11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Позакласний виховний захід "іНФОРМАТИКА ДЛЯ ЗАКОХАНИХ"

Про матеріал
Мета: Навчальна: • Повторити вивчене з інформатики за минулі роки; • Оцінити знання учнів з тих розділів інформатики, що вивчаються 10 класі Розвиваюча: • Розвивати вміння учнів застосовувати наявні знання з інформатики у нестандартних ситуаціях; • Розвивати моторні навички учнів роботи з клавіатурою та мишкою; • Розвивати в учнів увагу та інші інтелектуальні якості; Виховна: • Показати, що інформатику можна вивчати з цікавістю; • Показати, як у житті допомагає знання інформатики; • Виховувати в учнів почуття взаємодопомоги, підтримки; • У капітанів команд виховувати вміння оптимально задіювати всю команду та морально підтримувати її; • Вчити учнів вільно почуватися перед аудиторією, чітко висловлювати свою думку, • Розвивати усне мовлення та креативне мислення, • Виховувати бажання бути першими та найкращими. Обгрунтування теми: Важливість теми пояснюється психогологічними особливостями старшокласників. Активними є фізіологічні потреби, серед яких виокремлюються потяги до фізичної та сексуальної активності. Висока оцінка власного фізичного розвитку. Відзначається гіперувага до власної зовнішності, передусім у дівчат.
Перегляд файлу

ОЗ ЧАПЛИНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

 

 

 

План – конспект

виховного заходу

«Інформатика для закоханих»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель інформатки К.Р.Мальченко

2018-2019

 

Тема виховного заходу: Інформатика для закоханих

Мета:  

Навчальна:

  •                 Повторити вивчене з інформатики за минулі роки;
  •                 Оцінити знання учнів з тих розділів інформатики, що вивчаються 10 класі

Розвиваюча:

  • Розвивати вміння учнів застосовувати наявні знання з інформатики у нестандартних ситуаціях;
    •                 Розвивати моторні навички учнів роботи з клавіатурою та мишкою;
    •                 Розвивати в учнів увагу та інші інтелектуальні якості;

Виховна: 

  •                 Показати, що інформатику можна вивчати з цікавістю;
  •                 Показати, як у житті допомагає знання інформатики;
  •                 Виховувати в учнів почуття взаємодопомоги, підтримки;
  •                 У капітанів команд виховувати вміння оптимально задіювати всю команду та морально підтримувати її;
  •                 Вчити учнів вільно почуватися перед аудиторією, чітко висловлювати свою думку,
  •                 Розвивати усне мовлення та креативне мислення,
  •                 Виховувати бажання бути першими та найкращими.

Обгрунтування теми: Важливість теми пояснюється психогологічними особливостями старшокласників. Активними є фізіологічні потреби, серед яких виокремлюються потяги до фізичної та сексуальної активності. Висока оцінка власного фізичного розвитку. Відзначається гіперувага до власної зовнішності, передусім у дівчат. Тому я вирішили провести даний захід щоб розкрити перед

 

 

  1.                      Хід заходу:

Вчитель  Вітаю Вас! Дорогі учасники та гості нашого заходу. Сьогодні ми розповімо романтичну історію кохання. З сучасним розвитком техніки і комп’ютерних технологій. У одній із соціальних мереж познайомились двоє молодих людей. Дівчина Марі з міста Париж і звичайний хлопець Василь з Тернополя.

Їх спілкування було лише онлайн, але все ж виникла взаємна симпатія. І ось напередодні дня всіх закоханих молодий хлопець вирішив зробити коханій сюрприз. Він їде до неї. Його чекає довгий шлях, великі міста і багато перешкод. Тому Василь звернувся до нас за допомогою. Для того щоб здійснити подорож від одного міста до іншого молодий чоловік повинен знайти адресу Марі, дістати квиток, квіти, подарунок. До дівчинки ж їде) Здобути все це допоможуть наші інформатики. З кожним виконаним завданням Василь наближатиметься до мрії. А завдання стосуються інформатики.

Учні вже розділені  на команди відповідно до поділу на підгрупи на уроках інформатики, вони обрали капітана, помічника капітана. Придумали назву команді  і девіз, які повинні стосуватися і теми інформатики, і теми кохання, а також представлення.

Василь Добрий день, шановні друзі! Дякую, що зголосилися допомогти!


Минають дні, минають роки,
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.
Просторий клас, а в нім – машини,
І кожному – як би пізнать
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.
То ж не барімося, до діла
І зараз конкурс проведем,

Та операторів умілих
Сьогодні тут ми віднайдем.


 

А оцінювати ваші знання буде наше вельмишановне журі у складі:

  • _____________________________
  • _____________________________
  • _____________________________

Учитель Ми познайомитися з помічниками. Отже перший конкурс представлення: Конкурс оцінюється в 5 балів.

Представлення команди №1.

Представлення команди №2. 

 

КОНКУРС № 1

Ведуча 1 . Для розігріву учасників проведемо перше змагання «Ерудити». У цьому конкурсі команди отримують 10 запитань. Кожне з яких оцінюється в 1 бал. Для початку звучать питання для першої команди. Якщо команда не знає правильну відповідь, а інша  знає правильну відповідь, то вона може відповісти. Але після того як перша команда дасть неправильну відповідь.

Ну що готові? Тоді до діла! Будьте уважні.

 

Запитання І команді:

  1.                                       Найголовніша кнопка на робочому столі. (Пуск)
  2.                                       Графічний редактор Microsoft Office. ( Paint)
  3.                                       Сучасна операційна система. (Windows)
  4.                                       Пристрій відображення інформації. (монітор)
  5.                                       Пристрій, що бігає по столу і має 2 або 3 кнопки. (миша)
  6.                                       Клавіша, якою «вмикають» верхній регістр клавіатури. (Shift)
  7.                                       Яка клавіша знищує символ зліва від курсору? (Backspace)
  8.                                       Пристрій, який має більше 100 кнопок. (клавіатура)
  9.                                       Клавіша відміни команди. (Esc)
  10.                                   Яка клавіша знищує символ справа від курсору? (Delete)

 

Запитання ІІ команді:

  1.                                       Піктограма збереження видалених об'єктів. (Корзина)
  2.                                       Всесвітня мережа. (Інтернет)
  3.                                       Невелика, спеціально написана програма, що шкодить. (вірус)
  4.                                       Пристрій для введення інформації з паперу. (сканер)
  5.                                       Ручний маніпулятор для комп'ютерних ігор. (джойстик)
  6.                                       Клавіша, яка робить літери великими. (Caps Lock)
  7.                                       Клавіша для вводу команди в комп'ютер. (Enter)
  8.                                       Значок на робочому столі. (піктограма)
  9.                                       Текстовий редактор Microsoft Office. (Word)
  10.                                   Програма, яка стискає інформацію. (архіватор)

 

КОНКУРС № 2  «Шерлок Холмс» (практично)

Команда отримує листа з телеграмою, у якій вказано: «Знайдіть на дискові за адресою м. Яготин, вул. Шевченка, 55 телеграму. У ній ви побачите підказку до слова, яке повинні розшифрувати».

Хто перший розгадає слово і дізнається адресу – той і переможець (від 1 до 5 балів).

Закодоване слово: віруси.

 

КОНКУРС № 3 «По губам»

 Ми підійшли до наступного конкурсу. Нашому закоханому потрібно неодмінно подарувати своїй коханій квіти. Але не все так просто, ми покликані щоб допомогти долати труднощі. Вашим завданням буде відгадати слово, а точніше прочитати його по губам, поки звучить музика. Слова ,звичайно, пов’язані з інформатикою. Кожне правильно відгадане слово 1 бал.


  1.               Клавіатура.
  2.               Монітор.
  3.               Принтер.
  4.               Калькулятор
  5.               Блокнот,
  6.               Колонки.
  7.               Вірус
  8.               Миша.
  1.  Photo Shop,
  2.                Сканер.
  3.                Навушники.
  4.                Paint.
  5.                Байт
  6.                Джойстик
  7.                Мікрофон.
  8.                Відеокамера.

 

А поки наше журі підраховує бали ми пропонуємо вашій увазі

12 ЗАПОВІДЕЙ КОМП’ЮТЕРА.

1 . Комп'ютер не зобов'язаний добре працювати.
2 . Комп'ютер не зобов'язаний працювати.
3 . Комп'ютер взагалі вам нічим не зобов'язаний.
4 . Комп'ютер завжди правий .
5 . Користувач теж завжди правий , але комп'ютер про це не знає.
6 . Якщо користувач не прав , то це проблеми користувача.
7 . Якщо прав комп'ютер , то це теж проблеми користувача.
8 . Якщо комп'ютер говорить , що він правий , то користувач серйозно хворий.
9 . Якщо користувач вірить комп'ютера , то він не користувач .
10 . Якщо комп'ютер не включається , то він не винен.
11 . Якщо комп'ютер не включається , то він сервер.
12 . Оскільки користувачі користуватися комп'ютерами не вміють , то комп'ютери цим користуються і використовують користувачів .

КОНКУРС № 4

Ведуча 2. А чи знаєте ви що комп’ютер кращий будь-якої людини. Це наша думка. Ми пропонуємо вам переваги комп’ютера. Нехай кожен сучасник команд підійде та вийме із чарівної скриньки один листочок на якому буде написана одна перевага.  Та зачитає її.

  1.               Комп'ютер призначений для того , щоб виконувати твої бажання .
  2.               У комп'ютера є регулятор гучності і кнопка виключення звуку.
  3.               Ти можеш замовити і отримати саме ту конфігурацію комп'ютера, яка тобі потрібна .
  4.               На комп'ютери завжди дають гарантію.
  5.               Комп'ютер не забобонний.
  6.               Комп'ютер не дивиться телесеріали.
  7.               Тобі не потрібно дарувати комп'ютера подарунки на день народження.
  8.               Тобі взагалі не потрібно пам'ятати , коли у комп'ютера день народження .
  9.               Комп'ютер не користується косметикою.
  10.          У комп'ютера немає політичних поглядів.
  11.          POST комп'ютера - це всього лише перевірка працездатності після включення , а зовсім не відмова виконувати певні операції з релігійних міркувань .
  12.          Щоб прочистити комп'ютера мізки , достатньо одного натискання на кнопку.
  13.          Комп'ютер запам'ятовує з першого разу.
  14.          Комп'ютер не комплексує з приводу розміру і форми своїх комплектуючих .
  15.          Комп'ютер не хвилює , де тебе носило до двох годин ночі.
  16.          Комп'ютеру взагалі не важливо , чим ти займаєшся , коли ти не з ним.
  17.          Комп'ютерні віруси не передаються повітряно -крапельним шляхом.
  18.          Ні закон , ні мораль не забороняють вирубати комп'ютер , як у прямому , так і в переносному сенсі.

 

Ведуча 1. А тепер ваше завдання переконати нас в тому що ми помиляємось і довести що людське спілкування не замінить ніхто. Навіть найкращий і найрозумніший комп’ютер.

Конкурс «Хто кого?». Ви повинні придумати переконливі твердження, які підтверджуватимуть , що людина це найбільша цінність світу. Кожне твердження 1 бал. Враховується його обґрунтованість і правдивість. Якщо твердження абсурдне його не зараховують. У вас на це 5 хвилин.

Потім кожна команда по черзі говорить одне твердження.

Виграє той хто назве більше.

Підбиття підсумків.

Ведуча. А зараз наше журі оголосить результати за останній конкурс та загальну суму балів для кожної команди.

Нагородження переможців.

Василь Дякую вам друзі, що допомогли мені подолати труднощі! Сподіваюся, що для вас проведений час був цікавим і корисним

І на завершення хотілося б сказати словами одного з великих сучасників: "Інтернет, він не зближує. Це скупчення самотності. Ми начебто разом, але кожен один. Ілюзія спілкування, ілюзія дружби, ілюзія життя"

Тож поки маєте можливість не промінюйте реальне спілкування з близькими і друзями на віртуал. Колись цього може так не вистачати. І жодна мережа ніколи вам не компенсує цього спілкування.

Усім дякуємо і допобачення!

 

 

 

 

Light horizontal

1

 

docx
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
859
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку