Урок. Розв’язування задач з різних предметних галузей. Радіанна міра кутів. Зв'язок між градусною та радіанною мірою.
Мета уроку:
- Формувати предметні компетенції.
- Розвивати практичні навички самостійно застосовувати програмні засоби для розв’язування завдань з різних предметів, вміння аналізувати, логічне мислення, знаходити міжпредметні зв'язки, узагальнювати, самостійно робити висновки, розвивати культуру мовлення.
- Виховувати загальнолюдські, загальнокультурні, здоров'язберігаючі компетентності.
Форма уроку: практична робота
Тип уроку: Урок застосування знань, вмінь і навичок
Обладнання: дошка, комп’ютери, інструктивні картки, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, MyTest
Хід уроку
Сьогодні у нас практична робота з теми: «Розв’язування задач з різних предметних галузей». І сьогодні ми будемо виконувати завдання з математики, а саме «Радіанна міра кутів. Зв'язок між градусною та радіанною мірою» та розв’язувати задачу економічного характеру на ціноутворення.
На уроці ви будете працювати з трьома програмами – програма для тестових завдань MyTest, Текстовий редактор Microsoft Word, Електронні таблиці Microsoft Excel.
Для виконання першого завдання вам потрібно сісти за комп’ютер і в програмі MyTest відкрити тест під назвою «Радіанна міра кутів», записати в полі своє прізвище та ім’я, клас. У тесті 14 завдань, час не встановлений програмою, але на проходження тесту вам дається 6 хв. Коли ви пройдете тест, я запишу ваші результати. Також результат буде збережено на комп’ютері, що дозволяє записати оцінку на перерві.
(На аркушах паперу роздруковані тестові завдання, які використовують вчителі на уроках математики і результат діти дізнаються тільки після перевірки цих завдань. У в програмі ми отримуємо результат відразу після закінчення проходження тесту) (Додаток 1).
Для виконання другого завдання вам потрібно відкрити Текстовий документ Microsoft Word, що знаходиться на робочому столі (Завдання 2). Для того щоб ви зорієнтувалися, що саме і як потрібно виконувати, у вас на столах лежать інструктивні картки (Додаток 2), в яких на прикладі є розв’язане одне аналогічне завдання. На виконання завдання у вас є 10 хв. (Для тих дітей яким буде важко зорієнтуватися виконувати завдання на комп’ютері, є роздруковані завдання на аркушах (Завдання 2)).
А тепер перейдемо до виконання третього завдання. Задача економічного характеру на Ціноутворення. Умова задачі є в інструктивній картці на столі (Додаток 3). Для виконання завдання сідаємо за комп’ютери і відкриваємо Електронні таблиці Microsoft Excel. У вас вже є заготовки до даної задачі, а саме перелік товарів та затрати виробництва (Додаток 4). Вам потрібно правильно ввести формули у відповідні клітинки таблиці, щоб порахувати Податок, Прибуток та Відпускну ціну. Результат зберегти у папці Паблік. На виконання завдання є 12 хв.
Відмічаю в таблиці для фіксації результату учнів які справилися (Додаток 5).
Нехай кожен з вас оцінить, як працював на уроці. У вас є система координат, і ми приймаємо 360 градусів за 100% своїх сил і знань. Кожен сам має визначити на скільки градусів сьогодні працював і покажіть це на малюнку (Додаток 6).
Додаток 1.
Тест виконав(ла) ____________________
Тема: Радіанна міра кутів. Зв'язок між градусною та радіанною мірою.
1. Записати в радіанах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
2. Записати в радіанах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
3. Записати в радіанах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
4. Записати в радіанах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
5. Записати в радіанах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
6. Записати в радіанах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
7. Записати в радіанах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
8. Записати в радіанах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
9. Виразити в градусах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
10. Виразити в градусах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
11. Виразити в градусах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
12. Виразити в градусах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
13. Виразити в градусах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
14. Виразити в градусах Виберіть одну правильну відповідь:
А) Б) В) Г)
Додаток 2.
Інструктивна картка
Тема «Радіанна міра кутів. Зв'язок між градусною та радіанною мірою»
Завдання.
Показати за допомогою рисунка :
Завдання 2.
Тема «Радіанна міра кутів. Зв'язок між градусною та радіанною мірою»
*Додаткове завдання
Показати за допомогою рисунка :
Додаток 3.
Інструктивна картка
Проект. Ціноутворення
Підприємство випускає продукцію декількох найменувань. Під час визначення ціни на ці товари беруть до уваги затрати виробництва (вартість сировини, працю робітників, енергозатрати тощо), податок державі та прибуток підприємства.
Назва товару |
Затрати |
Молоко |
3,16 |
Сметана |
11,05 |
Масло |
16,57 |
Сир 3,2% |
13,41 |
Сир плавлений |
18,94 |
Сир твердий |
23,67 |
Кефір |
1,03 |
Ряжанка |
2,13 |
Податок – 27%, Відсотки на прибуток – 8,20%
Додаток 4.
|
|
Ціноутворення |
27% |
8% |
|
|
№ |
Назва товару |
Затрати, грн. |
Податок |
Прибуток |
Відпускна ціна |
|
1 |
Молоко |
3,16₴ |
|
|
|
|
2 |
Сметана |
11,05₴ |
|
|
|
|
3 |
Масло |
16,57₴ |
|
|
|
|
4 |
Сир 3,2% |
13,41₴ |
|
|
|
|
5 |
Сир плавлений |
18,94₴ |
|
|
|
|
6 |
Сир твердий |
23,67₴ |
|
|
|
|
7 |
Кефір |
1,03₴ |
|
|
|
|
8 |
Ряжанка |
2,13₴ |
|
|
|
|
Додаток 5.
|
Прізвище, ім’я |
Завдання 1 |
Завдання 2 |
Завдання 3 |
Загальна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 6.