Як зробити навчання учнів якісним, щоб кожна дитина отримала освіту, що дасть їй шанс на успішне життя? Як створити умови для формування компетентної, конкурентноспроможної, фізично і духовно здорової особи, здібної до самовизначення в суспільстві, забезпечити єдності між головними учасниками навчально-виховного процесу: дитиною, батьками і вчителями
Створення умов для формування компетентної, конкурентноспроможної, фізично і духовно здорової особи, здібної до самовизначення в суспільстві Забезпечення єдності між головними учасниками навчально-виховного процесу: дитиною, батьками і вчителями Як зробити навчання учнів якісним, щоб кожна дитина отримала освіту, що дасть їй шанс на успішне життя? Місія школи *
Система якісної освітньої платформи на основі модернізації освітніх процесів; Система виховної та позаурочної роботи; Демократична школа; Педагогіка співробітництва ; Система наукової роботи; Система інформатизації та комп'ютеризації; Система профорієнтаційної роботи; Система формування активної громадянської позиції; Система принципів керівництва і управління навчальним закладом ; Система комфортного простору і матеріально-технічного забезпечення. Стратегічні цілі розвитку школи *
Використання передових навчальних технологій та сучасного навчального контенту Формування сучасного типу вчителя, вчителя-коуча, фасилітатора, тьютора, модератора Здійснення навчання за принципом «школа поза школою» Реалізація випереджаючої освіти та компетентнісно зарієнтованого підходу, профільного навчання у школі за індивідуальною освітньою траєкторією кожної дитини Система якісної освітньої платформи *
Створення умов для формування позитивних якостей особистості в процесі різноманітних видів діяльності; Формування у дітей української ідентичності та дбайливого ставлення до культурної та історичної спадщини країни; Особистісне зростання кожного учня та включення його до позаурочної діяльності; Співпраця з громадськими організаціями, установами; Виховання нового покоління, здатного навчатись впродовж всього життя; Розвиток цінностей громадянського суспільства та громадянське виховання учнів,їх включення в волонтерську, природозахисну та проєктну діяльність; Формування здорового морального духу та фізичного стану; Забезпечення соціально-психологічної діяльності на протидію втягування в негативні ситуації; Профілактика ризикованої та протиправної поведінки. Система виховної та позаурочної роботи *
Ведення сайту школи; Формування Е-платформи електронних курсів та підручників; Можливість повноцінно працювати в умовах карантину; Створення шкільної газети, випуск буклетів, що презентують роботу закладу; Організація виставок, публічної презентації досягнень школи; Створення інформаційних приводів (освітлювати яскраві, святкові, незвичайні події: походи, виставки й презентації цікавих проектів); Моніторинг та аналіз якості знань ; Формування інформаційної компетентності учнів. Система інформатизації та комп'ютеризації *
Підготовка матеріалів інформаційно-рекламного характеру Висвітлення здобутків школи в засобах масової інформації Проведення діагностичних заходів Створення Асоціації випускників школи Робота з батьками учнів Моніторинг престижності професій Професійна орієнтація, профілізація старшої школи Співпраця з регіональним центром зайнятості Співпраця з замовниками робітничих кадрів Реклама та надання інформації на сайті школи Система профорієнтаційної роботи *
Повага і довіра Цілісного погляду на людину Співробітництва і колегіальності Оновлення і збагачення творчих пошуків Соціальної справедливості Індивідуального підходу Мотивування і стимулювання діяльності всіх працівників Спільної діяльності з формування позитивного іміджу школи Система принципів керівництва і управління навчальним закладом *
Обладнання спортивного майданчика; Огородження території котельні; Ремонт каналізаційної мережі; Заміна циркуляційного насоса у котельні; Озеленення території; Проведення ремонту та переоснащення навчальних кабінетів; Створення комфортних умов роботи та навчання (універсальний дизайн фасаду та внутрішнього оздоблення); Умови для активного відпочинку, коворкінг-зони, клас логіки і шахів тощо; Створення місця для відпочинку на пришкільній території; Мультимедійне обладнання, комп‘ютери; Забезпечення безкоштовного доступу до мережі Internet… Система комфортного простору та матеріально-технічного забезпечення *
Де взяти гроші? * Директор, який хоче створити умови, не буде сидіти й чекати, поки йому щось дадуть. Він буде по десять разів стукати в усі двері, і йому таки відчинять. Першочергово – участь у мікропроєктах (чашки, лампи, дрібний ремонт, жалюзі, мікрофони тощо); Дотації від районної адміністрації; Участь у соціальних та інших проєктах; Пошук та інтенсивна співпраця з партнерами; Благодійні фонди, спонсори, бізнес; Міжнародні проєкти... Говорити, просити, пояснювати Головне - бачення, ідея і команда. А далі діяти, втягнути у процес весь колектив. І дітей. А там, де діти ‒ там і батьки. І результат!