План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту

Про матеріал
Сукупність веб-сторінок певної тематики із системою навігації, що дає можливість переміщуватись між ними за допомогою гіперпосилань, збережених на одному сервері, утворює сайт, або веб-сайт.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Напрямки та інструменти веб-дизайну

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Пригадайте: Напрямки та інструменти веб-дизайну. Які сервіси Google ви знаєте?Як оцінювати сайти?

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся: Напрямки та інструменти веб-дизайну

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення сайтів Сукупність веб-сторінок певної тематики із системою навігації, що дає можливість переміщуватись між ними за допомогою гіперпосилань, збережених на одному сервері, утворює сайт, або веб-сайт. Веб-сайт. Структура сайтів. Напрямки та інструменти веб-дизайну

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення сайтів Структура сайтів. Структура сайта. Внутрішнялінійна ієрархічнадовільна. Зовнішня. Напрямки та інструменти веб-дизайну

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Зовнішня структура визначає спосіб розміщення відомостей на сторінці при виборі кожного пункту меню. Створення сайтів. Навігація по сайту має бути простою та зрозумілою:користувач у будь-який час повинен знати відповіді на такі питання: Де він перебуває? Куди можна піти? Як туди дістатися? Як повернутися назад?Правило трьох кліків: до будь-якої сторінки сайта користувач має дістатися не більш ніж за три переходи (три кліки)Напрямки та інструменти веб-дизайну

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Правило «3 по 3»Створення сайтів. Головна сторінка сайта має задовольняти правилу «3 по 3», тобто три абзаци по три речення про тематику та зміст, авторів і призначення сайта. Правило трьох кліків: до будь-якої сторінки сайта користувач має дістатися не більш ніж за три переходи (три кліки)відображати тематику сайта;бути цікавою;містити пошук по сайту;містити розділ з даними, що оновлюються;містити відомості про спосіб зворотного зв’язку. Головна сторінка. Напрямки та інструменти веб-дизайну

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Веб-сторінки сайта. Створення сайтів. Веб-сторінка – документ або інформаційний ресурс, доступ до якого здійснюється за допомогою браузера.Інформаційний вміст веб-сторінки називають контентом. Веб-сторінки Статичнівеб-сторінки створюються за допомогою мови розмітки HTMLІнтерактивніможливість користувачеві вводити деякі дані, опрацювання їх на серверіСайти, що містять інтерактивні веб-сторінки, називають динамічними. Напрямки та інструменти веб-дизайну

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Веб-сторінки сайта. Створення сайтів. Сайти, що містять інтерактивні веб-сторінки, називають динамічними. Для створення та супроводження динамічних сайтів використовують СMS (Content Management System) – систему управління сайтом, яку називають двигунцем сайта. Напрямки та інструменти веб-дизайну

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Веб-сторінки сайта. Створення сайтів. Сторінка розділу веб-сайта – це статична веб-сторінка, зміст якої користувач лише переглядає й не виконує ніяких додаткових дій. Домашня сторінка має декілька значень:головна веб-сторінкавеб-сайт належить певній людинівеб-сторінка (стартова), яка завантажується в браузеріНапрямки та інструменти веб-дизайну

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Напрямки та інструменти веб-дизайну Види сайтів та цільова аудиторія. Розробка веб-сайту. Постановка завдання. Створення та верстка сторінок сайту. Визначення структури сайту. Розробка структури веб-сторінок сайту. Розробка дизайн-макета сторінок сайту. Розміщення на сайті додаткових сервісів і засобів зворотного зв'язку. Розміщення (публікація) сайту

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Напрямки та інструменти веб-дизайну Види сайтів та цільова аудиторія. Розробка веб-сайту. Постановка завданнямету, з якою створюється сайттематику сайту, відмінності сайту від інших сайтів такої самої тематики;аудиторію потенційних відвідувачів сайту: вік, стать, коло інтересів тощоперелік сервісів для розміщення на сайті: форум, чат, пошукова система, веб-каталог, електронна пошта та іншеперспективи розвитку сайту

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Напрямки та інструменти веб-дизайну Види сайтів та цільова аудиторія. Розробка веб-сайту. Визначення структури сайтуперелік розділів сайтуформування системи навігаціїсписок сторіноквизначити зв'язки між ними

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Напрямки та інструменти веб-дизайну Види сайтів та цільова аудиторія. Розробка веб-сайту. Розробка структури веб-сторінок сайтуверхній блок — заголовка, у якому містяться логотип і назва сайтублок навігації (меню) для переходу до основних розділів сайтуінформаційній блок з основним матеріалом, що займає центральну частину сторінкинижній блок — підвалу, для розміщення контактних даних, повідомлення про авторські права тощо

Номер слайду 17

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Напрямки та інструменти веб-дизайну Види сайтів та цільова аудиторія. Розробка веб-сайту. Розробка дизайн-макета сторінок сайту. Кольорової гами сторінок. Елементів графічного оздоблення. Набору шрифтів та іншого.

Номер слайду 18

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Напрямки та інструменти веб-дизайну Види сайтів та цільова аудиторія. Розробка веб-сайту. Створення та верстка сторінок сайтувикористанням тегів мови HTMLверстка сторінок

Номер слайду 19

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Напрямки та інструменти веб-дизайну Види сайтів та цільова аудиторія. Розробка веб-сайту. Розміщення на сайті додаткових сервісів і засобів зворотного зв'язкусистеми пошукуголосуванняфоруми та інше

Номер слайду 20

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Напрямки та інструменти веб-дизайну Види сайтів та цільова аудиторія. Розробка веб-сайту. Розміщення (публікація) сайтузберігання на локальному комп'ютері отримання доменного ім'я розміщується на сервері

Номер слайду 21

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Напрямки та інструменти веб-дизайну Види сайтів та цільова аудиторія. Розробка веб-сайту. Постановка завдання. Створення та верстка сторінок сайту. Визначення структури сайту. Розробка структури веб-сторінок сайту. Розробка дизайн-макета сторінок сайту. Розміщення на сайті додаткових сервісів і засобів зворотного зв'язку. Розміщення (публікація) сайту

Номер слайду 22

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити тему. Підготуйте інформацію «Поради веб-дизайнеру, який вперше створює сайт» Заповнити словничок План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту

Номер слайду 23

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 24

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. САЙТ

Номер слайду 25

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1 Порівняйте сайти, адреси яких наведено у файлі Список сайтів. Встановіть, які з них є професійними, а які – любительськими. Виділіть три ознаки для такого визначення. Обговоріть результати в парі

Номер слайду 26

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 2 Розгляньте приклади сайтів навчальних закладів, що зареєстровані на освітньому порталі www.osvita.org.ua. Відшукайте, чи є на цих сайтах зразки банерів. Засобами графічного редактора створіть банер сайта свого навчального закладу

Номер слайду 27

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 3. Заповніть таблицю «Типи сайтів»{FABFCF23-3 B69-468 F-B69 F-88 F6 DE6 A72 F2}Тип сайту. Логотип сайту. Призначення Веб-посилання. Сайти навчальних закладів Сайти наукових досліджень Сайти довідкового характеру Сайти змагальних та інформаційних Інтернет-проектів Сайти для проведення освітніх конкурсів Сайти дистанційної освіти. Сайти для тестування, оцінки знань. Сайти бібліотек. Сайти музеїв

Номер слайду 28

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Катуніна Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Голик Іван Петрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Цибулько Микола Володимирович
    Чудово, що є люди які не кинулись в бази даних
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
2 лютого
Переглядів
1874
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку