршів.
Робота над інтонуванням. Читання діалогів.
Читання художньої літератури. Переказ від імені головного героя.
Робота над засобами виразності. Читання віршів про зиму.
|
Понеділок щотижня 12.55-13.15
|
Кабінет 3 класу |
Українська мова
№ п/п |
Прізвище та ім'я дитини |
Зміст роботи |
День і час проведення занять |
Місце проведення |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 |
|
I семестр
Робота з деформованими реченнями.
Складання розповіді за серією малюнків.
Складання розповіді за опорними словами
Добір заголовку. Складання плану до поданого тексту
Запис речень під диктовку.
Добір слів, близьких за значенням. Складання речень з ними.
Виконання тестових завдань.
Творча робота над деформованим текстом.
Складання зв’язної розповіді за малюнком та опорними словами.
Встановлення зв’язку слів у реченні.
Складання розповіді за поданим зачином і кінцівкою.
Інтонування речень. Перебудова розповідного речення у спонукальне.
Складання речень з використанням допоміжного матеріалу.
Складання діалогу на задану тему.
Слова близькі і протилежні за значенням.
Складання есе за малюнком.
|
Вівторок щотижня 12.55-13.55 |
Кабінет 3 класу |
Математика
№ п/п |
Прізвище та ім'я дитини |
Зміст роботи |
День і час проведення занять |
Місце проведення |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 |
|
I семестр
Робота з числовими ребусами.
Складання задач за малюнками.
Творча робота над задачами.
Розв’язування цікавих задач.
Завдання з логічним навантаженням.
Робота з іменованими числами.
Виконання тестових завдань.
Розв’язування виразів з дужками.
Цікаві задачі.
Математичні ігри «Лабіринт», «Цікаві дії».
Завдання з логічним навантаженням.
Складання задач за поданим планом.
Завдання з логічним навантаженням.
Розв’язування задач двома способами.
Робота з геометричним матеріалом.
Робота з цікавими квадратами.
Виконання тестових завдань.
|
Середа щотижня 12.55-13.55 |
Кабінет 3 класу |